Side 32 af 37 FørsteFørste ... 2229303132333435 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 546

Emner: Dagens I-landsproblem

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Dagens I-landsproblem

    familier der holder i kø på tyske motorveje på vej på ferie. Det er tragisk.

    http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-06...tter-en-prop-i

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    116

    Re: Dagens I-landsproblem

    At jeg blev snydt for en hel krone da jeg var nede og pante flasker/dåser, og automaten åbenbart ikke talte dem allesammen.

    Jeg magtede ikke at vente på en flaskedreng for at gøre mit krav gældende.
    "I've got to go, Rock. It's all right. I'm not afraid. Some time, Rock, when the team is up against it, when things are wrong and the breaks are beating the boys, ask them to go in there with all they've got and win just one for the Gipper.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #468
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Dagens I-landsproblem

    Uden at negligere dit problem, er det for mig et langt større problem, at jeg er nødsaget til at gemme tomme flasker i en kurv, for at skulle fylde en pose, slæbe denne med til et supermarked og stå og pante i en som oftest her om sommeren ildelugtende automat, der alt for ofte går i stykker undervejs for at modtage 15-20 kr. på en bon som jeg altid glemme at indløse når jeg skal betale.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #469
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Dagens I-landsproblem

    Har det fint med at gå ned med flasker, når man nu alligevel skal i supermarkedet. Det eneste irriterende (Og det er til gengæld også slemt) er, at de ikke tager returflasker af en type de ikke selv sælger. Det gælder især vinflasker; Hvem kan vide eller huske om en flaske vin er købt i Irma, Netto eller Brugsen? Nogle automater beholder dem alligevel, mens andre spytter dem ud igen - jeg går selv der, hvor sandsynligheden er størst for at jeg har købet flaskerne samlet set, og efterlader dem, de ikke vil betale for. Gider ikke rende rundt flere steder
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  8. #470
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Dagens I-landsproblem

    Når man ånber sidelinien, ser der er en masse nye indlæg og de så handler om North. Suk.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #471
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Dagens I-landsproblem

    Hørt på P4 imorges. Når man skal giftes og verdenen samtidigt står i flammer og det derfor kan virke absurd at bruge mange penge på bryllup.
    Istedet laver man brylluppet til en slags fund donerer hvor man donerer pengene til velgørenhed (og får gæsterne til det sammen) og får Kokkeriet til at donerer mad til brylluppet.
    Så kan alle føle de har gjort noget godt for verdenen.

  11. #472
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    59

    Re: Dagens I-landsproblem

    Når man spiser en is og man til sidst får smag af træ fra is pinden.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #473
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Dagens I-landsproblem

    Samme boldgade blot MEGET værre :-/ når jeg køber en svinedyr latté med sukker i, og får en af de der fancy træpinde til at røre rundt med, så kan man ikke sutte det lækre mælkeskum af pinden uden det smager af træ.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #474
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Dagens I-landsproblem

    Puha. I aften spiller FCK vigtig vigtig kamp om at komme videre til det forjættede land CL. Og så får jeg lige netop i dag tilbudt en gratis billet til en udsolgt Megadeth koncert i store Vega. Det er en hård og uretfærdig verden jeg lever i.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #475
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Dagens I-landsproblem

    Det er altså ikke helt fedt, at Lyngbys vattede og mislykkede forsøg på at skabe et såkaldt 'mirakel' druknede i Brøndbys ekstremt underholdende deroute.

    Det kunne være rart lige at nyde og fordøje sine to største danske hadeholds tidlige exit fra UEFAkvalen.

  18. De følgende 14 brugere er enige:

  19. #476
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af pires Se meddelelser
    Puha. I aften spiller FCK vigtig vigtig kamp om at komme videre til det forjættede land CL. Og så får jeg lige netop i dag tilbudt en gratis billet til en udsolgt Megadeth koncert i store Vega. Det er en hård og uretfærdig verden jeg lever i.
    Det er sgu da et reelt problem, ikke et I-lands problem.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  20. De følgende 2 brugere er enige:
    KMI, rsj

  21. #477
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Dagens I-landsproblem

    At skulle tage våde og kolde badebukser på fordi jeg var i poolen tidligere i dag :/

  22. #478
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Dagens I-landsproblem

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    At skulle tage våde og kolde badebukser på fordi jeg var i poolen tidligere i dag :/
    At min snorkelmaske dugger og at palmerne blokerer for havudsigten fra verandaen på min strand-bungalow.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #479
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Dagens I-landsproblem

    Min hjerne kom til, at slå en kæmpe prut mens jeg handlede. Da jeg kom hjem, fandt jeg ud af, at jeg havde kommet til at tage en fedtfattig 25%-ost. Jeg blev altså nødt til, at gå ned i Fakta igen, og købe mere smør for at kunne synke lortet :\
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #480
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Dagens I-landsproblem

    Et eksemple fra den store vide verden .......... hvor brok er in ......

    http://jyllands-posten.dk/aarhus/men...kold-koedsovs/
    Hislen af TorbenØ.

  27. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tv-fodboldkamptiptråd
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 215
    Sidste Meddelelse: 15.06.22, 02:16
  2. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  4. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31
  5. dagens mytevedligeholdelse
    By k b hagen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.08.03, 15:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •