Side 2 af 22 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 317

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Det pisser mig af at tage en pistacienød op af posen/skålen/whatever kun for at se at skallen er tom! Til gengæld er det max nice at finde nødder i posen som slet ikke har skal på! hehehe

    I samme forbindelse pisser det mig også af at der er pistacienødder uden den obligatoriske revne i! Hvad fanden er det nu for noget? Så skal man både ødelægge tænder, negle og andet godt fra havet for at få fat i den lille lækkerbisken indeni. DET ER JO IKKE EN ØSTERS FFS!!!1
    Hejsa
    Elver's Avatar


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    27

    music-wow.com

    En gang bestilte man musik her og fik det tilsendt ca 10 dage senere. Til gengæld kostede det kun det halve af at gå ned til den lokale musik-pusher - nemlig ca 75 kr per cd.
    Senere (det sidste års tid) bestilte man og så ventede de på at penge blev hævet på ens konto og først derefter sendte de cd'en afsted. Pludselig tog det 1,5 måned fra bestilling til levering. Dårlig service, men stadig billigt.

    Nyeste variant: Bestille cd. Vente godt 1, 5 måned selvom der står på hjemmesiden at cd'en er på lager og afsendes inden for 2 døgn, så sender man rykkermail og får valget mellem at vente til den kommer hjem! (ubestemt tid) eller få pengene tilbage. Vælger at få pengene igen. Her efter endnu en måned er pengene ikke kommet og nu er hjemmesiden "under maintenance" og der bliver ikke svare på mails.

    Det er heldigvis kun 8£ jeg har ude at svømme, og gennem tiderne har jeg vel sparet ca 1000 kr ved at købe musik hos dem. Men det pisser mig af!

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #18
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Dansk vane indenfor journalistisk, når der sker noget alvorligt/spændende ude "i den store verden" irriterer mig grusomt.
    Senest i rigelige mængder ved US Airways flight 1549.
    "Ouh! La´ os grave Stefan Rasmussen frem og udspørge ham, hvem ved ellers noget om sådan noget? Uh! Vi har 1 tidligere trafikchef fra Kastrup Lufthavn, vi kan udspørge ham om fly der rammer fugle!"
    Og så kører bussen.
    ffs.
    F.eks.:
    "Selvfølgelig er det en mulig årsag. Men det er meget ejendommeligt, at begge motorer så går ud - og at de ikke gør det samtidigt, men med mellemrum", siger Hans Christian Stigaard til politiken.dk
    Hva´ fuck ved han om det? Flyets ene motor kan tage skade/desintigrere lidt senere end den anden. Hvad ved han om hvor mange fugle den ene motor evt. sugede ind i forhold til den anden motor og hvilken skade fuglene gjorde på motorerne?
    Nå ja:
    I Københavns Lufthavn indtræffer et bird strike ifølge Hans Christian Stigaard cirka 100 gange hvert år. Og det er ikke voldsomt meget, sammenlignet med, at lufthavnen har 250.000 starter og landinger årlig, mener han.
    »Ni ud af ti gange sker der ikke noget særligt ved et bird strike. Fuglen eller fuglene kværnes simpelt hen til mos, men flyet fortsætter roligt sin flyvning. Men det kan i værste fald medføre skader på turbinerne i flyet, og så må man selvfølgelig vende om«.
    I hans egen tjenestetid er der ikke sket et eneste virkelig alvorligt uheld i København som følge af bird strike.
    »Det alvorligste var, da et SAS-fly ramte en større fugl på flyets næse. Radaren blev ødelagt, og flyet måtte vende om og lande - med fuglen spiddet fast til næsen«, erindrer Hans Christian Stigaard.
    Så det giver ham grund til at tvivle, fordi det sker 100 gange/året i dk uden alvorlige hændelser til følge, eller hva´? :o(

    1 max irriteret
    Kasper

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    DSB First - magen til lortet gangsterforetagende skal man da lede længe efter - og jeg (+ alle andre på kystbanen) betaler dem endda penge for at få absolut INTET andet end en lang næse!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    De elektroniske skilte motorvejen.
    Jeg er så en af de uheldige som er ude på motorvejen hver morgen, og for tid til anden rammer man så en kæmpe kø, og for at det hele ligesom skal passe sammen, så plejer det at ske samme dag, hvor man i forvejen er lidt forsinket.
    Så pisser det mig gevaldigt af, når jeg holder stille i den kæmpe horde af biler, at jeg kan læse op på et elektroniske skilt med teksten "Kø". NO FUCKING SHIT SHERLOCK!
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Gamle mennesker med deres "hellere dø end gå venstre om"-mantra på fortovet og på trapper.

    Ok, jeg kan godt forstå ideen i at man automatisk går højre om hvis man kommer gående mod hinanden og er ved at gå ind i hinanden. Men hvis man nu går og passer selv ude i venstre side af fortovet og man ser at en gammel dame komme gående imod dig vil hun 10 ud af 10 gange (også selvom hun i forvejen var i modsatte side end dig selv - og altså på ingen måde er ved at gå ind i dig) gå fra hendes side af fortovet over imod dig og forvente at du skal gøre det samme. Så lær dog at navigere oh taske-på-hjul betvingende beige-elskende bolcheæske!

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGG HHHHH!!!!
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #22
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    http://politiken.dk/indland/article635052.ece

    Dét pisser mig af - af flere grunde.

    Dels fordi de små poder ikke længere må deltage i madlavningen, noget de ellers har gjort i årtier, til stor glæde for både pædagogerne, men så sandelig også for de små selv. Alle mine tre børn har med stor glæde deltaget i den madglæde - uden at de, eller andre fra stuen er døde af det. Men nu er der åbenbart andre boller på suppen. Nu er det åh-så farligt hvis de små ikke har et hygiejnebevis på hånden. Dét pisser mig af.

    Dels også fordi de små helt kommer til at miste den gode mad fra vuggestuen - i teorien altså. Men hvis den teori kommer til at holde stik, kan man ligeså godt stikke ungerne et par flade håndmadder i stedet - udbyttet er det samme. I mine børns vuggestuetid var der altid minimum 6 retter til frokost, f.eks. øllebrød, havregrød, lun leverpostej, kyllingelår og to forskellige slags pålæg. Det lyder lækkert - og det var det også. Desuden var omkostningerne i bund, da vuggestuens madmor forstod at udnytte råvarerne til fulde. Så dét pisser mig også af, i hvert fald på de fremtidige vuggestuebørns (mine børnebørn!!!1) vegne.


  12. #23
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Det pisser mig af, at jeg nu har været syg i 1½ uge! Bedst som jeg troede det var på retur i weekenden vågner jeg klokken tre i nat med den vildeste smerte i kraniet - jatak så skal jeg da lige have pande/bihulebetændelse oven i - tak for lort siger jeg bare.

    RØV

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    68

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Billetgebyrer!

    Det pisser mig af at man ikke skilter med slutprisen når man skal købe billetter til diverse arrangementer. Flyselskaber skal nu skilte med billetprisen efter lufthavnsskat, og det burde at også gælde den opgivne pris på billetter var efter gebyr. Derudover kan det gøre mig tosset, at når et arrangement man har købt billet til bliver aflyst, får man kun billetten og ikke gebyret refunderet. Ja og derfor siger det sig selv at billetlugen pisser mig af..
    Sidst redigeret af Galapogos : 26.01.09 kl. 14:33
    En Kristen Gentleman


  14. #25
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    ...at det ser ud til at indersiden af vores nordlige væg er hårdt angrebet af skimmelsvamp. Det faktum at vi bliver spist af med den forklaring fra andelsbestyrelsen, at muren er behandlet på ydersiden og at det derfor er væk gør det hele endnu værre. Når der stadig er svamp i udbrud på væggene, der kommer igen efter behandling med Rodalon, tapeten er begyndt at bule ud, samt at møbler der står i nærhed af muren er fugtige, så er det næsten kun til at grine af.

    Er der forresten nogen der ved noget om hvem der står med ansvaret for at få skimmelsvamp udbedret i en andelsforening? Når nu bestyrelsen bare slår det hen ville det da være rart at vide...
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    ›Er der forresten nogen der ved noget om hvem der står med
    ›ansvaret for at få skimmelsvamp udbedret i en andelsforening? Når
    ›nu bestyrelsen bare slår det hen ville det da være rart at
    ›vide...

    Det er umuligt at svare på ud fra det foreliggende. for nogle år siden var jeg har tidligere været bestyrelsesmedlem og -formand i en andelsforening, og som jeg husker der, skelnes der mellem, hvor skaden stammer fra. Hvis svampen stammer fra det fælles, altså bygningsskallen, er det foreningen. Det kunne f.eks. være, hvis det skyldes mangefuld isolering af bygningsskallen eller vandindtrængen fra utæt tag. Hvis det skyldes jeres egne forhold, er det jer selv.

    Jeg vil råde til dig 1) straks at få nogle sagskyndige på banen, f.eks. i form af en bygningsingeniør eller Teknologisk Institut, og får undersøgt årsag og omfang, 2) forsøg at få en aftale i stand med bestyrelsen om fordeling af omkostninger på dette, så de betaler hvis det viser sig at være foreningens skade, og vice versa.

    Jeg vil også råde dig til at så småt at finde en god advokat, for hvis det viser sig at det er foreningens ansvar, er det personligt ansvarspådragende for bestyrelsesmedlemmerne, hvis de lader stå til. En "serviceoplysning" fra advokat om sådan noget plejer at hjælpe på viljen til at tage fat om problemerne ;-)

    Held og lykke.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #27
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    ››Er der forresten nogen der ved noget om hvem der står med
    ››ansvaret for at få skimmelsvamp udbedret i en andelsforening? Når
    ››nu bestyrelsen bare slår det hen ville det da være rart at
    ››vide...

    ›Det er umuligt at svare på ud fra det foreliggende. for nogle år
    ›siden var jeg har tidligere været bestyrelsesmedlem og -formand i
    ›en andelsforening, og som jeg husker der, skelnes der mellem,
    ›hvor skaden stammer fra. Hvis svampen stammer fra det fælles,
    ›altså bygningsskallen, er det foreningen. Det kunne f.eks. være,
    ›hvis det skyldes mangefuld isolering af bygningsskallen eller
    ›vandindtrængen fra utæt tag. Hvis det skyldes jeres egne forhold,
    ›er det jer selv.

    ›Jeg vil råde til dig 1) straks at få nogle sagskyndige på banen,
    ›f.eks. i form af en bygningsingeniør eller Teknologisk Institut,
    ›og får undersøgt årsag og omfang, 2) forsøg at få en aftale i
    ›stand med bestyrelsen om fordeling af omkostninger på dette, så
    ›de betaler hvis det viser sig at være foreningens skade, og vice
    ›versa.

    ›Jeg vil også råde dig til at så småt at finde en god advokat, for
    ›hvis det viser sig at det er foreningens ansvar, er det
    ›personligt ansvarspådragende for bestyrelsesmedlemmerne, hvis de
    ›lader stå til. En "serviceoplysning" fra advokat om
    ›sådan noget plejer at hjælpe på viljen til at tage fat om
    ›problemerne ;-)

    ›Held og lykke.

    Jeg takker mange gange og er allerede i gang med at skaffe nogen til at fortage testen af svampen. Jeg kan lige tilføje at ydremurerne ikke er isoleret...
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Folk der hiver deres unger med på jobs (som een i øjeblikket inde hos os gør) !! Afpissende i sig selv - men værre er den der LATTERLIGE kommentar der altid kommer fra en eller anden, der ser kollegaen have afkom med! Man ved den kommer !!! Kommentaren der pisser mig SÅ meget af, netop fordi den ALTID kommer:

    "nååå, de rekrutterer dem da også yngre og yngre efterhånden, hvad? Hahaha"

    AAAAAAAAARGH !!!!!

    Hilsen
    Karsten

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Fc Ålene


  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    208

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Det pisser mig af når jeg -i forbindelse med bestilling af salgsopstillinger på ejendomme- vælger ikke at sætte hak i "ja tak I må gerne kontakte mig" og alligevel får opkald fra 6 forskellige ejendomsmæglere på 2 dage på alle tider af døgnet.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 22 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •