Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 64

Emner: En færdig trup?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    140

    En færdig trup?

    Med indkøb af Johan Wiland, Martin Vingaard og Dame N'Doye, så ligner det umiddelbart at FCK truppen er fuldendt. Det ligner et eventuelt salg af Hutch og Junior.

    Hvad siger i?

    Med venlig hilsen

    MadsFCK

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    157

    Re: En færdig trup?

    Tror kun det er Junior der ryger i vinteren..
    Tror vi beholder atiba til sommer.. og sælger atiba og wurtz og muligvis ailton til sommer..
    Tror ikke vi sælger mere end en enkelt spiller i vinter vinduet..
    Måske de regner med at UEFA Cuppen kan blive et udstillingsvindue for atiba..

    Men indtil videre er der slet ikke noget der tyder på et salg af nogen spillere..
    Men der er jo stadig 19 dage tilbage..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    70

    Re: En færdig trup?

    Junior er en færdig mand... Hvis ikke der er nogen der vil købe ham, så bliver han degraderet til vandbærer!! Men den mand har da heller ikke været leveringsdygtig i andet end brok over manglende spilletid. Han skulle hellere have koncetreret sig om at gribe chancen i de minutter der tilfaldt ham.

    Würtz synes jeg også ligner en færdig mand i FCK, hvem der vil købe ham og hvor meget de vil give er en helt anden sag. Hvis vi kan få et sæt brugte vinterdæk for ham, så skal vi vel slå til?!?!?

    Ailton... Han er sku en svær én... Når snakken falder på ham bliver jeg altid lidt ambivalent, for selvom han kun i glimt har levet op til det man kunne forvente, så sidder jeg stadig med en fornemelse af at "NU kommer det". Men Don Ø har forsøgt at talen prisen op på ham og det ser jeg som et tegn på at han er på vej ud http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=91655 ... Ledelsen udtaler sig ellers ALDRIG om kommende transfers/interesse.

    Hutch... Tror også at han ryger nu, der er 1½ år tilbage af hans kontrakt og hvis vi skal have en pæn bunke kontanter, så er det ved at være nu. Men det er egentlig også ok med mig!!! Kommer til at savne hans mange bolderobninger og hans evne til at holde på bolden i pressede situationer. Sjovt nok er det som irriterer mig mest ved Hutch også det at han holder på bolden. Er søndag efter søndag bliver totalt hæs af at råbe "SLIP NU DEN KUGLE".

    Men jeg synes dælme at vores hold ser stærkt ud pt...

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    425

    Re: En færdig trup?

    ›Junior er en færdig mand... Hvis ikke der er nogen der vil købe
    ›ham, så bliver han degraderet til vandbærer!! Men den mand har da
    ›heller ikke været leveringsdygtig i andet end brok over manglende
    ›spilletid. Han skulle hellere have koncetreret sig om at gribe
    ›chancen i de minutter der tilfaldt ham.

    Hov, enigknappen sad forkert.

    What? Det er en joke ikke? Han har da om nogen accepteret at sidde på bænken. Udover det tror jeg han har det højeste scoringsgennemsnit pr. spillet minut, uden dog at kunne bakke dette postulat op Det eneste jeg kan give dig ret i, er at han er en færdig mand i FCK.
    Køhlert har en pragtfuld udstråling.
    Infamous's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    79

    Re: En færdig trup?

    Jeg tvivler også strærkt på at der kommer flere forstærkninger til truppen.
    C.V har, efter min mening, handlet godt ind i dette transfervindue, og det bliver meget spændene at se N'Doye, Vingaard og Wiland på banen.

    Nu er vi efterhånden godt suppleret i angrebet, og jeg tror (og håber) derfor på at Junior bliver solgt. Der er vel knap så mange spillere der ville være tilfreds med at være 5. valg til de to eftertragtede pladser.
    Ailton tror jeg ikke forlader FCK lige foreløbigt. Hvis en af vores angribere skulle sælges, mener jeg bestemt at et Junior salg ville være bedre end et Ailton salg.

    Udover tilgangen af Vingaard, tror jeg ikke der kommer til at ske noget på midtbanen. Hutch tror, og håber jeg ikke bliver solgt. Trods et ikke så godt efterår, mener jeg stadig at vores canadiske troldmand har MEGET mere at byde på.

    Glæder mig til at se Vingaard og N'Doye i aktion mod City, og senere resten af SASen.

  8. #6
    alsvik Slettet

    Re: En færdig trup?

    ›Ailton... Han er sku en svær én... Når snakken falder på ham
    ›bliver jeg altid lidt ambivalent, for selvom han kun i glimt har
    ›levet op til det man kunne forvente, så sidder jeg stadig med en
    ›fornemelse af at "NU kommer det". Men Don Ø har forsøgt
    ›at talen prisen op på ham og det ser jeg som et tegn på at han er
    ›på vej ud http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=91655
    ›... Ledelsen udtaler sig ellers ALDRIG om kommende
    ›transfers/interesse.

    Artiklen står lidt uden kontekst. Der havde i de forudgående dage været en del artikler om Ailtons manglende spilletid og kvaliteter. Da jeg (i sin tid) læste artiklen så jeg det mere som et forsvar af Ailton, end en salgstale...

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: En færdig trup?

    Jeg har altid brokket mig over at man altid købte spilerene i sidste øjeblik inden starten på ligaen/efter ferie.....men jeg må virkelig bøje mig i støvet over at indkøbet er sket så hurtigt, så spillerne kan være med til at træne op og lære spillerene og spillestillen af kende inden ligaen går igang.
    Stort og flot arbejde af C.V. og resten af FCK.


  10. #8
    alsvik Slettet

    Re: En færdig trup?

    Truppen ser rimelig godt ud: http://fck.dk/foersteholdet/spillere/

    Men der er et par løse ender:
    2 klasse målmænd + 1 reserve?
    Jesper ryger først til sommer. De kan godt klare en halvsæson i samme klub - men så er tålmodigheden nok også opbrugt, når de begge vil være inde omkring deres respektive landshold.
    Højre back-pladsen er reelt uden konkurrence?
    Er det godt nok med William Kvist og en central forsvarer som gardering
    Der er lidt mange spillere til 4-5 pladser på midten?*
    Wurtz er på vej tilbage, men har aldrig rigtig slået til - han er formentlig på salgslisten. Grønkjær er måske tilbage i marts/april og så får vi let lidt mandskabsproblemer med Atiba og Vingaard. William er sådan en multiskill-spiller som kan få spilletid fordi han dækker flere pladser, herunder højre back. TK og Hjalte har gjort det godt, og hverken Vingaard eller Wurtz ændrer ved det.
    5 angribere*
    Junior må ryge. Han er den som har fået mindst spilletid og er nok den af vores angribere som har den mest attraktive prisseddel set med købers øjne

    * for stor en trup avler dårlig holdånd.

    Mine gætterier:
    Jeg tror at Junior ryger i dette vindue.
    Jesper Christiansen ryger til sommer.
    Atiba ryger når Jesper Grønkjær er fit for fight (til sommer). Vingaard er købt som direkte afløser, og ½ år i FCK burde være nok til at få ham på plads.

    Men gud hvor er der mange muligheder med dette hold. Vi har jo flere spillere som dækker flere pladser!!

    Truppen er pt. på 27 mand - inkl. 4 udviklingsspillere. Det er jo nærmest Brøndby-tilstande :o)


    Truppen pr. 1/6 2009 (inden sommer-indkøb):

    Sidst redigeret af alsvik : 12.01.09 kl. 23:00

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    108

    Re: En færdig trup?

    http://fc
    ›Truppen ser rimelig godt ud: k.dk/foersteholdet/spillere/


    ›Men der er et par løse ender:
    2 klasse målmænd + 1 reserve?
    Jesper ryger først til sommer. De kan godt klare en halvsæson
    ›i samme klub - men så er tålmodigheden nok også opbrugt, når de
    ›begge vil være inde omkring deres respektive landshold.

    Højre back-pladsen er reelt uden konkurrence?
    Er det godt nok med William Kvist og en central forsvarer som
    ›gardering

    Der er lidt mange spillere til 4-5 pladser på midten?*
    Wurtz er på vej tilbage, men har aldrig rigtig slået til - han
    ›er formentlig på salgslisten. Grønkjær er måske tilbage i
    ›marts/april og så får vi let lidt mandskabsproblemer med Atiba og
    ›Vingaard. William er sådan en multiskill-spiller som kan få
    ›spilletid fordi han dækker flere pladser, herunder højre back. TK
    ›og Hjalte har gjort det godt, og hverken Vingaard eller Wurtz
    ݾndrer ved det.

    5 angribere*
    Junior må ryge. Han er den som har fået mindst spilletid og er
    ›nok den af vores angribere som har den mest attraktive prisseddel
    ›set med købers øjne


    ›* for stor en trup avler dårlig holdånd.

    ›Mine gætterier:
    ›Jeg tror at Junior ryger i dette vindue.
    ›Jesper Christiansen ryger til sommer.
    ›Atiba ryger når Jesper Grønkjær er fit for fight (til sommer).
    ›Vingaard er købt som direkte afløser, og ½ år i FCK burde være
    ›nok til at få ham på plads.

    ›Men gud hvor er der mange muligheder med dette hold. Vi har jo
    ›flere spillere som dække flere pladser!!

    ›Truppen er pt. på 27 mand - inkl. 4 udviklingsspillere. Det er jo
    ›nærmest Brøndby-tilstande :o)


    ›Truppen pr. 1/6 2009:




    Fuldstændig enig!
    Jesper Christiansen skifter først til sommer da vi ikke kan bruge Wiland mod City. Hutchinson kunne også være god at have mod City så kan Vingaard langsomt blive kørt ind og komme "ordenligt" igang til efteråret.
    Jeg mener ikke vi bør have en ekstra til at dække højre back. Pospech er en stærk mand der kan klare mange minutter og have Kvist som gardering er udmærket. Bare se hvor hårdt det er på venstreback fordi vi har 2 så stærke.
    Hvorfor så gøre det samme i højre når vi har en det vi skal have :)

    Men det her er en dræber trup. Stærkeste jeg har set i FCK. Men den er også for stor, jeg kan ikke få kabalen til at gå op. Godt jeg ikke er Ståle der skal sætte et hold ud fra det her..

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    172

    Re: En færdig trup?

    En færdig trup, naahh.

    Målmands posten ser god ud, det samme med forsvaret. angrebet og kanterne.

    Det eneste sted vi mangler noget er det centrale midtbane, hvor TK og HN spiller.

    Jeg synes vi mangler noget kreativitet i det centrale midtbane.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: En færdig trup?

    ›En færdig trup, naahh.

    ›Målmands posten ser god ud, det samme med forsvaret. angrebet og kanterne.

    ›Det eneste sted vi mangler noget er det centrale midtbane, hvor
    ›TK og HN spiller.

    ›Jeg synes vi mangler noget kreativitet i det centrale midtbane.

    Okay...har du noen gode spiller du lige tænker på.............og hvem skal ik være med på central mere?

    Bare lidt nysgærrig når du ved så meget omdet...kom med noeb bud?
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: En færdig trup?

    Uanset hvad folk siger, er jeg ikke tryg ved midterforsvaret. Dinosaursen er alt alt for dårlig til de lag vi stiler efter. Jeg har god tiltro til Peter Larsson og reservesituationen ser også rigtig god ud - men der mangler førsteforsvareren. Ham de andre læner sig op ad. Ham der dækker modstanderens bedste angriber. En stabil forsvarskæde spreder selvtillid og gør hele holdet bedre. Bare det at han er ude og snakke pension i medierne er lidt for megen vinken med 6457 vognstænger om at han ikke længere gir sig 100% og han har på intet tidspunkt været en man "regnede med" - selv i de kampe hvor han tilsyneladende har spillet godt. At han tilmed er anfører gør det bare ekstra skidt, for det betyder bare at han sidder så meget mere fast på pladsen.

    Lidt det samme kan man sige om motorrummet inde i midten. Hjalte har i mange sæsoner efterhånden gjort det udemærket (specielt efter vores systemskifte), men han har aldrig været den spiller man så på og tænkte "wauw manner, ham kunne vi godt skrive livstidskontrakt med". TK gør det ikke dårligt, men heller ikke decideret godt. Hans sideskift og overblik er et godt supplement til Hjaltes (well, lack of same), men jeg synes man hele tiden har følelsen af at spille med 1½ mand inde midtpå i stedet for 2 der bidrager med lige meget. Hjalte er i og for sig en udemærket støttespiller, men han skal ha en profil derinde at støtte sig til.

    Det er så to ret vigtige positioner jeg lige er ude med riven på der, men de andre pladser kan man bare ikke tillægge så meget vigtighed i mine øjne. Pospech er ikke altid den skarpeste defensivt, på samme måde som angriberne og kanterne ikke altid gør det godt nok. Men jeg synes vi har en masse forskellige spillere på de pladser og jeg har tiltro til at vi kan finde et mix der gavner holdet. De to sidste pladser her har vi bare ikke haft i et stykke tid efterhånden, og jeg tror at det er det sted hvor en enkelt transfer ville gøre mest. For jo mere stabilitet der er i forsvaret, jo mere kan midtbanen støtte op om angriberne - og så slipper vi for at ha Santin rendende og løbe lange bolde op konstant hvis vi er pressede.

    Ud med Würtz og Laursen, og ind med 2 profiler... Men så ser det altså også RIGTIG godt ud. Misforstå mig nu ikke, det hold vi har nu er bestemt en alvorlig mesterskabskandidat, omend ikke favorit - men den meget omtalte midterakse der var så vigtig for bare et år siden brillierer nu ved sit fravær.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar


  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: En færdig trup?

    ›Jeg har altid brokket mig over at man altid købte spilerene i
    ›sidste øjeblik inden starten på ligaen/efter ferie.....men jeg må
    ›virkelig bøje mig i støvet over at indkøbet er sket så hurtigt,
    ›så spillerne kan være med til at træne op og lære spillerene og
    ›spillestillen af kende inden ligaen går igang.
    ›Stort og flot arbejde af C.V. og resten af FCK.

    Jeg er helt enig.

    Det virker som om at CV og, ikke at forglemme, Højer, er ved at få bygget deres egen struktur og til gang til tranfers op.

    Truppen er faktisk temmelig bred med de seneste 3 tilgange! Så må man jo bare håbe at Ståle vil rotere lidt mere, så vi kan få gavn af alle de spillere. Men skulle vi slå city, begynder programmet pludselig at blive ret omfangsrigt i marts og april med pokal, uefa og liga, og så er der brug for rotation med kvalitet.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: En færdig trup?

    Som den er nu, synes jeg truppen har 1-2 spillere for meget. Jeg er meget stolt af de indkøb CV har gjort. Og det har også medført en kamp om pladserne der er så hård, at vi uden tvivl også sælger et par spillere snart.

    Junior er jeg helt sikker på bliver solgt den 31/1 i 11 time, når én af følgende sker: OB får et bud på Fall de ikke kan sige nej til, AaB bliver overhalet indenom af en engelsk klub i kampen om Prica, Esbjerg går i panik og finder lidt ekstra penge til en angriber.

    Jesper C og Atiba, må være de næste i rækken. Begge er vigtige for holdet men vil gerne prøve lykken i en større liga, og har for så vidt også kvaliteterne til det. Spørgsmålet er om det bliver nu eller til sommer. Deres erstatninger er vist allerede på plads. Så det må være et spørgsmål om hvor meget FCK satser på UEFA Cup'en. Jeg kunne godt forstille mig, at man alligevel ikke regner med at slå Man C, og derfor ikke vil holde på de 2 for enhver pris.

    Til sidst er der et par stykker der mangler at vise deres værdi for holder. Her tænker jeg især at Ailton og Würtz. Men jeg tror bestemt at de får frem til sommer, før man sætter dem til salg.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: En færdig trup?

    Er meget enig med Pillefaxe - der efter min mening ser nogle problemer som mange ikke forholder sig til: Bl.a. forsvaret...

    Laursen - er altså ikke stærk nok. Han er 33, meget langsom, og har på ingen måde bidraget i luften, som jeg personligt at havde håbet på.

    Larsson - lad os erkende at ingen af os rigtig kan bedømme ham endnu...

    Zanka - absolut en mand med fremtid!!! Men ikke dirigenten...

    Anton - har spillet ok, men heller ikke mere. Men vi gir ham da en chance mere

    Og lidt midt...

    Hjalte - ok han har gjort det ok, men ærlig talt heller ikke mere end dette. Synes folk har taget den meget positive hat på...

    TK - det samme hvis "at spille fremragende" er at skille sig godt af med bolden, og placere sig fint - ok! Hvis "at spille fremragende" er at være målfarlig, pasningssikker, kreativ og stærk - så nej! Dette var sådan jeg huskede ham fra FCN

    Og lidt goals....

    Ailton - vi skal se mere end 4 gode kampe. MEGET mere!

    Nord - Rigtig god til at holde i bolden, men burde score flere mål!

    Ovenstående spillere er alle nogle man må regne for profiler på holdet, og jeg må indrømme at det ikke er ubetinget fantastisk... Men jo, vi har da en stærk trup, og man kan også spørge sig selv om det kan blive meget bedre. Så ud fra dette må man da være tilfreds nok.

    Spændende med Grønkjær og de interessante nyindkøb...

    Zan

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bagger færdig i Klebben
    By Geo in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 01.09.04, 16:12
  2. Linderoth færdig i Everton!!!!!
    By dixie dean in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 28.07.04, 21:13
  3. NCH snart færdig!
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 27.07.04, 18:46
  4. Brøndby's nuværende trup Vs. FCK's nuværende trup
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 18.02.04, 15:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •