Se afstemningsresultater: BIF-Rosenborg UEFA Cup - hvem ser du helst vinde?

Stemmeafgivere
682. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF

    218 31.96%
  • Rosenborg

    356 52.20%
  • Ligeglad

    108 15.84%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 52

Emner: Brøndby mod Rosenborg

  1. #1
    Hjaltefanden Slettet

    Brøndby mod Rosenborg

    Et forfærdeligt dilemma for mange af os i og med, at eet af holdene skal vinde - hvem skal man holde med? Andre vil se på det som en win-win situation: Uanset hvem der taber, er der anledning til stor morskab på deres bekostning.

    Og så er der alle mellemregningerne med landepoint og fordele og ulemper ved evt. at have BIF besæftiget med at rejse til Sibirien, Transsylvanien og andre spændende steder i løbet af en i forvejen pakket sæson...


    Hvad siger dit hjerte og din evt. hjerne dig - hvem synes DU helst skal vinde???

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Brondby mod Rosenborg

    Det er jo ffs ikke et dilemma. Landekoefficient, Rosenborgs lortethed og alle mulige andre søforklaringer og undskyldninger er ligegyldige. Brøndby vil altid være Brøndby.

    Holder I med Danmark?* (Og derfor Brøndby?) For det gør jeg ikke, min foragt (HAT!) er sgu for stor!

    -H&A

    *Her tænkes der ikke på det danske fodboldlandshold.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Brondby mod Rosenborg

    - Morsomt og spændende. Det er jo et hold, som jeg har stort kendskab til. Desuden er halvdelen af spillerne svenskere, siger Erik Hamrén, der selv er svensker, til klubbens hjemmeside.

    Efter den her sviner kan man da kun holde med Hamrens drenge! Klasse lol !!
    Fan af postmoderne fodbold...

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Brondby mod Rosenborg

    Jeg må erkende, at jeg for formentlig første gang i mit liv, virkelig håber BIF vinder en fodboldkamp.

    Selv sidste år, da logikken sagde at BIF gerne skulle slå AaB og FCM, så kunne jeg sagtens mærke, at inde i hjertet, der håbede man faktisk at BIF tabte.

    Men denne gang, siden de nu møder Rosenborg, som jeg nærer samme type indebrændte had til, så gør DKs koefficenter, at jeg klart holder med BIF.

    Vi er i en situation, hvor en sølvmedalje kan komem til at give CL-bold, så BIFs bidrag vil være værdsat af mig.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. De følgende 14 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Brøndby mod Rosenborg

    Jeg mangler muligheden : Kampen bliver afbrudt pga fanoptøjer, og begge hold bliver smidt ud af UEFA cuppen..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    3

    Re: Brøndby mod Rosenborg

    Noget andet er at Danmark - til ekstrem irritation for Rosenborgs fans - vil dominerer skandinavien totalt.

    Tag et kik på Rosenborgs fanforum vedr. kampen mod Brøndby.

    Der er stor irritation over Ståles kommentar igår om at de 4-5 bedste hold i skandinavien var fra Danmark. Efter pænere spil og sådanne kommentarer begynder Ståle-raus trangen at fortage sig.

    Hold kæft det har været sjovt på diverse norske fanforums de seneste par dage :-)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Brøndby mod Rosenborg

    Jeg bliver lige nødt til at citere 'Vores Allesammens Hofreporter' fra 2. divisionskampene, Spejder Fra Mars.

    Spejder fra Mars 17:22
    Men hey, lad os da hælde millioner og fornyet tro på projektet ned i vores ærkerivalers tank, fordi nogle nordmænd vi aldrig ser noget til er nogle spader. Jo jo.
    Det her, er en fin grund til, hvorfor BIF ikke skal gå videre. Også selvom vi har 1landen landekoefficient at forbedre.

    -H&A
    Sidst redigeret af Hjalte & Álvaro : 29.08.08 kl. 18:08


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Brøndby mod Rosenborg

    ›Det her, er en fin grund til, hvorfor BIF ikke skal gå videre.
    ›Også selvom vi har 1landen landekoefficient at forbedre.

    Inderlig korrekt.

    Jeg vil da også gerne se de ganske mange der påstår at ville holde med Brøndby, når kampen først er i gang. Jeg tror ikke et minut på at de kan klare at leve oprigtigt op til det. "Jaaaaaa, Duncan!!"

    mvh,
    -smølle

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Brøndby mod Rosenborg

    Når jeg stemmer for en Rosenborg-sejr, så handler det om, at jeg helst ser FCK møde Rosenborg end BIF senere i turneringen. Og så vil jeg i øvrigt skide landekoefficienten et langt stykke, da den vist nok har det rigtigt godt i forvejen. Ikke mindst til næste år, hvor Gorica og Ventspils slettes fra udregningerne.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Brøndby mod Rosenborg

    Jeg kan ikke et sekund holde med Bif mod Rosenborg. Bare tanken om, at det for anden gang skal blive Rosenborg som agerer stopklods for de europæiske drømme på vestegnen, er nok til at få mig at ønske at blå/gule taber.

    Jeg er iskold mht. opnåede point til dansk fodbold m.m. Jeg har set rigeligt allerede nu, til at mene at vi bør være med til det allersidste om et nyt dansk mesterskab og så kunne det jo i princippet blive bif som blev den lykkelige indehaver af en CL chance - No way.

    At Rosenborg så ikke er i besiddelse af fordums styrke er tydeligt for enhver, men med Bif´s aktuelle bundnniveau i baghovedet så kan Rosenborg med en solid norsk stil formentlig over to opgør slå Bif samlet med imponerende 1-0 eller lignenede.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Brøndby mod Rosenborg

    Jeg holder med alle danske hold i europakampene, ingen tvivl om det.
    At jeg så gerne så dem få en skade eller to i opgørene, det er en ganske anden sag. ;)
    Jeg hæver mig over deres (misforståede) tro på fordums tiders genkomst når de vinder i europa, og glæder mig over at tæve dem lige så gule og blå som de er i indbyrdes opgør.
    Ja, jeg holder med Danmark - af den ene og simple grund, at det er FCK til gavn at landekoefficienten bliver så høj som overhovedet mulig.

    Men okay - jeg loller da lidt hvis de taber.

    /Sejer

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Brøndby mod Rosenborg

    ›Når jeg stemmer for en Rosenborg-sejr, så handler det om, at jeg
    ›helst ser FCK møde Rosenborg end BIF senere i turneringen. Og så
    ›vil jeg i øvrigt skide landekoefficienten et langt stykke, da den
    ›vist nok har det rigtigt godt i forvejen. Ikke mindst til næste
    ݌r, hvor Gorica og Ventspils slettes fra udregningerne.

    Undskyld, men tror du seriøst vi overhovedet får chancen for at møde BIF senere i turneringen? Klubber fra samme land kan hverken møde hinanden i gruppespillet eller i 3. runde. Det er først, når vi når 1/8-delsfinalerne, at det er muligt og der tør jeg godt vædde på, at der ikke er to danske hold tilbage.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Brøndby mod Rosenborg

    Det er lose-lose hver gang Brøndby spiller i Europa. Rent fornuftsmæssigt er vi interesseret i en stærkere Superliga med en stærkere konkurrence, der kan styrke F.C. København og gøre det mere attraktivt at spille og se fodbold i Danmark, men behøver det at være uudholdelige Brøndby, der agerer (hjælpe-)lokomotiv?

    Det er lose-lose, og derfor er det bestemt at foretrække når Brøndby ikke kvalificerer sig til de europæiske turneringer.

    mvh
    Martin CX

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Brøndby mod Rosenborg

    Jeg må sige, at jeg for første gang i mit liv(og forhåbentlig også sidste) i den grad kommer til at holde med Brøndby i en fodboldkamp, eller to.

    Rosenborg er i min verden en klub der værdimæssigt er et eksakt kopi af pestegnens stolthed. Da RBK er nordmænd og til dagligt spiller den af i den opreklamerede norske Sjippeliga, kan jeg ikke andet end at hold med Brøndby.

    Når det så er sagt, så ville jeg til stadighed støtte udbredelsen af pest, børnearbejde, Anne-Grethe Bjarup Riis og Amin Jensen før jeg igen støtter op om den blå-gule fane.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Brondby mod Rosenborg

    ›Det er jo ffs ikke et dilemma. Landekoefficient, Rosenborgs
    ›lortethed og alle mulige andre søforklaringer og undskyldninger
    ››
    ›Holder I med Danmark?* (Og derfor Brøndby?) For det gør jeg ikke,
    ›min foragt (HAT!) er sgu for stor!


    så meget had... tsk tsk...

    burde vi ikke bare koncentrere os om at heppe på vores eget hold ?

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Inferno i Parken mod Rosenborg
    By Benjamin19 in forum De korte linier
    Svar: 130
    Sidste Meddelelse: 29.08.10, 23:57
  2. Overligger mod Rosenborg
    By Puma in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 09.12.08, 00:29
  3. Truppen mod Rosenborg! (red.)
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 12.04.05, 16:20
  4. Álvaro er tilbage + startopstillingen mod Rosenborg...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 04.02.05, 17:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •