Side 40 af 83 FørsteFørste ... 303738394041424350 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 1232

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Teoretisk set kan det meste lade sig gøre.

    Praktisk set, så er der en ekstremt lille sandsynlighed for at miste 95-99 % (!?) af formuen pga 9/11. Det er også sådan jeg læser dit svar.

    Og når så historien oven i købet kommer fra en notorisk løgner og svindler, der i en afledningsmanøvre giver den som et stakkels offer i EB, ja, så skal du for min skyld være velkommen til at fastholde den teoretiske sandsynlighed for, at manden virkelig taler sandt. Men jeg ved godt hvad jeg tror.
    Sidst redigeret af Tops : 31.12.16 kl. 11:26

  2. #587
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Teoretisk kan det nu godt lade sig gøre.

    Hvis manden har rodet rundt med gearede produkter, har investeret for alt der er i depotet og dumt nok ikke har haft et konstant øje på depotets udvikling, ja så kan der gå stærkt.

    Hvis han har gearet med 5 (ikke unormalt for ludomaner i 2001), og det underliggende indeks/aktie er faldet med 15 på et eller andet tidspunkt i løbet af dagen, er faldet på op til 75 pct.
    Har man ikke dækning på kontoen, går værdierne i tvangssalg, og så er alt væk.
    I værste fald sidder man tilbage med en gæld til banken.
    Bare spørg diverse andelsboligforeninger om det kan ske...

    At det så er ubegribeligt og ekstremt dumt at geare hele sin formue - og specielt, når man nu har 20 mio - er noget andet, der gør historien lidt utroværdig.

    Men lade sig gøre? Absolut.
    I 2008 tabte jeg selv 95 pct. på den begynderfejlt. Heldigvis var det et lille depot med omkring 30.000, som jeg bare brugte til at lære... Og DET gjorde jeg i den grad :(
    Er meget enig i dine betragtninger. Jacob har gearet hele sin formue. Han sad den anden aften og blev interviewet af Jes Dorph, hvor han også forklarede at man ikke skulle have ondt af ham. Dette burde man heller ikke, da det handler ene og alene om grådighed.

  3. #588
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    On a brighter note, så er de glade for TK down under. Go figure.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #589
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Nu hører han jo til inde i den her tråd. Godt at høre en optimistisk og forventningsfuld Delaney. Svært ikke at holde med Werder nu :-)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...er-meget-ydmyg

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #590
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Igor Vetokele er taget hjem til Belgien.
    Har ikke set noget til transfersummen, men kunne være interessant at finde ud af om vi havde en videresalgsklausul på ham i forbindelse med salget til Charlton. I så fald får vi enten meget lidt eller ingenting.

    Ærgerlig udvikling for Igor. Jeg var stort fan af ham ...
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #591
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Igor Vetokele er taget hjem til Belgien.
    Har ikke set noget til transfersummen, men kunne være interessant at finde ud af om vi havde en videresalgsklausul på ham i forbindelse med salget til Charlton. I så fald får vi enten meget lidt eller ingenting.

    Ærgerlig udvikling for Igor. Jeg var stort fan af ham ...
    Så vidt jeg kan se, er han kun udlejet til Sint-Truiden resten af sæsonen, så der er vist ingen transfersum involveret.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #592
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se, er han kun udlejet til Sint-Truiden resten af sæsonen, så der er vist ingen transfersum involveret.
    Og hvis markedet hedder Sint-Truiden kan vi vist godt afskrive muligheden for at tjene på evt. transfersum.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #593
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Martin Bergvold rygtes her: http://www.in.fo/itrottur/sport-deta...80d156b0c34524 fra Livorno til Færøernes største klub HB fra Tórshavn. Det samme gør Brent McGrath fra Esbjerg og Daniel Petersen fra Den Ægte Københavnerarbejder klub, Frem BK

    Spændende om et af vores største talenter i sin tid, skal tørne ud for mægtige HB.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #594
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af erikwa Se meddelelser
    Martin Bergvold rygtes her: http://www.in.fo/itrottur/sport-deta...80d156b0c34524 fra Livorno til Færøernes største klub HB fra Tórshavn...

    Spændende om et af vores største talenter i sin tid, skal tørne ud for mægtige HB.
    Det skal han. Kontrakten med Livorno er blevet ophævet, og han fortsætter karrieren i HB Torshavn: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...eroesk-fodbold
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  15. #595
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Det skal han. Kontrakten med Livorno er blevet ophævet, og han fortsætter karrieren i HB Torshavn: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...eroesk-fodbold
    Vi er simpelten lige nødt til at have den første kommentar til den færøske artikel, der refereres til, med her :-D
    Símin Petur Joensen Skúlin á Ziskatrøð
    kann hann ikki brúkast í Italien,kann hann heldur ikki brúkast í HB.

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  16. #596
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Vi er simpelten lige nødt til at have den første kommentar til den færøske artikel, der refereres til, med her :-D

    Om han ikke kunne bruges i HB, skal være usagt, men i hvert fald er Bergvold ikke skiftet til Færøerne endnu - og til bold.dk sagde han den 17. januar, at han ikke kendte noget til det.

    Til gengæld er det nok gået op for de fleste, at Thomas Delaney fik debut for Werder Bremen i går. Selvfølgelig i startopstillingen på den centrale midtbane, og selvfølgelig med et gult kort undervejs. Han var tilmed tæt på at score, og bedømt på pressen og fans på Twitter var han en af de bedste Werder-spillere overhovedet. Holdet tabte dog 2-1 til Dortmund og er stadig i nedrykningsfare, men på den rigtige side af stregen endnu.

  17. #597
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-debut/6502877

    Delaney virker til at have fået en god start i Bundesligaen.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #598
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-debut/6502877

    Delaney virker til at have fået en god start i Bundesligaen.
    Ja, men det var sateme mærkeligt at se ham i grønt.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #599
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, men det var sateme mærkeligt at se ham i grønt.
    Ja og med nr 6 på ryggen... Sad hele tiden og kiggede efter nr 8

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #600
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, men det var sateme mærkeligt at se ham i grønt.
    Det gjorde ondt helt ind i hjertet at se. Selvom man selvfølgelig under ham al den succes han overhovedet kan få, så virkede det bare så meget forkert at se kampen i lørdags i tv....

    Det bliver spændende at følge ham - især hvis Werder rykker ned. Der har jo allerede været interessante spekulationer fra England allerede inden skiftet, og har svært ved at se Dk's vel pt bedste midtbanespiller spille i 2 Bundesliga...

    Jeg ville ELSKE at se Delaney i Premier League på et tidspunkt. Så får jeg et nyt favorithold i England. Pånær hvis det selvfølgelig er United, City, Liverpool, Chelsea... Ja alle andre end Arsenal egentlig :)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •