Side 35 af 37 FørsteFørste ... 25323334353637 SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 544

Emner: Dagens I-landsproblem

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    "Jeg kan ikke overskue at købe et billede til 50 millioner, det kan jeg ikke. Jeg ville hele tiden tænke på, hvor meget jeg bliver taget i måsen."
    Så er han virkelig fået justeret sin dømmekraft siden KASI-Jesper kørte ham grimt for det dobbelte.

    »Det var en ret imponerende udvikling, som han viste mig. De ting, han forudsagde, de skete faktisk – selv om jeg ofte ser eksempler på det modsatte, når jeg får nye investeringsforslag på bordet,« siger Lars Seier Christensen (Om Jesper/Endless, red.).

    "Det er altså sjældent, at du ser sådan en ting vitterligt holde vand. Nye selskaber har ofte planer om at skulle erobre hele verden på den halve tid. Men normalt løber det rimeligt meget ud i sandet i forhold til at nå de meget abnorme vækstrater. Tilfældet er anderledes her."

    "Havde han ikke haft skattesagen, er jeg sikker på, at han hellere ville have ejet virksomheden Endless 100 procent selv."

    Mvh,
    Bopa

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

  3. #512
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Dagens I-landsproblem

    »Har et barn, der blev virkelig ulykkelig, og er 100% sikker på, jeg ikke er den eneste, der står med et barn, der blev virkelig skuffet og ked af det. Det er virkelig skuffende at bruge penge mange penge på at få samlekortene, og når man så endelig får nissehue-kortet, så kan man sgu ikke få nissehuen alligevel,« skriver en forælder på den tyske bilforhandlers danske Facebook-side.
    https://www.bt.dk/samfund/foraeldre-...for-500-kroner
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar


  4. #513
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Dagens I-landsproblem

    Når de sidste cornflakes i pakken er blevet til støv/smulder, som man ikke rigtig gider at spise, fordi man ender med en form for cornflakesgrød, men som man på den anden side er for madspildsbevidst/-frelst til bare at smide ud...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #514
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Når de sidste cornflakes i pakken er blevet til støv/smulder, som man ikke rigtig gider at spise, fordi man ender med en form for cornflakesgrød, men som man på den anden side er for madspildsbevidst/-frelst til bare at smide ud...

    duckman
    Smid smulderet i bagværk, eller brug det til panering. Det smager godt, og du redder planeten. Næsten.... (pudser min klimaglorie...)

  7. #515
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Smid smulderet i bagværk, eller brug det til panering. Det smager godt, og du redder planeten. Næsten.... (pudser min klimaglorie...)
    Jeg æder hellere klidfrikadeller i porresauce toppet med bønnepostej end jeg panerer min ædle torsk i cornflakes!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  9. #516
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Jeg æder hellere klidfrikadeller i porresauce toppet med bønnepostej end jeg panerer min ædle torsk i cornflakes!
    Yeah well.... Hvis du så meget som overvejer at panere en ædel torsk, så fortjener du også at kløjs i klid;-)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #517
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Dagens I-landsproblem

    I går fik vi lam i snasket karry, med store mængder hvidløg - det hele blev skyllet ned med dejlig italiensk drue.
    Nu sidder jeg her med en mild hovedpine, og ved reelt ikke om det skyldes en knivspids rødvin eller hvidløg for meget...måske begge?
    Hvor er livet dog hårdt og blodigt uretfærdigt.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #518
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Dagens I-landsproblem

    Min bil fik skiftet fra vinterhjul til sommerhjul i dag. Normalt er det en fin lille lørdagsudflugt til den lokale VW-forhandler. Denne gang skulle det endda have været en god halv time i selskab med de nye (el)bils-modeller fra folkevogn. Føle, klikke, røre, køre. Men ak. Ingen biler, ingen sælgere. Kun lunken automatkaffe og det samme sløje internetfeed som derhjemme. LIVET ER HÅRDT, ONDT OG URETFÆRDIGT I DAGENS DANMARK! :(
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #519
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Yeah well.... Hvis du så meget som overvejer at panere en ædel torsk, så fortjener du også at kløjs i klid;-)
    Ja for pokker! Den skal jo laves til fiskefrikadeller..
    Imod moderne stemningsdiktatur

  16. #520
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af HM Se meddelelser
    Min bil fik skiftet fra vinterhjul til sommerhjul i dag. Normalt er det en fin lille lørdagsudflugt til den lokale VW-forhandler. Denne gang skulle det endda have været en god halv time i selskab med de nye (el)bils-modeller fra folkevogn. Føle, klikke, røre, køre. Men ak. Ingen biler, ingen sælgere. Kun lunken automatkaffe og det samme sløje internetfeed som derhjemme. LIVET ER HÅRDT, ONDT OG URETFÆRDIGT I DAGENS DANMARK! :(
    Så det er din skyld at der faldt sne i dag... :-P

  17. #521
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Dagens I-landsproblem

    Efter en måneds pause, får folk atter lov til at gå til frisøren.

    Og hvad sker der så, når man prøver at få en tid?

    Bookingsystemet er optaget af mange brugere! Prøv venligst igen senere.
    Verden er urimelig!
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #522
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Dagens I-landsproblem

    Ansigtsgenkendelse på min iPhone virker ikke i toget nu hvor man skal bære mundbind....

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #523
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Dagens I-landsproblem

    Random mor i Egedal Kommune blev vred og kontaktede derfor BT, da doneret, aflagt skrammel fra poderne og til Mødrehjælpen blev sorteret fra og smidt ud som led i Mødrehjælpens kvalitetskontrol. Det drejer sig om et rødt rengøringssæt, en lille indkøbskurv, et piratsværd og nogle små dukker. Må man nu ikke føle sig god længere?

    https://www.bt.dk/samfund/lisa-gav-l...-jeg-blev-vred
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #524
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af isen Se meddelelser
    Random mor i Egedal Kommune blev vred og kontaktede derfor BT, da doneret, aflagt skrammel fra poderne og til Mødrehjælpen blev sorteret fra og smidt ud som led i Mødrehjælpens kvalitetskontrol. Det drejer sig om et rødt rengøringssæt, en lille indkøbskurv, et piratsværd og nogle små dukker. Må man nu ikke føle sig god længere?

    https://www.bt.dk/samfund/lisa-gav-l...-jeg-blev-vred
    Så længe man ikke selv skal have hænderne op af lommen og hjælpe en frivillig organisation med at sende donationer rundt til søsterorganisationer. Det gider vi ikke. Hellere sidde og brokke sig til BT end at engagere sig da.
    No law of Nature. Just Nature!

  24. #525
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    42

    Re: Dagens I-landsproblem

    Midt i denne kummerlige tid, har min kone et kæmpe problem hun er rasende over.

    efter omkring 300 timers gurli gris, set her på matriklen - er der flere sekundære figurer der har skiftet navne. Fx karin kanin, hedder nu karla kanin.. ihhh noget snot altså..

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tv-fodboldkamptiptråd
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 215
    Sidste Meddelelse: 15.06.22, 02:16
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •