Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 95

Emner: Vingaard får tre år i FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    26

    Vingaard får tre år i FCK

    http://www.bold.dk/nyt/Avis-Vingaard-faar-tre-aar-i-FCK

    Martin er en god spiller i Esbjerg, men jeg mener at det eneste han kan tilføje FCK er spark fra distancen (som TK også fremhævede sig med i FCN, men ikke er set i FCK endnu)

    Plus:
    ung(23år)
    landsholdsdebut (5kampe - 1mål)
    Til tider giftige frispark, hjørne og skud fra distancen
    Fighter vilje.

    Minus:
    Har han niveauet til FCK og kan han løfte den berømte overligger
    For lille både højde og drøjde.

    Hvis han handles til FCK håber jeg at jeg tager fejl og han udvikler sig endnu mere.
    Sidst redigeret af jesper_clemme : 22.12.08 kl. 02:07

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    Jeg er særdeles begejstret hvis den viser sig at være sand, hvilket jeg allerede håbede på i sommer (under den store transfertråd).

    Han er en alsidig, bevægelig og til tider målfarlig spiller der tillige (forhåbentligt!) besidder et vist videresalgs-potentiale, med tanke på især 5 landskampe som 23-årig.

    Vi må håbe at han kan tage springet til hovedstaden, bedre end fx Würtz i tidligt retrospekt har gjort det.

    Mht hans højde og drøjde er jeg ikke bekymret. Med sine 180 cm og 70 kg. har han nogenlunde samme statur som Sionko og Würtz, om end de selvsagt ikke er holdets bulldozere.

    Såfremt den holder så velkommen til klubben! Nummer 14 er ledig!

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    185

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    Det er da et mega sløjt køb hvis det bliver til noget, de kampe han f.eks. har spillet med landsholdet, hvor man kan sige at hans niveau virkelig skulle stå sin prøve, der har han da spillet som en pose nødder, og været overmatchet flere gange, jeg tror ikke på han vil blive andet end en breddespiller i FC, og dermed spild af penge.


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    ›Det er da et mega sløjt køb hvis det bliver til noget, de kampe
    ›han f.eks. har spillet med landsholdet, hvor man kan sige at hans
    ›niveau virkelig skulle stå sin prøve, der har han da spillet som
    ›en pose nødder, og været overmatchet flere gange, jeg tror ikke
    ›på han vil blive andet end en breddespiller i FC, og dermed spild
    ›af penge.

    For det første er han stadig rimelig ung og en breddespillet er vel ikke altid spild af penge ? Tror nu sagtens han kunne slå Hjalte eller TK af holdet men havde håbet på noget mere klasse til midtbanen

    Men tror bestemt Vingaard kunne blive god for os, kan han ikke også spille alle pladser på midtbanen ? Det er jo ganske fint at have sådan en spiller hvis Atiba bliver solgt som mange tror, hvis Grønkjær kommer tilbage og atiba bliver solgt så har vi en yderst god midtbane med Sionko og ham på hver kant og så Vingaard,Hjalte, Wurtz, Kvist og Thomas Kristensen til at slås om resten af pladserne og tage over når grønkjær igen bliver skadet i 5 måneder... Der kommer ihvertfald god konkurrence !

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    Jeg har kun set ham i én landskamp, hvor vi mødte Spanien. Og her var han den eneste der leverede noget der lignede en fremragende præstation.

    Det er et meget tyndt grundlag at dømme ham på, så det vil jeg undlade. Men var der ikke noget med at han var forårets profil i Superligaen? Hvis jeg husker rigtigt, må han kunne noget.

    Jeg formoder at vi skiller os af med Jesper Christiansen, Rasmus Würtz og Atiba i vinterpausen.

    Med en evt. tilgang af Vingaard og forhåbentlig Peter Larsson og Grønkjær tilbage, mener jeg kun vi mangler en Søren Larsen "agtig" angriber før truppen er komplet. Evt. i bytte for Junior.

    Men hvis Vingaard bliver landet synes jeg det lyder som et spændende køb, omend mit grundlag er ret spinkelt.
    - We'll Sing on our own! -

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    65

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    ›hvis Grønkjær kommer tilbage og atiba bliver solgt så har vi en
    ›yderst god midtbane med Sionko og ham på hver kant og så
    ›Vingaard,Hjalte, Wurtz, Kvist og Thomas Kristensen til at slås om
    ›resten af pladserne

    Skal vi ikke lade Kwist og Sionko blive ved med at slås om pladsen som højre midt?
    (...selvom den stort set tilhører - YES! - Kwist)
    "Når ALT går galt og man INTET får igen fra grønsværen, efter ALT hvad man giver klubben, så slukker jeg sku også mit TV". Citat fra en skuffet BIF fan efter 4-0 i PARKEN.

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    230

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    ›Det er da et mega sløjt køb hvis det bliver til noget, de kampe
    ›han f.eks. har spillet med landsholdet, hvor man kan sige at hans
    ›niveau virkelig skulle stå sin prøve, der har han da spillet som
    ›en pose nødder, og været overmatchet flere gange, jeg tror ikke
    ›på han vil blive andet end en breddespiller i FC, og dermed spild
    ›af penge.
    Tror nok at det var noget nær samme sang, der blev sunget da man hentede Michael Gravgaard, Jesper Christiansen og mange andre.


  12. #8
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    Jeg er tilfreds. Mere end, faktisk. Nu har jeg også den tvivlsomme ære at være fanget i Esbjerg, så jeg er en del på stadion - undskyld, Blue Water Arena.
    Martin Vingaard er en ganske habil spiller, der har teknisk snilde og endda målnæse (sommetider). Desværre er er der milevidt mellem hans top- og bundpræstationer, forstået på den måde, at hans bundniveau er lavt.
    Men når det er sagt, så tror jeg at trænerstaben i FCK kan formå, at hæve niveauet hos Martin - han er jo stadig ung og kan udvikles lidt endnu.
    Så alt i alt er det et godt køb - men forhåbentlig ikke det eneste der kommer i vinterpausen...

    ZFDK

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    116

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    Rent teknisk, er Martin V. ikke det 8. vidunder, men jeg tror at han tilføje noget figthervilje og gejst som der til tider har manglet.

    Men lad os da håbe at der kommer flere til i vinterpausen
    "I've got to go, Rock. It's all right. I'm not afraid. Some time, Rock, when the team is up against it, when things are wrong and the breaks are beating the boys, ask them to go in there with all they've got and win just one for the Gipper.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    266

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    Hvis Jyske Vestkysen har ret, er jeg tilfreds. En forholdsvis ung og meget lovende spiller til ren spotpris, hvis vi sammenligner med prisen på forsvarsspillere. Han skal vel slås med Atiba og/eller Grønkjær om venstrefløjen. Det er bestemt ikke dårligt. En ganske udmærket start på transfervinduet, kan man vel ligefrem svinge sig op til at sige.
    ♥ Santos ♥
    Strictly's Avatar

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    Det er nemlig lige præcis en udemærket start på vinduet. (Selvom det vel strengt taget startede i sommers med Wiland.)

    Ikke bare er Vingaard en fremtidens mand - det er Gronk, skulle han komme tilbage, trods alt næppe - desuden tror jeg han kan udvikle sig det sidste stykke, når han får lov at spille bold med en trup, der lige er tanden skarpere end Esbjergs. Og lligalandsholdets for den sags skyld.

    Og så må vi ikke glemme, at vi åbenbart får et dansk mesterskab med oven i hatten. I hvert fald iflg. EBs som vanligt skarpe skriverkarle:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1101618.ece

    Om ikke andet er det vel i sig selv 7-8 millioner værd?
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    ››Det er da et mega sløjt køb hvis det bliver til noget, de kampe
    ››han f.eks. har spillet med landsholdet, hvor man kan sige at hans
    ››niveau virkelig skulle stå sin prøve, der har han da spillet som
    ››en pose nødder, og været overmatchet flere gange, jeg tror ikke
    ››på han vil blive andet end en breddespiller i FC, og dermed spild
    ››af penge.
    ›Tror nok at det var noget nær samme sang, der blev sunget da man
    ›hentede Michael Gravgaard, Jesper Christiansen og mange andre.

    Præsis samme sang hver gang, folk er mega skeptiske til at starte med, selv Santin blev fundet for let i manges øjne da han kun kom fra allsvenskan, men han har da om nogen gjordt en forskel.
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #13
    Ravn er offline København til jeg dør..
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    38

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    Forhåbentlig slår han Hjalte af på den centrale og får lov at ligge der med TK fremover. Jeg er så træt af Hjalte og hans attitude. Man skulle satme tro, at han vaskede selv; manden er jo bange for at blive beskidt!

    Sidst han lavede en glidende tackling var mod AC Horsens.. Og før det var vi helt tilbage og tale AGF i foråret..

    Velkommen til, Vingaard! - Fightere kan vi altid bruge!
    I mit bryst banker et sandt løvehjerte!

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    ›Forhåbentlig slår han Hjalte af på den centrale og får lov at
    ›ligge der med TK fremover. Jeg er så træt af Hjalte og hans
    ›attitude. Man skulle satme tro, at han vaskede selv; manden er jo
    ›bange for at blive beskidt!

    ›Sidst han lavede en glidende tackling var mod AC Horsens.. Og før
    ›det var vi helt tilbage og tale AGF i foråret..

    ›Velkommen til, Vingaard! - Fightere kan vi altid bruge!

    Ja, undskyld mig, men du siger at du vil have glidende tacklinger, men samtidig vil du have Vingaard og TK på den centrale? Jeg er ikke helt med...

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Vingaard får tre år i FCK

    Forstår ikke helt hvad vi skal med ham, og forstår slet ikke hvor man signer en spiller som ham på en 3 årig kontrakt. Hvis man virkelig føler at han kan udvikle sig og måske skal bruge 1-2 år til at blive en profil i FC, så skrider han jo gratis et år efter det? hvad er fidusen så? Når man skriver en så kort kontrakt virker det som om at man ikke er sikker på om han er god nok - og hvorfor så hente en spiller?

    Jeg var lige blevet så stolt af FC, at vi kun gik ud og skrev LANGE kontrakter med de unge spillere vi har hentet, men det her skuffer mig altså.

    Vingaard har et OK topniveau som ville kunne gøre ham til en profil i FC, men spørgsmålet er om han kan blive deroppe.

    Forstår godt købet, men forstår ikke længden af kontrakten
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Randers-FCK flyttet tre timer
    By Stokke in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 30.06.06, 10:13
  2. De tre bedste og tre værste fra EM U-21
    By hasselbaink in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 30.05.06, 17:19
  3. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 24.05.04, 20:21
  4. Får FCK 9 point i de næste 3 superligakampe ?
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 24.04.04, 12:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •