Side 5 af 83 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 1231

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    ›Syns ik man har hørt om Norstrand siden hans succesfulde debut
    ›hvor han markerede sig som matchvinder.

    ›Bør det tolkes som at han er gået i stå for Groeningen? Normalt
    ›dækkes det jo i danske medier hvis en af landets spillere scorer
    ›i Europa.

    ›Og hvad med Blackburns Elrio Van Heerden? Har han fået så meget
    ›som et sekunts spilletid for førsteholdet?

    Nordstrand har spillet ca. 4 kampe, men har ikke scoret siden debuten. Elrio spiller fast for reserverne.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Danske hold i Europa 2009/10


    › Elrio spiller fast for reserverne.

    ...og når han engang er færdig med at turnere rundt på europæiske reservebænke, kan han passende komme tilbage til København og genfinde det niveau han havde i det sidste halve års tid i klubben.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Hans Backe afviser Djurgården

    Det er efterhånden længe siden at Djurgården gav FCK en øretæve i Stockholm med Elmander, Isaksson og Källström blandt profilerne og vandt tre mesterskaber på fire sæsoner. Med fire kampe tilbage ligger de sidst, med to point op til nedrykningsplayoff-pladsen og hele syv til stregen.

    Derfor har klubben forsøgt at hyre Backe som sparringspartner for den nuværende træner, Andrée Jeglertz, der tidligere har hentet fire svenske mesterskaber på stribe med damerne fra Umeå.

    Hans Backe har dog afvist, da han ikke var interesseret i den rolle som ledelsen havde tiltænkt ham, men ville have reel kontrol over holdet.

    Til gengæld må Hasse formodes at være i spil til jobbet som forbundskapten, som Lars Lagerbäck formodes at være færdig i. Andre bud er nuværende assistent Roland Andersson og Erik Hamrén.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    ›Christian Poulsen er fandme den største rollemodel for alle de
    ›danske flæbehoveder der partout vil til udlandet for at sidde på
    ›bænken og derefter tude i pressen. Manden der var dømt væk, borte
    ›og ubrugelig klemte røvballerne sammen og troede på sine egne
    ›[URL="http://www.sporten.dk/fodbold/italien-serie-a-2009-20
    ›evner. På trods af en
    ›10/juventus-ydmyger-poulsen"]degradering til ungdomsholdet
    ›"henrettelse" i
    til nåde og kom tilbage i
    ›førsteholdstruppen, så fik han et par indhop i nogle af Juves
    ›optaktskampe, og hvad skete der så da Serie A premieren løb af
    ›stabelen i går? Christian Poulsen var såmænd ikke bare i
    han
    ›spillede også hele kampen
    i 1-0 sejren over Chievo.

    Poulsen er cool!

    Og minsandten om ikke den smukke, blonde asnæse fortsætter sin raketfart mod Torinos tinder!
    Hejsa
    Elver's Avatar

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Hejsa
    Elver's Avatar

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Gravgaard frygter karrierestop :(

    Harald Brattbakk er til gengæld stadig flyvende:
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Det kan iøvrigt nævnes, at Iørn Uldbjerg overtager ansvaret for KBs 3. senior i serie 1 i 2010. Med skarpe ambitioner om oprykning til KS
    Tilskuer

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Mark Robins, der nu er i Barnsley, klarer det tilsyneladende helt fint at dømme efter dette tipsoplæg, der dog skuffer fælt ved helt at overse den herlige pæredanske rødgrødsvinkel :-/ Men godt for den herlige lavstammede brite.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Morten Falch. Skiftede fra FC København til Hvidovre IF i sommeren ´99 for siden at forsvinde helt ud i glemslen. Manden der scorede i min første live-kamp (1-0 over OB) fortjener en plads i nærværende tråd.


    Fra fodboldspiller til Investeringsrådgiver

    Jeg arbejder med udvælgelse af aktier for formuekunder, blandt andre. Jeg rådgiver kunderne om, hvilke aktier de skal vælge, hvordan de skal investere, og jeg har mandat til at investere for dem. Der er masser af udfordringer, og jeg er drevet af de udfordringer, jeg møder. Jeg kan se, jeg rykker, og bliver bedre og bedre til det, jeg laver. Der bliver sat nogle målsætninger op, og det er udfordringen at nå dem. Det er konkurrencedrevet og lidt af det samme, som jeg kender fra min tid som fodboldspiller. Du spiller med på et hold, og klarer holdet sig godt, klarer du dig også godt. Og hvis jeg bliver bedre, bliver holdet også bedre.


    Morten Falch, 34 år
    Uddannelse: Cand.polit.
    Jobtitel: Portfolio Manager
    Placering: Danske Capital - EU aktieteam
    Erfaring: Fire år, heraf to år i studiejob


    Studiejob er en god indgangsvinkel
    Der er mange muligheder i koncernen, så det er eftertragtet at få studiejob her. Du får en føling med, hvad der sker der uden for studierne. Dermed får du indsigt i, hvordan det teoretiske bruges i virkeligheden. Derudover får du også en masse kontakter inde i koncernen og mulighed for at finde den afdeling, hvor du kunne tænke dig at arbejde.

    Der er sket en massiv udvikling fra studiejobbet til der, hvor jeg sidder i dag. Jeg startede med regnskabsanalyse og havde ingen kundekontakt, men det var en fed indgangsvinkel. Jeg ville gerne i den finansielle verden og få mulighed for at arbejde med både valuta, obligationer og aktier.

    Et professionelt sted med muligheder
    Jeg har altid anerkendt Danske Bank som et professionelt sted, og stedet har levet op til mine forventninger. Jeg valgte Danske Bank, fordi det er en af de virksomheder, der har det største udbud. Det er et kanonsted at starte, for du bliver udfordret fagligt og der er alt i denne bank. Mulighederne er der, hvis du vil. Det giver også en form for tryghed i forhold til et lille sted, hvor du ikke helt ved, hvordan det går. Folk anerkender Danske Bank.

    International kontakt
    Vi har mange kontakter med finanshuse ude i verden, hvor vi udveksler analyser, diskuterer aktier, er med på konferencer og lignende. Det gør hverdagen meget levende og spændende, og det betyder, du har fingeren på pulsen.
    Kontakt HRE-mailAnden kontaktFritidsinteresser: Jeg har familie og to små drenge. Jeg dyrker motion, løb, cykling og styrketræning, blandt andet fordi man selv kan bestemme tidspunktet. For eksempel kan jeg løbe en tur, når de små sover til middag.

    Bedste personalegode: Det må være løbe- og cykleforeningen, hvor du blandt andet har mulighed for at komme med i løb, mini-triathlon med mere. Du melder dig bare, så sørger de for alt det praktiske og sender dig blandt andet klubtøj, så du bare kan møde op. Det ville være dejligt, hvis vi havde et rum til styrketræning i banken, så kunne jeg lige træne en halv time efter arbejdet.

    Om fem år: Jeg er i Danske Bank, der hvor jeg er nu. Jeg håber bare, jeg stadig udvikler mig, laver nogle gode resultater, og at jeg bliver en af de bedste til det, jeg laver.

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    En personlig favorit på fast løn i Tyrkiet:

    http://www.bold.dk/nyt/Tyrkere-vil-beholde-Elrio
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Jose Junior er endnu engang i problemer. Denne gang med myndighederne omkring forfalskninger af pas.

    http://onside.dk/nyheder/jose-junior-anholdt

    Mon han i virkeligheden er 45 år gammel? Eller hedder han måske i virkeligheden ikke José Junior, men José Senior? Eller er det hele bare en stor misforståelse?

    Jeg følger spændt med... Sådan da...
    ...

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    David Nielsen stopper sandsynligvis karrieren. Til originalkilden Aftenposten.no, udtaler David:

    Jeg vil ikke uttale meg om noe rundt dette før etter Tromsø-kampen. Det siste jeg ønsker er å ta noe av fokuset vekk fra den kampen
    og EB citerer David for til TV2 at sige:
    Det er det helt rigtige tidspunkt for mig at stoppe på. Jeg har mere lyst til at være træner end til at spille. Jeg gider ikke gå og være småskadet, hvis jeg skal spille fodbold
    Det er efterhånden en del år siden David spillede sine fem sæsoner for FCK, og selv om han brændte en fandens masse chancer undervejs, var han flere gange klubbens topscorer. Andre husker ham måske mere for det farverige hår, akrobatikken, at knalde Allan Gaarde ned, at lægge Kira Eggers ned, det hvide jakkesæt efter pokalfinalen, for at udgive Sorte Svin eller bare for at være et af Superligaens og dansk fodbold generelt mest farverige indslag.

    Om der ligger nogen stor træner gemt i David må tiden vise, det skal da blive interessant at se om nogen klub vil være interesseret i ham. Som spiller var han hverken kendt for sine store tekniske evner eller disciplin, eller for at besidde den store kløgt, men hans fighterhjerte var stort.

    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Der meldes nu om interesse for Magne Hoseth fra flere engelske klubber med Blackburn og Fulham i spidsen.

    Personligt har jeg et lidt svagt punkt for Magne, som hans korte ophold i København til trods er en af mine yndlingsspillere gennem tiderne. Derfor ønsker jeg virkelig også for ham, at han får lov til at opleve endnu et udlandseventyr. Helst selvfølgelig hos os som erstatning for Hutch, men sådan bliver det jo nok ikke.

    Jeg krydser fingre for hans fremtidige karriere, og i hans kamp for at blive årets spiller i Norge.
    Sidst redigeret af Gandhi : 15.05.10 kl. 21:36
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Endnu en gammel FCK spiller stopper karrieren.

    Kim Madsen fik 95 kampe for FCK fra 1996 - 2002.

    Husker det som om at han fik flere kampen i guld sæsonen i 2001, men Nipserstat siger at det var i sæsonen efter at han fik nærmest samtlige kampe, og så må det jo være rigtigt.

    Skiftede sammen med en anden mere profileret spiller til Wolfsburg i 2002.

    http://jp.dk/indland/aar/agf/article2068737.ece

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Nu blev det så Ole Tobiasens tur til at stoppe karrieren.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 83 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •