Side 21 af 29 FørsteFørste ... 1118192021222324 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 433

Emner: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Hvorfor BØF's gummiben i år nossephrüder mig en tand mere end under normale omstændigheder:

    For nogle år tilbage, mens jeg læste idræt på uni, havde jeg en underviser, som "umotiveret" slagtede mig til eksamen, bl.a. ved at indirekte anklage mig for at snyde med resultater, og at jeg ikke selv kunne være kommet frem til de ellers fuldstændig korrekte konklusioner, mine undersøgelser nåede frem til. Og det, på trods af han som min vejleder havde været med i hele processen. Fedt at blive anklaget for snyd i løbet en eksamen, som på grund af fagets udformning blev afholdt med 30 medstuderende som tilskuere. Afslutningsvis gav han mig et 02, med begrundelsen "jeg vil ikke dræbe din trang til at være videnssøgende". Kæft, hvor føler man sig ydmyget og dolket i ryggen.

    Et par år senere læser jeg, at han er blevet ansat i BØF, og har til opgave at inkorporere vindermentalitet i truppen, og blandt andet ruste spillerne til at undgå at få "gummiben". Når BØF så netop fejler og smider en ellers komfortabel føring væk på lige præcis det parameter, kan jeg ikke lade være med at nossephrüde mig en ekstra omgang og tænke "Karma".
    Sidst redigeret af Kiwi : 19.04.21 kl. 16:26
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #302
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Nøj, hvor vi jinx'er den...
    Bare rolig. Hvad vi skriver herinde eller i øvrigt går og tænker og føler har ingen betydning for, hvordan det ender på mandag. Selv tak. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Nøj, hvor vi jinx'er den, men i denne sæson må vi virkelig glæde os, selv kortvarigt, når vi kan.

    Og glem ikke, at herning aldrig har haft gummiben. Det kommer i hvert fald ikke til at ske igen.
    Vores jinxeri skal jo opvejes imod en næsten samlet Sportspresse samt manden med "The Double" tatoveringen. Der er masser at tage af ....
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Vores jinxeri skal jo opvejes imod en næsten samlet Sportspresse samt manden med "The Double" tatoveringen. Der er masser at tage af ....
    For ikke at nævne deres kæmpe jinx tifo før FCM kampen med DM pokal m. BØF indgraveret og guldkonfetti en masse.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #305
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!


  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #306
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Samme runde hvor Brøndby fik massiv dommerhjælp mod Hobro, hvor en meget tydelig offside ikke blev dømt meget sent i kampen, hvor Hobro lå til at tage point fra Brøndby så venligst stop piveriet derude, mange tak!

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #307
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Samme runde hvor Brøndby fik massiv dommerhjælp mod Hobro, hvor en meget tydelig offside ikke blev dømt meget sent i kampen, hvor Hobro lå til at tage point fra Brøndby så venligst stop piveriet derude, mange tak!
    Jo, jo, men der er trods alt væsentlig forskel på dommerfejl og aftalt spil. Vi ville givetvis også have det rimeligt stramt med den Sønderjyske-kamp, hvis det var os, der stod i den tilsvarende situation.

    Men man må jo bare sige til Brøndby, at Sønderjyske er blevet undersøgt og frikendt. Man ændrer ikke på en fældet dom, fordi konsekvenserne af en mulig udåd efterfølgende ændrer sig.

    Og hvis man synes, det er nederen at miste et mesterskab på grund af aftalt spil, så kunne det være, man skulle have ladet være med at tage Claus Thomsen i hånden og vedtage den hollandske gøglerstruktur med kunstige spændingsmomenter, der inviterer til unfair play.

    Så på den baggrund istemmer jeg koret: Bare ærgerligt, Brøndby! (hvis de altså mister mesterskabet, oh gys...)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #308
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo, jo, men der er trods alt væsentlig forskel på dommerfejl og aftalt spil. Vi ville givetvis også have det rimeligt stramt med den Sønderjyske-kamp, hvis det var os, der stod i den tilsvarende situation.

    Men man må jo bare sige til Brøndby, at Sønderjyske er blevet undersøgt og frikendt. Man ændrer ikke på en fældet dom, fordi konsekvenserne af en mulig udåd efterfølgende ændrer sig.

    Og hvis man synes, det er nederen at miste et mesterskab på grund af aftalt spil, så kunne det være, man skulle have ladet være med at tage Claus Thomsen i hånden og vedtage den hollandske gøglerstruktur med kunstige spændingsmomenter, der inviterer til unfair play.

    Så på den baggrund istemmer jeg koret: Bare ærgerligt, Brøndby! (hvis de altså mister mesterskabet, oh gys...)
    Enig i, at den eneste relevante diskussion i denne forbindelse handler om turneringsformen.

    Hvis ikke det var fordi, at SJE i praksis var bedre stillet ved at tabe den pågældende kamp, ville den den absurde debat om, hvorvidt SJE forsvarens tilbageløb var hel- eller halvhjertet, aldrig have opstået. Nogle siger, at "enhver kan se, at forsvarerens tilbageløb ikke var helhjertet". Nej, det kan enhver faktisk ikke se - det er en subjektiv vurdering. Det, enhver kunne se, var, at SJE havde størst fordel af at tabe kampen. Sådan var turneringen lagt ud - og BØF er nu to point bagefter nr. 1 i den turnering, som er afviklet præcis som planlagt.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #309
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Enig i, at den eneste relevante diskussion i denne forbindelse handler om turneringsformen.

    Hvis ikke det var fordi, at SJE i praksis var bedre stillet ved at tabe den pågældende kamp, ville den den absurde debat om, hvorvidt SJE forsvarens tilbageløb var hel- eller halvhjertet, aldrig have opstået. Nogle siger, at "enhver kan se, at forsvarerens tilbageløb ikke var helhjertet". Nej, det kan enhver faktisk ikke se - det er en subjektiv vurdering. Det, enhver kunne se, var, at SJE havde størst fordel af at tabe kampen. Sådan var turneringen lagt ud - og BØF er nu to point bagefter nr. 1 i den turnering, som er afviklet præcis som planlagt.
    Nu hænger sagen jo ikke kun på tilbageløbet. Det hjalp i hvert fald ikke på det, at Christian Jakobsen før kampen stod og bekræftede, at de fra start gik efter sejren, men at de har en mand på bænken, der fulgte med i de andre kampe og så måtte de se, hvad der skete. Hans interview efter kampen efterlader vel ikke meget tvivl heller. Og så er der også hele det med, at Mads Hvilsom har sendt en snap hvor der står, at han kom ind og fik fortalt, at han ikke måtte score. At spillerne så efterfølgende til DIF siger, at de bestemt ikke tabte med vilje og at DIF derfor ikke kunne løfte bevisbyrden, ændrer vel ikke på de faktiske omstændigheder.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #310
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Det nossefryder mig helt ind i hjertet at planerne om et Formel 1 i KBH er blevet lagt i graven. Særligt at HD Rigmand Lars Tuder over beslutningen, timingen og alt muligt.

    Hehe


  19. #311
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Det nossefryder mig helt ind i hjertet at planerne om et Formel 1 i KBH er blevet lagt i graven. Særligt at HD Rigmand Lars Tuder over beslutningen, timingen og alt muligt.

    Hehe
    Hvorfor vil i ikke have en af verdens største sports begivenheder til kbh. ??

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #312
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Hvorfor vil i ikke have en af verdens største sports begivenheder til kbh. ??
    Fordi vores by er belastet nok af arrangementer hver evig eneste weekend i forvejen, fordi byen ikke kun skulle spærres af i én dag, men i en uge, fordi en af landets rigeste (som bor i Schweiz) vil have mig og de andre skatteydere til at betale for "at få sat København på verdenskortet", fordi Formel I larmer endnu mere end Distortion-helvedet - og måske også sviner endnu mere (hvis det ellers er muligt)?
    Sidst redigeret af Langemand : 21.09.18 kl. 22:01
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3


  22. #313
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Fordi vores by er belastet nok af arrangementer hver evig eneste weekend i forvejen, fordi byen ikke kun skulle spærres af i én dag, men i en uge, fordi en af landets rigeste (som bor i Schweiz) vil have mig og de andre skatteydere til at betale for "at få sat København på verdenskortet", fordi Formel I larmer endnu mere end Distortion-helvedet - og måske også sviner endnu mere (hvis det ellers er muligt)?
    Hey, dit indlæg passer bedre på SSO el. alternativt i prol-tråden.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #314
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Fordi vores by er belastet nok af arrangementer hver evig eneste weekend i forvejen, fordi byen ikke kun skulle spærres af i én dag, men i en uge, fordi en af landets rigeste (som bor i Schweiz) vil have mig og de andre skatteydere til at betale for "at få sat København på verdenskortet", fordi Formel I larmer endnu mere end Distortion-helvedet - og måske også sviner endnu mere (hvis det ellers er muligt)?
    Har du været til et Formel 1 by løb før ?
    Jeg var ovre og se Singapore og kan vi i kbh. bare gøre det ½ så godt med organisationen, så skal man altså ikke bekymre sig om svineri og den slags.

  25. #315
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Hey, dit indlæg passer bedre på SSO el. alternativt i prol-tråden.
    .oO( https://www.youtube.com/watch?v=26nj-gEE8EA )

  26. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •