Side 24 af 37 FørsteFørste ... 142122232425262734 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 546

Emner: Dagens I-landsproblem

  1. #346
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Dagens I-landsproblem

    Der satses åbenlyst på mange tilskuere mod Haderslev & SJE på søndag. Samtlige skolebørn i Kbh er åbenbart inviteret. Det samme er venskabsklubberne. Og platinkortholdere får øjensynligt også 2 gratis ekstrabilletter. Når man så tilbydes 4 gratis billetter til brug for ens venner, fordi man har oprettet en profil på PARKENS gratis WiFi , og det først sker i løbet af fredag, så er det helt umuligt at finde 4 sammenhængende billetter, man kan falbyde til semiperifære venner for at se godt ud, fordi alle andre også er tilbudt gratisbilletter. Armen ffs.
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Dagens I-landsproblem

    Såfremt man kan tillade sig at kalde Italien et I-land, så må denne med her:

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #348
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Såfremt man kan tillade sig at kalde Italien et I-land, så må denne med her:
    Hårde ord hvis man har været i visse dele af Manchester ... historien viste sig så i øvrigt at være en and :-)

    Hvis man vil fordybe sig i flere vaskeægte I-landsproblemer, så er løsningen i øvrigt her! En mandelgave til jammerbøjlen i din familie eller vennekreds.


  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Dagens I-landsproblem

    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #350
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Dagens I-landsproblem

    Vi skal faktisk møde helt vildt tidligt om morgenen til check-in til afgangen mod firmaets julefest, der foregår på et luksushotel i Rom :-/

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #351
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Dagens I-landsproblem

    ARGHGHGHGH!

  11. #352
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg har langt om længe fundet en slikpose, der indeholder mine absolutte favoritbolcher. Men ak, kun halvdelen af posen består af mine yndlingsbolcher - resten består af de helt igennem ulækre "Kongen-af-Danmark"-bolcher. Så jeg får kun en halv pose bolcher* selvom jeg betaler for en hel. Mit liv er ødelagt! :-(((


    *Jajajaja, jeg ved godt at "bolche" ikke længere er en officiel stavemåde, men derimod det rædderlige "bolsje". Jeg regner med det er ok når man skriver det her på "sidelinien"...? :)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #353
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg har spildt kaffe på mit nye slips.
    Det er i sig selv slemt nok, men hvad der gør det til et virkeligt problem er, at renseriet ligger en etage over den indgang, jeg normalt benytter til mit hjem, så nu er jeg nødsaget til et gå op ad en trappe som en anden barbar.
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 14.12.14 kl. 05:50
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #354
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    889

    Re: Dagens I-landsproblem

    Når man kommer sent hjem og har glemt at man har taget sengetøjet af - det er SÅ angstprovokerende
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  16. #355
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    126

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg har fået så meget vin i julegave på arbejdet, at min kone nu må rydde op i bryggerset for at få plads til det hele. At det foregår på en søndag mens jeg sover længe gør det til et nærmest uoverkommeligt problem.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #356
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    101

    Re: Dagens I-landsproblem

    Så står man dér på tankstationen, ca. 2 gange om måneden, og bilen skal fyldes op. Man sætter 'benzin-pistolen' i bilen - og så starter hele balladen. Man prøver at trykke den dér klikfunktion ind, som gør at man ikke selv behøver at holde håndtaget inde. 9 ud af 10 gange virker lortet ikke og man må selv gøre det. For pokker, det kan ødelægge minutter af min dag.
    Tiden jeg får med begge hænder fri, mens bilen bliver tanket. Bruger jeg som regel fornuftigt - fx til at pille næse og tjekke mails.

  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #357
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Dagens I-landsproblem

    Har du gjort lederen af tanken opmærksom på problemet? Det virker.
    Das NT

  21. #358
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Dagens I-landsproblem

    Når jeg henter McD-mad fra Drive In, så mangler der altid 1landet! Det undrer mig, det pisser mig af, - og det dumme sprørgsmål til det kloge svar er: "hvordan kan det ske så tit?" - men i bund og grund er det jo nok et iLandsproblem *placerer derfor her* :-/
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #359
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af CTA Se meddelelser
    Så står man dér på tankstationen, ca. 2 gange om måneden, og bilen skal fyldes op. Man sætter 'benzin-pistolen' i bilen - og så starter hele balladen. Man prøver at trykke den dér klikfunktion ind, som gør at man ikke selv behøver at holde håndtaget inde. 9 ud af 10 gange virker lortet ikke...
    Det er vist som regel ikke en bug, men en feature... Mit bedste gæt er at det skyldes antallet af billeder som disse på nettet:



    Den lille metalstang, der skal sidde på tværs i pistolen, som den lille klik ting skal gribe fat, den er fjernet på nærmest alle ubemandede tankstationer og også nogle "almindelige" tankstationer. Hvis problemet fylder voldsomt i ens hverdag, så kan man sagtens have en lille metalpind med den rigtige længde og tykkelse sammen med sine mønter, og så selv lige stikke den i, mens man tanker :-) Men husk både at sætte pistolen på plads og tage din lille pind med igen :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #360
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Dagens I-landsproblem

    Ikke fordi jeg skal rydde det op, men det giver mig en mærkelig følelse af ubehag at posen kollapser helt når jeg smider noget så simpelt som en bananskræl deri.


    skraldespand.jpg


    Jeg vil være nødt til at rette op på situationen efterfølgende for at kunne arbejde videre..
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tv-fodboldkamptiptråd
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 215
    Sidste Meddelelse: 15.06.22, 02:16
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •