Viser resultater 1 til 15 af 94

Emner: Angrebet i vintervinduet

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Angrebet i vintervinduet

    Først og fremmest tror jeg det er ligegyldigt og diskutere hvilken angrebsduo vi vil stille med såfremt en N´Doye (eller anden angriber) bliver indkøbt. Dette da Ståle stiller med de stærkeste spillere. Så hvis N´Doye i den nye sæson (hypotetisk) er bedre end Nord, Santin, AA eller Junior, så spiller N´Doye..

    Men at der nok skal en ud såfremt der kommer en angriber til kan jeg kun erklære mig enig i. Om det så bliver Junior eller ailton...

    Og David T: at N´Doye sku betyde vi satser 100% på den nye stil er vist noget pjat. Medmindre du har langt bedre kendskab til N´doye end os andre der os så fck-pana kampen så kan jeg ikke se hvorfor en angriber på 187 ikke kan være en targetman. Som tidligere nævnt af en anden skribent: Fall og Allbäck er strålende eksempler.

    N´Doyes agent melder her ud at han ikke har hørt fra FCK: http://www.bold.dk/nyt/Agent-kender-...-FCK-interesse

    Dog lyder det lidt underligt at agenten, uden at have holdt møde med klienten om dennes fremtid endnu, udmelder dette:

    "Han scorede mod dem, og han fortalte efterfølgende, at det virkede som en fantastisk klub med et fantastisk stadion. Han kunne også godt lide byen. Men der har ingen henvendelse været fra FC København", fortæller agenten.

    Det virker lidt som om at han A) prøver at sælge ham til FCK bare pga den historie de græske medier er kommet med, eller B) Der har været en henvendelse og FCK har understreget de ikke ønsker det fremme i medierne, dog prøver agenten alligevel og gøre spilleren mere attraktiv for FC således at de måske er villige til at betale mere i løn etc.

    Personligt synes jeg det er rart med disse rygter da det ellers er så kedeligt og være FC fan for tiden.

    Og til dem der mener at det ikke er at sigte højt nok med fx en N´Doye: Helt ærlig, han er 23 og kan sagtens blive en fremragende spiller for FCK, det kan i jo ikke vide. Fall har jo heller ikke et imponerende CV vel, men pt er han den bedste spiller i SAS-ligaen ifølge mange...

  2. De følgende 10 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Angrebet på søndag
    By mceppe in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.10.03, 23:43
  2. luksusproblemer i angrebet???
    By PEPS in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 05.08.03, 00:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •