Side 3 af 22 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 317

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Travelstart / openjet eller hvad de nu hedder i det land hvor de ikke svarer fra

    Første mail: Hej, jeg vil gerne købe plads til en ekstra kuffert på flyet om ti dage. Hvor kan jeg gøre det?

    Anden mail: Hej, jeg har vist ikke modtaget noget svar på min første mail, men jeg vil altså gerne købe plads til en ekstra kuffert på flyet om syv dage...

    Tredje mail: HALLLLLLOOOOOOOO FFS!

    Første telefonopkald (til det eneste nummer der kan findes på deres forpulede hjemmeside): Hej, jeg vil gerne bestille plads til en ekstra kuffert på flyet i morgen, hvordan gør jeg det?

    Første lille dame der tager telefonen: ursäkta? Kan du pråta engelsk?

    Manden damen viderestiller mig til: jeg sælger forsikringer

    SAS Office i lufthavnen: det koster 11 € per kilo, men ring til dette nummer...

    Kvinde der tager telefonen: Ring til dette nummer...

    Næste kvinde der der tager telefonen: What, Cargo? Suitcase?

    *opgiver og tager alt tøjet i kufferten på til rejsen*
    Sidst redigeret af Mads740 : 29.01.09 kl. 15:44
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Travelstart / openjet eller hvad de nu hedder i det land hvor de ikke svarer fra

    At The book depository nu ikke længere sender bøger til Danmark og man blot mødes med beskeden om:

    Unfortunately we can no longer dispatch to Denmark. We're very sorry for any inconvenience caused.
    Så er man tvunget til Amazon og deres latterlige forsendelsespriser.
    Sidst redigeret af jeske : 30.01.09 kl. 12:18
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Travelstart / openjet eller hvad de nu hedder i det land hvor de ikke svarer fra

    ›At The book depository nu ikke længere sender bøger til Danmark
    ›og man blot mødes med beskedden om:



    ›Så er man tvungen til Amazon og deres latterlige forsendelsespriser.

    Jeg skrev til Book depository og fik følgende svar:

    Dear Martin,
    I am we have had to suspend delivery to Denmark for the time being. I am sorry to say that Danish Tax Legislation means that we can no longer deliver to Denmark without incurring losses on each sale. However, we hope to be able to remedy this situation later in 2009.
    I am very sorry for the inconvenience that this matter may cause you.

    Thank you,
    Shaymaa
    Customer Service Advisor
    The Book Depository Ltd
    www.bookdepository.co.uk


  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Travelstart / openjet eller hvad de nu hedder i det land hvor de ikke svarer fra

    Det pisser mig af, at min cykel ikke kan stå to timer på Skt. Hans Torv fredag nat uden at blive stjålet.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Det pisser mig af!

    Lyngby fecking politi pisser mig helt vildt af i dag. Min kollega og jeg var ude og gå en hurtig tur efter frokosten. Her finder vi en herreløs hund uden halsbånd og uden øretatovering. Vi får hunden med ned til rundforbi idrætsanlæg og givet den en skål vand.

    I mellemtiden har jeg ringet til lyngby politi. Men politibetjenten gider knapt slå op om hunden var efterlyst. Og når han ikke finder en passende efterlysning af en hund siger han bare, at så er der jo ikke noget at gøre. Nu havde vi så stået der en times tid med en sød, men lettere fortabt hund, og anede ikke hvad vi skulle stille op. FFS din klaphat af en vagthavende nar, herreløse hunde er altså politiets problem! Efter en time var vi så heldig, at der kom en, ligeså fortabt, hundeejer forbi og det løste sig.

    Herreløse hunde er politiets problem og du gad ikke engang løfte så meget som en finger. Du gad ikke engang forhøre dig, om jeg ville være så venlig at køre den ind til politistationen. Kæft du pisser mig af!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Det pisser mig af!

    At jeg HVER GANG falder i søvn under Superbowl.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Det pisser mig af!

    Det ville jeg da anse for at være en kæmpe befrielse?

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Det pisser mig af!

    ›At jeg HVER GANG falder i søvn under Superbowl.

    Det er da også røv kedeligt.
    Hislen af TorbenØ.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Det pisser mig af!

    At jeg er fritaget for praktik men stadig skal skrive en falsk praktikopgave. OG at den skal afleveres fredag!

    ARRRRGGHHHH

  17. #40
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    DPMA at jeg glider i den mindste oliepøl ever, på en trappe og falder 2.5m ned, efter vi nærmest har stået på hovedet og skiftet en total defekt motor (der havde smidt al olien udenfor, efter endt køring), på arbejdet en sen søndag. Resultat: 1 brækket ankel. ffs! 2 hårfine revner, men det gamle åbne benbrud holdt (heldigvis) distancen. Som om det ikke var nok i sig selv, så blev jeg på skadestuen lagt på 1 gang på hospitalet og ventede 2.5 time på at komme ind til behandling, efter røntgen, uden det mindste tilbud om vand eller (vigtigere endnu) painkillers. Godt nok har der lige været feriepenge udbetaling og mine kære landsmænd har vel dinglet rundt og kommet til skade osv, men at folk der kommer ind efter mig, burde sguda ikke komme først ud igen...? For ind i h......!
    Der kommer en læge forbi efter ca 1.5 time og siger: "Det der ser sguda ikke så godt ud, hva`?" og skrider hastigt videre Det er alt! wtf?

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Det pisser mig voldsomt af, at Din Nye Ven er blevet sat på gaden. Jeg blev ikke ligefrem synderligt begejstret, da de fik frataget deres tilladelse til at spille livemusik, men jeg accepterede det dog. Nu er de så blevet sat på gaden af deres udlejere pga. naboklager, uden de nogensinde selv har hørt om disse klager. Det er helt forfærdeligt, for det er/var virkelig et unikt sted i København.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    126

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Det pisser mig virkelig af, at man - som her - ikke kan finde ud af at overholde de ret simple retningslinier, der er i quiz-trådene. Hvis man svarer og server, bliver man nød til også følge op på det. Ellers undermineres hele konceptet, og tråden går helt i stå. Kom nu, altså!

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    De der små indkøbsvogne beregnet til børn pisser mig af. Og hvad gavn gør de egentlig, andet end at børnene har noget legetøj mens de voksne handler? Og nå ja - børn der leger inde i supermarkederne pisser mig af.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Små sultne sataner - aka en skoleklasse på besøg på arbejdet - som rydder frokosten for alt andet end rugbrød med tomatskiver, lunkne tarteletter og henkogte pastaskruer i egen fims.
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV

    Det hedder ikke knækkebrød, Christopher.
    Gentag efter mig: "Knækbrød"!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

Side 3 af 22 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •