Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: Mads Laudrup skifter til Herfølge

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Mads Laudrup skifter til Herfølge

    F.C. København, Mads Laudrup og Herfølge Boldklub er blevet enige om, at midtbanespilleren skifter til 1. divisionsklubben med øjeblikkelig virkning. Mads Laudrup nåede at spille 5 førsteholdskampe for F.C. København.

    - Mads har været en fin repræsentant for klubben igennem hele sin tid, og vi ønsker ham selvfølgelig al mulig held og lykke med de nye udfordringer i Herfølge, siger sportsdirektør Carsten V. Jensen. http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8760



    Mads havde i forvejen mere end svært ved at komme på holdet, og med købet af både Vingaard og N´Doye er det forståeligt at han skifter !! Han vil ikke kunne få spilletid hos os - desværre :(
    Jeg ønsker Mads held og lykke i hans nye klub og håber at vi får ham at se i SAS-Ligaen fra næste sæson !!

    Kontrakten går til år 2011
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    172

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    Jeg havde forventet, at han ville tage til Fcn. Jeg synes de er gode til at gøre dem bedre og udvikle dem i den positive retning. Se bare på TK, Bernburg, Nordstrand, Danny Olsen, og mange andre spillere som har spillet i den klub.

    Men held og lykke til Mads Laudrup, større end hans far blir han sku ikke.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    52

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    Fuldt ud forståeligt.
    Han kan se frem til fast spilletid i Herfølge og hvis han så bliver god nok, har vi jo pengepungen til at købe ham tilbage.
    Havde nu helst set ham være lejet ud, så han kunne få noget fast spilletid, men han må have held og lykke.

    Lige en ruffel til den fan som skrev i ekstra bladet eller bt idag.
    "Hvorfor købte vi ikke Andreas Laudrup i stedet for en ukendt senegaleser"
    Ofte kan man være kritisk, men det der er hjernedødt. A. Laudrup er et ungt talent, men jeg tror ikke selvom at FCK havde budt på ham, at han havde valgt os... SPILLETID.
    Så ukendt er Dame N'doye nu heller ikke.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    ›F.C. København, Mads Laudrup og Herfølge Boldklub er blevet enige
    ›om, at midtbanespilleren skifter til 1. divisionsklubben med
    ›øjeblikkelig virkning. Mads Laudrup nåede at spille 5
    ›førsteholdskampe for F.C. København.

    ›- Mads har været en fin repræsentant for klubben igennem hele sin
    ›tid, og vi ønsker ham selvfølgelig al mulig held og lykke med de
    ›nye udfordringer i Herfølge, siger sportsdirektør Carsten V.
    ›[url]http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=87 60[/url
    ›Jensen. ]



    ›Mads havde i forvejen mere end svært ved at komme på holdet, og
    ›med købet af både Vingaard og N´Doye er det forståeligt at han
    ›skifter !! Han vil ikke kunne få spilletid hos os - desværre :(
    ›Jeg ønsker Mads held og lykke i hans nye klub og håber at vi får
    ›ham at se i SAS-Ligaen fra næste sæson !!

    ›Kontrakten går til år 2011


    Ja held og lykke til ham. Det er selvfølgeligt ærgeligt at et talent forlader os. Men spørgsmålet er om han har hvad der skal til. Han har navnet ok, men er resten der. Håber alt det bedste

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    Havde egentlig osse helst set ham blive lejet ud, helst for at se om han virkelig kunne noget, eller om det bare var pga navnet vi havde ham..

    for han har aldrig vist mig noget ? hverken i de træninger jeg har set, eller 2. holdskampene..

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    Herfra skal der også lyde et stort held og lykke.
    Personligt vil jeg mest huske Mads Laudrup for at være meget sympatisk, mere end jeg vil huske hans spil som vi ikke har fået mange chancer for at vurdere. Han var en af dem som tog sig god tid, når knægten og jeg var inde og overvære en træning og få et par autografer og et billed eller to.

    Jeg tror at Mads´s psyke minder mere om Brian Laudrups end Michaels og derfor er fast spilletid og mange chancer samt stor tillid nok nøgleordene for at få ham til at præstere maksimalt. De krav kan Fck ikke honorere qua mængden af gode spillere, så det ligner et forbnuftigt skifte.
    Jeg vil glæde mig til at se ham igen, når vi gæster danmarks kedeligste stadion i hård konkurrence med Lyngby, hvis Herfølge rykker op.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    ›Jeg tror at Mads´s psyke minder mere om Brian Laudrups end
    ›Michaels og derfor er fast spilletid og mange chancer samt stor
    ›tillid nok nøgleordene for at få ham til at præstere maksimalt.
    Jeg kan slet ikke se, at hans skifte skulle have noget som helst med psyken at gøre. Han har jo for hulen netop forlænget med FCK for to år siden, da han vurderede, at han udviklede sig godt i klubben, fordi han trænede med spillere på højt niveau, og det kræver da en psyke der minder knap så meget som farbror Brian. At der selvfølgelig var en grænse for, hvor længe han ville nøjes med at spille på 2. divisions-niveau er kun naturligt, når nu der ikke blev givet de store muligheder for at prøve sig af i Superligaen med indskiftninger for FCK.

    Det skal blive spændende at følge ham i Herfølge, som er en forfærdelig klub, men nu lidt mindre end for et par dage siden. Held og lykke i hvert fald til den pivunge assistkonge fra Østerbro.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    ›Jeg kan slet ikke se, at hans skifte skulle have noget som helst
    ›med psyken at gøre. Han har jo for hulen netop forlænget med FCK
    ›for to år siden, da han vurderede, at han udviklede sig godt i
    ›klubben, fordi han trænede med spillere på højt niveau, og det
    ›kræver da en psyke der minder knap så meget som farbror Brian. At
    ›der selvfølgelig var en grænse for, hvor længe han ville nøjes
    ›med at spille på 2. divisions-niveau er kun naturligt, når nu der
    ›ikke blev givet de store muligheder for at prøve sig af i
    ›Superligaen med indskiftninger for FCK.

    ›Det skal blive spændende at følge ham i Herfølge, som er en
    ›forfærdelig klub, men nu lidt mindre end for et par dage siden.
    ›Held og lykke i hvert fald til den pivunge assistkonge fra
    ݯsterbro.

    Nu er 2 år i den grad også længe at vente og mon ikke at Mads Laudrup regnede med at få fast spilletid da han for år 2 år siden forlængede?
    Jeg synes at han, forståeligt nok, har set knap så lyst på sin fremtid og i et interview (skal prøve at finde et link) tilkendegav han sin skuffelse over den manglende chance og tilkendegav hvor svært det var at vise noget på de sporadiske chancer han blev tildelt.
    Jeg synes ikke han virker som en med rundsave på albuerne.

    Uden at opgradere niveauet i superligaen mere end højest nødvendigt, så ser jeg nogle paraleller til den berømte farbror og far.
    Hvor Brian givet kun kunne præstere når han havde fuld tillid, som tilfældet var det I Rangers, på landsholdet og i Ajax hvor han var stjernen og i skærende kontrast hertil står opholdet i Milan og Chelsea, hvor det var tydeligt for enhver at han havde svært ved at gribe de chancer han fik.
    Helt omvendt virkede det på Michael når Johan Gryuf havde sat ham af holdet i Barcelona. Han kom nærmest ind hvergang og leverede det perfekte svar i form af gode præstationer. Et skuffende lejeophold i Lazio blev kontrakten med Juventus vekslet til da en ung Michael ankom til Italien, men skal hilse og sige at modsvaret var et spil der livet lettere, da han så endelig ankom til Juventus.
    Ser du det synes jeg i den grad har noget med psyke at gøre?

    Nu kan meget ske, men ja jeg tipper personligt at Mads ligger i samme kategori som Brian og tror ikke at han nogensinde kommer til at begå sig i toppen af noget, men derimod tror jeg sagtens at han kan få succes mere middelmådige steder hvor chancerne er flere.
    Sidst redigeret af 2di : 16.01.09 kl. 09:06

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    Jeg synes at det er et fantastisk klubskifte for alle parter.

    Det primære må være at Mads får regelmæssig kamptræning og bevist sit talent. Det får han alle chancer for i Herfølge, som også må føle at de har gjort lidt af et scoop, både sportsligt og PR.

    Og skulle FCK på et senere tidspunkt få lyst til at købe ham tilbage, så er Herfølge nok til at forhandle med. Det var i hvert fald ikke meget de forlangte for deres tidligere stjerne Rynell.

    Jeg glæder mig i hvert fald meget til at følge hans udvikling, nu hvor han for alvor får lov til at prøve sit talent af. Er der nogen der ved hvordan pølserne er på Herfølge Stadion? Der er jo ikke så langt :-)

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    Jeg håber også at han får succes i Herfølge. Hvor meget fik FCK egentlig for ham?

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    415

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    Da første division i weekenden gik i gang igen efter vinterpausen, fik Mads Laudrup samtidig sin debut for Herfølge. Og det gjorde han såmænd ganske godt ved (helt eller delvist) at lægge op til begge Herfølges mål i 2-1-sejren over FC Amager.

    Og han lader til at være ganske godt tilfreds - både med sit spil i går og med sin nye klub, hvor han trives godt:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1143721.ece

    Michael

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    44

    Re: Mads Laudrup skifter til Herfølge

    ›Jeg synes at det er et fantastisk klubskifte for alle parter.

    ›Det primære må være at Mads får regelmæssig kamptræning og bevist
    ›sit talent. Det får han alle chancer for i Herfølge, som også må
    ›føle at de har gjort lidt af et scoop, både sportsligt og PR.

    ›Og skulle FCK på et senere tidspunkt få lyst til at købe ham
    ›tilbage, så er Herfølge nok til at forhandle med. Det var i hvert
    ›fald ikke meget de forlangte for deres tidligere stjerne Rynell.

    ›Jeg glæder mig i hvert fald meget til at følge hans udvikling, nu
    ›hvor han for alvor får lov til at prøve sit talent af. Er der
    ›nogen der ved hvordan pølserne er på Herfølge Stadion? Der er jo
    ›ikke så langt :-)

    Kunne man ikke også tænke sig at FCK har sikret sig tilbagekøbelsesret i salgs aftalen?!?

    Og pølserne på Herfølge er fantastiske :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mads Laudrup ikke med til Portugal?
    By MrBertel in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 13.08.07, 17:41
  2. Mads Laudrup
    By andersgroen in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 08.11.04, 23:15
  3. Mads Westh permanent til Herfølge
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 02.07.03, 15:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •