Side 46 af 83 FørsteFørste ... 364344454647484956 ... SidsteSidste
Viser resultater 676 til 690 af 1231

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #676
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Tobias Linderoth er blevet tilbudt stillingen som cheftræner i IF Elfsborg, hvor han var i konkurrence med Glen Riddersholm, som måtte lide endnu et nederlag til en FCK'er.

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #677
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere


  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #678
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Tobias Linderoth er blevet tilbudt stillingen som cheftræner i IF Elfsborg, hvor han var i konkurrence med Glen Riddersholm, som måtte lide endnu et nederlag til en FCK'er.
    Glen er ellers et rigtigt svensker navn...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #679
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Det er et Gøteborg-navn og det duer naturligvis ikke i Borås, alt for tæt på :-)
    Hislen af TorbenØ.

  8. #680
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    For anden gang på to år har Olof Mellberg ført Brommapojkarna til oprykning, og denne gang er det til den bedste række, Allsvenskan. Her er stillingen, hvor man kan se, at da der kun mangler to runder, kan Brommapojkarna ikke længere hentes af Trelleborg på tredjepladsen.

    Trods vedvarende rygter om det modsatte er Mellberg i øvrigt stadig ikke skiftet til en anden klub, og faktisk er der en lille smule tvivl om, hvorvidt han overhovedet skal være cheftræner i næste sæson. Det står der noget om her. Den korte version er, at ligesom i Danmark skal cheftrænere have en bestemt trænerlicens. Mellberg startede først sin trænerkarriere forud for forrige sæson, og derfor er han endnu ikke nået så langt i sin uddannelse. Til maj står han til at fuldføre næste del af forløbet, og først derefter kan han begynde på studiet frem mod den påkrævede licens. Han går selvfølgelig efter at få dispensation af forbundet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #681
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Peter Larsson er skiftet tilbage til Halmstad. Her står, at han skifter tilværelsen som anfører hos Helsingborg ud med Halmstad, selvom de begge skal spille i den næstbedste svenske række i næste sæson.

    Her er desuden en artikel om, at Mos skulle være et varmt navn hos flere klubber i Allsvenskan, efter at han har lavet 33 mål over de seneste to sæsoner hos Ålesund.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  11. #682
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Trods vedvarende rygter om det modsatte er Mellberg i øvrigt stadig ikke skiftet til en anden klub, og faktisk er der en lille smule tvivl om, hvorvidt han overhovedet skal være cheftræner i næste sæson. Det står der noget om her. Den korte version er, at ligesom i Danmark skal cheftrænere have en bestemt trænerlicens. Mellberg startede først sin trænerkarriere forud for forrige sæson, og derfor er han endnu ikke nået så langt i sin uddannelse. Til maj står han til at fuldføre næste del af forløbet, og først derefter kan han begynde på studiet frem mod den påkrævede licens. Han går selvfølgelig efter at få dispensation af forbundet.
    Mellberg fik sin dispensation, men han har også valgt at forlade Brommapojkarna. Det fortælles der om her. Endnu er han ikke blevet præsenteret for nogen ny klub, men her er der lavet odds på, hvor han ender henne. Elfsborg er favorit lige nu.

    Her er en historie om, at Helsingborg har udnævnt Alvaro til ny cheftræner for deres U17-hold, efter at han det seneste halve år har været assistenttræner for samme hold.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #683
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Cornelius!!! Med en indskiftning i det 82' min skulle hovedstadens powerhouse vise sig at være noget af en gevinst da han formåede at sætte to kasser ind for Atalanta til resultatet 4-1 og 5-1 mod Everton. Pragt præstation i en mørk fck tid.

    https://streamable.com/6rm92
    6min 40sek inde.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #684
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Cornelius!!! Med en indskiftning i det 82' min skulle hovedstadens powerhouse vise sig at være noget af en gevinst da han formåede at sætte to kasser ind for Atalanta til resultatet 4-1 og 5-1 mod Everton. Pragt præstation i en mørk fck tid.

    https://streamable.com/6rm92
    6min 40sek inde.
    Man kommer ikke udenom, at Cornelius er stærkt savnet. Han scorede lige så mange mål i det kvarter i går, som alle vores angribere har scoret i oktober og november tilsammen. :-/
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #685
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Nå så Kehlet kan godt finde ud af at dømme straffespark... javel ja. Men okay han missede så det klare røde kort til Everton spilleren i samme situation samt at målmanden havde forladt stregen længe inden sparket.

  18. #686
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Nå så Kehlet kan godt finde ud af at dømme straffespark... javel ja. Men okay han missede så det klare røde kort til Everton spilleren i samme situation samt at målmanden havde forladt stregen længe inden sparket.
    Jeg er ikke så godt inde i den nye regel, men falder denne ikke ind under den?

  19. #687
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Nicolai Jørgensen scorede til slutresultatet 2-0 i Feyenoords sejr over Groningen.
    http://www.dailymotion.com/embed/video/x6akg1h

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #688
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Det kæmpe store talent Nikolas Nartey, som desværre aldrig nåede at få 1. holds debut i Kbh., fik i dag debut for FC Köln i Bundesligaen.

    http://footy.dk/footy-fodbold/2017/1...sligaen-i-dag/

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #689
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    116

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Den gamle måltyv Heine Fernandez er souschef i en Fakta på Østerbro.

    https://www.oesterbro-avis.dk/fra-su...l-supermarked/
    "I've got to go, Rock. It's all right. I'm not afraid. Some time, Rock, when the team is up against it, when things are wrong and the breaks are beating the boys, ask them to go in there with all they've got and win just one for the Gipper.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #690
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Egentlig er det efterhånden en lidt ældre nyhed, men det skal da nævnes, at Tobias Linderoth er blevet ansat som en slags assistenttræner hos Elfsborg. Her kan man læse lidt nærmere om det.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •