Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 59 af 59

Emner: Er midtbanen optimal?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Er midtbanen optimal?

    ›Det er Traoré til gengæld ikke. Han central midtbanespiller og et
    ›udemærket talent, men så heller ikke mere.

    Synes ellers at huske han var et kæmpe talent og han spillede venstre wing, ham kunne jeg godt tænke mig at se i fck men vi har mere end nok til de pladser og så kan Ståle jo heller ikke lide ballademagere som man må vel sige han er når han slår hold kammerater ned.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Er midtbanen optimal?

    Den anden tråd om indkøb nu og her er blevet temmelig uoverskuelig. Derfor bruger jeg denne her.

    Det her er egentlig bare lidt namedropping, fordi jeg synes, han er en rimelig interessant spiller, og fordi han næppe er særlig urealistisk.

    Det handler om Jorge Ortiz fra AIK Solna. Efter at klubben har hentet Dulee Johnson hjem fra Israel, spekuleres der nu i, at det kan betyde et farvel til Ortiz. Det skyldes, at de to spillere ikke er voldsomt forskellige i spillestil, så mange gætter på, at Johnson er hentet som en regulær erstatning for Ortiz.

    Ortiz er en defensiv midtbanespiller, der er ganske boldfast og har et relativt godt overblik.
    Det tog ham noget tid, før han slog igennem i Solna, men i dette forår nævnes han af mange som en af deres bedste spillere. Derfor er han nu et interessant navn i klubber fra større ligaer.

    Det er naturligvis kun relevant, hvis vi sælger Hutch. Og selv hvis vi gør, er det lidt af et longshot, eftersom jeg jo ikke aner, om vi overhovedet har vurderet Ortiz. Som nævnt var det også mere bare for at smide et emne på bordet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Re: Er midtbanen optimal?

    Nu hvor vi kaster med navne. Hvad med så med fristillede Diego Tristan - en Gammel spanioler, Lucas Niell og min tidligere nævnte Van Der Meyde.

    Synes også Ortiz virker interessant. MEGET interessant faktisk.

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Er midtbanen optimal?

    ›Den anden tråd om indkøb nu og her er blevet temmelig
    ›uoverskuelig. Derfor bruger jeg denne her.

    ›Det her er egentlig bare lidt namedropping, fordi jeg synes, han
    ›er en rimelig interessant spiller, og fordi han næppe er særlig
    ›urealistisk.

    ›Det handler om Jorge Ortiz fra AIK Solna. Efter at klubben har
    nu i, at det kan betyde et farvel til
    ›Ortiz. Det skyldes, at de to spillere ikke er voldsomt
    ›forskellige i spillestil, så mange gætter på, at Johnson er
    ›hentet som en regulær erstatning for Ortiz.

    ›Ortiz er en defensiv midtbanespiller, der er ganske boldfast og
    ›har et relativt godt overblik.
    ›Det tog ham noget tid, før han slog igennem i Solna, men i dette
    ›forår nævnes han af mange som en af deres bedste spillere. Derfor
    ›er han nu et interessant navn i klubber fra større ligaer.

    ›Det er naturligvis kun relevant, hvis vi sælger Hutch. Og selv
    ›hvis vi gør, er det lidt af et longshot, eftersom jeg jo ikke
    ›aner, om vi overhovedet har vurderet Ortiz. Som nævnt var det
    ›også mere bare for at smide et emne på bordet.

    Jeg synes det er fint med forslag - også selvom det måske ikke er den mest aktuelle spiller at nævne. Dog må der lige knyttes et par bemærkninger til denne Jorge Ortiz.

    1. Har du set ham spille? Er han på niveau med eller bevæger sig mod Hutchinsons niveau?

    2. Undrer mig at FCK skulle shoppe efter en AIK spiller der ikke længere er brug for? Min pointe er bare - hvorfor skulle en overskuds AIK spiller være god nok til FCK?

    3. Hvilken interesse har meldt sig fra de større ligaer?

  5. #50
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    227

    Re: Er midtbanen optimal?

    Tristan er angriber og ville blot udvide vores luksusproblem i front.

    Hvis han kunne signes ville jeg nok synes at det var en chance som skulle tages, men regner det ikke for realistisk, plus at han ikke ville passe ideélt ind på holdet, så gider end ikke at spekulere i muligheden, men andre ska da være velkomne hvis de så lyster.

    Hvis de så lyster, damn det lyder nice haha.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Er midtbanen optimal?


    Nu hvor vi kaster med navne. Hvad med så med fristillede Diego Tristan - en Gammel spanioler, Lucas Niell og min tidligere nævnte Van Der Meyde.

    Synes også Ortiz virker interessant. MEGET interessant faktisk.
    Ja, jeg beklager at afbryde debatten med noget så dumt, som en personlig kæphest. Men ikke desto mindre hedder det spanier og ikke en spanioler.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Er midtbanen optimal?

    ›Nu hvor vi kaster med navne. Hvad med så med fristillede Diego
    ›Tristan
    - en Gammel spanioler, Lucas Niell og min
    ›tidligere nævnte Van Der Meyde.

    ›Synes også Ortiz virker interessant. MEGET interessant faktisk.

    HVORFOR virker ortiz meget interessant? Jeg er, som sagt, all for namedropping, men kom nu for fanden med nogle argumenter.. Det simpelthen for tamt at læse at Ortiz virker meget interessant og så er det det.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Er midtbanen optimal?

    ›1. Har du set ham spille? Er han på niveau med eller bevæger sig
    ›mod Hutchinsons niveau?
    Jeg har kun set ham et par gange, så det kan ikke rigtig bruges. Men han er ikke nu på niveau med Hutch. Da Solna købte ham, var han regnet som et stort talent, og de havde længe jagtet ham. Men han havde svært ved at få det til at køre i starten, blandt andet på grund af en irriterende knæskade. Nu ser det ud til at køre en del bedre for ham.

    ›2. Undrer mig at FCK skulle shoppe efter en AIK spiller der ikke
    ›længere er brug for? Min pointe er bare - hvorfor skulle en
    ›overskuds AIK spiller være god nok til FCK?
    Solna vil absolut ikke af med ham. Det kan bare blive nødvendigt. Eftersom de lige har købt Dulee Johnson, spekulerer mange i, at Ortiz kan være på vej væk. Altså at Johnson blev købt, fordi Solna ikke kan holde på Ortiz.

    ›3. Hvilken interesse har meldt sig fra de større ligaer?
    Hollandske og tyske klubber har kig på ham.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    17

    Re: Er midtbanen optimal?

    På youtube er der et par videoer fra AIKs kampe hvor Ortiz spiller. Det ser rigtigt godt ud, han har flere assist og spiller med ro og overblik. En klassisk argentinsk "5er", med spillestil som Redondo. Hent ham, hvis det da ikke er for sent!

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    633

    Re: Er midtbanen optimal?

    En absolut drømmesigning for mig, og nok også ret urealistisk ville være Landon Donovan. Han kunne være en afløser for Atiba Hutchinson, men idet han er en superstjerne i MLS, og har været lånt ud til Bayern her på det seneste er han nok ret urealistisk.

    Mener han var rygtet til os engang, men det var der ikke hold i overhovedet.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  14. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Re: Er midtbanen optimal?

    ››Nu hvor vi kaster med navne. Hvad med så med fristillede Diego
    ››Tristan
    - en Gammel spanioler, Lucas Niell og min
    ››tidligere nævnte Van Der Meyde.
    ››
    ››Synes også Ortiz virker interessant. MEGET interessant faktisk.

    ›HVORFOR virker ortiz meget interessant? Jeg er, som sagt, all for
    ›namedropping, men kom nu for fanden med nogle argumenter.. Det
    ›simpelthen for tamt at læse at Ortiz virker meget interessant og
    ›så er det det.

    1. det var ikke mig der "namedroppede" Ortiz og behøver ikke argumentere for hvorfor jeg syns han er interessant, bekræftede bare at jeg syns det var et godt forslag Gandhi gav.
    2. Selv om Lucas Niell er aldrende mener jeg han vil være en god center back, frem for Laursen, og han har PL og go landsholdserfaring, Van der Meyde mener jeg vil være meget bedre i højre side end hvad vi i forvejen har, ka godt være at van der meyde er aldrende og været skidt kørende i Everton, men var Marcus Allbäck ikke dårlige kørende da vi købte ham i Hansa Rostock?
    og Tristan, ja ham har mickeyfar modargumenteret så godt, at jeg ikke vil bevæge mig længere ind på snakken om ham.

  15. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Er midtbanen optimal?

    ›››Nu hvor vi kaster med navne. Hvad med så med fristillede Diego
    ›››Tristan
    - en Gammel spanioler, Lucas Niell og min
    ›››tidligere nævnte Van Der Meyde.
    ›››
    ›››Synes også Ortiz virker interessant. MEGET interessant faktisk.
    ››
    ››HVORFOR virker ortiz meget interessant? Jeg er, som sagt, all for
    ››namedropping, men kom nu for fanden med nogle argumenter.. Det
    ››simpelthen for tamt at læse at Ortiz virker meget interessant og
    ››så er det det.

    ›1. det var ikke mig der "namedroppede" Ortiz og behøver
    ›ikke argumentere for hvorfor jeg syns han er interessant,
    ›bekræftede bare at jeg syns det var et godt forslag Gandhi gav.

    Så kan du bruge enig-knappen - det er det, den er der for. Og selvfølgelig behøver du ikke gøre noget som helst, men det bidrager med absolut ingenting til diskussionen at du skriver "det er jeg enig i". Hvad er der så farligt ved at komme med nogle argumenter - ligesom du efterfølgende har gjort med van der meyde og l. neill. Kan ikke se hvordan det kan være så svært og forstå, at man bliver nødt til at underbygge sine statements bare en lille smule - og da Gandhi ikke havde gjort det fritager det jo ikke dig også.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    44

    Re: Er midtbanen optimal?

    ›En absolut drømmesigning for mig, og nok også ret urealistisk
    ›ville være Landon Donovan. Han kunne være en afløser for Atiba
    ›Hutchinson, men idet han er en superstjerne i MLS, og har været
    ›lånt ud til Bayern her på det seneste er han nok ret urealistisk.

    ›Mener han var rygtet til os engang, men det var der ikke hold i overhovedet.

    Landon i FCK ville være genialt. Har set ham live flere gange i USA, og nøj hvor er jeg imponeret. Har altid ønsket mig at se Landon (eller hans forganger Eric Wynalda) i FCK's hvide trøje..

    Spørgsmålet er bare om han kan lokkes væk fra LA Galaxy og Beckham!

  18. #59
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Er midtbanen optimal?

    Efter en halvstor oprydning i denne tråd, skal vi høfligt men bestemt pege på, at tråden omhandler midtbanen. Der er derfor ingen grund til at begive sig ud i længere debatter om Nordstrand vs. Zidan eller spændende navne til forsvaret eller målmandsposten. Man kan oprette en selvstændig tråd om et givent emne (fx "Er vores angreb optimalt" eller "Kan vi hente profiler som Zidan"), hvis man mener, at man har et godt oplæg til debat, eller man kan bruge den eksisterende samletråd til alskens gode og knap så gode forslag.

    mvh osv.
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen

  19. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Midtbanen!
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 11.05.09, 21:04
  2. Midtbanen på søndag
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 30.09.06, 15:01
  3. Optimal startopstilling uden LJ og Bergdølmo
    By Bøllebob. in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 21.09.05, 13:50
  4. Midtbanen i forårssæsonen
    By Sumsar in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 05.01.04, 17:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •