Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 84 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: BIF-FCK

  1. #76
    alsvik Slettet

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF-FCK

    Hutchinson er en af de få spillere som virkelig gør en forskel i det offensive spil. Han har en fod med i langt de fleste situation hvor vi er farlige, og han gør det hele tiden svært for modstanderen at dække op.

    Han eneste minuser er at han skyder dårligt og til tider varmer bolden for meget. Han har haft et formdyk i slutningen af sidste sæson, men er så sandelig på vej frem.

    Jeg synes faktisk at vi med Wendt og Hutchinson har den bedste venstre side i SAS-ligaen!

    Hov - glemte lige at jeg faktisk også bemærkede at han stod og flagrede ved situationen med Nordstrand og TK! Det er naturligvis noget som Ståle skal indprente i sine spillere, at den går ikke. Der skal spilles til dommeren fløjter!!!


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Jeg ser en cyclus i det her. For nogen tid siden (omkring da vi vandt det foerste mesterskab i vor tidsregning) spillede vi gansk god og attraktiv fodbold.
    I de kommende saesonner blev vi en magtfaktor og modstanderne begyndte at finde et modtraek hvilket var pindsvinefodbold med kontra.
    Da vi var blevet tilstraekkelig irriteret over at tabe til Viborg, fandt vi et modtraek, nemlig doedbolde, overlegent hovedspil og lange bolde/tilfaeldigheder.
    Efterhaanden udviklede det sig til vores eneste vaaben, da det viste sig at vaere nok til at vinde mesterskabet, samt den bedste strategi i Europa. Uheldigvis medfoerte det stor afhaengighed at bestemte spillertyper som forsvandt, samt ikke mindst et imagetab i omverdenen. Paa positivsiden tvang det modstanderne frem paa banen, da de vidste de ikke kunne regne med at holde nullet.

    Derfor er vi nu endeligt kommet til en situation hvor vi kan/vil spille fodbold igen, og modstandernes svar er som foer at pakke sig.

    Haaber vi kan komme til en situation hvor vi baade spiller fodbold, men ogsaa kan regne med en hvis kvote "kedelige" maal fra doedbolde/lange bolde/tilfaeldigheder, saaledes at pindsvinetaktikken meget sjaeldent er succesfuld mod os.

  3. #78
    alsvik Slettet

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF-FCK

    Ståle meldte ud efter den afsluttede sæson at et af problemerne var at vi havde lidt for meget boldbesiddelse...

  4. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF-FCK

    De første 30 min uden Grønkj, uden en Sionko i topform og uden TK ordentligt spillet ind på holdet. Det var fantastisk og det spil, som jeg har drømt om på vej hjem af østre alle i sæsoner som tit endte med mesterskab og fest, men spillet var kedeligt. Det er efter min mening et rent held, at vi ikke fik fat i en stor og stærk targetmand foran inden vinduet lukkede. Det her rækker fremad og ikke tilbage mod start/midt 90erne. Den tid er slut.

    Gravgaard udtalte noget i retning af at Staale var blevet rasende, hvis han som træner for Nantes, så hvordan forsvaret blev ladt alene = ikke nok tilbageløb fra midtbanen. I Werges rundbordssnak talte Peter Bonde om, hvordan forsvaret i moderne fodbold skal kunne klare sig selv.

    Det er i virkeligheden det, som jeg synes står mest tilbage efter opstarten på vores forårssæson: Der, hvor vi i sandhed skal forbedre os, det er forsvaret, sådan at vores midtbanespillere og angribere ikke skal score 3-4 mål, hver gang for at undgå uafgjort eller nederlag. Vores forsvar skal højne nivauet, hvilket blev udstillet i såvel Lillestrøm og BIF kampen. Kan de det, så vinder vi også mesterskabet og får succes i europa.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    743

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    Apropos (mig selv), så er det godt at se at Thomas Kristensen og jeg er enige :o) http://forza.dk/nyhed/generelle/kris...spiller-saadan

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    11

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    - Hvis vi kan spille sådan der som i Brøndby, så kan ingen røre os i Danmark. Vi bliver mestre, hvis vi spiller sådan og kan holde niveauet, slår Thomas Kristensen fast.

    Øhhhmmm? I bliver mestre uden at score eller hvad? Udtalelsen forekommer mig en anelse grotesk, ovenpå en kamp hvor FCK havde problemer med at skabe åbne chancer.
    Jeg holder med Brøndby IF

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    54

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    ›Apropos (mig selv), så er det godt at se at Thomas Kristensen og
    http://forza.dk/nyhed/generelle/kris... piller-saadan

    I skal nok lige forbedre det der med at putte bolden i kassen hvis profetien skal gå i opfyldelse.....

    -W-
    Når intelligensens sol står lavt kaster selv dværge lange skygger....

  10. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    5

    Re: Optakts- og kamptråd: BIF-FCK

    - Vi ser det ikke som om, de (Brøndby red.) er vindere af hovedstaden, for de er jo ikke rigtige københavnere. Der må vi vente på, at Frem eller B93 rykker op, før vi kan snakke om at kæmpe om hovedstaden, siger Ulrik Laursen med et smil til Onside.dk.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF - FC København

    - Hvis vi kan spille sådan der som i Brøndby, så kan ingen
    ›røre os i Danmark. Vi bliver mestre, hvis vi spiller sådan og kan
    ›holde niveauet, slår Thomas Kristensen fast.


    ݯhhhmmm? I bliver mestre uden at score eller hvad? Udtalelsen
    ›forekommer mig en anelse grotesk, ovenpå en kamp hvor FCK havde
    ›problemer med at skabe åbne chancer.

    Nu er det jo sådan at vi har scoret pænt med mål på det sidste. Så kommer der en enkelt kamp, hvor der ikke bliver scoret og så kommer alle disee kommentar, det er uforståeligt!

    Jeg hæfter mig ved godt spil og optimisme!

    Torbn

  13. De følgende 7 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF - København 02.05.2010
    By Joppe in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 05.05.10, 09:01
  2. Optakts- og kamptråd: København - BIF 14.03.2010
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 15.03.10, 15:43
  3. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •