Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 42

Emner: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Efter at to af de rigtig store drenge i svensk fodbold, Hammarby og Elfsborg, har været meldt interesseret i Bengtsson, afviser han nu næsten tanken om, at skifte til en anden svensk klub, og vi bliver igen nævnt kædet sammen med ham.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Peter Larsson er på vej tilbage efter en langvarig skade, Zanka spiller stærkt, men mangler en del, når han kommer overfor en direkte modstander der evner et kvikt temposkift. Laursen viser gode takter når han får bolden i hovedet, men han bliver som regel nødt til at begå frispark, hvis hans modstander har bolden under kontrol med front mod FC's mål og derefter vil runde Laur. Anton siger selv han har problemer i mand mod mand situationer... så alt i alt: Ja! Vi kan godt bruge en midterforsvarer mere - men om det skal være Rasmus Bengtsson ved jeg ikke - har aldrig set ham spille.

    luffe

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    173

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    I følge denne artikel tænker Ulrik Laursen mere og mere over enden på sin karriere.

    Så det er måske i Bnegtsson at FCK søger hans erstatning.

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    artikel tænker Ulrik Laursen mere og
    ›mere over enden på sin karriere.

    ›Så det er måske i Bnegtsson at FCK søger hans erstatning.

    Og set i bakspejlet, hold da helt fast han var en dårlig investering såvel sportsligt som økonomisk.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier


  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Det kunne se ud som om, at Bengtsson ikke havner i København. Her står i hvert fald, at Hammarby har købt ham.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    At Bengtsson allerede skulle være solgt til Hammarby, dementeres nu fra Trelleborg. Det gør de her, hvor de også snakker om en noget anden pris, end jeg lige havde forestillet mig.

    I øvrigt bemærkelsesværdigt at deres sportschef ikke nævner os blandt de interesserede. Det plejer at være et meget godt trick, når prisen skal presses lidt op, så måske kan det tolkes som, at vi ikke er med i jagten længere.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Så kan Bengtsson vist stryges fra listen over mulige tilføjelser.

    Han var måske nærmere et emne, hvis Anton aldrig rigtig kom tilbage.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  10. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Så kan Bengtsson vist stryges
    ›fra listen over mulige tilføjelser.


    ›Han var måske nærmere et emne, hvis Anton aldrig rigtig kom tilbage.

    Man kan ihvertfald mene at midterforsvaret på nuværende tidspunkt ikke er det mest preserende sted at handle nye spillere.
    Laursen er sikkert valg i Ståles optik (desværre) og Zanka, en Antosson som har spillet sig godt op og en skadesfri Larsson burde vel være rigeligt til den anden plads.

  11. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Først vil jeg lige anmode om, at den her tråd bliver flyttet over i transferforaet.

    Derefter synes jeg, det skal nævnes, at italienske klubber nu også kigger på Rasmus Bengtsson.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  12. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Nu tyder en del på, at Bengtsson fortsætter sin karriere i Eindhoven.

    Jeg havde nu ellers gerne set, at vi havde skrevet kontrakt med ham nu, og så havde fået ham til nytår, når han har kontraktudløb.
    Det ville godt nok ikke passe Trelleborg, der allerede har forberedt sig til, at han bliver solgt nu her i sommer.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Rasmus Bengtsson agent, Oliver Cabrera, har nu meldt ud, at Bengtsson sandsynligvis ikke kommer til, at spille flere kampe for Trelleborg. Cabrera siger, at der kan ske noget lige om lidt, mens Expressens kilder fortæller dem, at der allerede er kommet et bud på Bengtsson.

    Det giver Lasse Larsson, der er direktør hos Trelleborg, dog ikke meget for. Han siger her, at han ikke har nogen anelse om, hvor Cabrera har sine udtalelser fra.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Nu er det så de hollandske mestre fra AZ Alkmaar der eftersigende er interesseret i Bengtsson.

    Det hævdes dog at der ingen bud er endnu.

    Under alle omstændigheder virker det ikke som om, at vi er repræsenteret i jagten på Bengtsson mere. Jeg tror personligt, at han var andetvalget efter Larsson, da vi købte ham sidste sommer.

    Nu kan man så spørge sig selv, om Bengtsson alligevel er en smule interessant, grundet vores meget ringe start fra vores midterbacks, samt den irriterende vane de begge har, med at samle op skader i større eller mindre omfang.

    Men det er vist en langt større diskussion, der ikke nødvendigvis har det store at gøre med Bengtsson.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  15. #29
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    AZ Alkmaar der
    ›eftersigende er interesseret i Bengtsson.

    ingen
    ›bud
    er endnu.

    ›Under alle omstændigheder virker det ikke som om, at vi er
    ›repræsenteret i jagten på Bengtsson mere. Jeg tror personligt, at
    ›han var andetvalget efter Larsson, da vi købte ham sidste sommer.

    ›Nu kan man så spørge sig selv, om Bengtsson alligevel er en smule
    ›interessant, grundet vores meget ringe start fra vores
    ›midterbacks, samt den irriterende vane de begge har, med at samle
    ›op skader i større eller mindre omfang.

    ›Men det er vist en langt større diskussion, der ikke nødvendigvis
    ›har det store at gøre med Bengtsson.

    Og så kan man spørge, i bagklogskabens lys, om der blev prioriteret rigtigt, da Larsson blev hentet frem for Bengtsson. Umiddelbart ser det ikke sådan ud.
    Mvh.
    Dane

  16. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Synes generelt ikke, at de svenske forsvarsspillere er noget at råbe hurra for. Med undtagelse af Melberg, er de vel heller ikke ligefrem kendt for, at være en nation, der kaster store forsvarsspillere af sig.. Her har både Norge og Danmark vel præsteret bedre.

    Og jeg tror slet ikke, at vi kan finde en svensker, der er bedre end Antonssen - og det er det, der er behov for. En der går ind og stabilliserer forsvaret, med en stærk fysik og et godt hoved. Når vi nu ikke kan få Gravgaard tilbage, kunne en Anders Møller Christensen være interessant, selv om hans alder taler lidt imod..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 09.07.07, 10:52
  2. FCK interesseret i norsk talent (Hangelandsagaen, red.)
    By AaBGitte in forum De korte linier
    Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 17.01.06, 03:53
  3. Pimpong allerede i FCK iflg DR..HeHe
    By Hansen in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 15.08.05, 19:38
  4. Årets svenske damespiller til FCK?
    By Profetens Skæg in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.08.04, 00:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •