Side 11 af 22 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 317

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

  1. #151
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Folk, der i et venstresving liiige tror de kan nå med over selvom der er rødt pisser mig af - og især dig i går, der lige ridsede min bil fordi du da sagtens kunne nå svinget. At du så ikke engang stoppede pisser mig endnu mere af, din kraftidiot

    MCN

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Det pisser mig i den grad af, at Tv2 Sport var så forpulet lang tid om at komme i gang med at vise Portugal-Sverige. Bevares, det er vel ok at man viser hockey-kampen færdig, men så har de fandme også værsgo, at skifte lige så snart den er færdig, og ikke vise højdepunkter, analyser og reklamer.

    Disclaimer:
    Jeg mener bestemt, at man kunne have nået slutningen af første halveg hvis det havde skiftet med det samme, men hvis der var pause, så er jeg kun afpisset i mindre grad.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Det pisser mig voldsomt af, at Bilbasen og Den Blå Avis synkront har fjernet muligheden for at indrykke gratisannoncer på visse produkter
    Heldigvis lader Dansken sig ikke knække af slibrige forsøg på at dræne os for vores sidste mønt: http://www.123mc.dk/ er ganske gratis og der kommer nye brugere til hver dag..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    ›Jeg mener bestemt, at man kunne have nået slutningen af første
    ›halveg hvis det havde skiftet med det samme, men hvis der var
    ›pause, så er jeg kun afpisset i mindre grad.

    Det kunne man ikke. 1. halvleg endte lige i sekunderne inden hockeykampen, hvad man kunne se hvis man gratis kiggede med på TV2 Sports stream fra Porto :-)

    For i øvrigt ikke at gøre det til en debattråd:

    Ja, selvfølgelig skal du da køre din kaffedrikkende kæreste rundt, fordi hun er for lad til selv at træde i pedalerne. Og selvfølgelig skal du da i det hele taget fylde hele cykelstien på et køretøj der er så langsomt som det er bredt.

    Christianiacykel/Nihola-bilist - du pisser mig af!

    mvh,
    -smølle

  7. De følgende 12 brugere er enige:

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Det pisser mig af at jeg har en overbo der øver og øver og øver sig på Big Fat Snake sange på klaver og sang, når "Ain't got no tears like in heaven!":

    1) er et lortenummer, og Big Fat Snake fylder mig med had!

    2) er et lortenummer, og endnu mere lort når en bebrillet wanna-be-musiker med "Soul-fraseringer" prøver at sætte sit eget præg på den! Luk røven din forbandende klovn.....

    3) er et lortenummer fra et lorte-band, der kun er forbeholdt og elsket af jyder og overvægtige kællinger med "friskt" hår!

    4) er Big Fat Snake som er LORT!!!!!!!

    At han så ALTID øver den når min søn skal puttes, får mig seriøst til at overveje at løbe op og smadre sinken med et boldtræ og min Stanley-kniv.....
    Sidst redigeret af JZC#20 : 31.03.09 kl. 18:22
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar


  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    ...at der er folk der kan finde på at ødelægge en god aprilsnar fx på et forum som dette ved at skrive noget a la "haha, sjov aprilsnar, jeg hoppede på den til at starte med" o.l.
    Plz fat! Det er sjovere jo flere der hopper på den, men det sker ikke når der er en tosse der afslører den.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #157
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    pisser mig af? PISSER MIG AF? JEG ER SÅ FULDSTÆNDIGT AFSINDIGT RASENDE AT JEG KUNNE GRÆDE, ER JEG!!!!!

    Min fine fine antikke, superbt fungerende, smukt restaurerede og lakerede cykel er blevet hærget medens den stod i vores cykelskur. Og det er mig dertil en gåde hvordan FANDEN det kan være sket. Den flotte gamle forlygte var slået skæv, den sublime dynamo virker ikke længere, den hestehårsforede skindsadel var slået skæv, bagagebæreren var splittet ad og revet løs fra stellet, og der mangler nu de to fjedre som skal holde den ene bøjle til bagagebæreren i spænd. Hvad helvede er der foregået?

    FORPULEDE HÆRVÆRKSMAND!!! MÅ DU VÆRE IMPOTENT RESTEN AF LIVET!!!!
    Sidst redigeret af k b hagen : 01.04.09 kl. 21:55
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone


  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Den hestevogn der sneglede sig gennem københavns gader i tidlig myldretrafik i dag. Mit blod kogte så kraftigt, at jeg på et tidspunke troede dagen skulle ende med manddrab på vognens to fnisende førere.

    Og her stopper historien ikke. For ikke nok med denne fuldstændige forfærdelighed, så var vognen prydet med en kæk Joakim B. Olsen ledsaget af Bubber, hvis smil ikke blev mindre bredt i løbet af turen. Det voksede sågar i takt med mit blodtryk.



    Det var på daværende tidspunkt åbenlyst for enhver, at denne vogn kun var sat på gaden for at genere mig.

    Hele optrinnet endte selvfølgelig med, at jeg saksesparkede hesten i jorden, flåede manken af, og har brugt den som indianer-hovedpragt resten af dagen.
    Sidst redigeret af Alexander : 02.04.09 kl. 16:45

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    890

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    at min kollega ikke passer sit skide arbejde, og tilsyneladende heller ikke har nogle problemer med det!

    Han er der ikke selvom han bør være her (jf. kalenderen), og når han endeligt er her bruger han fandme det meste af sin tid på massage-ordningen!!

    Og ja, det er den samme som skal afslutte alle sin sætninger med et smådumt grin..

    FFS!!

    (Burde oprette en post længere nede på en uduelig chef der åbenbart ikke kan gennemskue det...)
    "Han er hamrende dygtig, og det er noget af en præstation at få skabt en fankultur omkring noget, der reelt er et kunstprodukt." - Sagt om Flemming Østergaard

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    ... at TV2 og TV3 og sikkert alle mulige andre ikke kan finde ud af at synkroniserer kommentatorlyden med billederne til fodbold-kampe.

    Idioterne forsinker billederne en brøkdel af et sekund, hvilket betyder at man ofte når at _høre_ afslutningen på et angreb et split sekund før man ser det. Det er PISSE irriterende at høre en kommetator råbe "PÅ STOLPEN!!!!" før man rent faktisk ser bolden ramme, eller "NNUUUUJJJJ" samtidigt med at et hjørnespark heades mod mål.

    Og jeg tror det er ganske bevidst, og en måde at "hjælpe" kommentatorene på, så de virker hurtige og skarpe.

    FUCK jer - fjolser. For jeg NÆGTER at tro på, at det ikke er med vilje, når det sker så FUCKING tit....

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #161
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    208

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV


    ›Hele optrinnet endte selvfølgelig med, at jeg saksesparkede
    ›hesten i jorden, flåede manken af, og har brugt den som
    indianer-hovedpragt resten af dagen.



    Det pisser mig af når folk ikke kender hestens anatomi og alligevel begiver sig ud i at skrive om det. :o)

    Hestens manke er overgangen mellem hals og ryg.
    Håret på hestens hals hedder "man".
    Jeg har her illustreret på min egen hest:


  18. De følgende 34 brugere er enige:

  19. #162
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    ›Det pisser mig af når folk ikke kender hestens anatomi og
    ›alligevel begiver sig ud i at skrive om det. :o)

    ›Hestens manke er overgangen mellem hals og ryg.
    ›Håret på hestens hals hedder "man".
    ›Jeg har her illustreret på min egen hest:

    ›[IMG]http://photos-g.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2754/218/64/84
    ›4254323/n844254323_1487662_8213130.jpg[/IMG]
    Hvem siger at jeg ikke kender forskellen?

    At det var manken der var fastgjort til hovedpartiet, og at man'en derpå slangede sig ned ved rygsøjlen, troede jeg da var indlysende for enhver?
    Sidst redigeret af Alexander : 03.04.09 kl. 18:29

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #163
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    .. Det pisser mig af når jeg er på job og skal tjekke om de store seddler er ægte ved at se efter vandmærke og man HVER gang får det samme svar fra en mand der synes at han er så urimelig morsom at han har så travlt med at hulke af grin at han er ved at blive kvalt, mens han får presset ordene ud i gennem et fedtmule grin af dimensioner, Ja, den er helt frisk lavet!

    Sådan en dum kommentar og burde jo blive kvitteret med en flyveskalle.. Og jeg er stadig ved at finde straffen for overhovedet at tænke på at sige sådan!

    Edit: Ja, jeg har et neder job, og det er nok også med til at gøre sådan kommentarer endnu smertende!

  22. #164
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV


    http://uk.youtube.com/v/zzbolIJp-Pk
    C. V. Jørgensen - Et Satanisk Mesterværk
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #165
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    208

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    ›Hvem siger at jeg ikke kender forskellen?

    ›At det var manken der var fastgjort til hovedpartiet, og at
    ›man'en derpå slangede sig ned ved rygsøjlen, troede jeg da var
    ›indlysende for enhver?


    -Det er da temmelig svært at rende rundt med en stor flad opretstående knogle på hovedet, ik?? :o)
    Og eftersom din udtalelse om at du "saksesparkede hesten i jorden" ikke vidner om videre hestekendskab - man kan ikke saksesparke eller på anden måde sparke mellem 500 og 1000 kg. hest i jorden - så vælger jeg at tro, at du ikke kender forskellen på man og manke. Eller gjorde, for nu gør du nok... ;-)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 11 af 22 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •