Side 59 af 83 FørsteFørste ... 9495657585960616269 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 1231

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Jeg synes man skal passe på, med at gøre det til mere end det er. I USA er det i de store sportsgrene for eksempelt meget almindeligt med forskellige "support the troops" markeringer i forbindelse med kampe. Set fra Tyrkiet er deres markering nok præcis det samme og en naturlig del af hverdagen som fodboldspiller, og ikke nødvendigvis en markering af at man som spiller eller klub støtter præsidenten eller dennes politik.

  2. #872
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hov det fik jeg ikke skrevet særlig godt. DBU skal fortælle klubber, at deres spiller ikke må optræde sådan - dvs spilleren kam fortælle sin klub, de må jeg desværre ikke pga en aftale med DBU. Spilleren skal ikke straffes om de stiller op eller ej, men de kan henvise til en aftale og så håbe klubben vil acceptere dette uden at beskylde spilleren for det ene eller det andet.
    Jeg kan ikke forstå hvordan DBU skal kunne gøre dette.
    DBU er jo ikke spillerens arbejdsgiver og kan vel ikke bestemme hvad en klub må og ikke må "bruge" danske spillere til. Eneste reelle "magt" DBU vel har er at de kan lade være med at udtage spillere til landsholdet der har gjort som Zanka. Men så går det jo mere ud over spilleren end klubben.

    I min optik skal DBU ikke pludselig kunne diktere hvad spiller må og ikke må i den klub der betaler deres løn

  3. #873
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Jeg synes man skal passe på, med at gøre det til mere end det er. I USA er det i de store sportsgrene for eksempelt meget almindeligt med forskellige "support the troops" markeringer i forbindelse med kampe. Set fra Tyrkiet er deres markering nok præcis det samme og en naturlig del af hverdagen som fodboldspiller, og ikke nødvendigvis en markering af at man som spiller eller klub støtter præsidenten eller dennes politik.
    Desværre er USA også et glimrende eksempel på hvad der sker med spillere, der modsætter sig denne markering.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Colin_Kaepernick

    Jeg siger dermed ikke at Zanka's karrierer ville være sten død, men det kunne den meget vel have været i Tyrkiet, hvis han havde modsat sig at bære den pågældende trøje.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #874
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    Jeg kan ikke forstå hvordan DBU skal kunne gøre dette.
    DBU er jo ikke spillerens arbejdsgiver og kan vel ikke bestemme hvad en klub må og ikke må "bruge" danske spillere til. Eneste reelle "magt" DBU vel har er at de kan lade være med at udtage spillere til landsholdet der har gjort som Zanka. Men så går det jo mere ud over spilleren end klubben.

    I min optik skal DBU ikke pludselig kunne diktere hvad spiller må og ikke må i den klub der betaler deres løn
    Det er altid nemt at bede individet at sige fra. Hvis man fra politisk/unions eller lignede står bag ved danske spillere og fortæller omverdenen, at man forventer at deres arbejdsgiver ikke bruger danskere i sådanne budskaber, så har man i hvert fald en form for opbakning.

    Nu kan Zanka så gå til chefen med et stykke A4, hvor der står at han bliver frarådet en sådan “happening” og derfor er lidt låst. Han kan også bare gemme papiret og gøre som det passer ham, men han har i hvert fald muligheden for at stå overfor Fenebache og sige “det er ikke fordi jeg ikke vil støtte soldaterne, men vi bliver frarådet det af vores egen xxx, så hvad siger I.”... det er ok nogle gange at kunne skubbe ansvaret over på andre

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #875
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hov det fik jeg ikke skrevet særlig godt. DBU skal fortælle klubber, at deres spiller ikke må optræde sådan - dvs spilleren kam fortælle sin klub, de må jeg desværre ikke pga en aftale med DBU. Spilleren skal ikke straffes om de stiller op eller ej, men de kan henvise til en aftale og så håbe klubben vil acceptere dette uden at beskylde spilleren for det ene eller det andet.
    Altså - enten er der en aftale med DBU, og så vil spilleren under sin kontraktforhandling med klubben skulle inkorporere den. Det vil nok skabe knaster ift. en del klubber, især uden for Vesteuropa, men værre for spillerne er at der kan være karrieremæssige konsekvenser i form af ringere løn, eller helt at blive fravalgt til transfers.

    Alternativet er, som du skriver, en hensigtserklæring, og der er jeg bare ret sikker på, at Fenerbahce et al. vil meddele, at den erklæring er særdeles velegnet til at tørre Erdogans røv, hvis man skulle ønske at gøre det. For selvfølgelig er Fenerbahce ikke interesseret i at en eller flere spillere udebliver fra sådan en markering, med deraf efterfølgende spørgsmål.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #876
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Den gode sportsjournalist Andreas Kraul, som ofte er i Parken, har skrevet den her, som jeg synes I burde læse.


    "Analyse: Kritikken af Zanka er unuanceret"

    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/an...-er-unuanceret
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  10. #877
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Klassekasse af Robert Skov!

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...fenheim-igang/

    Spændende om han bliver udtaget, kommer på banen, får lov til at sparke evt frispark i de to sidste kampe i EM-kvalen!
    Sidst redigeret af Bodymovin : 02.11.19 kl. 07:30
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #878
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Den gode sportsjournalist Andreas Kraul, som ofte er i Parken, har skrevet den her, som jeg synes I burde læse.


    "Analyse: Kritikken af Zanka er unuanceret"

    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/an...-er-unuanceret
    Måske skulle Sideliniens brugere snart nævnes som kilde? Forleden var det Ougars statistik om vores forsvarspræstationer i Europa og denne gang nærværende tråd.

    MCN

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #879
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Jacob Svinggaard, som spillede for os en overgang i 90'erne (dengang vi var virkelig ringe), og som endte som sports-invalid, har sidenhen haft en noget blakket karriere i erhvervslivet.

    https://www.bt.dk/samfund/tidligere-...indel-med-slik

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #880
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Den 'tidligere' FCK'er Verhagen er kommet i modvind i Viborg -> https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-vaere-fcker/

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #881
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Den tidligere FCK'er Kenan Kodro scorede, for sin nye klub, Athletic Bilbao (Vidst nok hans første mål, for dem?).
    Sidst redigeret af Jt80 : 26.11.19 kl. 08:33

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #882
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Vores tidligere højrebacktalent, Mads Roerslev, der efter en række mindre succesfulde lejeophold tog til Brentford i The Championship i sommers, fik førsteholdsdebut her til aften.
    Han kom ind 10 minutter før tid ude mod Blackburn, som danskerklubben endte med at tabe 1-0 til, og Mads nåede at få raget et gult kort til sig i overtiden.
    Tillykke til ham.

  21. #883
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Den tidligere FCK'er Kenan Kodro scorede, for sin nye klub, Athletic Bilbao (Vidst nok hans første mål, for dem?).
    Næ, hvis du springer seks sider tilbage i tråden, vil du kunne se, at Kodro allerede i marts viste sine uafviselige målscoringsevner for Bilbao første gang. Han har så holdt et halvt års pause siden da... ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #884
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Næ, hvis du springer seks sider tilbage i tråden, vil du kunne se, at Kodro allerede i marts viste sine uafviselige målscoringsevner for Bilbao første gang. Han har så holdt et halvt års pause siden da... ;-)
    Jamen hvorfor solgte vi ham??

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #885
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Brandur Hendriksson til Helsingborg: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-til-sverige/
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •