Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF-FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Optakts- og kamptråd: BIF-FCK

    Tja... truppen er udtaget, og hr. Larsson - der ellers var meldt ude - er udtaget. Der er dog udtaget 17 mand, så mon ikke det handler om, at han skal testes inden kampen i morgen i håb om, at han alligevel er klar, hvorefter han eller en anden evt. skal sorteres fra?

    Truppen ser således ud:

    1. Jesper Christiansen - 2. Zdenek Pospech - 3. Niclas Jensen - 4. Hjalte Nørregaard - 5. Ulrik Laursen - 7. Ailton Almeida - 8. William Kvist - 9. Morten Nordstrand - 11. Cesar Santin - 12. Peter Larsson - 13. Atiba Hutchinson - 16. Thomas Kristensen - 17. Oscar Wendt - 18. José Junior - 24. Libor Sionko - 25. Mathias Zanka Jørgensen - 41. Nathan Coe

    Det ligner en startopstilling a la

    Christiansen
    Pospech - Larsson/Zanka - Laursen - Wendt
    Sionko/Kvist - Kvist/Kristiansen - Nørregaard - Hutchinson
    Nordstrand - Santin

    ...med forbehold for Sionkos form og Larssons skade. En kombination af Ailton og Santin oppe foran skal man så ikke udelukke. Junior må formodes under alle omstændigheder, at starte på bænken sammen med Coe og Jensen.

    Brøndby IF har nu haft et par uger til at slikke sårene efter det grumme nederlag i Århus. Jönsson er klar til kamp selvom han gik ud i kampen mod Haka, som Brøndby IF i øvrigt vandt sikkert uden at anstrenge sig.

    Efter de kedelige oplevelser i sidste sæson bliver kampen formentlig en sand opvisning i sikkerhed, og er man en af de , der angiveligt tager dertil, skal man være der i god, god tid. Det ser ud som om, der for en gangs skyld bliver god plads på FCK-afsnittet.

    Brøndbys trup er endnu ikke udtaget.
    Sidst redigeret af Don J. : 01.09.08 kl. 18:47

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08.1: Brøndby IF - FC København

    Nogen der var ude og se dagens træning? Og evt. kan give et bud på startopstillingen?

    Mit er:

    JC
    Pospech-Larsson-Laursen-Wendt
    Kvist-TK-Hjalte-Hutch
    Santin
    Nordstrand

    Tror ikke at Sionko starter inde, da kampen er for vigtig og han ikke er i kampform. Kvist har gjort det for godt på højrefløjen de sidste kampe. Sionko er tilgengæld en god indskifter og have til 2. halvleg når vi fører 2-0!

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08.1: Brøndby IF - FC København

    JC
    Pospech Larsson Zanka Wendt
    Sionko Kvist Hjalte Hutch
    Ailton Junior

    Gider hverken se Nicklas Jensen ELLER Morten Nordstrand på banen. Jeg brækker mig over deres kvaliteter
    kbh ultra

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08.1: Brøndby IF - FC København

    ›JC
    ›Pospech Larsson Zanka Wendt
    ›Sionko Kvist Hjalte Hutch
    ›Ailton Junior

    ›Gider hverken se Nicklas Jensen ELLER Morten Nordstrand på banen.
    ›Jeg brækker mig over deres kvaliteter

    Det første kan jeg forstå, men jeg synes nu at Nordstrand er vores bedste angriber sammen med Santin. Udover at Nordstrand i mine øjne er en fremragende afslutter synes jeg også han er rigtig vigtig for holdet, for han er en angriber som også har stor spilforståelse samt overblik. Han skal ikke undervurderes!
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08.1: Brøndby IF - FC København

    ›JC
    ›Pospech Larsson Zanka Wendt
    ›Sionko Kvist Hjalte Hutch
    ›Ailton Junior

    ›Gider hverken se Nicklas Jensen ELLER Morten Nordstrand på banen.
    ›Jeg brækker mig over deres kvaliteter

    sagligheden længe leve!!

    Hvorfor mener du ikke Laursen skal spille (han er trods alt vores anfører?!).

    Santin har været efterårets klart største profil - hvorfor skal han ikke spille?

    Så du Junior spille mod Lillestrøm, og opdagede at han missede 2 100% chancer samt ødelagde to store chancer hvor han sku have ladet bolden passere?

    Så du at Sionko slet ikke var oppe i gear og tydeligvis mangler kamptræning.. er det så ikke lidt risikabelt og bruge ham fra start?

    Så du ligeledes Kvist mod Lillestrøm, da han spillede på den centrale midt? Han tabte bolden lige foran eget felt, og det vil blive straffet mod en bedre modstander!

    Nah, giver sku ik meget for det der pjat.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    298

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08.1: Brøndby IF - FC København

    Gider hverken se Nicklas Jensen ELLER Morten Nordstrand på banen. Jeg brækker mig over deres kvaliteter
    Det var dog en fantastisk positiv indstilling du har til de spillere der repræsenterer den klub du holder med i Superligaen.

    Eller det er det måske ikke? Er det et andet hold du holder med?

    Hvis du partout har lyst til at kritisere en eller flere spilleres kvaliteter, kunne du så ikke gøre vi andre den tjeneste at uddybe det med et mere sagligt og fodboldfagligt indlæg - fx at uddybe hvorledes deres kvaliteter ikke passer ind i din fodboldmæssige opfattelse.

    Personligt brækker jeg mig over folk der kun leverer one-liners eller indlæg præget af stor pathos hvor udsagnet blot er "øv - dummme spiller".
    Vedhæftet fil 4903

    Jeg er enig i at N'Doye er god, men det forhindrer ham ikke i at være et arrogant møgsvin

    - sjampen, 27.10.2011, 23:53

    Spar på mindreværdskomplekserne kære medfan, klasse fornægter sig ej og hold kæft hvor er han god :(
    - Guldager80, 27.10.2011, 22:51

    http://a.bimg.dk/node-images/90/3/60...dby-trning.jpg
    Dét er humor's Avatar

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08-09.1: Brøndby IF - FC København

    Det vil være meget dumt at bruge Larsson, da han for blot to dage siden måtte udgå med en fodskade ! lad ham stå over så skaden ikke bliver markant forværret.

    Syntes klart vi skal stikle op som i kampen mod FCM, på nær Larsson der naturligt skal erstattes af Ulrik:

    Christiansen
    Pospech - Laursen - Zanka - Wendt
    Kvist - Kristensen - Nørregaard - Hutchinson
    Santin - Nordstrand

    det virkede helt perfekt.

    Som allreede skrevet er Sionko ikke i form og Kvist lavede et par fejl på midten, hvorimod han var suveræn på kanten i Midtjylland kampen. Junior er godt nok topscorer men kostede mindst 2 mål i torsdags som Fagerlund også skriver.
    Sidst redigeret af Mighty Lions : 30.08.08 kl. 15:06
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08.1: Brøndby IF - FC København

    ›JC
    ›Pospech Larsson Zanka Wendt
    ›Sionko Kvist Hjalte Hutch
    ›Ailton Junior

    ›Gider hverken se Nicklas Jensen ELLER Morten Nordstrand på banen.
    ›Jeg brækker mig over deres kvaliteter

    Du må vel mene mangel på kvaliteter? Det er da sjældent at kvaliteter er en hæmsko for en plads i startopstillingen.
    Jeg mener at Wendt med rette har erobret den venstre back plads og derfor tror jeg ikke at det er sandsynligt at Niclas er at finde i startopstillingen.
    Det tror jeg til gengæld roligt at du kan regne med, at Nordstrand er.
    Ulrik Laursen er næppe bænket og Thomas Kristensen tror jeg også på som midterakse sammen med Hjalte.

    Ellers tak til trådens starter for en god optakt.
    Det bliver sgu mærkeligt at stå i buret i morgen, hvis der seriøst ikke kommer særligt mange.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08-09.1: Brøndby IF - FC København

    ›Det vil være meget dumt at bruge Larsson, da han for blot to dage
    ›siden måtte udgå med en fodskade ! lad ham stå over så skaden
    ›ikke bliver markant forværret.

    ›Syntes klart vi skal stikle op som i kampen mod FCM:

    ›Christiansen
    ›Pospech - Larsson - Zanka - Wendt
    ›Kvist - Kristensen - Nørregaard - Hutchinson
    ›Santin - Nordstrand

    ›det virkede helt perfekt.

    Så du mener altså vi skal stille op ned larsson samtidlig med du synes det ville være for dumt ?

    Jeg håber at Larsson bliver klar og så kan han og Laursen danne midterforsvar, Zanka er god ja men synes at der er en del uro hver gang han er inde, min ønskede opstilling :

    Christiansen
    Pospech - Larusen- Larsson - Wendt
    Sionko - Kristensen - Nørregaard - Hutchinson
    Santin - Nordstrand/Ailton

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08-09.1: Brøndby IF - FC København

    he he ... ups Larsson skal jo naturligvis erstattes af Laursen ;) er rettet !!

    Brøndby har nu udtaget deres trup til kampen:

    Stephan Andersen
    Michael Tørnes
    Max von Schlebrügge
    Mark Howard
    Samuel Holmén
    Kasper Lorentzen
    Kim Daugaard
    Martin Ericsson
    Peter Madsen
    David Williams

    Jon Jönsson
    Tobias Mikkelsen
    Stefan Gislason
    Thomas Rasmussen
    Mikkel Bischoff
    Jan Kristiansen
    Daniel Wass
    Pierre Kanstrup
    Sidst redigeret af Mighty Lions : 30.08.08 kl. 15:09
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08-09.1: Brøndby IF - FC København

    ›he he ... ups Larsson skal jo naturligvis erstattes af Laursen ;) er rettet !!

    ›Brøndby har nu udtaget deres trup til kampen:

    ›Stephan Andersen
    ›Michael Tørnes
    ›Max von Schlebrügge
    ›Mark Howard
    ›Samuel Holmén
    ›Kasper Lorentzen
    ›Kim Daugaard
    ›Martin Ericsson
    ›Peter Madsen
    ›David Williams

    ›Jon Jönsson
    ›Tobias Mikkelsen
    ›Stefan Gislason
    ›Thomas Rasmussen
    ›Mikkel Bischoff
    ›Jan Kristiansen
    ›Daniel Wass
    ›Pierre Kanstrup

    Umiddelbart ikke videre skræmmende! Hvis man stiller det op hold mod hold burde vi være en hel klasse bedre..

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08-09.1: Brøndby IF - FC København

    Syns nu vi alle skulle indfinde os på BØF stadion og give drengene den support og støtte vi glemmer at give dem i farten, ovenpå alt den dårlige kritik vi desværre alt for tit kun fokuserer på :-)
    Håber at i alle forstår hvad jeg mener og at jeg ikk behøver at uddybe det i disse AWAY- tider...
    No one is perfect, not even the perfect one..
    fcksøren's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    4

    Re: Optakts- og kamptråd: "The New Firm" Vs. 08-09.1: Brøndby IF - FC København

    ››he he ... ups Larsson skal jo naturligvis erstattes af Laursen ;) er rettet !!
    ››
    ››Brøndby har nu udtaget deres trup til kampen:
    ››
    ››Stephan Andersen
    ››Michael Tørnes
    ››Max von Schlebrügge
    ››Mark Howard
    ››Samuel Holmén
    ››Kasper Lorentzen
    ››Kim Daugaard
    ››Martin Ericsson
    ››Peter Madsen
    ››David Williams

    ››Jon Jönsson
    ››Tobias Mikkelsen
    ››Stefan Gislason
    ››Thomas Rasmussen
    ››Mikkel Bischoff
    ››Jan Kristiansen
    ››Daniel Wass
    ››Pierre Kanstrup

    ›Umiddelbart ikke videre skræmmende! Hvis man stiller det op hold
    ›mod hold burde vi være en hel klasse bedre..

    Ja - især deres angribere er pivringe.
    Duncan har ingen teknik og kommer til at være underlegen VS. vores midterforsvar (sikker på han ikke er udtaget) og Peter "Magic" Madsen er har intet vist udover i pokalen og uefa'en på meget billige baggrunde.
    Vi skal nok spise dem - i deres egen hule endda:)

  23. #14
    alsvik Slettet

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    En Brøndby-kamp er aldrig let!

    Selv med den krise BIF har været i, er det ikke lykkedes os at revanchere 5-0 snitten fra d. 26. maj 2005

    Jeg regner aldrig en kamp mod BIF som en "walkover" - og det håber jeg heller ikke spillerne gør. Hver gang vi møder BIF skal spillerne forsøge at rette op på blamagen fra dengang - med alt hvad de har af vilje, mod, fight og intellekt.

  24. De følgende 11 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København


    ›Jeg regner aldrig en kamp mod BIF som en "walkover" -
    ›og det håber jeg heller ikke spillerne gør. Hver gang vi møder
    ›BIF skal spillerne forsøge at rette op på blamagen fra dengang -
    ›med alt hvad de har af vilje, mod, fight og intellekt.

    Og vi tilskuere skal forsøge at rette blamagen fra sidste kamp på tribunerne, det er jeg sgu spændt på........

    Sløjt fremmøde fra FCK officielt, og slet ikke i tvivl om hvorfor, surt for spillerne med den manglende opbakning, for 400 fans kommer ikke til at blive hørt eller set på Brøndby stadion med det publikum de har, vi kommer til at høre FC blod på skjorten i 90 min ;-(

    Anyway jeg håber at gutterne kan vise BIF at FCK er det bedste hold, og at ingen af de FCK fans som er tilstede kommer til skade.

    Vel mødt.

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF - København 02.05.2010
    By Joppe in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 05.05.10, 09:01
  2. Optakts- og kamptråd: København - BIF 14.03.2010
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 15.03.10, 15:43
  3. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •