Side 36 af 37 FørsteFørste ... 263334353637 SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 544

Emner: Dagens I-landsproblem

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dagens I-landsproblem

    En Københavnsk familie har aldrig taget bussen i København (eller andre steder). De tror derfor det er helt normalt at kramme farvel, når bussen holder ved busstoppestedet, når man er på landet.

    https://jv.dk/artikel/familie-har-f%...g-provokerende

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #527
    Post er offline er en arm af proportioner
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    85

    Re: Dagens I-landsproblem

    https://www.dr.dk/nyheder/indland/fl...medium=twitter

    Ewa bor midt ude på Lars-Tyndskids mark, og har derfor langt til skole. Det går ud over hendes dyrebare fritid

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #528
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af Post Se meddelelser
    https://www.dr.dk/nyheder/indland/fl...medium=twitter

    Ewa bor midt ude på Lars-Tyndskids mark, og har derfor langt til skole. Det går ud over hendes dyrebare fritid

    Nu bor Ewa jo - som de fleste andre på hendes alder - hjemme, så man kan næppe klandre hende for at bo så langt fra et gymnasium (og fra alt muligt andet undtagen fred, ro, hund og natur). Jeg synes da egentlig, hun tager det i stiv arm.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. #529
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Dagens I-landsproblem

    At blive irriteret over at folk kalder det for hasselbagte kartofler, når det hedder hasselback kartofler.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #530
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Dagens I-landsproblem

    Der kom en iPhone 12 Pro ind ad brevsprækken i fredags. Men har ikke orket de 30min. det tager automatisk at overføre al data og opsætning, så jeg må nok nøjes med den håbløst forældede 11 Pro et par uger endnu :\
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #531
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Dagens I-landsproblem

    https://politiken.dk/indland/art8095...kun-være-12-cm

    Isen i DK skal være tykkere end i Sverige..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #532
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg er da glad for, at jeg ikke tog min Rolls Royce, siger han med et grin.

    https://ekstrabladet.dk/underholdnin...e-shit/8476041

  13. #533
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Dagens I-landsproblem

    I en tid hvor man (læs: jeg) ikke længere går med pung og dertilhørende fysiske betalingskort, er det rasende irriterende at det endnu ikke er lykkedes mig at tanke på en tankstation, hvor man på standeren har kunnet betale med mobilen.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #534
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,011

    Re: Dagens I-landsproblem

    Tidligere på måneden valgte jeg at investere i en ny iPhone, da den gamle havde flere huller og ridser end Jess Thorups defensive koncepter. Jeg fik mig en god pris på en iPhone 12, der samtidig var pæn og ikke for stor. Solen skinnede, bøf tabte og det var alt i alt en dejlig dag. Troede jeg.

    Efter jeg tog telefonen i brug, måtte jeg gøre hvad jeg nyder mindst; nemlig at gå udenfor. Min sult krævede simpelthen, at jeg bevægede mig ned til supermarkedet blandt andre mennesker. For såvidt muligt at undgå disse, så har jeg for vane at have høretelefoner med, så jeg kan nyde et dejligt stykke med musik eller podcast. Men hov, hvad opdager jeg nu på min spritnye, smarte iPhone. Der er ikke en jack-indgang til mine sædvanlige høretelefoner. Er det mon en produktionsfejl? Er det en personligt hetz? Bevares, jeg havde da godt lagt mærke til, at ungdommen med tiden har iført sig trådløse airpods, men min første tanke var, at dette var et udtryk for deres sædvanlige dårlige smag - og ikke noget de var påduttet af storkapitalen.

    Jeg blev klogere. Pludselig var gode råd dyre. Det slog mig, at jeg jo faktisk havde et par trådløse JBL-høretelefoner liggende. De virker fint, men her kommer det reelle I-landsproblem; Hvad fanden i helvede skal det ligne, at man nu også skal til at OPLADE sine høretelefoner? Ligner jeg én, der formår at gøre dette til en vane? Næh, gu' gider jeg ej. Rend mig, iPhone-producenter, og må I få et langt og pinefuldt liv, hvor al jeres sociale kontakt kommer til at foregå over Aula.

    #Givmigledningernetilbageliges omidegamledage, plz
    -


  16. #535
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af Debatman Se meddelelser
    Tidligere på måneden valgte jeg at investere i en ny iPhone, da den gamle havde flere huller og ridser end Jess Thorups defensive koncepter. Jeg fik mig en god pris på en iPhone 12, der samtidig var pæn og ikke for stor. Solen skinnede, bøf tabte og det var alt i alt en dejlig dag. Troede jeg.

    Efter jeg tog telefonen i brug, måtte jeg gøre hvad jeg nyder mindst; nemlig at gå udenfor. Min sult krævede simpelthen, at jeg bevægede mig ned til supermarkedet blandt andre mennesker. For såvidt muligt at undgå disse, så har jeg for vane at have høretelefoner med, så jeg kan nyde et dejligt stykke med musik eller podcast. Men hov, hvad opdager jeg nu på min spritnye, smarte iPhone. Der er ikke en jack-indgang til mine sædvanlige høretelefoner. Er det mon en produktionsfejl? Er det en personligt hetz? Bevares, jeg havde da godt lagt mærke til, at ungdommen med tiden har iført sig trådløse airpods, men min første tanke var, at dette var et udtryk for deres sædvanlige dårlige smag - og ikke noget de var påduttet af storkapitalen.

    Jeg blev klogere. Pludselig var gode råd dyre. Det slog mig, at jeg jo faktisk havde et par trådløse JBL-høretelefoner liggende. De virker fint, men her kommer det reelle I-landsproblem; Hvad fanden i helvede skal det ligne, at man nu også skal til at OPLADE sine høretelefoner? Ligner jeg én, der formår at gøre dette til en vane? Næh, gu' gider jeg ej. Rend mig, iPhone-producenter, og må I få et langt og pinefuldt liv, hvor al jeres sociale kontakt kommer til at foregå over Aula.

    #Givmigledningernetilbageliges omidegamledage, plz
    Jeg vil selvfølgelig ikke formaste mig til at foreslå at skifte væk fra noget så nederdrægtigt som Apples produkter, men derimod henlede opmærksomheden på denne lille omformer, der kan afhjælpe dit problem:

    https://www.coolpriser.dk/shop/iphon...nsentChanged=1

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #536
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    I en tid hvor man (læs: jeg) ikke længere går med pung og dertilhørende fysiske betalingskort, er det rasende irriterende at det endnu ikke er lykkedes mig at tanke på en tankstation, hvor man på standeren har kunnet betale med mobilen.
    Jeg kender det - det hører nærmest til i den afpissende tråd, men.. det er faktisk muligt flere og flere steder.

    I vores lokale Uno-X, der kan nu trådløst betale med mobilen på nøjagtig samme vis som med dankort. Utrolig rart. Og så har jeg også - modvilligt - installeret Circle K appen, og så kan man også betale helt uproblematisk fra mobilen - men naturligvis kun på Circle K tankstationer.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. #537
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    I en tid hvor man (læs: jeg) ikke længere går med pung og dertilhørende fysiske betalingskort, er det rasende irriterende at det endnu ikke er lykkedes mig at tanke på en tankstation, hvor man på standeren har kunnet betale med mobilen.
    Smid lige rejsekortet oveni puljen….
    Håbløst at det ikke findes som app endnu….

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #538
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Smid lige rejsekortet oveni puljen….
    Håbløst at det ikke findes som app endnu….
    .o0(…Rejsekort med easypark gps…)

  22. #539
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    I en tid hvor man (læs: jeg) ikke længere går med pung og dertilhørende fysiske betalingskort, er det rasende irriterende at det endnu ikke er lykkedes mig at tanke på en tankstation, hvor man på standeren har kunnet betale med mobilen.
    Jeg skulle til bisættelse i Vinderød kirke. Så jeg tog toget fra Hillerød til Frederiksværk. Da jeg ankom til Frederiksværk skulle jeg på toilettet. Der skulle jeg så bruge en 2-krone for at benytte toilettet. Herre jemini, hvem hulen render rundt med mønter på lommen i dag? Løsningen var, at der var en kiosk, hvor jeg kunne købe en 2-krone, hvis jeg også købte noget. Han havde så Lakritol �� https://norrebroskiosk.dk/produkt/la...ied=898b2dcf10 Så dagen var reddet: Jeg fik tisset og jeg fik købt fire dåser Lakritol.

    Dødsfaldet var i DPMA

    Mvh Bjørn

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #540
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Dagens I-landsproblem

    Man kan nu efterhånden tanke på alle servicestationer og betale med telefonen, det kræver dog som regel at man skal installere benzinselskabets egen app. Både i Cirkle K, Q8, F24 og Ok har du den mulighed, jeg tror ikke Shell har fået dette endnu.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tv-fodboldkamptiptråd
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 215
    Sidste Meddelelse: 15.06.22, 02:16
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •