Side 3 af 42 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 622

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    ›Det undrer mig at de sidste 3-4 biler jeg har haft, har en
    ›beholder til sprinklervæske på ca. 3,8 liter og på alle
    ›tankstationer købes sprinklervæske i 4 liters dunke.

    Det undrer mig at man ikke nøjes med at købe en 1 liters koncentreret som man blander med anseelige mængder vand i bilens beholder (afhængigt af temperaturen), så kan den bare smides ud med det samme. :-)
    Hislen af TorbenØ.

  2. #32
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    Det undrer mig, at man kan høre ordet 'perle' i dette klip:

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle1114897.ece


    Mvh MCN - der på forhånd afpisses, hvis HBH ikke bliver konfronteret med sin dårlige hørelse:-(
    Sidst redigeret af MCN : 23.01.09 kl. 21:08

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    Det undrer mig at kendte menneskers privatøkonomi er offentligt eje.

    Remee har ti mio. på bankbogen
    Med en egenkapital på 10,3 millioner kroner i sine selskaber, et gedigent hus på Frederiksberg og en Aston Martin i garagen er der ikke noget, der tyder på, at hans finanser er ved at blive blæst omkuld.
    Hvorfor er det interessant?

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    Det undrer mig at Berlingske Tidende, som jeg anser for en begavet avis med en meget dygtig chefredaktør, ønsker eller tillader de kommentarer det strømmer ind med til deres blogs.

    På den anden side, er det den samme avis der lægger spalteplads og blogplads til Groft Sagt-panelet, så måske burde det ikke overraske at den nedre grænse er under jordhøjde.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #35
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    Folk der laver indtaster aftaler i deres telefon og sætter alarmen til at bippe 5 minutter før aftalen skal begynde undrer mig.

    Jeg mener, hvis alarmen lyder og der er 5 minutter til man skal være til en aftale, så er det vel en ligegyldig påmindelse. Hvis man er på det rette tidspunkt, ja så behøver man ikke at blive mindet om det, og hvis man har glemt aftalen er det jo ikke sikkert at man kan nå den givne aftale alligevel?

    For at tydeliggøre: jeg taler kun om dem, der laver aftaler 'ude i byen' - ikke på kontoret eller lignende, hvor det måske nærmere giver mening.

    Mvh MCN

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    626

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    Helt enig mht sinkede læserkommentarer....
    ›På den anden side, er det den samme avis der lægger spalteplads
    ›og blogplads til Groft Sagt-panelet, så måske burde det ikke
    ›overraske at den nedre grænse er under jordhøjde.
    Til gengæld kan det undre mig, at en række begavede mennesker - ofte med en forkærlighed for Politiken - kan tage sådan på vej over en klummespalte der i sagens natur skal være 'på kanten', og at disse mennesker ofte pr.rygmarvsreaktion sidestiller skribenter som Claes Kastholm, Farshad Kholgi eller Peter Kurrild-Klitgaard med nazistiske pamfletter mv. Hvis man vil se den slags, skal man derimod åbne JydePottens debatsider....

    vh
    Stena
    -som finder Groft Sagt et fint skud chili i den danske dagspresse, særlig efter Hedegaard er væk
    Få koll på hvad der er prol
    http://whitetrashoftheday.blogspot.com/

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    At hver gang jeg har rullet min ledning til mine ørepropper (høretelefoner) pænt sammen om min Ipod, så efter at ha været en tur i min lomme, har ledningen "af sig" selv slået 500 knuder og blevet viklet ind til ukendelighed!
    Sidst redigeret af Stilltripping : 29.01.09 kl. 14:33


  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    Fred være med at nyhedsudsendelser igen og igen bruger de floskler der siger "dette er en forsker", og ser ham f.eks. gå hen og sidde ved en computer eller glo ned i et mikroskop.

    Men det undrer mig lidt, at TVA ikke har større tillid til sine seeres kunnen og ikke større ambitioner om at virke præcise end at de i en reportage om en eller anden jungle, der er fundet via Google Earth, lader en forsker indtaste "www.google earth" i en browser, komplet med mellemrum, selv om det er almen viden at 1) det der slet ikke er en url, og at 2) Google Earth er et program og slet ikke en hjemmeside.

    Det er sgudda som at lade en jurist sidde og læse Karnov - en anden klassisk TVA-floskel - mens han helt tydeligt holder bogen på hovedet.

    mvh,
    -smølle

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    At man på blogs/sites bygget op omkring Wordpress, når man skal se ældre indlæg, som default skal trykke på en knap hvor pilen peger til venstre.

    Det undrer mig og strider imod min natur.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III



    Gad vide, om denne tåkrummende station overhovedet har en uddannet journalist?

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    Det undrer mig, at man ikke kan sætte nogle specialdesignede affalds-anordninger op på perroner (og andre steder), hvor folk venter under åben himmel. Det må da være nemmere, at tømme sådan nogle jævnligt, frem for at feje alle skoddene op fra perronen.

    Skoddene ligger allevegne, men jeg bebrejder sådan set ikke rygerne noget. For hvor F... skal de gøre af dem?
    Sidst redigeret af Don J. : 30.01.09 kl. 21:47

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    ›Skoddene ligger allevegne, men jeg bebrejder sådan set ikke
    ›rygerne noget. For hvor F... skal de gøre af dem?
    Jeg er enig med resten af indlægget, men ikke i dette, for jeg bebrejder rygerne.
    Det er fandme deres ansvar, at sikre sig at der er et askebærger inden de tænder en smøg.
    Rygere har på ingen måde mere ret til at forurene end andre.
    Et skod er flere hundrede år om at blive nedbrudt. Det er værre end så meget affald.
    Mærkeligt at det er blevet socialt acceptabelt, at smide skodder alle steder bare fordi der ikke lige er et askebærger.
    Folk ville godt nok kigge skævt på én, hvis man bennyttede samme tankegang mht. pizzabakker etc.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    85

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    Det er en ikkerygerskrøne. "Et skod er flere hundrede år om at blive nedbrudt. Det er værre end så meget affald."
    Det tager 5 år for filtercigaretter. Samme tid som ikkerygernes forbandede tyggegummiklatter. Til sammenligning er Nettoposer 100 år om at nedbrydes (formoder man).

    Og det undrer mig faktisk at den skrøne så ofte bliver hevet frem.
    Sidst redigeret af MonradJa : 31.01.09 kl. 10:33

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    ›Det er en ikkerygerskrøne. "Et skod er flere hundrede år om
    ›at blive nedbrudt. Det er værre end så meget affald."
    ›Det tager 5 år for filtercigaretter. Samme tid som ikkerygernes
    ›forbandede tyggegummiklatter. Til sammenligning er Nettoposer 100
    ݌r om at nedbrydes (formoder man).

    ›Og det undrer mig faktisk at den skrøne så ofte bliver hevet frem.


    Det undrer mig, at man kan bestemme hvilke tyggegummiklatter der kommer fra rygere, og hvilke der kommer fra ikke-rygere.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #45
    Snavs Slettet

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III

    Jeg er enig med resten af indlægget, men ikke i dette, for jeg bebrejder rygerne.
    Det er fandme deres ansvar, at sikre sig at der er et askebærger inden de tænder en smøg.
    Rygere har på ingen måde mere ret til at forurene end andre.
    Et skod er flere hundrede år om at blive nedbrudt. Det er værre end så meget affald.
    Mærkeligt at det er blevet socialt acceptabelt, at smide skodder alle steder bare fordi der ikke lige er et askebærger.
    Folk ville godt nok kigge skævt på én, hvis man bennyttede samme tankegang mht. pizzabakker etc.
    Det kan du da ikke sammenligne. En pizza bakke og et filter fra en udbrændt cigaret? Du kan eventuelt sammenligne med pinden fra en slikkepind eller pinden fra en is. Jeg tror forargelsen er den samme hos folk, om man smider det ene eller andet.

    Nå, men noget der undrer mig er folks adfærd når de venter på bagage i lufthavnen. Jeps, alle vil gerne hurtigt videre, men det er ganske forfærdeligt, så mange mennesker der stiller sig lige foran conveyor båndet. Så der ingen huller er mellem dem. Det er pænt irriterende når man stiller sig i baggrunden, for man kan ikke få sin bagage så, for der er famer ingen der vil eller kan flytte sig med deres fokus kun på båndet, og med bagagevognene der ikke er til at flytte fordi folk står så tæt. For tænk hvis deres bagage kom, og det usansynlige skulle ske, at de ikke nåede den. Så skulle de vente 50 sekunder på, at deres kuffert var nået en omgang rundt.

    Og noget andet der undrer mig er, at jeg i går blev ringet op af en pige der snakkede utrolig dårligt engelsk. Hun sagde, at jeg havde givet hende et forkert kontonummer, og om jeg lige kunne give hende det igen. Wow. Jeg spurgte om jeg ikke blot skulle overføre 50 millioner til hende. Og så sagde hun what, excuse me, pardon etc og lagde på.

    Herefter sender hun gudhjælpemig en sms hvor der står: "he he he! wrong number, sorry! But u can transfer me 50mill if u insist:)"

    Det er simpelthen for vanvittigt. Altså, det undrer mig at de overhovedet har succes med at ringe op til folk på den måde. Og det undrer mig endnu mere, at de bruger en med en østeuropæisk, engelsk accent. Men at hun så sender sådan en 'øhhh forkert nummer, undskyld hehe'-besked bagefter. Det er sgu for sort.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 42 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38
  4. Den store "Det undrer mig tråd"
    By CasH in forum Diverse
    Svar: 289
    Sidste Meddelelse: 06.10.07, 14:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •