Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 46

Emner: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    Jeg mente egentlig at have set denne tråd startet af en anden?

    FCKs trup:
    1. Jesper Christiansen
    2. Zdenek Pospech
    3. Niclas Jensen
    4. Hjalte Nørregaard
    5. Ulrik Laursen
    6. Rasmus Würtz
    7. Ailton Almeida
    8. William Kvist
    9. Morten Nordstrand
    11. Cesar Santin
    13. Atiba Hutchinson
    15. Mikael Antonsson
    16. Thomas Kristensen
    17. Oscar Wendt
    18. José Junior
    24. Libor Sionko
    25. Mathias Zanka Jørgensen
    41. Nathan Coe

    AGF har sin trup klar til morgendagens kamp i Parken:

    AGFs trup mod FC København
    Steffen Rasmussen
    Jesper Rask
    Ulrik Lindkvist
    Kasper Povlsen
    Jens Gjesing
    Kim Madsen
    Anders Kure
    Michael Lumb
    Lars Pleidrup
    Jeremiah White
    Jakob Poulsen
    Jerry Lucena
    Niels Kristensen
    Razak Salifu
    Dioh Williams
    Nando Rafael
    Peter Graulund
    Dennis Høegh

    Ove Pedersen har modtaget afbud fra Kari Arnason og Frederik Krabbe, men har til gengæld Jeremiah White tilbage efter karantæne samt Dennis Høegh og Kasper Povlsen.

    Steffen Rasmussen udtaler bla:

    "Rasmussen glæder sig som om en lille dreng til AGF's tur i weekenden til Parken, hvor AGF'erne vil stå over for et FCK-hold i forrygende form.
    - Det er bestemt ikke noget vi frygter. Vi har før vist, at vi har det godt med at spille mod FCK i Parken. Der er ikke nogen, der forventer, at vi får noget med hjem fra Parken, så presset på os vil være mindre end det har været i de sidste kampe. Men det er selvfølgelig en enorm opgave, siger Rasmussen til tipsbladet.dk"
    Sidst redigeret af Elisabeth : 22.11.08 kl. 14:24

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    ›FCKs trup:
    ›-er endnu ikke offentliggjort -

    Det er den så nu og består af de samme 17, der var med i Herning i søndags, plus Rasmus Würtz:

    1. Jesper Christiansen
    2. Zdenek Pospech
    3. Niclas Jensen
    4. Hjalte Nørregaard
    5. Ulrik Laursen
    6. Rasmus Würtz
    7. Ailton Almeida
    8. William Kvist
    9. Morten Nordstrand
    11. Cesar Santin
    13. Atiba Hutchinson
    15. Mikael Antonsson
    16. Thomas Kristensen
    17. Oscar Wendt
    18. José Junior
    24. Libor Sionko
    25. Mathias Zanka Jørgensen
    41. Nathan Coe

    - hvilket betyder at Jesper C er med trods forlydender om det modsatte.
    ♪ Un bacio... un bacio ancora... ah!... un altro bacio... ♪

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    17

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    Jamen lad os da så håbe at de gør det ligeså flot og fantastisk som i Herning, det var GUDEBOLD. PS: Husk det (meget) varme tøj. Og god kamp til alle.

    FORZA FCK

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    ›- hvilket betyder at Jesper C er med trods forlydender om det modsatte.

    Ved vi, om Jesper rent faktisk kan spille 100%? Eller er han bare med fordi Frederik Vang har karantæne og en halvskadet Jesper på bænken er bedre end vores 4. keeper?

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    17

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    Går da udfra at hvis ikke JC var helt klar, så ville Nathan Coe vel passe buret!

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    ›Går da udfra at hvis ikke JC var helt klar, så ville Nathan Coe vel passe buret!

    Selvfølgelig. Og han er også udtaget.

    Mit spørgsmål går på, om Jesper er 100% klar og spiller, eller om han er halvskadet og udtaget til bænken i mangel på bedre.

    Edit: Ser ud til, at truppen er udtaget inden Frederik Vangs udvisning i 2. div, så Jesper må forventes at spille.
    Sidst redigeret af k@sper : 22.11.08 kl. 16:08

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    ›Mit spørgsmål går på, om Jesper er 100% klar og spiller, eller om
    ›han er halvskadet og udtaget til bænken i mangel på bedre.
    Det kan ingen af os jo svare på.

    Martin Jacobsen må næsten regnes som fjerdevalg, og jeg ved ikke lige, hvordan Ståle ser på ham. Han er da i hvert fald rykket op på andetholdet, så umiddelbart vil jeg gætte på, at han er bedre end en skadet Christiansen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    74

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    Steffen Rasmussen - hold da kæft - han er nok den målmand der trækker tiden på den aller mest usympatiske måde. Er altid hæs dagen efter han har vogtet målet i Parken.
    Håber vi starter med at pifte og råbe fra første fløjt så Anders Hermansen bliver opmærksom på det fra starten ... :-)
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    ›Jamen lad os da så håbe at de gør det ligeså flot og fantastisk
    ›som i Herning, det var GUDEBOLD. PS: Husk det (meget) varme tøj.
    ›Og god kamp til alle.

    ›FORZA FCK

    Jeg håber bare vi først og fremmest holder nullet igen og vinder. men selvfølgelig bør vi vinde. Det er stort at vi lukker så få mål ind for tiden. Hvis man ser bort fra St. Etienne-kampen.

    Det er bare lidt malurt i bægeret at Bif vandt så overbevisende igår, så kan man ikke sidde og slappe af på samme måde, da deres målscore er markant forbedret nu, end før, hvor vi havde en langt bedre målscore. Dog er vores stadigvæk bedst.

    Håber på Ailton og Santin i front og med Nord som farlig sub, men forventer desværre Ailton bænket, da vi må formode at AGF stiller sig ned og forsvarer med alle mand og Ailton er jo bedst når han får plads. Santin derimod skal dog til at komme op i glans igen, da han næsten aldrig scorer, Når man tænker på han er fast mand. Hvis man ser bort fra pinden i Valencia.
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    173

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    Selvom AGF står kompakt i dagens kamp, så vil jeg for alt i verden se Ailton starte inde. Det er rigtigt, han er bedst imod hold, der gerne vil fremad. Men i bund og grund kan meget af det afgøres af hans selvtillid. Derfor håber jeg på, han starter fremme med Nordstrand i dag.

    Hvis FCK skal spille rigtig offensivt kunne Santin måske blive sendt ned på højrekanten, men pt. spiller Kvist og Sionko jo også ganske godt.

  12. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    Så er startopstillingen kommet..
    UDEN JC på mål..

    Nathan Coe
    Mikael Antonsson
    Ulrik Laursen
    Oscar Wendt
    Zdenek Pospech
    Atiba Hutchinson
    William Kvist
    Hjalte Nørregaard
    Thomas Kristensen
    Morten Nordstand
    Ailton Almeida

  13. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    99

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    Ja det er vel svært at få både Santin og Ailton på banen når Coe har målet.

    Men det kan da være Santin kommer ind og afløser Atiba på et tidspunkt?

    Sidder og ser FCN-OB nu, kune sgu være rart hvis OB sætter poæng til, og vi nakker GF.

  14. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    Ja man kunne have håbet Santin ville være startet istedet for Atiba for hvor var han elendig idag, konstante fejl afleveringer, boldtab og tager tempo ud af hvert et angreb, han havde en rigtig god aflevering til Sionko til sidst i kampen hvor han også kæmpede godt men han var stadig langt under standarden, hvor mange gange skal den bold ffs skydes ud over sidelinien helt uden nogen modstandere i nærheden ?!

    Noget som pisser mig af er også at vi bliver nødt til at have Kvist på højre kanten, ja han er bedre defensivt end Sionko men er det virkelig nødvendigt mod AGF på hjemmebane ?! Da Sionko og Santin Kommer ind kommer der langt mere fart over spillet og det er en skandale vi skal vente så lang tid på det, desværre er Coe ikke eu borger for han gør det godt med især en kanon redning, kunne godt tænke mig at se nogen flere kampe med ham men ikke på bekostning af Ailton/Santin (vi ved jo Atiba skal spille hvert minut under Ståle).

    Forsvaret var godt nok også ringe, især Wendt som er begyndt ikke at gide at løbe tilbage (også mod St.Etienne kostede det mål), så kan det også undrer mig at forsvaret ikke kan skubbe op af banen, Ståle står og skriger på det flere gange og det burde da være noget ens anfører i forsvaret kunne finde ud af, istedet står de helt presset tilbage i hele kampen og er i den grad skyld i målet.

    Nordstand gjorde det også godt, Ailton prøvede igen idag en hel masse og lykkedes ikke med meget, Thomas Kristensen var bestemt ikke særlig god og Hjalte var heller ikke noget at råbe hurra for, Pospech lavede nogen kanon indlæg men mangler stadig en masse defensivt (bliver rundet 2 gange rigtig slemt)... Men for satan vi mangler stadig en rigtig anfører og en som kan tackle (går vi efter fairplay prisen igen eller hvad ?) som Linderoth og nogen spillere med mere vinder mentalitet som hele holdet undtagen Jesper Christiansen mangler (som jo ikke spillede).
    Sidst redigeret af cleansation : 23.11.08 kl. 20:06

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    156

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    Jeg synes Wendt spiller glimrende - han har nogle fantastiske indlæg, og gør sit arbejde godt især når Atiba efterlader nogle rum defensivt. Derudover synes jeg, at Ståle foretager nogle flotte indskiftninger, som skaber dynamik samt øger tempoet i vores spil. Jeg er rigtig glad for Sionko i dag - hans spil har ikke været så godt her på det sidste, men i dag leverer han et godt indsats og burde nok have scoret et mål.
    I mine 2,5 år som Barcelona-træner har jeg ikke mødt så fysisk stærkt og intenst hold.
    Guardiola efter 1-1 mellem FCK-FCB

  17. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-AGF

    Atiba spillede bestemt ikke nogen stor kamp. Alligevel ser jeg ham for det meste som vor vigtigste spiller overhovedet og jeg har ingen problemer med at han spiller hvert eneste minut. Det han kan bedre end nogen anden i København blir svært at erstatte.
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  18. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - AGF
    By Fagerlund in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 25.04.08, 20:18

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •