Side 7 af 29 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 432

Emner: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Mit barometer for nossephreude mitt krümmel, pommes und gemüse er helt oppe og ringe for mig her til aften. Og det er det fordi denne mand scorede et enkelt mål imod en forhenværende kleb!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Well, jeg har egentlig berørt temaet i et andet indlæg, men jeg føler mig kaldet til at gå lidt mere i dybden med min nossefrydspolka.

    Det er hammerfryd, at BIF nu har tabt 4 kampe i træk.
    Det er hammerkejserfryd, at BIF i de fire kampe har en målscore på imponerende 3-11.
    Det er hammermonsterkejserfryd, at vi skal helt ned til nedrykningskandidaterne fra Randers og Køge, for at finde hold, der har lukket flere mål ind end BIF (med forbehold for at AGF og Esbjerg lukker hhv. 10 og 12 mål ind i aftenens kamp).

    Til gengæld er det så hammermonsterpsykokejserærgerl igt, at efterårssæsonen slutter nu, hvor de blå/gule banditter lige har ramt en velsignet stime.

    Rigtig god og lang vinterpause til Vestegnens metervare samt deres røgspyende disciple.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    EM

    Jeg faldt over en hunboldkamp her til eftermiddag og hørte i den forbindelse Hele Danmarks Thomas Kristensen himle op over en pausestilling på 14-14 mellem Hele Danmarks DANMARK og så nogle afrikanere.

    FRYD med løg, at det gik fra ondt til værre for ulidelige Thomas og ulidelige TV2.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  4. #94
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Tyske piger græd i retten

    Så kan I fucking lære det! Kællinger!
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  5. #95
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Det er mig en kilde til gylden nossefryd, at den arrogante nar Mark Hughes har været en kæmpefiasko i Manchester City og nu er fyret.

    Og at hans sommerindkøb Joleon Lescott har gjort det elendigt og nu er ude i halvanden måned med en skade, det kan heller ikke ligefrem røre mig til tårer...

    mvh,
    -smølle

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    ›Det er mig en kilde til gylden nossefryd, at den arrogante nar
    fyret.


    Kæmpefiasko, tja. Mon ikke det er første gang, at holdet med færrest nederlag i Premier League (to stk) fyrer træneren? De ligger tre point fra den fjerdeplads, som vel er det bedste, de kunne håbe på i år, gigantindkøb eller ej. Samtidig er de i semifinalen i ligacuppen, så det kommer egentlig lidt bag på mig, at de fyrer Hughes nu. Dog syntes jeg ikke, at han var den rette mand fra starten, men tvivler på, at det er særlig smart at få en ny træner uden erfaring fra England ind lige inden det vigtige juleprogram.
    HIC SUNT LEONES

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    men tvivler på, at det er særlig smart at få en
    ›ny træner uden erfaring fra England ind lige inden det vigtige
    ›juleprogram.

    Uden erfaring fra England?? Han har da kæmpeerfaring fra England! Han brillerede med fem kampe for mægtige Leicester City i 2001!!!!!


    ...men ellers kan jeg godt se, hvad du mener :-)

    Torben - der nossefrydede mig over Liverpools fortsatte nedtur. Men det er jo næsten gået hen og blevet trivielt...;-)
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,146

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    At Jon Stephensen har mistet sit job på Zentropa

    http://www.bt.dk/underholdning/jon-s...efter-ni-timer

  11. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Det nossefryder mig voldsomt at denne ellers ganske fremragende, efter danske forhold, stand-upper, får voldsomt dårlige anmeldelse for sit nye album "Villa Peakstate".



    Jeg husker sikkert ligesom mange andre hvordan manden svinede Creamy til på det groveste, fordi deres musik også var forfærdeligt. Hold jer til noget i kan finde ud af, lød det evig kækt fra Anden.

    Jamen ved du hvad kære Anders - lige over. Din musik og rap, som du jo kalder det, er det pureste, reneste, tynde afføring.

    At anmelderne så også er med på vognen fryder mig kun endnu mere!
    Når to forskellige anmeldere hiver så grimme gloser frem som det er tilfældet, her og her så fryder mig om noget endnu mere!

    Lav nu bare stand-up ffs!


  12. #100
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!


  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #101
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    .... at DSBFirst er dumpet med et brag. Magen til lorteforetagende skal man lede længe efter.


  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #102
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    "Man skal kun være foran en gang og det til sidst !" Citat: Ulrik Wilbek

    Hold kæft det nossefryder mig at håndboldlandsholdet vandt over netop Norge.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Duncan dumper debut

    Morten Duncan Rasmussen var ifølge en skotsk avis Celtics dårligste spiller i sin debut
    Af RASMUS STAGHØJ, [email protected], Torsdag d. 28. Januar 2010, 10:09
    Blækket fra Morten Rasmussens underskrift på kontrakten med Celtic var knap nok blevet tørt, før Duncan spillede sin første kamp for den skotske storklub.
    Men det alt andet end en drømmedebut. Ikke alene tabte Celtis ganske overraskende med 2-1 hjemme imod Hibernian, så blev Duncan også kåret til at være hjemmeholdets ringeste spiller på banen.

    ============================== =======

    Som en der simpelthen, af utallige grunde, ikke kan udstå Morten Duncan så nossefryder det mig hvis han bliver endnu en eksport fiasko.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar


  19. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Siden vinteren har lagt sit tæppe over Danmark, har især kortbenede hunde været nødt til at holde sig, så de ikke skulle fryse numsen af udenfor. Men de holder sig for længe, og det giver hundene forstoppelse.

    Kilde: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...#ixzz0hF5PY3z4
    herligt hvis man slipper for at vade rundt i deres L***, og alle dyreelskere der mener jeg er led + andet.... Bite me
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det nossefryder mig"-tråd!

    Nu er det jo ikke pænt at hovere, men det fryder mig alligevel helt kolossalt, at vi nu har den yngste debutant nogensinde i ligaen.

    Måske bliver han den nye Nicklas Bendtner, måske bliver han den nye Vitus Kofoed. Måske er det på grund af finanskrisen, måske er han bare bedre end alle alternativer. Uanset hvad ændrer det ikke på, at F.C. København, der aldrig giver egne talenter chancen, og som altid køber dyre udlændinge til alle pladser, har givet spilletid til en yngre spiller end samtlige andre superligaklubber har.

    Lev med det, skeptikere!
    Sidst redigeret af Gandhi : 08.03.10 kl. 21:29
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


Side 7 af 29 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •