Side 19 af 37 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 546

Emner: Dagens I-landsproblem

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,220

    Re: Dagens I-landsproblem

    At have billetter til Roger Waters i Parken når FCK spiller ude mod Nordsjælland.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Dagens I-landsproblem

    Min Kindle Paperwhite døde lige efter jeg havde læst en bog. Jeg nåede lige at købe en ny bog på den. Amazon sender mig en ny .. men den har jeg først på tirsdag. Hvad skal jeg dog gøre i mellemtiden? Forventes det at jeg skal læse en papirbog?! Livet er knapt værd at leve.

    Edit: En papirbog er nu indkøbt, så læsningen, på barbarisk vis, kan fortsættes :/
    Sidst redigeret af NewerNN : 14.07.13 kl. 01:09
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #273
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Dagens I-landsproblem

    Min arbejdsgiver har lige givet mig 12 nye fede skjorter, og det er da fint nok..
    MEN de skal jo både pakkes ud, vaskes OG styges, de burde give en mig en fridag til at nå det burde de.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #274
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,401

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg sætter pris på at NFL-vrøvlet nu er henvist til NFL-skakten, bevares.

    Men fra tid til anden ankommer et nyt shout i denne, og den gule farve på fanen distraherer mig.


  8. #275
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Dagens I-landsproblem

    Skal man spille GTA V eller FIFA 14? Hvorfor i alverden udkommer de også næsten på samme tid? Altså!

    Min søns I-landsproblem, ikke mit...

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #276
    BigDumbFate Slettet

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg står i præcis dette vanvittigee dilemma pt. Dog med PES2014 istedet for FIFA...

    Det er frygteligt og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op.

  11. #277
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Dagens I-landsproblem

    Mit dilemma er endnu værre end ovenstående :( jeg er i forvejen travlt beskæftiget med GTA V, og nu er FIFA 14 lige om hjørnet, men skal jeg købe det til PS3/XBOX eller vente to måneders tid til jeg kan få det på PS4?! :( Lorteliv...

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #278
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Dagens I-landsproblem

    Hver gang jeg skal se et klip på youtube fra FCK TV , er kvaliteten automatisk sat til 480p, så jeg SELV skal skifte til 1080P som mit internet sagtnes kan trække - Ar´men!



    Yo Mac!

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #279
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Hver gang jeg skal se et klip på youtube fra FCK TV , er kvaliteten automatisk sat til 480p, så jeg SELV skal skifte til 1080P som mit internet sagtnes kan trække - Ar´men!
    Og som det ikke var nok (og det burde det i dén grad være!), så har den seneste opdatering af YouTube playeren gjort, at man nu skal bruge et klik mere med musen for at vælge en bedre kvalitet!

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #280
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Og som det ikke var nok (og det burde det i dén grad være!), så har den seneste opdatering af YouTube playeren gjort, at man nu skal bruge et klik mere med musen for at vælge en bedre kvalitet!
    Hvis man benytter sig af Chrome, Firefox eller Opera kan jeg anbefale http://www.chromeactions.com/ der er en extension der giver forskellige muligheder i forbindelse med YouTube. Blandt andet at den automatisk starter videoen i HD, at den faktisk laver buffering når man har sat den på pause oa.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #281
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Hvis man benytter sig af Chrome, Firefox eller Opera kan jeg anbefale http://www.chromeactions.com/ der er en extension der giver forskellige muligheder i forbindelse med YouTube. Blandt andet at den automatisk starter videoen i HD, at den faktisk laver buffering når man har sat den på pause oa.
    DaneX's right indexfinger says: Thank you, thank you, thank you!

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #282
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Dagens I-landsproblem

    Argh, nogen har vendt remoulade bøtten på hovedet, så jeg skal bruge hen mod 5 opslidende sekunder, på at ryste bøtten, for at få remoulade på min fiskefrikadelle - og så er der folk der bekymrer sig om Lars Løkkes gøren og laden...

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #283
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Dagens I-landsproblem

    På mit advokatkontor får vi "sejrskager" fra La Glace hver gang, at kontoret vinder en sag. Jeg har i de seneste år ønsket at modtage en kartoffelkage derfra i sådanne situationer. Efter sidste omgang sejrskager ønskede jeg dog fremover i stedet at modtage en "træstramme" i stedet. Jeg tænkte, at tiden var moden til et skifte på den front efter en "good run" med kartoffelkagen.

    Vores reception havde dog glemt dette ved gårsdagens bestilling af sejrskager, hvorfor jeg endnu engang til min store skuffelse måtte "nøjes" med en kartoffelkage frem for en træstamme. Iiiiiihhhh altså!!!


  24. #284
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg er så træt af foie gras! På min nyligt overståede ferie fik jeg det to dage i træk. De kunne godt være lidt mere opfindsomme på de Michelin-restauranter. Ih altså!

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #285
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,401

    Re: Dagens I-landsproblem

    I aftenens Champions League-kamp i Milano optræder dommeren i ekstremt distraherende gule strømper.

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tv-fodboldkamptiptråd
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 215
    Sidste Meddelelse: 15.06.22, 02:16
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •