Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 63

Emner: Mit forslag til ny Royal League

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Mit forslag til ny Royal League

    Så kom nyheden om at man igen arbejder med en genoplivning af den hedengangne Royal League-turnering. Jeg er meget spændt på at se det nye forslag, for der er virkelig brug for fornyelse og forbedringer, hvis turneringen skal overleve denne gang. Det ville være tåbeligt blot at starte op i den samme rille og så ellers krydse fingre for at det går bedre denne gang. Der må nytænkning til.

    Sammen med en kammerat udviklede jeg en idé til en fremtidig turnering som kunne blive ganske attraktiv såvel sportsligt som økonomisk. Vi kontaktede faktisk både DBU, FCK og Royal Leagues bestyrelse med vores forslag, som blev velmodtaget men i et personligt svar fra Niels Christian Holmstrøm lød det blandt andet at den store hindring for en idé som denne faktisk lå hos UEFA, som pt. ikke ville godkende dette format. Kom i gang med lobbyarbejdet og få overbevidst UEFA om at dette er en god idé. Præsidentskiftet i den store organisation kan faktisk gavne i denne henseende, da Michel Platini ved flere lejligheder har vist at han ikke er bange for at indføre tiltag som kan styrke de små landes position. Derfor er tanken måske ikke længere helt så fjern. Prøv at læs med på nedenstående og lad mig høre hvordan i, som fans, vil se på en sådan turnering.

    Struktur:

    Turneringen består af 18 hold (6 fra hver af de tre nationer Norge, Sverige og Danmark).

    Turneringen træder i stedet for den øverste nuværende nationale liga.

    Turneringen afvikles over 34 runder, med to kampe hjemme og ude imod hvert hold.

    Vinderen af den øverste nationale liga (lige under Royal League) rykker hvert år op til Royal League (Således sikres det at ligaen hvert år er repræsenteret af alle 3 lande, uanset hvor mange fra et givent land der rykker ned).

    De 3 nederste hold i Royal League rykker hvert år ned til den øverste af de respektive nationale ligaer.

    Cupturneringer afvikles fortsat på national basis.

    Europacuppladser fordeles fortsat på national basis, fordelt efter holdenes slutplacering i Royal League (og hvis nødvendigt også den øverste nationale liga).

    I ligaen vil der således blive spillet om nordisk guld, sølv og Bronze samt nedrykning. Oveni hatten konkurreres der på national basis om ca. 12 europacuppladser af forskellig karakter. Det betyder at der er noget at spille om uanset hvor i den 18 hold store liga et hold spiller. Enhver ændring i et holds placering i ligaen akkompagneres af en mærkbar konsekvens. Antallet af såkaldte ”ligegyldige” kampe reduceres til et absolut minimum.

    Der er ikke blot tale om 34 kampe på en sæson, men 34 kampe på højeste niveau. Det er den type kampe de bedste hold i hvert land kun får 6-8 stykker af i løbet af et år på nuværende tidspunkt. Dem får man nu 34 af! Tænk over hvad det kan gøre ved et holds niveau. Det vil styrke alle gevaldigt!

    18 hold med stor tilskueropbakning og højt niveau vil desuden give en øget TV-interesse og kan give et boost til økonomien. Ligaen kan præsentere 9 topkampe hver eneste uge i 34 uger, imod de nu 1-2 topkampe hvert land kan mønstre pr. runde på nuværende tidspunkt. Vi vil få en liga som absolut kan måles med de bedste af de næstbedste. Lande som Skotland, Belgien og Holland vil for alvor blive distanceret og i stedet kan vi sammenligne os med ligaer som den tyske og den franske. På sigt kan man heller ikke afvise at vore bedste hold opnår samme niveau som de bedste tyske og franske.

    Vurderet på den aktuelle stilling i de 3 ligaer vil ligaen bestå af dette skræmmende felt:

    OB
    FC København
    Brøndby
    FC Midtjylland
    AGF
    Randers FC
    Kalmar FF
    IF Elfsborg
    Helsingborgs IF
    IFK Göteborg
    Hammarby IF
    Halmstads BK
    Stabæk Fotball
    Tromsø IL
    Fredrikstad FK
    FK Bodø/Glimt
    Rosenborg BK
    Viking FK

    Så er der lagt op til seriøs topfodbold i Norden!

    Hvad siger I til sådan en model?

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Den nye Royal League

    Jeg siger nej!

    Hvis vi skal have topfodbold i norden, så kan vi trække ét af de hold du remser op i UEFA'en eller CL, og de danske kan vi møde i den hjemlige liga. Hvis vi skal have 34 topkampe årligt, så er der jo ikke noget at glæde sig til.....

    ....derudover kan Royal League godt blive væk for mit vedkommende!
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Den nye Royal League

    Jeg siger nej tak. Kan meget bedre lide tanken om nationale ligaer, hvor man kan kvalificere sig til disse "specielle" kampe mod internationale modstandere. Jeg synes Royal League er et fint alternativ til tomme vintermåneder, men mere bør det heller ikke gøres til. Hvis de 4-6 bedste fra hver nation i stedet kæmper fra november til marts, kan topklubberne holde formen ved lige i en særdeles fin turnering, hvor talenter også kan prøves af. Strukturen bør meget vel laves om, men ikke som du omtaler det. Jeg fandt lige et to år gammelt indlæg fra min side, på et andet forum, hvor jeg foreslår følgende struktur:

    Jeg mener klart at det ville være mere attraktivt hvis man vente op og ned på Royal Leagues turneringsform. Her kommer et eksempel jeg synes kunne være ganske spændende - og samtidig skrælle de nationale opgør fra, indtil et vidst punkt i turneringen.

    Gruppespillet består af to grupper, hvor to fra hver nation er repræsenteret. Der spilles alle mod alle, dog er klubben fra samme nation undtaget. Dvs. 8 kampe (4 ude, 4 hjemme), hvor man som f.eks. dansk hold møder to hold fra Norge og to hold fra Sverige.

    Efter de 8 kampe går de to bedste i hver gruppe videre til semifinalerne, hvor der spilles hjemme/ude og endeligt spilles finalen. Det betyder maks 5 "nationale" opgør i tilfælde af, at holdene som går videre alle er fra samme nation.

    Det betyder 2 kampe mere til dem der kommer i gruppespillet, men vinder du turneringen har du stadig kun været igennem 11 kampe.

    Det er en idé, som kunne skabe lidt mere skandinavisk over det, idet man ikke møder alm. ligakonkurrenter. Men der findes sikkert bedre alternativer.
    11 kampe på 5 måneder burde være til at overskue.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    468

    Re: Den nye Royal League

    Hvad så hvis de 3 nedrykker hold alle er fra f.eks Danmark? Får Sverige og Norge så ingen oprykninger? :S

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Den nye Royal League

    At man ligefrem glæder sig, ud over det sædvanlige, til en kamp som den vi spillede imod Lillestrøm i UEFA'en er nok en overdrivelse. Disse kampe vil være gode at have som hverdagskampe fremfor kampe imod SønderjyskE og Vejle etc.
    Det er indiskutabelt at et sådant tiltag på sigt vil skabe et højere bundniveau hos de implicerede.

    Holdene skal jo stadig kvalificere sig til at deltage. For de lavere rangerende hold kræves det at man vinder den nationale liga, for at kunne deltage, ligesom det gør med Champions League i dag. De hold der spiller i ligaen er ikke med på en badebillet. Hvis ikke man leverer, så rykker man ud og må kvalificere sig påny. Forskellen er her blot at man kvalificere sig til 34 topkampe over et helt år, fremfor deltagelse i en turnering hvor man trækker Manchester C tidligt og ryger ud selvom man spiller 2 kanonkampe. Såvel den sportslige som den økonomiske gevinst hos de enkelte hold bliver her langt større.

    Uanset hvad, er man nødt til at finde på andet og mere en blot æren, en pokal og en lille pose penge at sætte på højkant. Det er allerede bevist at det ikke trækker i hverken publikum eller klubberne (hvor Danmark som de eneste har præsteret at udvise en interesse som blot ligger marginalt over middel).

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Den nye Royal League

    - Hvad så hvis de 3 nedrykker hold alle er fra f.eks Danmark? Får Sverige og Norge så ingen oprykninger? :S

    Jo hvert land får en oprykker uanset hvad. Således vil antallet af klubber fra de forskellige lande afvige i forhold til landets samlede niveau, men der vil altid være mindst et hold repræsenteret fra hvert land.

    Det betyder med andre ord at ligaen, hvis 3 danske hold rykker ud efter første sæson, året efter består af 4 danske, 7 svenske og 7 norske hold.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Den nye Royal League

    Dumle du misforstår hans forslag, ellers gør jeg.

    Jeg forstår det sådan her.

    Der rykker et hold op fra hver national liga hvert år.

    Til at starte med er der 6 fra hvert land med i ligaen, hvis man forstiller sig at 2 svenske og et norsk rykker ud første år så vil der så være 4 svenske tilbage 5 norske og 6 danske. Så vil der så komme en oprykker til fra hvert land så i anden sæson vil der være 7 danske, 5 svenske og 6 norske.

    Bare som et eksempel.

    Jeg synes at ligaen ville være fed, og jeg ville stemme for, at der kommer flere kampe mod bedre hold er klart tiltalende, 9 topkampe hver runde er nok lidt overdrevet, Bodø/Glimt mod Randers vil ikke være en 'topkamp' men det vil HELT KLAR hævne bundniveauet, men der er en række problemstillinger. som må løses.

    1. National stolhed
    Bliver nok temmelig svær
    2. Problemer hvis et land pludselig har over halvdelen af holdene?
    Nok usandsynligt, men der må nok laves et loft for hvor mange hold man kan have i ligaen.
    3. Sæson kalender, i Norge og Sverige spiller man pga vejrforholdene efter kalender året, og DK spiller vi August-Maj.
    Laveste fællesnævner vil nok afgøre dette, så det vil vel blive kalender året, men det er i mine øjne et problem i forhold til UEFA tuneringerne
    4. I UEFA Regi vil Norge Danmark og Sverige stadig være 3 nationer, dvs at vi forsat vil kunne trække hinanden.
    Bliver nok også svært og endre på, men det bliver jo ikke anderledes end at vi i dag kan trække hold fra superligaen i den danske pokaltunering?
    5. Svære forhold for udebane
    Lige gyldigt for FCK da vi ikke har nogen nævneværdi udebane kultur, men lidt synd for hold som har det.. I stedet vil hjemme kampene bliver større og vil kunne tiltrække flere folk end en kamp mod Nordsjælland f.eks TV pengene vil blive så store at klubberne nok ville takke ja til det.

    Jeg er lidt uenig med at vi kan komme til at distancere Holland, Belgien osv og komme op på siden af Tyskland og Frankrig, men vi kan komme lidt der op af, Skandinavien har vel omkring 20-25 millioner indbyggere og vi vil blive noget større i europæiske øjne!

    Tror det kunne være fedt, som ekstra bonus vil der også være de nationale ligaer tilbage, de vil stadig have et fornuftigt niveau, og her vil det være perfekt og udkleke talenter!


    ---

    Selvom det hele dog er meget urealistisk og drømme-tænkning.. så kunne man jo håbe.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Den nye Royal League

    -Dumle du misforstår hans forslag, ellers gør jeg.

    -Jeg forstår det sådan her.

    -Der rykker et hold op fra hver national liga hvert år.

    -Til at starte med er der 6 fra hvert land med i ligaen, hvis man forstiller sig at 2 svenske og et norsk rykker ud første år så vil der så være 4 svenske tilbage 5 norske og 6 danske. Så vil der så komme en oprykker til fra hvert land så i anden sæson vil der være 7 danske, 5 svenske og 6 norske.

    Det er rigtigt forstået Toeffe

    - topkampe hver runde er nok lidt overdrevet, Bodø/Glimt mod Randers vil ikke være en 'topkamp' men det vil HELT KLAR hævne bundniveauet

    Hehe det kan der være noget om, men forhåbentlig når AaB op og erstatte AGF eller Randers inden sæsonen slutter, så vi får de rigtige hold med. Som du selv siger vil det hæve bundniveauet betragteligt hvis førnævnte kamp er den svagest mulige. Den distancerer jo langt SønderjyskE - Esbjerg etc.

    - der er en række problemstillinger. som må løses.

    1. National stolhed
    Bliver nok temmelig svær

    Kommentar: Er ikke helt med. Taler du her om landenes modvilje til at samarbejde? Forhåbentlig kan udsigten til økonomisk gevinst og store kampe hjælpe lidt på vej *S*

    2. Problemer hvis et land pludselig har over halvdelen af holdene?
    Nok usandsynligt, men der må nok laves et loft for hvor mange hold man kan have i ligaen.

    Kommentar: Enig i at det næppe nogensinde vil ske, men man er naturligvis nødt til at tage højde for det umulige. Da det vil være usportsligt at lukke for oprykning fra et givet land og derved udelukke nogle holds mulighed for at få del i kagen, kan man i stedet lave tvunget nedrykning af de svagest repræsenterede hold fra et givent land, uanset samlet slutplacering, såfrem landet er repræsenteret med eksempelvis 10 hold i ligaen.

    3. Sæson kalender, i Norge og Sverige spiller man pga vejrforholdene efter kalender året, og DK spiller vi August-Maj.
    Laveste fællesnævner vil nok afgøre dette, så det vil vel blive kalender året, men det er i mine øjne et problem i forhold til UEFA tuneringerne

    Kommentar: Kalenderen og den omvendte turneringsafvikling hos vore nordiske venner blev af NCH også nævnt som en af de større problemstillinger i et sådant samarbejde. En af siderne vil dog være nødt til at bide i det sure æble og acceptere en ændring.

    4. I UEFA Regi vil Norge Danmark og Sverige stadig være 3 nationer, dvs at vi forsat vil kunne trække hinanden.
    Bliver nok også svært og endre på, men det bliver jo ikke anderledes end at vi i dag kan trække hold fra superligaen i den danske pokaltunering?

    Kommentar: Ja dette problem kommer vi først ud over når UEFA betragter os som et samlet land med delte europacuppladser, hvilket har MEGET lange udsigter, hvis nogen overhovedet (Det vil næppe heller være nogen fordel, da det blot giver færre hold i Internationale turneringer)

    5. Svære forhold for udebane
    Lige gyldigt for FCK da vi ikke har nogen nævneværdi udebane kultur, men lidt synd for hold som har det.. I stedet vil hjemme kampene bliver større og vil kunne tiltrække flere folk end en kamp mod Nordsjælland f.eks TV pengene vil blive så store at klubberne nok ville takke ja til det.

    Kommentar: Det er korrekt at det kan blive et problem for danske udebanefans. Jeg mener at Norge og Sverige begge er så store lande at den lille ekstra tur til mikroskopiske Danmark næppe vil ændre meget på forholdene hos disse fans. Det er når Randers-fansene skal til Trondheim problemerne opstår. Dette vil være noget der skal arbejdes med i de enkelte fangrupper, men jeg medgiver at det kan give problemer i enkelte kampe.

    -Jeg er lidt uenig med at vi kan komme til at distancere Holland, Belgien osv og komme op på siden af Tyskland og Frankrig

    Det var måske også sat lidt på spidsen eller et forsøg på at kigge MEGET langt ud i fremtiden, men skal vi nå derop indenfor eksempelvis en 25-årig periode kunne dette være et sted at starte.
    Sidst redigeret af Tubsy : 30.09.08 kl. 12:38

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Den nye Royal League

    Jeg kunne hellere tænke mig en model hvor den bedste danske, norske og svenske liga alle havde 12 hold, som hver mødte hinanden 2 gange per sæson - altså 22 kampe i alt. Dette ville være første halvdel af sæsonen, og spilles fra 1. august til 30. november.

    Efter de 22 runder, kunne man så kåre en dansk, en norsk og en svensk mester. De 4 bedst placerede hold fra hvert land, altså 12 hold i alt, skulle så gå videre til Royal League og kæmpe om det nordiske mesterskab. Dette ville være anden halvdel af sæsonen, og spilles fra 1. marts til 30. juni.

    Denne turnering skulle ligeledes afvikles over 22 runder. Vinderen af det skandinaviske mesterskab kunne så eventuelt få en direkte billet til CL (hvis det altså er muligt med de sammenlagte ranglistepoint (mon ikke..?)), nummer 2 og 3 kunne så komme i CL-kval'en, mens resten af ligaen kunne få UEFA Cup-pladser.

    De deltagende hold kunne f.eks. være:

    AaB
    Brann
    Djurgården
    Elfsborg
    FC København
    FC Midtjylland
    IFK Göteborg
    Kalmar FF
    OB
    Rosenborg
    Stabæk
    Viking

    - en temmelig stærk liga hvor alle hold havde en masse at spille for; nemlig 3 CL-pladser.



    Så for at svare på trådstarterens indlæg, så synes jeg også det kunne være superfedt med en ny udgave af Royal League, men synes ikke at den helt skal erstatte de bedste nationale ligaer, for i stedet at lave en fælles nordisk. Hellere have sæsonen opdelt på ovenstående måde. Bare min mening.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Den nye Royal League

    Citat:
    At man ligefrem glæder sig, ud over det sædvanlige, til en kamp
    som den vi spillede imod Lillestrøm i UEFA'en er nok en
    overdrivelse.


    Jeg glæder mig som regel til alle UEFA-kampe, uanset om det er Lillestrøm eller Celtic.

    Citat:
    Det er indiskutabelt at et sådant tiltag på sigt vil skabe et højere bundniveau hos de implicerede.


    Slet ikke enig, men der er jo åbenbart ikke noget at diskutere.
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Den nye Royal League

    Til jon85' forslag til en kombineret Royal league og national mesterskab, vil jeg sige at idéen faktisk lyder rigtig spændende. Jeg havde slet ikke tænkt i de baner. Der er dog visse forbehold som bør tages her:

    1: Det vil utopi at bede om 3 CL-pladser. Det vil der værre endnu mindre chance for at UEFA accepterer end mit tidligere forslag

    2: Hvad skal alle de hold som ikke kvalificerer sig til det fællesnordiske slutspil i februar-juni så lave i denne periode? Der er jo ikke rigtig mere at spille om.
    Eneste alternativ hertil vil være at lade dem spille nedrykningsspil, men hertil vil interessen ikke være stor og slet ikke på TV-siden. Med andre ord vil denne idé blive meget svær at sælge til andre klubber end de allerstørste. Derfor tror jeg ikke den vil finde opbakning blandt klubberne til at blive vedtaget.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Den nye Royal League

    ›Til jon85' forslag til en kombineret Royal league og national
    ›mesterskab, vil jeg sige at idéen faktisk lyder rigtig spændende.
    ›Jeg havde slet ikke tænkt i de baner. Der er dog visse forbehold
    ›som bør tages her:

    ›1: Det vil utopi at bede om 3 CL-pladser. Det vil der værre endnu
    ›mindre chance for at UEFA accepterer end mit tidligere forslag

    ›2: Hvad skal alle de hold som ikke kvalificerer sig til det
    ›fællesnordiske slutspil i februar-juni så lave i denne periode?
    ›Der er jo ikke rigtig mere at spille om.
    ›Eneste alternativ hertil vil være at lade dem spille
    ›nedrykningsspil, men hertil vil interessen ikke være stor og slet
    ›ikke på TV-siden. Med andre ord vil denne idé blive meget svær at
    ›sælge til andre klubber end de allerstørste. Derfor tror jeg ikke
    ›den vil finde opbakning blandt klubberne til at blive vedtaget.

    1: Altså hvis Danmark, Norge og Sverige blev "lagt sammen", ville det vel betyde at ranglistepointene også skulle lægges sammen..? Hvordan det ville se ud, er selvfølgelig en anden sag. Kan godt være det ville være mere realistisk med 1 plads direkte til CL og 1 kval-plads... Ja, det ville det nok.

    2: Du har ganske ret. Kom først i tanke om det efter jeg havde posted indlægget. Der kan man bare se hvor forvente vi FCK-fans er - tænker slet ikke i de baner der hedder at man bliver placeret lavere end 4.-pladsen! :) Men ja, som du skriver, så kunne en løsning være et nedrykningsspil - eventuelt med en større rotation mellem bedste og næstebedste række end idag. Altså, at de tilbagværende 8 hold i ligaen kæmpede om at undgå de sidste 4 pladser, som så ville være nedrykningspladser... Måske. Eller noget andet... :)

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Den nye Royal League

    -Jeg glæder mig som regel til alle UEFA-kampe, uanset om det er Lillestrøm eller Celtic.

    Det gør jeg også, men ikke meget mere end jeg ville gøre til eksempelvis en Brøndbykamp. Det jeg mener med ovenstående er blot at denne glæde ved at møde dem i UEFA-cuppen ikke udvandes ved i stedet at spille imod dem i en stor fællesnordisk turnering, hvilket den forrige debatør mener.
    Desuden vil man jo også stadig få Lillestørmkampen at glæde sig til, bare i ligaen i stedet for at skulle "glæde" sig til at møde SønderjyskE.

    -Det er indiskutabelt at et sådant tiltag på sigt vil skabe et højere bundniveau hos de implicerede.

    -Slet ikke enig, men der er jo åbenbart ikke noget at diskutere.

    Her er det blot mig som beskriver mine holdninger lidt for malende. Induskutabelt er sådan et uforsoneligt ord og er måske blevet benyttet forkert i denne sammenhæng. Det jeg prøver at sige er blot at jeg har svært ved at se hvorledes kampe imod lavere rangerende danske hold skulle resultere i et højere bundniveau end når man møder top- og midterhold fra eksempelvis Norge og Sverige.

    Forstår jeg dig rigtigt når jeg tolker det du siger til at et hold som spiller 34 kampe om året imod nordens absolut bedste fodboldhold ikke hæver deres bundniveau i forhold til de som spiller 15-16 kampe om året imod svagere hold end de vil møde i nogen af de førnævnte 34 kampe?
    I så fald vil jeg gerne høre lidt om baggrunden for denne konklusion.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    70

    Re: Den nye Royal League

    Jeg siger ja tak. Det ville give virkelig god fodbold herhjemme med mange store kampe i parken, og i den grad gøre os klar til europæisk fodbold. Det ville være rigtig stort!

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Den nye Royal League

    ›Det er indiskutabelt at et sådant tiltag på sigt vil skabe et
    ›højere bundniveau hos de implicerede.

    Vel er det ej. Ideen om en skandinavisk liga har været oppe at vende adskillige gange før, og den er bestemt ikke blevet mere attraktiv siden den var oppe at vende sidst.

    Hvis man virkelig ønsker sig at belemre sig med norsk-svenske vinterpauser på 4-5 måneder og brændende ønsker sig mere kontakt med den urtriste fodbold som spilles af de fleste nordskandinaviske hold, så vil jeg anbefale at man følger de respektive ligaer på tv i stedet for at inddrage os andre i dén særegne lyst.

    De helt elendige tilskuertal til Royal League lagde heldigvis fantasierne død en overgang, men Royal League skulle åbenbart ikke mangle i mere end et års tid før snakken kom igen. Så lad os da bare få en ny Royal League som kan tage livet af kattegatligaen nok engang.

    Venligst,
    Bo N K

  21. De følgende 9 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Billetter til Royal League finalen
    By Ham selv in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 12.03.07, 10:34
  2. Kvalificering til CL via Royal League???
    By FCKiChampionsLeague in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 15.04.05, 19:27
  3. Udebaneture til Royal League
    By beep in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 08.11.04, 19:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •