Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF-FCK

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Kæderne står alt for langt væk fra hinanden og forsvaret presser slet ikke op.

    Pospech er helt håbløst defensivt og giver bif 2 kæmpe chancer og Laursen har det med at stå og falde i søvn... Især i en situation hvor han bare skal dække Madsen op er han helt blank.

    Hutch har masser af håbløse afleveringer som fører til kontra angreb til bif og bremser hele tiden alt form for tempo for fck.

    Kvist er lort ude på højre wing.

    Nordstrand laver nærmest alt andet på banen end at stå inde i boksen, når han så får chancen tøver han alt for meget og Junior kommer ind og viser at han bestemt ikke skal have en fast plads.

    Hvornår har vi sidst scoret på en dødbold ? Måske fck snart skal træne lidt dødbolde og indlæg !

    Rigtig ærgeligt at et mål kan få hele vores spil til at falde sammen, kan det virkelig få alle spillerne til at underpræstere så meget ?! Man savner linderoth endnu mere end dag som idag til at gå ind og fortælle dem at det ikke er godt nok istedet for den halvfede Laursen som intet andet kan end at stå og sove nede i vores forsvar.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Det kan så konstateres, at holdet stadig er dybt dybt elendigt i modgang, og ståle absolut INGEN træk har, når vi er bagud. Flot!
    -_-

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Denne kamp viste tydeligt hvad vi hele tiden har og stadig mangler... Spillere med GEJST! ... i medgang kører det jo strålende, men i modgang falder hele holdet fra hinanden. Og BØF spillede IKKE godt i dag, de var piv heldige.. og der var frispark af Jönsson i anden omgang, men de scorede og vi gik ned.

    Jeg bliver kvalm af at de har vundet endnu engang.


  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    ›Denne kamp viste tydeligt hvad vi hele tiden har og stadig
    ›mangler... Spillere med GEJST! ... i medgang kører det jo
    ›strålende, men i modgang falder hele holdet fra hinanden. Og BØF
    ›spillede IKKE godt i dag, de var piv heldige.. og der var
    ›frispark af Jönsson i anden omgang, men de scorede og vi gik ned.

    ›Jeg bliver kvalm af at de har vundet endnu engang.

    Hold nu op. Vi faldt sgu da ikke sammen.

    At vi i peroder (meget korte) mister initiativet i dele af kampen er sgu da naturligt på udebane mod BØF.

    At vi taber denne kamp og ikke scorer må betegnes som et kæmpe mirakkel for BØF. Vi kører dem ud af banen i de første 45 min og sidder også rimelig tungt på begivenhederne i 2. halvleg efter de første 5-10 min. Kun uheld og uskarphed koster sejren. Vi er i dag langt mere dominerende, end nogen af de to hold har været i disse indbyrdes kampe i flere år.

    Det er frygteligt frustrende, at vi taber i dag. Men helt ærligt, så så spillet igen i dag rimelig godt ud.

    K@sper

    - der dig var rystet over, hvor ringe Junior var.

    - og som håber at dagens ineffektivitet lige skubber CV til at hente Prica - nu kun 4 timer tilbage,...


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    156

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Vi spiller en rigtig flot 1. halvleg og er uheldig med ikke at score - nu gik man jo endelig og troede at den tid med målløse kampe fra vores side var forbi efter vores mange scoringer i forrige kampe.. Men nej.

    Jeg ved ikke hvad der sker for os efter pausen for vi kommer rigtig skidt ud til kampen - vi mister dueller og andenboldene og pasningsspillet fungere ikke helt som den gjorde før pausen. Men jeg vil dog ikke kalde denne kamp for en katastrofe, da Bøf vandt på en billig baggrund - for hvis bare vores skarphed havde været der før pausen, så var de også blevet kørt over i anden.

    Forresten var det utroligt at se Peter Madsen falde utrolig let og få tilkendt frispark hver eneste gang - han må vel være den nye Duncan på det punkt. Og det er irriterende at høre på Carsten og Per Frimann juble hver eneste gang Bøf har bolden!
    I mine 2,5 år som Barcelona-træner har jeg ikke mødt så fysisk stærkt og intenst hold.
    Guardiola efter 1-1 mellem FCK-FCB

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    20

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Vi har meget spil i første 45 min... men synes ikke vi er farlige... alle hvores sidst eafleveringer er jo piv ringe så det er til at græde over. Og igen flopper hvores angriberer i suppen, Nordstrand er mere på midtbanen for at være med i spillet end at være farlig mod mål. På denne måde kan vi sku ikke vinde mange kampe da vi ikke har en ordentlig target man at spille ind over til. Tja ser ud til at det er os der har et udebane complex nu... 3 ude kampe og 2 point af 9 mulige er sku giga skuffende hvis man gerne vil vinde et mesterskab.

    Nej tror ikke på ert mesterskab i år med mindre vi får Prica + en spiller ala Linderoth til få noget vinder mentality tilbage i holdet i de dage hvor man må kæmpe for at få nogle points.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    88

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    ››Denne kamp viste tydeligt hvad vi hele tiden har og stadig
    ››mangler... Spillere med GEJST! ... i medgang kører det jo
    ››strålende, men i modgang falder hele holdet fra hinanden. Og BØF
    ››spillede IKKE godt i dag, de var piv heldige.. og der var
    ››frispark af Jönsson i anden omgang, men de scorede og vi gik ned.
    ››
    ››Jeg bliver kvalm af at de har vundet endnu engang.

    ›Hold nu op. Vi faldt sgu da ikke sammen.

    ›At vi i peroder (meget korte) mister initiativet i dele af kampen
    ›er sgu da naturligt på udebane mod BØF.

    ›At vi taber denne kamp og ikke scorer må betegnes som et kæmpe
    ›mirakkel for BØF. Vi kører dem ud af banen i de første 45 min og
    ›sidder også rimelig tungt på begivenhederne i 2. halvleg efter de
    ›første 5-10 min. Kun uheld og uskarphed koster sejren. Vi er i
    ›dag langt mere dominerende, end nogen af de to hold har været i
    ›disse indbyrdes kampe i flere år.

    ›Det er frygteligt frustrende, at vi taber i dag. Men helt ærligt,
    ›så så spillet igen i dag rimelig godt ud.

    ›K@sper

    ›- der dig var rystet over, hvor ringe Junior var.

    ›- og som håber at dagens ineffektivitet lige skubber CV til at
    ›hente Prica - nu kun 4 timer tilbage,...

    Jeg er tildels enig - første halvleg spiller vi BIF ud af banen, mens anden halvleg bliver en normal kamp mellem FC og BIF. Jeg synes vi i første halvleg spiller rigtig godt, dog hæfter jeg mig ved, at vi ikke rigtig kommer frem til de rigtige store chancer, hvilket vi ligeledes heller ikke gjorde i anden halvleg. Så at vi ikke score i dag, kan vi vel kun takke og selv for og intet BIF held her, vi kommer ganske enkelt ikke frem til de store chancer.

    Junior - hvad fanden sker der. Manden er jo helt væk, han kæmper overhovedet ikke for det. Jeg er pisse træt af hans primadonna figur og så er jeg ligeglad med om han score mål. Håber virkelig at CV når at hente Prica her indenfor de næste 4 timer (desværre nok rent utopi...). Puha Junior, du skal virkelig oppe dig noget snart.

    Dog synes jeg ikke at der er noget at frygte, vi spiller egentlig generelt godt, men vi er ikke målfarlige nok i de her rigtige tætte kampe pt - håber det kommer - forhåbentlig med et sidste indkøb inden midnat.

  12. #38
    alsvik Slettet

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Det er dommerens skyld (både direkte og indirekte) :o)
    Dejligt sådan at kunne skyde på dommeren ...


    Claus Bo lader to lidt-tvivlsomme frispark falde ud til BIF's fordel (og lader to FCK'ere ligge på midten) og så står det 1-0. Og det ellers i en halvleg som tilhører FCK, fordi vi formår at spille hurtigt og uden om BIF-spillerne.

    I anden halvleg spiller BIF med musklerne og sidder tættere på vores spillere. Claus Bo tillader at der bliver gået til stålet, som der oftest gør i nyklassikeren, FCK-BIF. Det lykkes os alt for sjældent at bevare tempoet i bolden og BIF får alt for ofte (ustraffet, tsk tsk Claus Bo) lov til at bremse vores opspil ulovligt.
    Især undrer det mig at Gisslason kan undgå at få kort i denne kamp (og helt generelt er jeg forundret over hans til tider brutale og svinske spil*).

    Nå, men dommeren kan vi jo ikke gøre noget ved - så hvad kan vi (FCK) gøre:

    Vi skal holde tempoet i den slags kampe. Spille langt mere på frispark (simpelt skuespil). *Vi skal have en spiller a la Gisslason (eller som vi ofte referer til: Linderoth), som kan lave en knusende tackling, selvom det koster et gult kort og efterfølgende skrige til dommeren at han lige har tilladt det andetsteds - og på den måde tvinge dommeren til at holde en linie...

    Ståle's udskiftninger er OK. Selvom Larsson ikke burde være startet inde, når han har problemer med foden.

    Vi vinder ikke i dag fordi Claus Bo er dommeren, fordi dommerlinien matcher tidligere nyklassikere og fordi BIF finder et godt modtræk i anden halvleg.
    Vi kan også vælge at se det sådan at vi ikke vinder fordi vi primært spiller med hurtige, tekniske og fysisk mindre spillere.


    Jeg ser ikke samme problem i de kommende kampe fordi dommerlinien vil være en helt anden (som i de øvrige SAS-liga opgør).

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    7

    det bliver så pinagtigt,

    at vi skal give dommeren skylden. Han kan da for h.... ikke sparke den i kassen for os !?

    Han havde ikke sin bedste dag (har han nogensinde det ?), men vi kan kun takke os selv, at vi intet får med hjem. Det er pivhamrende ringe, at vi ikke score minimum 2,5 mål i 1ste halvleg --- det er usselt.




    ›Vi vinder ikke i dag fordi Claus Bo er dommeren, fordi
    ›dommerlinien matcher tidligere nyklassikere og fordi BIF finder
    ›et godt modtræk i anden halvleg.
    ›Vi kan også vælge at se det sådan at vi ikke vinder fordi vi
    ›primært spiller med hurtige, tekniske og fysisk mindre spillere.


    ›Jeg ser ikke samme problem i de kommende kampe fordi dommerlinien
    ›vil være en helt anden (som i de øvrige SAS-liga opgør).

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Sad på langsiden, blandt et hav af BIFér. De skældte ud på deres spillere, og ind i mellem var der faktisk en del der roste FCK´s spil....ja, tænk at den dag skulle komme ("hold kæft hvor spiller de hurtigt"; "nej, hvor de tørrer os hele tiden").

    FCK spillede en fremragende 1. halvleg. Jeg kan ikke komme på én i gult der spillede bedre end den tilsvarende hos os i 1. halvleg. OK det var ikke helt så godt i 2., men Brøndby var på intet tidspunkt toneangivende, og det er ikke normalt i de hér kampe.

    Og så lige: Det var ikke dommerens skyld at vi tabte, vi havde bare ikke den sidste aflevering eller afslutning.

    Jeg kan ikke tro at BIF ender foran FCK når sæsonen er slut, så skal der da ske små mirakler på Vestegnen.

    Glæder mig til de kommer i Parken. Der er sgu goe takter.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    HVordan kan Claus Bo dømme fredag aften i Monaco og Danmarks måske sværeste kamp om søndag...? ikke mærkeligt han laver en mega bommert!!!

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    ›HVordan kan Claus Bo dømme fredag aften i Monaco og Danmarks
    ›måske sværeste kamp om søndag...? ikke mærkeligt han laver en
    ›mega bommert!!!

    Jeg foretrækker som udgangspunkt en 'træt' Claus Bo fremfor enhver anden dansk dommer. Desværre er danske dommere lort, og rigtig mange burde ikke dømme i superligaen. Og det kan vi takke DBU og deres stædighed for. Fisker, Milton og Stadsgaard burde nok ikke ha' været 'tvangspensioneret'.

    Måske klubberne skulle overveje om nogle af de mange penge fra TV-rettighederne skulle gå til fuldtidsprofessionelle dommere?

    -H&A


  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Hold nu op med at give dommeren skylden for nederlaget! I dag tabte vi, fordi vi ikke har nogen motor på midtbanen, en indpisker, en der binder forsvar og angreb sammen. Det var helt tydeligt, at hvis vi skal hente noget, så SKAL DET VÆRE EN MIDTBANESTYRMAND!

    Eller tager vi ikke guldet i år.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    ›Hold nu op med at give dommeren skylden for nederlaget! I dag
    ›tabte vi, fordi vi ikke har nogen motor på midtbanen, en
    ›indpisker, en der binder forsvar og angreb sammen. Det var helt
    ›tydeligt, at hvis vi skal hente noget, så SKAL DET VÆRE EN
    ›MIDTBANESTYRMAND!

    ›Eller tager vi ikke guldet i år.

    Grunden til at vi taber er som TK selv udtaler at vi bare ik får scoret på de chancer som vi har gjort i de sidste par kampe. Synes klart at vi overmatcher brøndby i dag, men man må bare sige at de var heldige at score på en af deres meget få chancer.
    Hvis folk stadig brokker sig over at spillet ik flyder og vi mangler kvalitet burde nok ik holde med et hold i superligaen. Så skal man nok bare holde sig til Spanien, England eller Italien.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Jeg må ærligt indrømme, at det mest rystende der var i den kamp var .... bif. I store dele af første halvleg, og i sidste halvdel af anden, var det et brøndbbyhold der var en flok sideforskydende forsvarsstolper. De stod med 11 mand på egen banehalvdel og mod slutningen panikclearede de mere, end de rent faktisk forsøgte at slå kontra. Jeg erindrer ikke at have set et så tandløst brøndbyhold ude i brøndby ...... nogensinde. De er givet vis glade over at have vundet, men de må godt nok frygte sæsonen når glædesrusen er ovre.

    Selvfølgelig er rønnebærene lidt sure her til aften, men i dag var det ved gud ikke en mesterskabskandidat der bød op til dans på hjemmebane. Når det er sagt er det dælme irriterende, at holdet ikke flækker bif i dag. Kvalitetsforskellen var til det.
    Sidst redigeret af +Christoffer+ : 31.08.08 kl. 21:32
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF - København 02.05.2010
    By Joppe in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 05.05.10, 09:01
  2. Optakts- og kamptråd: København - BIF 14.03.2010
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 15.03.10, 15:43
  3. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •