Side 25 af 37 FørsteFørste ... 152223242526272835 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 546

Emner: Dagens I-landsproblem

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg har lige været ude og investere i et par nye In-Ear hovedtelefoner, da jeg er så ulideligt træt af at høre musik i apples medfølgende hovedtelefoner. Hovedtelefoner der snarere bør omtales som sløje højttalere og ikke hovedtelefoner. Jeg kom frem til at jeg ville have H3 fra B&O og de er også fremragende hovedtelefoner. Men den lille dims med start/stop og knapper til at justere lyden sidder nu i venstre og ikke højre side. Det er fandeme ikke OK. Min højre hånd famler hele tiden rundt efter knapperne der nu sidder i den forkerte side. Er vi en nation af venstrehåndede eller hvad filan? Det er fandeme ikke i orden!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg kan så fortælle at jeg, som venstrehåndet, er godt tilfreds med placeringen af knapperne på Apples egne hovedtelefoner. Så kan jeg have min venstre hånd solidt plantet på cykelstyret, mens jeg justerer lyden med min visne højre hånd. Det må være B&O der er innovative her!

    - Ask

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Dagens I-landsproblem

    1landen svumpukkel har bøffet min stol, mens jeg var sygemeldt fra arbejde, så nu er jeg nødt til at blive efter arbejdstid og rende rundt som en anden Guldlok for at finde den stol, der er lige tilpas :-(
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    1landen svumpukkel har bøffet min stol, mens jeg var sygemeldt fra arbejde, så nu er jeg nødt til at blive efter arbejdstid og rende rundt som en anden Guldlok for at finde den stol, der er lige tilpas :-(
    En eller anden idiot har lånt min stol og ændret på indstillingerne. Så nu er jeg nødt til at bruge min. 2 timer på at finde den helt rigtige position igen. Oh... the horror
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Dagens I-landsproblem

    Mekanikeren, der har repareret min bil, har nulstillet bilens computer og derfor også uret. Hvis jeg vil vide hvad klokken er, mens jeg kører bil, er jeg altså nødt til at finde ud af hvordan man indstiller uret. Man nyder bare ikke sædevarmen og satellitradioen på samme måde, når man kigger på et ur der går forkert! Æv!

  8. #366
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Dagens I-landsproblem

    Ohh,
    I min bil går uret kun 'rigtigt' om sommeren. Lige nu må jeg hele tiden trække en time fra pga. den forbandede sommer/vintertid.
    Gider næsten ikke køre i bilen...

    MCN

  9. #367
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Dagens I-landsproblem

    Dagens I-landsproblem er som sådan ikke mit problem; det drejer om en ung moder, der var tydeligt irriteret over at hun ikke kunne køre begge veje forbi en søjle i Netto med sin dobbeltarmerede, stelthbyggede kampvogn af en tvillingebarnevogn. Hvilket leder mig hen til børnefamiliers klynk over at hele universet ikke drejer sig om dem og deres behov ...
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  10. #368
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Dagens I-landsproblem

    Jeg har fået bevilliget en firmabil i mit nye job, og har i den forbindelse bestilt en fabriksny bil... Dog er leveringstiden 3 måneder, så nu skal jeg køre rundt i en leje bil indtil jeg får min "egen"....

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #369
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Mekanikeren, der har repareret min bil, har nulstillet bilens computer og derfor også uret. Hvis jeg vil vide hvad klokken er, mens jeg kører bil, er jeg altså nødt til at finde ud af hvordan man indstiller uret. Man nyder bare ikke sædevarmen og satellitradioen på samme måde, når man kigger på et ur der går forkert! Æv!
    Jeg var ude for, at mekanikeren nulstillet bilens computer, fik sat instrumentbrættets sprog til tysk OG nulstillede uret. Så jeg skal både finde ud af, at få sproget tilbage til engelsk og indstille uret.
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #370
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Dagens I-landsproblem

    Skakten har været nede hele dagen :-(
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  15. #371
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Dagens I-landsproblem

    Fjernsynet på mit hotelværelse virker ikke, så jeg er tvunget til at se Netflix på min iPad, pc eller iPhone.


  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #372
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Dagens I-landsproblem

    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #373
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Dagens I-landsproblem

    Gårsdagens gratis kakao i Parken var enorm sløj.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #374
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Gårsdagens gratis kakao i Parken var enorm sløj.
    Øv, den ville jeg ellers gerne have smagt. Men Parken mente åbenbart ikke, at der skulle deles vouchers ud ved alle indgange. Men ok, så havde jeg jo tid til at skrabe laget af fugelelort af det sæde, som følger med på mit årskort.

    Generelt virker det som om, at personalet ikke ligefrem havde været i Parken og gøre klar. Ingen lyd, ingen kakao men masser af lort på sæde.....

  22. #375
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Dagens I-landsproblem

    Det var en lang gåtur fra Carlsberg Seats til pisoiret under sektionen, og der var for meget gratis øl... :-)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tv-fodboldkamptiptråd
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 215
    Sidste Meddelelse: 15.06.22, 02:16
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •