Side 34 af 37 FørsteFørste ... 2431323334353637 SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 544

Emner: Dagens I-landsproblem

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    Det er fra lovens side at den mekanisme er fjernet, vist nok kun på ubemandede stationer.
    Hvis man er SUPER nørdet (som mig), så har man en lille passende stump metalpind liggende i sin bil, som man lige smider ind i de dertil hørende huller i håndtaget, hvis man er fast besluttet på IKKE at holde det inde selv :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. #497
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg er på camping ved Aa på Sydfyn. Der er ikke noget mobilnet, så når jeg skal s...., så plejer jeg at lægge syv-kabale på min telefon. Nu kan jeg så ikke se, hvor svær kabalen var :( Det er en ond verden, vi lever i :(

    Mvh Bjørn

  3. #498
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    Det er fra lovens side at den mekanisme er fjernet, vist nok kun på ubemandede stationer.
    Nu ved jeg godt at politikere ikke behøver det, men findes der bare en firnuftig grund til at lovgive mod det?

  4. #499
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Nu ved jeg godt at politikere ikke behøver det, men findes der bare en firnuftig grund til at lovgive mod det?
    Det sker forholdsvis tit at folk der har fyldt brændstof på med denne mekanisme slået til, kører med pumpen i tanken, hvilket kan resultere i både materiel og personskade.


  5. #500
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af Martin-TheNettoligan Se meddelelser
    Det sker forholdsvis tit at folk der har fyldt brændstof på med denne mekanisme slået til, kører med pumpen i tanken, hvilket kan resultere i både materiel og personskade.
    Oh, hvordan er vores race ikke uddød?

  6. #501
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg ved der er uendeligt mange meninger om det her: Men kan vi smide en Arcade Fire-hymne på i stedet for et lidt bøvet Metallica nummer. Rebellion eksempelvis: https://www.youtube.com/watch?v=CICIfCbw1nU
    Synes vi skal bruge denne her https://www.youtube.com/watch?v=FcjRwLRr0WQ
    Vi skal fyrer fuld max op for Københavner arrogancen!!!!!!!

  7. #502
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes vi skal bruge denne her https://www.youtube.com/watch?v=FcjRwLRr0WQ
    Vi skal fyrer fuld max op for Københavner arrogancen!!!!!!!
    God ide. Så skal vi bare bede Kidd indspille en ny version hvor teksten i stedte lyder "Uuuuuh, det er så svært at ende nummer fire, 25 point bag mestrene".

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #503
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes vi skal bruge denne her https://www.youtube.com/watch?v=FcjRwLRr0WQ
    Vi skal fyrer fuld max op for Københavner arrogancen!!!!!!!
    Kidd er ikke København (uagtet hans postnummer er 2200), men top prol/Vestegn.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #504
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Dagens I-landsproblem

    Aftenens sejr var fængslende, medrivende, begejstrende, og historisk med Serie A-vinklen på.

    Men den var nu også temmelig distraherende, når det gælder om at fryde sig over Brøndbys og FCM's fiaskoer i samme runde.


  12. #505
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Dagens I-landsproblem

    Dagens helt store dilemma...

    Der er vist ikke mange der er i tvivl om hvor meget jeg hader bif, deres kvalmende retorik og manglende selvkritik, jeg ønsker dem på ingen måde noget godt nogensinde, og sidste sæson var forfærdelig - men...

    Skal man idag sig tak fordi de vandt pokalen og derved sikrede København den 4. EL plads, eller skal man lade det forbigå i stilhed?

    /Jesper
    cossie's Avatar

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #506
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Dagens I-landsproblem

    Dagen efter at Danmark vandt den ubetinget største titel inden for landholdshåndboldens verden, er det da, virkeligt vigtigt at diskutere, hvorvidt det er i orden eller ej at tilskuerne 'buhede' af nordmændene i finalen. https://www.bt.dk/haandbold/danske-v...-og-uordentlig

    Stram op
    MCN

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #507
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Dagens I-landsproblem

    Frygten for det kommer til at bliver en lidt fesen oplevelse at blive mestre mandag aften, når FCM taber point i Farum, og vi selv har vundet søndag imod OB...

    /Jesper
    cossie's Avatar


  17. #508
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Frygten for det kommer til at bliver en lidt fesen oplevelse at blive mestre mandag aften, når FCM taber point i Farum, og vi selv har vundet søndag imod OB...
    Omvendt bør BIF vel så vise god sportsmanship og lave æresport for os i Parken. Se DET ville være et syn for guder
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #509
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Dagens I-landsproblem

    "Nina Nielsen elsker piña coladas. Men hun drikker dem kun, når hun er på ferie. Her kan der dog godt ryge tre styk ned på én dag.

    Når man som hende er en livsnyder, skal ferien helst være med all inclusive. Det er skønt at komme væk fra det danske, omskiftelige vejr og kunne slappe af med en bog nede ved poolen og have fri adgang til al den mad, man kunne drømme om.

    Men den skønne frihed har en bagside. Nina Nielsen tager ofte et par kilo på under en ferie og har svært ved at tabe dem igen. Og det er hun ked af.

    »Jeg nyder virkelig god mad. Det velvære, man kan få, tror jeg ikke, man skal underkende. Så det irriterer mig, at jeg skal have så stort et fokus på, hvad jeg indtager – at jeg ikke kan sige, at nu giver jeg den gas og nyder tilværelsen i en uge uden at have taget fem kilo på, når jeg kommer hjem igen,« siger Nina Nielsen."

    https://www.berlingske.dk/samfund/de...ferie-igen-for


  20. #510
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dagens I-landsproblem

    Lars Seier er en mand med mange I-landsproblemer. Blandt andet at biler ikke er sjove længere, og at han derfor køber kunst. Men det kan i sig selv også udgøre et (I-lands)problem:
    "Jeg kan ikke overskue at købe et billede til 50 millioner, det kan jeg ikke. Jeg ville hele tiden tænke på, hvor meget jeg bliver taget i måsen."
    https://www.berlingske.dk/kultur/lar...ari-bentley-og

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tv-fodboldkamptiptråd
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 215
    Sidste Meddelelse: 15.06.22, 02:16
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •