Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 42 af 42

Emner: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

  1. #31
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    ›Og jeg tror slet ikke, at vi kan finde en svensker, der er bedre
    ›end Antonssen - og det er det, der er behov for. En der går ind
    ›og stabilliserer forsvaret, med en stærk fysik og et godt hoved.
    ›Når vi nu ikke kan få Gravgaard tilbage, kunne en Anders Møller
    ›Christensen være interessant, selv om hans alder taler lidt
    ›imod..

    Er der en specifik Anders Møller Christensen, du kunne tænke dig?

    Hvis det er den Anders Møller Christensen, der spiller i OB, du tænker på, så vil det være Ulrik Laursen om igen, hvis vi købte ham nu.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    ›Er der en specifik Anders Møller Christensen, du kunne tænke dig?

    ›Hvis det er den Anders Møller Christensen, der spiller i OB, du
    ›tænker på, så vil det være Ulrik Laursen om igen, hvis vi købte
    ›ham nu.

    Ja, det er ham. Og nej, jeg mener ikke, at det ville være en UL om igen. Anders Møller virker til at have flere gode år i sig endnu. Han er i mine øjne en væsentlig mere bevægelig og energisk spiller end UL, og så tror jeg også - som noget meget væsentligt - at han fortsat kunne være lidt sulten i modsætning til UL. Men som jeg skriver, så er hans alder ikke optimal, men en ny UL ville han næppe blive.

    Derudover nævnte jeg også Gravgaard, selv om det måske ikke er overdrevet sandsynligt. Hvis du vil have flere navne, så må jeg blive dig svar skyldig. Min pointe var bare, at Danmark - men også Norge - har en relativt god tradition, for at have nogle gode forsvarsspillere, hvorfor jeg ikke mener det er synderligt nødvendigt, at kigge til Sverige, som jeg ikke mener har leveret særlig mange gode forsvarsspillere (i hvert fald til den danske liga - og nævn ikke Schlebrügge, som jeg altså ikke har særlig høje tanker om).
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Bengtsson har været på salgsturné i Tyskland, Spanien, Holland og Italien. Lazio, Real Zaragoza, PSV, AZ 67 Almaar, Hamburg SV og Hertha Berlin skulle være de interesserede klubber.

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Nu ser det ud til, at det bliver Lazio, som i sidste ende får købt Bengtsson. I hvert fald har Bengtsson selv, som nævnt i ovenstående post, været en tur i blandt andet Rom, og han kunne tilsyneladende lide det.

    Denne gang er der også andre end svenske medier med i dækningen. Jeg ved ikke, om det betyder noget. Men måske er det nu virkeligt oppe over.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Transfersagaen fortsætter, utroligt nok. Nu går der rygter om, at Bengtsson allerede har været til lægetjek i Alkmaar, som altså nu ser ud til at være favoritter i kampen om hans underskrift.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    159

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Hvorfor ikke bare konkludere at han næppe kommer til FCK og så bare afvente og ser hvor han havner

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    ›Hvorfor ikke bare konkludere at han næppe kommer til FCK og så
    ›bare afvente og ser hvor han havner
    Fordi jeg synes, det er interessant at følge udviklingen. Hvis bare en eller to her på Sidelinien synes det samme, er det sådan set helt fint med mig.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    34

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    ›Fordi jeg synes, det er interessant at følge udviklingen. Hvis
    ›bare en eller to her på Sidelinien synes det samme, er det sådan
    ›set helt fint med mig.

    Vi køber jo alligevel ikke noget som helst, medmindre Atiba eller måske
    Jesper C bliver solgt så skal de erstattes, ellers kører vi videre med den trup vi har
    Johansen

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Til trods for at man aldrig kan vide sig sikker i den her sag, melder flere svenske medier nu om, at Bengtsson har afvist Lazio, for at skrive kontrakt med Hertha Berlin.

    Denne gang følger der i øvrigt en ganske underholdende historie med fra Rom, hvor Lazio altså ikke lige var sagen for Bengtsson.
    Hvis hans agent fortæller sandheden, lod Lazio dem vente flere timer, før de startede forhandlingerne, de havde hverken indlogeret de to nyanknomne, eller betalt for et hotelophold. I bund og grund behandlede de dem elendigt. Det er næppe sådan man tiltrækker forstærkninger.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    159

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Han kommer sikkert ikke udenlands i dette transfervindue og jeg må indrømme at jeg har svært ved at se underholdnings og nyhedsværdien i denne tråd med mindre han i mod alle odds alligevel skulle skifte til FCK.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    ›Han kommer sikkert ikke udenlands i dette transfervindue og jeg
    ›må indrømme at jeg har svært ved at se underholdnings og
    ›nyhedsværdien i denne tråd med mindre han i mod alle odds
    ›alligevel skulle skifte til FCK.
    Der er mange tråde, jeg aldrig læser. Jeg synes ganske enkelt ikke, de er interessante. Men jeg har til dato aldrig skrevet et indlæg om, at jeg finder emnet kedeligt. Jeg vælger bare at ignorere trådene.

    For øvrigt ser historien ud til at slutte snart. Fotbollskanalens kilder mener at vide, at Bengtsson nu har fået sin fremtid på plads, og at Hertha Berlin har sikret sig hans underskrift.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: FCK interesseret i Rasmus Bengtsson iflg. svenske medier

    Bengtsson har tilsyneladende dummet sig noget, for både Lazio og Hertha mener at have skrevet kontrakt med ham.

    http://www.bold.dk/nyt/Bengtsson-har...med-to-klubber
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 09.07.07, 10:52
  2. FCK interesseret i norsk talent (Hangelandsagaen, red.)
    By AaBGitte in forum De korte linier
    Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 17.01.06, 03:53
  3. Pimpong allerede i FCK iflg DR..HeHe
    By Hansen in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 15.08.05, 19:38
  4. Årets svenske damespiller til FCK?
    By Profetens Skæg in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.08.04, 00:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •