Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: C.V. i Aalborg

  1. #1
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    C.V. i Aalborg

    Ifølge indkast.dk har CV lige været er smut i Aalborg: http://indkast.dk/index.php?nyhed=48476 ...

    Artiklens forfatter spekulere i om FCK mon er oppe for at kigge på transferfrie spillere, eller måske et salg af Junior eller Würtz.

    Ville nu være lidt ked af hvis nogen af delene passede. Specielt et salg af Junior ville kunne forstærke Aab - og det er trods alt ikke mere end en halv sæson siden de vandt mesterskaber, så lad dem endelig fortsætte deres tåbelige mangel på en angrebsmakker til Curth...

    Eneste undtagelse skulle være hvis vi hentede Bøgelund, men det tvivler jeg lidt på, selvom det ville være en nice forstærkning til højrebacken.



    Er godt klar over artiklens løse indhold måske er et anelse spinkelt grundlag for en diskussion, men som jeg har forstået det åbner det nye Transferforum netop mulighed for sådanne diskussioner.

    -wochmann
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: C.V i Aalborg...

    Hvis C.V har været i aalborg, så tror jeg ikke det har noget med nye spillere til FC at gøre, det kunne godt lugte lidt af et salg af J.J, hvis der altså er noget i det, hvilket jeg ikke rigtigt tror.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: C.V i Aalborg...

    Der kunne være noget stof til diskussion, men lige præcis indkast.dk er jo vildt useriøse og gør alt til en historie.

    Junior kan for min skyld smutte til en hvilken som helst klub, også Aab. For så længe FC vinder deres kampe så kan Aab ikke blive en trussel igen.

    Og Bøgelund? Hvad skulle vi med Bøgelund? Vi har Pospech, Zanka og Kvist der kan spille pladsen.. Og hvem er der så ellers tilbage vi kunne være interesserede i? Vi har lige hentet Vingaard, så tvivler på at vores midtbane bliver forstærket ydereligere. Så skulle det være en spiller der går ind og er minimum et niveau over vores nuværende spillere - og sådan nogen er der altså ikke i Aab.

    Såfremt der skulle være bare en lille smule sandhed i indkast.dks spekulationer, så er det højst sandsynligt Würtz som kunne være emnet. Det ville for min skyld ikke skade noget - for det ville åbne op for midtbanespilleren som er bedre end vores nuværende.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: C.V. i Aalborg

    Jeg tvivler altså på, at FCK skulle sælge en god spiller som Junior til en af vores større rivaler.
    Og jo, Junior er en god spiller - men luddoven.

    Og det vil være en forstærkning for AaB, så det ser jeg helst ikke.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    231

    Re: C.V. i Aalborg

    For min skyld kan både Junior og Würtz ryge til Aab. Vi har gode nok spillere til at dæmme op for Junior. Tror desuden aldrig han vil komme i nærheden af at blive kaldt for en målræv..
    -
    Ailton, Hvad sagde jeg!!

    Guldfuglen!

    [CENTER]JC
    ZP - MZ - MA - OW
    LS - WK - AH - JG
    AA - CS

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    79

    Re: C.V. i Aalborg

    Er der nogen der faktisk læste HELE atriklen...?
    C.V var til julefrokost i Aalborg. Prøv nu at læse hele artiklen en anden gang.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    172

    Re: C.V. i Aalborg

    ›Er der nogen der faktisk læste HELE atriklen...?
    ›C.V var til julefrokost i Aalborg. Prøv nu at læse hele artiklen en anden gang.




    Hvordan ved du at C.V var til julefrokost. Fordi journalisten siger det. Cv sagde det handler om Fck, har en julefrokost noget med Fck af gøre.

    Prøv du at læse hele artiklen næste gang?

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    79

    Re: C.V. i Aalborg

    Når journalisten siger han regner med at C.V var til julefrokost, og dernæst, viste C.V sig i lidt spøjs humør, det hentyder nok til at han var til en julefrokost...


    - Jeg har ikke været i Aalborg af private årsager. Det har handlet om FCK, men ikke noget som har noget med AaB at gøre. Vi har holdt ledermøde, var Carsten V. Jensens kommentar til Indkast.dk.

    Det er ligegyldigt hvad C.V var til. Hvis hver gang C.V tog noget sted hen, og der så blev lavet transferspekulationer, er da bare stupidt... Han understreger selv at hans besøg ikke var Aab relateret.

    Bedømt ud fra tidspunktet og hvordan sportschefen så ud, gik mit bud på, at ledelsen i FCK simpelthen havde haft julefrokost, så ikke mere om den historie.

    Endu et hint til julefrokost...? Nå, Huss, prøv DU at læse artiklen ;)

    Desuden er indkast.dk en elendig fodbold kilde.
    Sidst redigeret af Bjerget : 29.12.08 kl. 15:56

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kampen i Aalborg
    By FC ortmann in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 16.11.06, 11:56
  2. Opbakningen i Aalborg
    By Egensberg in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 29.11.05, 17:25
  3. Røg i Aalborg
    By Kasper (AaB) in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 24.07.05, 10:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •