Side 37 af 37 FørsteFørste ... 2734353637
Viser resultater 541 til 546 af 546

Emner: Dagens I-landsproblem

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    I en tid hvor man (læs: jeg) ikke længere går med pung og dertilhørende fysiske betalingskort, er det rasende irriterende at det endnu ikke er lykkedes mig at tanke på en tankstation, hvor man på standeren har kunnet betale med mobilen.
    Mon ikke den træge tilgang til mobilbetaling på tankstationer har noget at gøre med, at det for ikke specielt mange år tilbage var forbudt at bruge mobiltelefonen, mens man tankede?



    Den tilbageviste tese om, at mobilen udgjorde en eksplosionsfare, kan man i øvrigt læse lidt mere om her:

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. #542
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af Debatman Se meddelelser
    Tidligere på måneden valgte jeg at investere i en ny iPhone, da den gamle havde flere huller og ridser end Jess Thorups defensive koncepter. Jeg fik mig en god pris på en iPhone 12, der samtidig var pæn og ikke for stor. Solen skinnede, bøf tabte og det var alt i alt en dejlig dag. Troede jeg.

    Efter jeg tog telefonen i brug, måtte jeg gøre hvad jeg nyder mindst; nemlig at gå udenfor. Min sult krævede simpelthen, at jeg bevægede mig ned til supermarkedet blandt andre mennesker. For såvidt muligt at undgå disse, så har jeg for vane at have høretelefoner med, så jeg kan nyde et dejligt stykke med musik eller podcast. Men hov, hvad opdager jeg nu på min spritnye, smarte iPhone. Der er ikke en jack-indgang til mine sædvanlige høretelefoner. Er det mon en produktionsfejl? Er det en personligt hetz? Bevares, jeg havde da godt lagt mærke til, at ungdommen med tiden har iført sig trådløse airpods, men min første tanke var, at dette var et udtryk for deres sædvanlige dårlige smag - og ikke noget de var påduttet af storkapitalen.

    Jeg blev klogere. Pludselig var gode råd dyre. Det slog mig, at jeg jo faktisk havde et par trådløse JBL-høretelefoner liggende. De virker fint, men her kommer det reelle I-landsproblem; Hvad fanden i helvede skal det ligne, at man nu også skal til at OPLADE sine høretelefoner? Ligner jeg én, der formår at gøre dette til en vane? Næh, gu' gider jeg ej. Rend mig, iPhone-producenter, og må I få et langt og pinefuldt liv, hvor al jeres sociale kontakt kommer til at foregå over Aula.

    #Givmigledningernetilbageliges omidegamledage, plz
    Jeg havde samme I-landsproblem, men det løste sig ved at jeg i firmajulegave kunne vælge et sæt trådløse hovedtelefoner. Men her opstod så det næste I-landsproblem: Jeg skal vente helt til 14. december før jeg får dem!

    (Dette kunne nok også være endt i DPMA)

  3. #543
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af RAIUno Se meddelelser
    Jeg havde samme I-landsproblem, men det løste sig ved at jeg i firmajulegave kunne vælge et sæt trådløse hovedtelefoner. Men her opstod så det næste I-landsproblem: Jeg skal vente helt til 14. december før jeg får dem!

    (Dette kunne nok også være endt i DPMA)
    Det er da også for galt, at du skal vente helt til ti dage før jul med at få din julegave. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #544
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg er løbet tør for single malt, så prøvede lige en jameson, som jeg normalt bruger i wiskey sour. Er sgu ikke det samme.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #545
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg har investeret i 3 slibesten, så jeg kan gøre mine knive virkelig skarpe. Og de er blevet meget skarpe. Faktisk så skarpe, at de hænger fast i skærebrættet, når jeg bruger dem :(

    Mvh Bjørn

  8. #546
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Dagens I-landsproblem

    Fik engang gjort et kniv så skarp, at jeg præsterede at skære et ovalt hul midt på fingerneglen, idet neglens krumning var nok til at kniven fik fat. Blødte meget og gjorde rimeligt nas
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 37 af 37 FørsteFørste ... 2734353637

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tv-fodboldkamptiptråd
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 215
    Sidste Meddelelse: 15.06.22, 02:16
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •