Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 63

Emner: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Hjemme hos os er ama'rmadder med spegepølse og hvidløgsost det helt store hit - personligt kan jeg nu bedre lide rugbrød med spegepølse og Dijonsennep, rå løg eller conichons.

    Overværede for nogle år siden min far indtage et stk rugbrød med spegepølse, kogt æg og æblemos.....jeg har ikke selv testet den version.

  2. #2
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Når jeg skræller kartofler, sker det ofte at jeg ikke kan dy mig fra at spise en enkelt af dem rå. Det smager ikke fantastisk, men som en lille snack kan det være ganske udmærket.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Når jeg får boller og varm kakao,elsker jeg at putte godt med smør på bollerne ( dem jeg spiser altså!) og dyppe dem i den varme kakao, noget mange åbenbart finder sært.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    208

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Nu er det mange år siden jeg sidst har spist det (og derfor ved jeg ikke om det egentlig er noget jeg ynder at spise; kunne være jeg skulle prøve det en dag), men da jeg var yngre spiste jeg ofte

    Rugbrød med ost/æg/agurkesalat.



    ...Til gengæld spiser min søster rugbrød med ost/pålægchokolade.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Råstegte kartofler stegt i frisk citron, er der mange af mine venner som finder dybt mærkeligt...men uhmmm elsker det.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Ungernes ostehaps omrullet med 2-3 skiver pålægshamburgeryg

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    127

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Når jeg spiser en mad med makrel i tomat, så bruger jeg altid remoulade i stedet for mayonæse. Det finder så godt som alle mega sært. Men for pokker det er jo en milliard gange bedre.
    Flemse har spillet mediefallit, Jeg savner Holmse

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    85

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Frisk franskbrød med smør, leverpostej og - italiensk salat. Jeg synes ikke det er spor mærkeligt, men har fået et utal af "WTF??" på den mad.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Hvis jeg smører mig 4 blandede rundtenommere evt. ifm. en madpakke, så spiser jeg altid en bid af hver og fortsætter efter tur til de alle er væk isf. at spise en hel mad ad gangen. Det finder ALLE vildt mærkeligt, men jeg formoder, at alle andre så spiser deres sovs først, dernærst kartoflerne, og slutteligt kødet efterfulgt af deres gemuse?
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Knækbrød/franskbrød med ost og et tyndt lag nutella ovenpå... mums...

    Og så luxusmaden inden for rugbrød...
    Makrelsalat (fra dåse - ikke den i bøtten med discountmayo), nykogt "smilende" æg, mayonaise, salt og peber! Mmmmmm....

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    ›Og så luxusmaden inden for rugbrød...
    ›Makrelsalat (fra dåse - ikke den i bøtten med discountmayo),
    ›nykogt "smilende" æg, mayonaise, salt og peber!
    ›Mmmmmm....

    Jamen det var da ganske underligt - fisk og æg...
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    ›Hvis jeg smører mig 4 blandede rundtenommere evt. ifm. en
    ›madpakke, så spiser jeg altid en bid af hver og fortsætter efter
    ›tur til de alle er væk isf. at spise en hel mad ad gangen.

    Hvor gammel er du?

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    ›Jamen det var da ganske underligt - fisk og æg...

    Enig. Så er det meget bedre med en mad med spegepølse, æg og sky ovenpå groft rugbrød med fedt. Det holder!

    Egentlig ikke specielt mærkeligt, men alligevel er der forbavsende få, der excellerer i denne superspise.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    24

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Én af mine personlige favoritter fra frokostbordet er et stykke ristet rugbrød med en blød stærk gorgonzola. Rå løg og én æggeblomme på toppen. Frisk kværnet peber efter behag.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    332

    Re: Mærkelige spisevaner - hvad ynder du at spise, som andre finder "underligt"?

    Spegepølse med æggesalat, på rugbrød og/eller hvidt brød.

    Lyder klamt, men smager fantastisk. Formentlig opfundet som fattigmandens laks med røræg.
    ----

    A(mp) 12:44
    enig med Paco!

    Paco 12:44
    Naturligvis! :-) Men som du ved har jeg altid ret!

  24. De følgende 2 brugere er enige:
    A, Ribs

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 20.01.06, 17:08
  2. Svar: 98
    Sidste Meddelelse: 01.07.05, 14:42
  3. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 13.01.05, 21:40
  4. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 18.11.04, 17:28
  5. Magne Hoseth mod OB "hvor er de 10 andre"?
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 29.10.04, 09:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •