Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 25 af 25

Emner: dagens mytevedligeholdelse

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    57
    ›ja det blir nok svært at undgå (som mark twain sagde om æreslegionens kors).

    Que?? Nu har jeg ikke liiiige læst Mark Twain men giv mig endelig info!

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ››ja det blir nok svært at undgå (som mark twain sagde om æreslegionens kors).

    ›Que?? Nu har jeg ikke liiiige læst Mark Twain men giv mig endelig info!

    i en af hans short stories lader han sig selv blive tildelt benævnte kors og slutter tørt af med "få er de der undgår det". han har jo skrevet en del skrøner, og hvilken det er kan jeg ikke lige huske, det er mange år siden jeg læste den. beklager ;-)

    edit: jeg har en fornemmelse af at den hed "den store franske duel"
    Sidst redigeret af k b hagen : 29.08.03 kl. 14:21

  3. #18
    Sterup er offline Pva DBUs repræsentantskab
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    342
    ›Østergård kom til i sommeren 1997, right?

    ›1998 var sådan set OK. 3. plads.
    ›1999 var Laudrp-året. En 7. plads
    ›2000 var proces-året. En 8. plads
    ›Først fra og med 2001 kan vi tale om medgang.

    ›Altså er det noget forbandet sludder han fyrer af.

    Det er vist en ret ensidig fokuseren på resultater. Lige siden FØ kom til FC København, har man været utroligt dygtige til at markedsføre sig, hvilket i høj grad har kompenseret for et par lorteplaceringer. Selvom man som tilhænger af et bestemt hold, altid føler at man har pressen på nakken, så er det vist ikke forkert at sige, at siden FØ kom til FCK, har man været dygtige til at få en del positive historier ud gennem medierne, om så der var nok så lidt hold i de røverhistorier der af og til kom ud. Tidligere skrev medierne de samme lortehistorier som i dag, uden at FCK svarede igen med positivt nyt.

    Læste engang et citat fra FØ, der sagde, at folk ville have gode oplevelser og underholdning. Og det fik de så, om så det var på banen eller udenom. Familietribune, Carlsberg Corner og jeg skal komme efter dig, har gjort FCK mindre sårbare overfor modgang på banen, hvis blot denne har været rimelig kortvarig. Derfor er det lidt ensidigt, kun at fokusere på resultaterne, når man skal tale om medgang. En massiv markedsføringsindsats har hjulpet kraftigt med til, at FCK har haft megen medgang, selvom den lod vente på sig på banen.

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287
    ›Det er vist en ret ensidig fokuseren på resultater. Lige siden FØ

    Ja, du må meget undskylde at det er resultaterne der tæller her. For en fodboldklub er det nu en gang det væsentligste.

    ›kom til FC København, har man været utroligt dygtige til at
    ›markedsføre sig, hvilket i høj grad har kompenseret for et par

    FC København har været dygtige til at markedsføre sig, ja. Og det er vi da nogle stykker, der er glade for. Men det er nu slet ikke det, Wankerdal har sagt.

    Jeg har svært ved at genkende udtalelsen "FCK's tilhængere har ikke haft modgang siden Østergård kom til". Jeg måler ikke mod- eller medgang i hvor mange posi- eller negative spaltemilimetre vi har kunnet opnå.

    Jeg vil glæde mig til at se hvor mange BIF-fans der er tiblage efter 5-6 år med 7. og 8. pladser. Jeg vil gætte på at der bliver god plads på det pæne nye stadion.

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ›Jeg vil glæde mig til at se hvor mange BIF-fans der er tiblage
    ›efter 5-6 år med 7. og 8. pladser. Jeg vil gætte på at der bliver
    ›god plads på det pæne nye stadion.

    jeg har en fornemmelse af at der allerede er ved at ske en vis sivning. og det sir jeg såmænd ikke for at genere sterup eller andre biffere. det virker bare som om den generelle holdning i befolkningen til brårngbø er lidt ...mat. der er ikke længer det samme positive spin over brandet. det er ikke, tjah hvad skal jeg kalde det, moderne, længer, der er ingen aura, selvom aviserne forsøger at holde det ved live med "brøndby babes" o.l. - og så blir det langsomt sværere at tiltrække nye tilskuere og tilhængere efter devisen "for de gamle der faldt" osv.

    det samme kan formentlig ske for os, selvom vores potentielle tilskuerskare er langt større.

  6. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020
    Selv Jørn Mader er mere intelligent end Wankeren. Måske endda også Line Barm!

  7. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    312
    ››mediemagasinet, p1, i dag, ankerdal, let kondenseret:
    ››
    ››"fck har ikke trofaste tilhængere, for de har kun kendt til medgang"
    ››
    ››bwahahahahahahahahahhahahaha hahahahahahaha

    ›Kondenseringen er en smule uretfærdig.

    ›Han sagde "de har kun kendt til medgang siden Flemming
    ›Østergård er kommet til".


    ›Det har han sådan set ret i. At han er en diplomidiot er til
    ›gengæld også rigtigt!


    ›mvh,
    ›Z

    Jeps, det er nemlig rigtig, jeg husker med stor glæde sæson 97/98!!!!
    Det var helt fantastisk. Ups, 98/99!!!
    OK, så da 99/00!
    3 fantastiske år!

    Det blev først sjovt under Roy.
    Og Brøndbys fans har vist stort format de sidste år.
    MANDEN ER IDIOT.

  8. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010
    >Lige siden FØ kom til FC København, har man været utroligt >dygtige til at markedsføre sig, hvilket i høj grad har >kompenseret for et par lorteplaceringer.

    A' hva' har det?? Det har sq ikke kompenseret en fløjtende fis for mig! Slutningen på 97/98-sæsonnen var den sorteste depression... Kun overgået af Kyllingefadæsen foråret efter. Og den følgende 'processen'-sæson var da alt andet end en succes.... Og vi fik de sygeste høvl i pressen, markedsføring eller ej!

    wAnkerdahl er håbløs...

  9. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287
    ›wAnkerdahl er håbløs...

    Samme Wanker brillerede også i tv dk 2's sportsudsendelse i aftes med årsagen til at vi blev slået af Rangers.

    FCK har iflg fodboldeksperten ikke nogen holdånd, hvilket gjorde at vi ikke kunne trække den ellers meget lige kamp over til vores fordel.

    What a Wanker !

  10. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199
    ››wAnkerdahl er håbløs...

    ›Samme Wanker brillerede også i tv dk 2's sportsudsendelse i aftes
    ›med årsagen til at vi blev slået af Rangers.


    ›FCK har iflg fodboldeksperten ikke nogen holdånd, hvilket gjorde
    ›at vi ikke kunne trække den ellers meget lige kamp over til vores
    ›fordel.


    ›What a Wanker !

    Ja så må det da stå sløjt til med BIF's "holdånd" for vi har da de sidste to gange haft nok holdånd til at vende det til vores fordel.

    Fuck hvor er han latterlig
    Forza FCK
    Bazooka

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens tv-fodboldkamptiptråd
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 215
    Sidste Meddelelse: 15.06.22, 02:16
  2. Dagens tal!
    By Ren_FC in forum Diverse
    Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 12.06.20, 17:34
  3. Dagens startopstilling:
    By Casper CC in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 19:50
  4. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 13:54
  5. Dagens BT
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.10.03, 14:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •