Side 23 af 29 FørsteFørste ... 1320212223242526 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 432

Emner: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Det er altså ikke første gang han er en hat. Han har tidligere gjort det med mælk. Her var han på lønningslisten hos Irma, hvor hans indkøbsliste blev brugt som en del af et reklamefremstød. På den indkøbsliste var "Urmælk" som en fast del af hans indkøb. Sideløbende gik han så gået fuldstændigt balalajka og beskrev mælk som voldtægtssaft i flere opslag på facebook.
    Jeg kan se problemet i det, når tingene sker sideløbende - men der er en forskydning på 3 år her? Come on, så går man sgu mere efter manden end bolden.
    Synes i stedet fokus skal være på at få nedbragt antallet af rygere, og ikke mindst antallet af unge som begynder.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #332
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Jeg kan se problemet i det, når tingene sker sideløbende - men der er en forskydning på 3 år her? Come on, så går man sgu mere efter manden end bolden.
    Synes i stedet fokus skal være på at få nedbragt antallet af rygere, og ikke mindst antallet af unge som begynder.
    Nu var det ikke et oplæg til debat om retfærdigt eller ej, men helt alene at jeg har nossefryder mig over at han får en tur i mediemøllen. Det vil jeg have lov til :)
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  4. #333
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Der kan være noget om det, i forhold til at han kører rundt i en CO2-svinende bil og samtidig prædike for miljøet - men at kalde ham hykler for at være konferencier for 3 år siden hos tobaksindustrien, når han nu sætter fokus på et enormt vigtigt emne, tangerer jo latterligt.

    Kan man ikke udvikle sig som menneske henover årene? Kan det ikke blive have været et job som så mange andre?
    Synes man bør gå efter bolden, og ikke manden (for at blive i fodboldsproget), når nu emnet der belyses er enormt vigtigt.
    Pointen er jo, at han ikke har nævnt det. Så ville han have haft lidt mere troværdighed. Troværdighed skal man værne om.

  5. #334
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Nu var det ikke et oplæg til debat om retfærdigt eller ej, men helt alene at jeg har nossefryder mig over at han får en tur i mediemøllen. Det vil jeg have lov til :)
    Bevares, det skal du selvfølgelig have lov til :) Men så er det også mere personen man er efter ;)

  6. #335
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    ...
    Kan man ikke udvikle sig som menneske henover årene? Kan det ikke blive have været et job som så mange andre?
    Synes man bør gå efter bolden, og ikke manden (for at blive i fodboldsproget), når nu emnet der belyses er enormt vigtigt.
    Jo selvfølgelig skal man udvikle sig. Men nu er nypuritaneren den mest irriterende puritaner at høre på. Og derfor kan man godt nossefryde sig når nypuritaneren ryger en tur i mediemølllen.
    Sidst redigeret af djurlander : 24.08.19 kl. 08:57

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #336
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Det nossefryder mig en lille bitte smule, at Radio 24syv tabte udbuddet om DAB-kanalen. Når man begynder på udsagn som dette "Lukker 24syv, findes den journalistik, vi laver, ikke mere. Og den kommer aldrig til at findes igen" så kan jeg ikke lade være med at tænke, at man er blevet en lille smule for selvfede og overbeviste om, at man aldrig kan begå fejl. Desuden er Kirsten Birgit ikke sjov og har aldrig været det.


  9. #337
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    At "hele danmarks hjemmebane" er ved at nedsmelte oven på håndboldfiaskoen.


  10. #338
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    At Malmbøf er godt igang med at tage den hårdt bagfra af Wolfsburg på hjemmebane....

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #339
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Jeg ved ikke om det skal i “det undrer mig-”, “det pisser mig af-“ eller i denne tråd, men alternativets implosion kræver en honerable mention, i en eller alle af trådene. Først og fremmeste nossefryder mig at de er sprængt til stykker, selvom jeg egentlig fandt projektet sympatisk da det var på sit idestadie. Men med summen af historie over de sidste to år, så nossefryder det mig at de er i total opløsning. Derefter ved jeg ikke om det pisser mig mest af, eller jeg blot undrer mig, over deres manglende professionalisme. Specielt deres manglende evne til at stå ved demokratiske beslutninger er både afpissende og undrende.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #340
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    ... at FCM var ét Juve-mål eller en mærkelig UEFA-kalender fra at blive seedet i 2. kvalrunde. Ja, jeg vil gerne have at Danmark får så mange koefficientpoint, så det bliver nemmere for os at kvalificere os til Champions League. Men at FCM misser en mulighed for en seedning, og at det lige præcis er Ankersen, Steinlein & co., der trækker det korteste strå, det kan jeg altså godt phrüde mig lidt over..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  15. #341
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    8-2! Det nossephrüder mig at hele danmarks Barcelona fik en røvfuld.


  16. #342
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    8-2! Det nossephrüder mig at hele danmarks Barcelona fik en røvfuld.
    Kan ikke være mere enig. Hold nu kæft, hvor har det været belastende med alle de folk som de de sidste 5-10 år er sprunget ud som pludselige Barca (og Messi) fans og det på trods af, at mange aldrig har set en fodboldkamp live.
    Jeg vil sgu ønske, at jeg skrevet alle navnene ned, så jeg kunne dunke dem i hovedet nu :-D .....men hey, halvdelen af dem holder jo nok med Bayern eller City eller hvem der vinder CL nu.....

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #343
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kan ikke være mere enig. Hold nu kæft, hvor har det været belastende med alle de folk som de de sidste 5-10 år er sprunget ud som pludselige Barca (og Messi) fans og det på trods af, at mange aldrig har set en fodboldkamp live.
    Jeg vil sgu ønske, at jeg skrevet alle navnene ned, så jeg kunne dunke dem i hovedet nu :-D .....men hey, halvdelen af dem holder jo nok med Bayern eller City eller hvem der vinder CL nu.....
    Siden kampen i parken hvor Valdez ikke så rødt for sit mordforsøg på N’doye har jeg ikke kunne snuppe klubben. Ja I hold a grudge!


  19. #344
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Det fryder mig gevaldigt meget, at når nu at FCM skulle gøre at vores handel med Pione Sisto gik i vasken,
    så må de selv se ham daffe tilbage til Spanien, fordi de ikke har råd til at købe ham fri af Celta Vigo hahaha....FRYD !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  20. #345
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Det fryder mig gevaldigt meget, at når nu at FCM skulle gøre at vores handel med Pione Sisto gik i vasken,
    så må de selv se ham daffe tilbage til Spanien, fordi de ikke har råd til at købe ham fri af Celta Vigo hahaha....FRYD !!!
    Han bliver præsenteret med deres nye trøje - wait for it!

  21. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •