Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 64

Emner: En færdig trup?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: En færdig trup?

    > bliver totalt hæs af at råbe "SLIP NU DEN KUGLE".

    /me har i 20 år spillet sammen med 1 kammerat, med samme tendens. Han har endnu ikke lært at slippe bolden(!) :/

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: En færdig trup?

    ›Okay...har du noen gode spiller du lige tænker på.............og
    ›hvem skal ik være med på central mere?

    ›Bare lidt nysgærrig når du ved så meget omdet...kom med noeb bud?
    Jeg vil da gerne komme med et par bud. Jeg er nemlig helt på linje med folk, der synes vi godt lige kunne bruge en midtbanegeneral.

    Leon Andreasen har mange gange snakket om, at Fulham nok ikke lige er fremtiden for ham. At han ævler løs om sin hjerteklub i Danmark, kan jeg ikke rigtig tage alvorligt. Sådan noget findes ikke mere.

    Adigun Salami er efter min mening det bedste bud i Superligaen. Jeg synes, at han rummer stort set alle de kompetencer, jeg gerne ser i en ny central midtbanespiller.
    Jens Ørgaard har godt nok sagt, at han ikke vil sælge nøglespillere denne gang, men Ørgaard er trods alt i hård konkurrence med Lynge Jakobsen om, at være ligaens største købmand. Han sælger, hvis han får nok penge.
    Desuden har C.V. tidligere udtalt sig positivt om Salami, selvom det nok mere skal tolkes som lidt medietække.

    Så er der Rasmus Elm i Kalmar. Han er ganske vist stadig meget ung, men han har haft en virkelig god sæson for sit hold, og bør være i søgelyset hos en del klubber. Hans egen træner regner faktisk ikke engang med, at han bliver hos dem.

    Til sidst kan nævnes Alexander Tettey, som der også er blevet peget på andre steder. Han må så forventes at være ekstrem dyr, når nu det er os, der eventuelt ville købe hos Rosenborg.

    Så bliver der spurgt om, hvem der skal sælges, for at gøre plads til en ny spiller.
    Det synes jeg ikke rigtig man kan være i tvivl om. Hjalte er måske ikke vildt god, men han laver til gengæld heller ikke ret mange fejl. Derfor er han på sin vis ganske værdifuld.
    Thomas Kristensen har vist sig at være bedre, end jeg umiddelbart troede, da vi købte ham.
    Rasmus Würtz har til gengæld intet bevist. Han fik chancen i en halvsæson, og selvom det måske nok er lige kort nok tid, får man altså ikke voldsomt mange chancer i København. Han greb ikke sin, og hvis vi kan få penge for ham, samt en bedre erstatning, må han finde sig et andet sted at optræde.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: En færdig trup?

    Med denne nyhed, tror jeg at det er 100% sikkert, at JC ikke ryger i dette vindue.
    http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8757

    Jeg tror, at man har ventet med at give Wiland et nummer, før man havde fået afklaring på om JC skulle sælges eller ej. Hvis han var, villet han jo nok have fået nr. 1.
    Både Vingaard og N'Doye fik numre fra start af, men det er først nu Wiland har fået nr. 21.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: En færdig trup?

    Kan ikke forestille mig hvor vi skulle forstørke os henne ?

    Det eneste sted jeg umiddelbart ville være lidt bange for var venstre midt, men eftersom Cesar sagtens kan spille der og Grønkjær (Krydser mine små fingre PLZ) bliver klar i løbeet af foråret så har vi måske nok den bredeste trup i mandsminde !!!! :-D... i mine øjne dog ikke den bedste meeeen den bredeste !!!
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    52

    Re: En færdig trup?

    Truppen er komplet+1... Junior er i overskud og jeg ser ham gerne ryge i dette transfervindue.
    Würtz er en fantastisk reserve til den central midt og hvis han skal noget skal han lejes ud så han kan komme i kampform... manden har vel nærmest været ude i 1 år med få uger spilletid imellem før han blev skadet på ny.
    Dejligt at man har en trup som kan blive spillet sammen fra træningsstart uden at der kommer nye folk ind.
    Vi må nok erkende at JC og Atiba ryger til sommer... JC har jeg hørt har en klausul på en slik når vi kommer til sommerferien og Atiba vil gerne prøve en stærkere liga.
    Vi har en trup med et kæmpe potentiale og glæder mig til forsat at følge holdet hvis vi kan holde fast i største delen af truppen

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: En færdig trup?

    Tror det ville være dumt at sælge Rasmus Würtz!
    Han har slet ikke fået sin chancen i klubben, jeg husker også da vi købte linderoth, der var han heller ikke helt heldig i starten, men så snart han havde været her lidt tid, fandt man ud af at bruge hans kvaliteter på den rigtige måde.
    Personligt syntes jeg ikke Rasmus Würtz var så dårlig, jeg syntes at det var holdet der ikke fungeret optimalt på det tidspunkt, og der mener jeg faktisk at han var en af de eneste positive spillere der løb rundt i parken.
    Derfor behold Würtz, og sæt ham på holdet istedet for den evige bagyd-spiller Hjalte!

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: En færdig trup?

    Jeg vil til dels give dig ret angående Würtz, Tåsinge-FB. Dog vil jeg mene at holdet spillede en af de bedste kampe holdet har spillet før Santin-æraen, da Würtz smed videre avancement i CL væk mod Benfica. At holdet ikke spillede godt da Würtz kom ind, ja måske, men Würtz imponerede bestemt heller ikke!

    Men hans skader har selvfølgelig betydet at han efterfølgende ikke har haft mulighed for rigtig at bevise hvad han kan, når først han er blevet kørt ind på holdet. De få gange vi har set ham i efteråret og hans kamp tidligt i foråret (hvor han blev skadet) har han vist gejst! Og det savner holdet stadig, så jeg kunne bestemt godt forestille mig at Würtz kunne blive værdifuld for holdet, da han har en masse at bevise.

    Jeg siger giv ham en chance.. Afskib i stedet Junior og Hutch.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    30

    Re: En færdig trup?

    enig..
    Wurtz har helt sikkert et større potientiale end Hjalte. Desuden er han væsenlig bedre i defensiven og har et bedre blik for de dybe stikninger.. I mine øjne er Hjalte en backup spiller med niveau til et hold i midten/bunden af Suppen.
    tror også vi har kvaliteten til at undvære Atiba.. men vent til sommer og få så en god pris med en videresalgs klasul på.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: En færdig trup?

    ›Tror det ville være dumt at sælge Rasmus Würtz!
    ›Han har slet ikke fået sin chancen i klubben, jeg husker også da
    ›vi købte linderoth, der var han heller ikke helt heldig i
    ›starten, men så snart han havde været her lidt tid, fandt man ud
    ›af at bruge hans kvaliteter på den rigtige måde.
    ›Personligt syntes jeg ikke Rasmus Würtz var så dårlig, jeg syntes
    ›at det var holdet der ikke fungeret optimalt på det tidspunkt, og
    ›der mener jeg faktisk at han var en af de eneste positive
    ›spillere der løb rundt i parken.
    ›Derfor behold Würtz, og sæt ham på holdet istedet for den evige
    ›bagyd-spiller Hjalte!

    Vi kan enes om at Würtz måske ikke helt har fået chancen og måske bør have den om tiden er til det. Men jeg mener så ikke at Würtz imponerede mere offensivt end Hjalte gør/gjorde. Hele problemet med de to sammen, var vel netop at der ikke kom noget fremadrettet.
    Er Hjalte bagud spillende, så var Würtz max. sidelæns spillende. Ja et par gode afleveringer fremad banen i 5-2 sejren over Esbjerg, men der kom Hjalte så på tavlen i stedet for.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: En færdig trup?

    JC kommer i hvert falde ingen steder i dette vindue.

    http://www.bold.dk/nyt/Jesper-Christ...aa-blive-i-FCK

    Vores nye svensker er spæret mod city og derfor bliver fc nød til at holde på Jc. Dog ser det ud til at han kan smutte meget billigt til sommer, hvilket nok gør at klubben ikke modtager et tilbud som de ikke kan sige nej til.

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: En færdig trup?

    ›enig..
    ›Wurtz har helt sikkert et større potientiale end Hjalte. Desuden
    ›er han væsenlig bedre i defensiven og har et bedre blik for de
    ›dybe stikninger.. I mine øjne er Hjalte en backup spiller med
    ›niveau til et hold i midten/bunden af Suppen.
    ›tror også vi har kvaliteten til at undvære Atiba.. men vent til
    ›sommer og få så en god pris med en videresalgs klasul på.

    Ud fra din betragning må man så sige at Hjalte får enormt meget ud af det!
    I tilgift pt. inde omkring landsholdet og sikker starter blandt Ståles foretrukne 11. Og nej Hjalte er ikke nogen spetakulær spiller og tilmed ikke så målfarlig som tidligere, men jeg mener om nogen, at han er en vigtig balancespiller for holdet.

    Jeg så meget pudsigt at Kenneth Møller fra Randers havde Hjalte som kandidat til efterårets spiller i superligaen, blandt andet ud fra en betragtning om hvor vigtig han er for fck´s hold og vurderingen var at Hjalte nærmest støvsugede banen for bolde.
    Mig bekendt er Hjalte og Kenneth Møller ikke i familie med hinanden:-)
    Men jeg erkender blankt at Hjalte sjældent tager store overskrifter, men jeg tror ikke det ville være hensigtsmæssigt at erstatte ham med en 10 ´er, da jeg er overbevist om at Hjaltes arbejdsmæssige kvaliteter og dyder frigiver en del plads til andre.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    244

    Re: En færdig trup?

    ›Ud fra din betragning må man så sige at Hjalte får enormt meget ud af det!
    ›I tilgift pt. inde omkring landsholdet og sikker starter blandt
    ›Ståles foretrukne 11. Og nej Hjalte er ikke nogen spetakulær
    ›spiller og tilmed ikke så målfarlig som tidligere, men jeg mener
    ›om nogen, at han er en vigtig balancespiller for holdet.

    ›Jeg så meget pudsigt at Kenneth Møller fra Randers havde Hjalte
    ›som kandidat til efterårets spiller i superligaen, blandt andet
    ›ud fra en betragtning om hvor vigtig han er for fck´s hold og
    ›vurderingen var at Hjalte nærmest støvsugede banen for bolde.
    ›Mig bekendt er Hjalte og Kenneth Møller ikke i familie med hinanden:-)
    ›Men jeg erkender blankt at Hjalte sjældent tager store
    ›overskrifter, men jeg tror ikke det ville være hensigtsmæssigt at
    ›erstatte ham med en 10 ´er, da jeg er overbevist om at Hjaltes
    ›arbejdsmæssige kvaliteter og dyder frigiver en del plads til
    ›andre.

    En af de undervurderede egenskaber ved Hjalte er hans evne til at flytte boldene fra side til side. Det er karakteristisk for de kampe som Hjalte ikke spillede i efteråret, at vores spil blev meget ensidigt. Når vi fejlede i gennembrud i højre side, prøvede vi igen og igen. Det er meget tydeligt at Hjalte ikke er manden der lægger den næstsidste aflevering i dybden, men når han modtager bolden er han typisk max to berøringer om at flytte den til den modsatte side af hvor den kom fra. Det er uvurderligt for os, at bolden skiftes hurtigt mellem de mere kreative fløje. Efterårets Hjaltefri kampe viste med al tydelighed, at ingen af vores andre midtbanespillere fordeler bolden ligeså hurtigt og "bredt" som Hjalte.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #28
    alsvik Slettet

    Re: En færdig trup?

    Hjalte er en meget undervurderet spiller!
    Han er løbestærk, har en lav fejlprocent, gør oftest det lette, bremser ikke spillet, gør sig altid spilbar, er meget disciplineret i forhold til tilbageløb, kommer ofte med frem på modstanderens banehalvdel, tager gerne de dybe løb og så er han rigtig god til at skabe balance på midtbanen. Hjalte spiller med stor ro, har selvtillid i rollen og gør sine medspillere bedre...


    Landsholdsudtagelsen var nok ikke kun et udtryk for Hjaltes kvaliteter, men også for skader andre steder. Hjalte er ikke i top 5 over danske midtbanespillere og hans kvaliteter rækker ikke til Real Madrid eller Manchester United - klart ikke!

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: En færdig trup?

    ›Hjalte er en meget undervurderet spiller!
    ›Han er løbestærk, har en lav fejlprocent, gør oftest det lette,
    ›bremser ikke spillet, gør sig altid spilbar, er meget
    ›disciplineret i forhold til tilbageløb, kommer ofte med frem på
    ›modstanderens banehalvdel, tager gerne de dybe løb og så er han
    ›rigtig god til at skabe balance på midtbanen. Hjalte spiller med
    ›stor ro, har selvtillid i rollen og gør sine medspillere bedre...


    ›Landsholdsudtagelsen var nok ikke kun et udtryk for Hjaltes
    ›kvaliteter, men også for skader andre steder. Hjalte er ikke i
    ›top 5 over danske midtbanespillere og hans kvaliteter rækker ikke
    ›til Real Madrid eller Manchester United - klart ikke!

    Mener bestemt ikke Hjalte er undervurderet, nu har vi efterhånden set ham spille i en lang årrække. Han gør det fornuftigt, men det er også det. Mener klart at vores centrale midtbane er den mest profilfattige vi har pt, den har ellers været vores stærkeside med typer som Ståle, Peter Nielsen, CP Mykland, Linderoth mv.

    Imo har ingen af vores spillere på den centrale midt internationalt nivue, og mener stadigt at der burde købes 2 profiler til de pladser hvis vi virkeligt vil frem i verden.

    Hverken Wurtz, TK, Hjalte eller Kvist imponerer mig på den centrale overhovedt, omend de gør det ok på superliga nivue.


  24. #30
    alsvik Slettet

    Re: En færdig trup?

    ... og vi spiller jo i superligaen ...

    :o)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Bagger færdig i Klebben
    By Geo in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 01.09.04, 16:12
  2. Linderoth færdig i Everton!!!!!
    By dixie dean in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 28.07.04, 21:13
  3. NCH snart færdig!
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 27.07.04, 18:46
  4. Brøndby's nuværende trup Vs. FCK's nuværende trup
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 18.02.04, 15:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •