Side 10 af 29 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 432

Emner: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Billetpakkerne må simpelthen have en plads i denne tråd! For pokker hvor er det en fornøjelse at høre på flæberiet. Billetpakkerne er en ren genistreg, og der er intet at komme efter. For det er jo kun sofafans af Barcelona eller Messi der føler sig snydt her. Og så måske nogle flødeboller fra Køge eller Herning, der pludselig ville ind at se en af Hele Danmarks Champions League-kampe!?! Hov, så glemte jeg lige sortbørshajerne, som også må ærgre sig. Hehehe.

    Det er sgu nossefryd med krymmel.
    Sidst redigeret af Maarum : 01.09.10 kl. 12:35
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    › For det er jo kun sofafans af Barcelona eller Messi
    ›der føler sig snydt her. Og så måske nogle flødeboller fra Køge
    ›eller Herning, der pludselig ville ind at se en af Hele Danmarks
    ›Champions League-kampe!?! Hov, så glemte jeg lige
    ›sortbørshajerne, som også må ærgre sig. Hehehe.

    Nu føler jeg mig ikke snydt, men jeg ærgrer mig da over tiltaget. Jeg har ikke sæsonkort, delvist fordi jeg kun sjældent har mulighed for at se kampene i Parken. Af samme grund havde jeg ikke forestillet mig at se mere end én eller måske to CL-kampe (men jeg ville så til gengæld meget gerne se den/de kampe). Da knægten udover at spille i KB også har Barcelona som "sin" klub, så jeg en mulighed for at give ham og mig selv en kæmpe oplevelse eller to.

    Jeg tvivlede på, at det skulle lykkes mig at få billetter til Barca-kampen alligevel, men jeg ville da have gjort forsøget. Og Panathinaikos vil jeg selv gerne se (knægten skulle ikke med til dén).

    Nu er det projekt så ikke aktuelt. Prisen er ganske enkelt for høj.

    Der er naturligvis ikke noget at komme efter, og det er sådan set en god idé at bundle kampene set fra PSE's side. No hard feelings. Men jeg ærgrer mig alligevel.


    ›Det er sgu nossefryd med krymmel.

    Det kan tænkes. Og for at blive barnlig "den anden vej", så vil jeg da undlade at belemre de "ægte fans" med min og knægtens flødebolletilstedeværelse i Parken en anden gang.


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    ›› For det er jo kun sofafans af Barcelona eller Messi
    ››der føler sig snydt her. Og så måske nogle flødeboller fra Køge
    ››eller Herning, der pludselig ville ind at se en af Hele Danmarks
    ››Champions League-kampe!?! Hov, så glemte jeg lige
    ››sortbørshajerne, som også må ærgre sig. Hehehe.

    ›Nu føler jeg mig ikke snydt, men jeg ærgrer mig da over tiltaget.
    ›Jeg har ikke sæsonkort, delvist fordi jeg kun sjældent har
    ›mulighed for at se kampene i Parken. Af samme grund havde jeg
    ›ikke forestillet mig at se mere end én eller måske to CL-kampe
    ›(men jeg ville så til gengæld meget gerne se den/de kampe). Da
    ›knægten udover at spille i KB også har Barcelona som
    ›"sin" klub, så jeg en mulighed for at give ham og mig
    ›selv en kæmpe oplevelse eller to.

    ›Jeg tvivlede på, at det skulle lykkes mig at få billetter til
    ›Barca-kampen alligevel, men jeg ville da have gjort forsøget. Og
    ›Panathinaikos vil jeg selv gerne se (knægten skulle ikke med til
    ›dén).

    ›Nu er det projekt så ikke aktuelt. Prisen er ganske enkelt for høj.

    ›Der er naturligvis ikke noget at komme efter, og det er sådan set
    ›en god idé at bundle kampene set fra PSE's side. No hard
    ›feelings. Men jeg ærgrer mig alligevel.


    ››Det er sgu nossefryd med krymmel.

    ›Det kan tænkes. Og for at blive barnlig "den anden
    ›vej", så vil jeg da undlade at belemre de "ægte
    ›fans" med min og knægtens flødebolletilstedeværelse i Parken
    ›en anden gang.


    ›Mvh,
    ›Z

    Meget pudsigt. Jeg sidder i en fuldstændig identisk situation. Knægt på 6½ som vil give sin børneopsparing for at se netop denne ene historiske kamp mellem hans to mandskaber. Farmand som gerne også vil se de to øvrige kampe. Tilbage står så vurderingen af prisen. Jeg kan ikke med min bedste vilje indse, at det skulle være dyrt for den vare, der her er tale om. Men det er selvfølgelig op til den enkelte at vurdere. 1.145,- for tre CL-kampe. Herunder den ret så gigantiske kamp mod Barcelona. Jeg er nærmest tilbøjelig til at kalde det billigt.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    ›være dyrt for den vare, der her er tale om. Men det er
    ›selvfølgelig op til den enkelte at vurdere. 1.145,- for tre
    ›CL-kampe. Herunder den ret så gigantiske kamp mod Barcelona. Jeg
    ›er nærmest tilbøjelig til at kalde det billigt.

    Jeg får med lidt hurtig hovedregning en samlet pris på 2.290 for mig + knægten. Og det er denondelynemig mange penge, når man regner med at vi kun bruger 3 af de seks billetter (her antager jeg at det ikke vil være muligt for mig at afsætte de resterende tre billetter til trediemand).

    Her kan så indsættes diverse tåreperserhistorier om enlige fædre og deres morskabsbudget (og budget i det hele taget).

    Men det er sådan set ikke det der irriterer mig mest ved denne historie. Prisen er for høj for mig - jeg lader være med at købe. Det er der andre der gør i stedet. Produktet kan bære den høje pris. Simpel købmandsregning. Og meget FCK'sk, iøvrigt. Dén del er jeg helt med på som et vilkår, og det er lige præcis dén indstilling hos PSE der gør at FCK (alle gældsposter ufortalt) ligger godt i svinget økonomisk. Det er den rigtige måde at gøre det på, og måske netop dét der adskiller FCK fra resten af klubberne.

    Dér hvor kæden hopper af, er når jeg får revet i næsen at jeg ikke er rigtig fan. Rigtige fans ville naturligvis komme til alle kampe. For rigtige fans gør det derfor ikke nogen forskel om CL-kampene er bundlede eller ej.

    Det budskab læser jeg implicit i udmeldingen fra PSE og det læser jeg meget direkte fra flere sider herinde (og på FB, iøvrigt).

    SYNG ELLER SKRID! siger de ude vestpå. Herinde siger vi: KØB BILLET TIL KAMPE DU IKKE KAN KOMME TIL AT SE, TIL EN PRIS DU IKKE HAR LUFT TIL, ELLER SKRID! (Og så kan du også lige få lidt nossefryd med krymmel på, mens du er på vej ud ad døren).


    Mvh,
    Z

    EDIT: Diverste tastefejl :-)
    Sidst redigeret af Zetterstedt : 02.09.10 kl. 16:28
    All Criminals Are Bastards

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,702

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Hej Zetter, børn og unge kommer med for 660,- kr.

    Ergo skal du "kun" slippe 1805,- kr ;o)
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    @Maarum
    Det er selvfølgelig synd for din 6-årige knægt, at han ikke kan se FCK - Barca. Men er det ikke mere synd for Ove Clausen på 45, der har set samtlige FCK kampe siden 1992, men nu fordi, at din søn på seks pludselig vil i PARKEN, så kan han ikke få billet?

    Hvem skal have den billet? Jeg er ikke i tvivl.

    Og hvis folk kommer med: "Nøh, hvor er du bare brøndbysk. Min søn er ligeså meget ægte fan som Ove". Ja, det er han sikkert, og det har ikke en skid med ægte fans at gøre. Det har noget at gøre med at tage hensyn til kernekunderne*, så lige i dette tilfælde så har Ove altså bare mere "ret" til billetten.

    *(på Brøndbysk: Ægte fans)

    EDIT: Hov. Maarum, kan nu se, at du faktisk syntes, at billetpakkerne er nossephryd + krymmel, så undskyld for belæringen.

    @ Zetterstedt

    Dér hvor kæden hopper af, er når jeg får revet i næsen at jeg ikke er rigtig fan. Rigtige fans ville naturligvis komme til alle kampe.
    Du får ikke revet i næsen, at du ikke er rigtig fan. Men pointen med pakkerne, er jo NETOP at det er folk, der har tid/lyst til at se de to mindre prestigefyldte kampe, der også har ret til at se Barcelona kampen. Og hvis man tænker lidt over det, og kigger lidt indad... Så er det også fair nok.
    Sidst redigeret af Meller : 02.09.10 kl. 17:00
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    ›Du får ikke revet i næsen, at du ikke er rigtig fan. Men pointen
    ›med pakkerne, er jo NETOP at det er folk, der har tid/lyst
    ›til at se de to mindre prestigefyldte kampe, der også har ret til
    ›at se Barcelona kampen. Og hvis man tænker lidt over det, og
    ›kigger lidt indad... Så er det også fair nok.

    Bestemt. Jeg har da forlængst indset at jeg næppe nogensinde får råd eller tid til at se alle kampe. Derfor bliver jeg ikke 20-level FCK-fan. Og derfor har jeg ikke ret til at se en kamp mod Barca.

    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Bestemt. Jeg har da forlængst indset at jeg næppe nogensinde får råd eller tid til at se alle kampe. Derfor bliver jeg ikke 20-level FCK-fan. Og derfor har jeg ikke ret til at se en kamp mod Barca.
    Prøv nu først at skippe snakken om bedste FCK fan, som du selv har bragt på bane, og som du er den eneste der snakker om. Prøv dernæst at overveje situationen lidt nøgternt.

    Du vil gerne have billet til Barcelona, check. Det er der mange andre, der også godt vil. Udover bare at stikke dig en billet inden salget ellers startede, hvordan kunne du så tænke dig at salget var foregået?

    Hvis du nu overvejer det objektivt. Synes du så inderst inde, at det er uretfærdigt, at man forsøger at give faste gæster i Parken en fordel, fremfor folk der kommer sjældent. Ikke noget med bedre fans, bare det jeg skriver. De er jo ikke ude på at holde FCK-fans uden sæsonkort væk. De er ude på at få FCK-fans i Parken i stedet for Barcelona fans. Kan du ikke se det rimelige i, at fans og FCK er bedst tjent med, at de folk, der kommer til Barcelona, er folk, der også gider kommer til Rubin Kazan og Panathinaikos?

    Jeg er selv en - synes jeg selv - vældig stor FCK-fan. Men jeg har heller ikke mulighed for at komme i Parken hver 2. uge - primært fordi jeg er under tøflen, og ikke får lov :-) Så jeg har ikke sæsonkort. Og jeg kommer ikke til alle CL kampe. Men jeg kan da godt se det fornuftige i, at de trofaste kunder i biksen får en fordel her.

    Det er jo ikke mig, FCK er ude på at holde væk. Det er bare pokkers svært, at gøre det nemt for mig at få billet, og svært for Barcelona-fans. Med mindre man gav billetter til de flittigste sideliniedebatører, hvilket jeg helt off-topic synes ville være en fremragende ide :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #144
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Jeg har lige snippet det hele :-).

    Det jeg er sur over, og det der fik mig til at smide en post var disse sætninger:

    "For det er jo kun sofafans af Barcelona eller Messi der føler sig snydt her. Og så måske nogle flødeboller fra Køge eller Herning, der pludselig ville ind at se en af Hele Danmarks Champions League-kampe!?!"

    Jeg er pisseærgerlig over at jeg af flere grunde ikke kan se kampen. Jeg føler mig måske ikke "snydt", men jeg følte mig ihvertfald truffet da jeg læste ovenstående. Og jeg var/er måske en smule oversensitiv. Men bær over med mig: Jeg går glip af en af den slags kampe jeg har set frem til i mange, mange år :-).


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Det jeg er sur over, og det der fik mig til at smide en post var disse sætninger:

    "For det er jo kun sofafans af Barcelona eller Messi der føler sig snydt her. Og så måske nogle flødeboller fra Køge eller Herning, der pludselig ville ind at se en af Hele Danmarks Champions League-kampe!?!"
    Det må man jo give dig. Det er ikke nogen særlig fiks eller korrekt formulering :-) Der er masser af FCK fans, som ikke har mulighed for at se super mange kampe, som bliver "snydt". Også folk, som ikke er flødeboller fra Herning :-) Så formuleringen er dårlig.

    Men der er stadig ingen tvivl om, at man ved denne metode tilgodeser trofaste FCK fans (trofaste som i ofte i Parken), hvilket er en KÆMPE forbedring i forhold til 10000 Barcelona-fans i Parken. Uanset at det også går ud over FCK fans, som ikke er i Parken så tit.

    Pengespørgsmålet er til gengæld helt i skoven. Top-underholdning er dyr. Money talks. Flybilletter er også for dyre for nogen. Sådan er livet så uretfærdigt for folk uden så mange penge.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #146
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    ›Men der er stadig ingen tvivl om, at man ved denne metode
    ›tilgodeser trofaste FCK fans (trofaste som i ofte i Parken),
    ›hvilket er en KÆMPE forbedring i forhold til 10000 Barcelona-fans
    ›i Parken.
    Og så tilgodeser den løsning vel også holdet i form af mest mulig opbakning, så mange tilskuere som muligt på lægterne - også til de kampe, der ellers ikke ville sælge lige så godt som Barcelonakampen.
    Og det glæder mig.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #147
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Et lille indlæg, om et hold - og i særdeleshed en træner, som her til aften fik benene ned på jorden igen.

    Nordens næstbedste hold, Nils-Arne Eggens Rosenborg BK, blev rundsmadret af Bayer Leverkusen med 4-0.

    Phrüd!
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar


  22. #148
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!



    mæhæhæhæ!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder


  23. #149
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Her på Vardes store aften vil jeg alligevel også lige fryde mig over, at Liverpool ligeledes oplevede at blive ydmyget, da de blev slået ud af Carling Cuppen af Northampton.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  24. #150
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    http://www.bt.dk/krimi/knaldet-af-sk...fra-helsingoer

    Det nossefryder mig at denne tosse enten må til lommerne eller tage bussen.

  25. De følgende 9 brugere er enige:

Side 10 af 29 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •