Side 39 af 83 FørsteFørste ... 293637383940414249 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 1232

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Forleden spillede Brommapojkerna med Olof Mellberg som cheftræner direkte oprykningsfinale mod Vasalund, der har Pascal Simpson som cheftræner. Her kan læses et interview med de to, samt at hele scenariet også bliver opstillet. Kort skrevet havde holdene samme antal point, og kun vinderen kvalificerede sig direkte til Sveriges næstbedste række. Her kan man se, at Mellbergs hold trak det længste strå.

    I øvrigt var Mellberg selv i karantæne til kampen, efter at han i forrige kamp svinede modstanderens assistenttræner. Det står der noget om her.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #572
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Dejligt interview med gode gamle Vingaard. Tak for mange gode oplevelser!

    https://spillerforeningen.dk/nyheder...fcn-til-sidst/

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #573
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #574
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Han fik nok ikke helt så meget ud af sit talent, som han kunne. Mærkelig farvel fra FCK, ellers en flot duo ham og Verdens Flinkeste Mand havde.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #575
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Han fik nok ikke helt så meget ud af sit talent, som han kunne. Mærkelig farvel fra FCK, ellers en flot duo ham og Verdens Flinkeste Mand havde.
    Han har da aldrig spillet sammen med Høgli???

  10. #576
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Han har da aldrig spillet sammen med Høgli???
    Uha, det er historieløst det der! Høgli er Verdens Mest Sympatiske Mand. VFM er en helt anden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  11. #577
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Holdet bag Åges Øjne har været så heldige at få Mio og Martin Johansen i studiet for at snakke om deres éne landskamp. Som landsholdsmand og FCK-fan, så er jeg ekstra glad for at høre om de gamle FCK-drenge, selvom jeg mere kender dem af navn end spillet på banen qua min unge alder. Men jeg tænker da at nogle af de "ældre" herinde vil synes det er sjovt at høre dem tale om gamle tider :-)

    Vidste i fx at Ståle spurgte Mio om han ikke ville være assistent? Eller at det kan være svært at lave saksespark når man kun er 1,45 høj?

    https://soundcloud.com/user-215411801/med-martin-og-mio
    https://www.facebook.com/AagesOejne/?fref=ts
    Sidst redigeret af Toby09s : 16.12.16 kl. 17:42

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #578
    Tilmeldingsdato
    Dec 2016
    Indlæg
    1

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Holdet bag Åges Øjne har været så heldige at få Mio og Martin Johansen i studiet for at snakke om deres éne landskamp. Som landsholdsmand og FCK-fan, så er jeg ekstra glad for at høre om de gamle FCK-drenge, selvom jeg mere kender dem af navn end spillet på banen qua min unge alder. Men jeg tænker da at nogle af de "ældre" herinde vil synes det er sjovt at høre dem tale om gamle tider :-)

    Vidste i fx at Ståle spurgte Mio om han ikke ville være assistent? Eller at det kan være svært at lave saksespark når man kun er 1,45 høj?

    https://soundcloud.com/user-215411801/med-martin-og-mio
    https://www.facebook.com/AagesOejne/?fref=ts
    Det synes jeg sgu bringer minder frem! Dejligt at høre de kan stikke lidt til hinanden. Var færdig af grin da Mio smider den med 1,45 og saksespark efter Martin haha.

    De er sgu nogle gode drenge de to.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #579
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Imens julefreden forhåbentlig snart når frem til hovedstaden, er en af vores tidligere helte, Christian Bolanos, blevet nomineret til årets spiller i Concacaf (nord og mellem Amerikas Uefa), sammen med en række andre prominente navne som keylor navas, pulisic, wes Morgan mm.

    Stort tillykke med nomineringen og den flotte start i USA.
    http://www.whitecapsfc.com/post/2016...eacb05dbc2082d


  16. #580
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Jeg var aldrig voldsomt begejstret for Jacob Laursen, men nu er det åbenbart tid til at åbne ham igen. Han har måske nok stukket nogle penge i lommen, som ikke var hans egne.

    Til gengæld mister jeg igen og igen respekten for Morten Crone. Det er som om han i mine ører altid er lidt fornærmet og meget selvretfærdig. Hvad havde han forventet, at Jacob Laursen ville gøre? Lægge sig fladt ned og give BT en solohistorie?

  17. #581
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg var aldrig voldsomt begejstret for Jacob Laursen, men nu er det åbenbart tid til at åbne ham igen. Han har måske nok stukket nogle penge i lommen, som ikke var hans egne.

    Til gengæld mister jeg igen og igen respekten for Morten Crone. Det er som om han i mine ører altid er lidt fornærmet og meget selvretfærdig. Hvad havde han forventet, at Jacob Laursen ville gøre? Lægge sig fladt ned og give BT en solohistorie?
    Jacob Laursen er en dømt svindler. Der er måske ikke noget overraskende i, at han hellere vil fortælle sin offerhistorie, end svare på, hvorfor han stak Sollis penge i sin egen lomme, men derfor er det jo stadig tyndt. Og Crone bør måske primært rette sin kritik mod Ekstra Bladet, som det bestemt ikke klæder at indvilge i sådan en gang ukritisk mikrofonholderi blot for at få et interview for næsen af konkurrenten.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #582
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Jo ikke fordi vi ikke vidste det, men det er vist først nu, det er blevet meldt officielt ud - Christian Poulsen har stoppet karrieren. Så mange kampe fik han jo heller ikke for FCK, men alligevel har Christian Poulsen nok alligevel en særlig plads hos mange FCK fans, specielt hvis man fulgte med i starten af 00'erne. Ærgerligt det ikke blev til mere, da han vendte tilbage. Kunne godt lide ham som spiller.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...nitivt/6470547

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #583
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Christian Poulsen har nu endeligt stoppet karrieren.

    Han var forbi København i to omgange med i alt 77 kampe, 12 mål og 4 assists. I anden periode bliver han nok mest husket for hans huskekage til Marcondes i Farum, men man burde nok huske ham allermest for hans første 56 kampe der blandt andet gjorde ham til Danmarksmester i 2001, Efterårets profil af Tipsbladet i 2001 og Årets Spiller i klubben i 2002.
    Sidst redigeret af filibuster : 29.12.16 kl. 16:47


  22. #584
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jacob Laursen er en dømt svindler. Der er måske ikke noget overraskende i, at han hellere vil fortælle sin offerhistorie, end svare på, hvorfor han stak Sollis penge i sin egen lomme, men derfor er det jo stadig tyndt. Og Crone bør måske primært rette sin kritik mod Ekstra Bladet, som det bestemt ikke klæder at indvilge i sådan en gang ukritisk mikrofonholderi blot for at få et interview for næsen af konkurrenten.
    Det lyder også som en røverhistorie, at Jacob Laursen skulle have mistet 95-99% af sine værdier på få timer i forbindelse med 9/11.
    De aktier, der bliver fremhævet som hårdest ramt post 9/11, er United og American airlines, og de faldt op til 42% Dvs hvis du har købt og solgt på det absolut dårligste tidspunkt, så kunne du miste 42%.

    Aktieindekserne Standard and Poors og Dow Jones mistede 11% og 14 % på fem dage. De fik dog en hurtig recovery således at de den 8.oktober igen var tilbage på niveau med tiden inden angrebet. Dvs, hvis du ikke har solgt nogle aktier i perioden mellem 8/9 og 8/10, så har du gennemsnitligt set ikke tabt penge. Så når EB's Mads Glenn Wehlast beskriver det som, at aktiemarkedet kollapsede, så er det også tynd research:

    "Da de to tårne på World Trade Center styrtede sammen 11. september 2001, kollapsede aktiemarkedet. Men det fik også alvorlige konsekvenser for Jacob Laursens økonomi. Den havnede mildest talt i ruiner.

    - Jeg havde investeret i aktier og på få timer forsvandt 95-99 procent af min formue. Ja, hele min fodboldopsparing var bare væk på så kort tid, siger Jacob Laursen.

    Hvor meget mistede du, da de tårne styrtede sammen?

    - 20 mio. kr."
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...mio-kr/6462825
    Sidst redigeret af Tops : 31.12.16 kl. 09:33

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #585
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Teoretisk kan det nu godt lade sig gøre.

    Hvis manden har rodet rundt med gearede produkter, har investeret for alt der er i depotet og dumt nok ikke har haft et konstant øje på depotets udvikling, ja så kan der gå stærkt.

    Hvis han har gearet med 5 (ikke unormalt for ludomaner i 2001), og det underliggende indeks/aktie er faldet med 15 på et eller andet tidspunkt i løbet af dagen, er faldet på op til 75 pct.
    Har man ikke dækning på kontoen, går værdierne i tvangssalg, og så er alt væk.
    I værste fald sidder man tilbage med en gæld til banken.
    Bare spørg diverse andelsboligforeninger om det kan ske...

    At det så er ubegribeligt og ekstremt dumt at geare hele sin formue - og specielt, når man nu har 20 mio - er noget andet, der gør historien lidt utroværdig.

    Men lade sig gøre? Absolut.
    I 2008 tabte jeg selv 95 pct. på den begynderfejlt. Heldigvis var det et lille depot med omkring 30.000, som jeg bare brugte til at lære... Og DET gjorde jeg i den grad :(

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •