Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: Stephen Appiah er kontraktløs

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    1

    Stephen Appiah er kontraktløs

    hva med appiah som står uden kontrakt lige nu?
    en verdensklasse spiller som jeg tror gerne vil spille fast på et hold der også spiller i europa?
    fantastisk køb vil jeg mene?..

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Stephen Appiah

    ›hva med appiah som står uden kontrakt lige nu?
    ›en verdensklasse spiller som jeg tror gerne vil spille fast på et
    ›hold der også spiller i europa?
    ›fantastisk køb vil jeg mene?..

    Enig, men en verdensklasse spiller tager ikke til FCK


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Stephen Appiah

    Lidt om ham her http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Appiah

    "Following a dispute with Fenerbahçe over the treatment of his knee injury, Appiah's contract with the Turkish side was cancelled and he became a free agent. Appiah began training with English Premier League side Tottenham Hotspur on 5 January 2009, with a view to gaining a contract with Spurs until at least the end of the 2008–09 season"

    og her http://www.youtube.com/watch?v=71qnXOQXjbM

    Det kræver dog nok at både Atiba og Wurtz forlader holdet og vi smider rigtig mange penge efter ham.
    Zanka-Mania

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Stephen Appiah

    Jeg må indrømme at jeg selv tænkte tanken da jeg så han blev fritstillet. Men jeg tror altså ikke vi har nok at tilbyde spillere i den klasse. Men vi kan da håbe at han ringer til sin ven Pimpon som kan fortælle hvor flinke og rare vi er i FCK :-)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Stephen Appiah er kontraktløs

    Nu er det ikke for at kvæle alle forhåbninger, men hvis vi henter Appiah, vil det altså være et scoop i en størrelsesorden, der får indkøbene af både Laudrup og Grønkjær til at blegne fuldstændig.

    Bare for at give et lille indblik i, hvad Appiah har opnået i sin karriere, er der her et kort oprids.
    Desuden kan det siges, at han, under VM, skulle have været anfører på et hold, der blandt andre talte Michael Essien og Sulley Muntari. Desværre blev han skadet.

    For tiden træner han med Tottenham, men tidligere har adskillige klubber haft kig på ham. Tidligere har også Milan været inde i billedet, som en erstatning for langtidsskadede Gattuso.

    Hvis vi får Appiah, mens han er i sin bedste fodboldalder, er der i mine øjne ikke rigtig grænser længere for, hvem vi kan hente til København.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Stephen Appiah er kontraktløs

    Tror nu heller ikke på at Fck kan hente Appiah, dertil virker han simpelthen en kende for ombejlet.
    Og nej jeg havde ikke umiddelbart ventet at se Eric Demba Demba i OB, men jeg vil dog hævde at Appiah er nogle niveauer over Demba Demba.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Stephen Appiah er kontraktløs

    ham kan vi ikke få, så behøver vel ikke at sige mere, fck får ham aldrig, både fordi han ikke gide, og så også fordi at han lige nu træner med en topklub so tottenham

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Stephen Appiah er kontraktløs

    ›ham kan vi ikke få, så behøver vel ikke at sige mere, fck får ham
    ›aldrig, både fordi han ikke gide, og så også fordi at han lige nu
    ›træner med en topklub so tottenham

    Nu kan det pt. føles lidt paradoksalt at sige Tottenham og topklub i samme sætning:-)

    Forstår dog godt hvad du mener.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Stephen Appiah er kontraktløs

    Nu er det ikke for at kvæle alle forhåbninger, men hvis vi henter
    Appiah, vil det altså være et scoop i en størrelsesorden, der får
    indkøbene af både Laudrup og Grønkjær til at blegne fuldstændig.
    Enig. Men jeg havde heller ikke i min vildeste fantasi forestillet mig Laudrup eller Grønkjær i FCK-trøjen inden det skete.

    Og selvom det virker urealistisk så kan det aldrig skade at prøve.

    Det eneste der er helt sikkert er, at vi aldrig får fat i ham hvis vi ikke prøver

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Stephen Appiah er kontraktløs

    ›Enig. Men jeg havde heller ikke i min vildeste fantasi
    ›forestillet mig Laudrup eller Grønkjær i FCK-trøjen inden det
    ›skete.

    Forskellen ligger blot i at Laudrup og Grønk er danskere, og dermed har et tilhørsforhold til Danmark. Det kan man næppe sige om ghanesiske Appiah.

    ›Og selvom det virker urealistisk så kan det aldrig skade at prøve.

    ›Det eneste der er helt sikkert er, at vi aldrig får fat i ham
    ›hvis vi ikke prøver

    Hæ, ja det er jo rigtigt nok :)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Stephen Appiah er kontraktløs

    Forskellen ligger blot i at Laudrup og Grønk er danskere, og
    dermed har et tilhørsforhold til Danmark. Det kan man næppe sige
    om ghanesiske Appiah.
    Ja. Du har ret i, at det er en afgørende forskel.
    Men jeg håber hele tiden, at tidligere grænser bliver overskredet ifht. hvad FCK før har præsteret.
    Appiah er et longshot. Men lige præcis spillere af den kaliber der ville varsle grænseoverskridende transferaktivitet

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Stephen Appiah er kontraktløs

    Tror egentlig godt vi kunne få ham på f.eks en et års kontrakt hvis vi gav ham 25 mio om året. Det kommer dog ikke til og ske. Det var dog kun på grund af pengene han ville komme. Uefacuppen er ikke noget der har specielt prestige og sas ligaen skal man vel være dansker for at kunne nævne 5 spillere fra. Sportligt, økonomisk og som udstillings vindue er en midter/bundklub i bundesligaen vel mere attraktiv end FCK for en afrikansk spiller.

    Appiah er desuden en skygge af den spiller han var tidligere, og har haft et hav af skader hvilket også forklarer han tager til prøvetræning i en engelsk klub i sportslig krise der kæmper mod nedrykning. Hans knæ skulle eftersigende være blevet noget vakkelvorne. Såkaldte verdensklassespillere som nævnes i tråden behøves ikke - og kunne heller ikke drømme om - at tage til en prøvetræning for at tilspille sig en kontrakt.

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    30

    Re: Stephen Appiah er kontraktløs

    Han er stadig klubløs.. men Arsel wenger er intereserret i ham, så han ryger nok til Arsenal...(medmindre CV rykker nu *gg*)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Alvaro Santos er kontraktløs
    By Honse in forum Transferforum
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 20.10.09, 13:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •