Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 20

Emner: Santin & Zanka i tysk søgelys ...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    91

    Santin & Zanka i tysk søgelys ...

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...i-tysk-sogelys

    Hva siger i til det?

    tror selv ikk på at de vil sælge ham FCK.Men kommer der et bud på de 100Mio eller der omkring kan jeg godt forstille mig at Don Ø ikk har noget valg hehe :)

    Men læste et sted at de er villig til at betale 75Mio for Santin, da de har hårdt brug for en angriber, da deres suveræne topscore Ibesevic er skadet for resten af sæsonen, men kan satme ikk finde den hjemmeside hvor jeg læste det :S.

    Mvh

    Thim

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    13

    Avis: Santin til Bundesligaen

    Hmm... så fik Hoffenheim øjnene op for den Danske SAS liga...
    ville da være ked af hvis Santin allerede skulle forlade os. men hvis Hoffenheim smider 60-80 milllioner på bordet, tror jeg Don Ø & Co. vil ha meget svært ved at sige nej...
    Tror nu heller ikke det ville være at sælge mesterskabet hvis han bliver solgt...
    Håber nemlig at Damen virkelig træder i karakter fra første fjølt. det ville samtidig bringe vores antal af angriber lidt og skaber mere balance imellem fysiken og tekninken...
    selvom jeg må indrømme jeg helller så Vores målmaskine Junior eller Nordstrand ryge afsted...
    så tænker man nok hvorfor ikk aliton, men jeg er vel nok en, af dem som stadig håber og tror Aliton kommer til at lave store ting i den hvide trøje...
    Altså det ville ikk være verdens undergang hvis vi kunne tjene en god pose penge på Santin men lidt ærgeligt hvis han ikk skal være med til at få mesterskabet tilbage til hovedstaden...

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...›-tysk-sogelys

    ›Hva siger i til det?

    ›tror selv ikk på at de vil sælge ham FCK.Men kommer der et bud på
    ›de 100Mio eller der omkring kan jeg godt forstille mig at Don Ø
    ›ikk har noget valg hehe :)

    ›Men læste et sted at de er villig til at betale 75Mio for Santin,
    ›da de har hårdt brug for en angriber, da deres suveræne topscore
    ›Ibesevic er skadet for resten af sæsonen, men kan satme ikk finde
    ›den hjemmeside hvor jeg læste det :S.

    ›Mvh

    ›Thim

    Alt over 40 mill. vil være svært at sige nej til. Selvom han er rigtig god og jeg virkelig håber han bliver, så må man også være realistiske. Måske kan FCK sige at de vil have mesterslanten, da det er et rigtig vigtigt forår og han er en vigtig spiller for holdet, så 40 mill fra sommer eller 50+ nu.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    172

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    Hoffenheim har brug for en angriber som hurtigt kan gå ind og tilpasse sig og score mål.


    Ja Santin har tilpasset sig hurtig, han laver lækkerier, men han score ikke nok mål. Jeg er derimod helt sikker på at han vil score mange mål ude i fremtiden, men som sagt, Hoffenheim har brug for en målsluger, og det er Santin ikke lige pt.
    Sidst redigeret af Huss : 25.01.09 kl. 11:10

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    Men da Santin allerede har spillet for to klubber i denne sæson, er spørgsmålet om UEFA vil give ham dispensation til også at spille for en tredje. Derfor må man antage at sandsynligheden for et salg af Santin, er meget tæt på ikke eksisterende.


    Edit: Det viser sig at FIFA har åbnet op for lempelse på dette område:

    "During this period, the player is only eligible to play offi cial matches for two clubs. As an exception to this rule, a player moving between two clubs belonging to associations with overlapping seasons (i.e. start of the season in summer/autumn as opposed to winter/spring) may be eligible to play in offi cial matches for a third club during the relevant season, provided he has fully complied with his contractual obligations towards his previous clubs."

    Mvh Søren, der takker EinarGonzales.
    Sidst redigeret af Søren Q : 25.01.09 kl. 11:47

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    45

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    http://www.bold.dk/nyt/Santin-paa-ta...sensationshold

    Her får de så også lige lagt "FCK er i økonomisk krise og er tvunget til salg"-vinklen på det.

    Hvis vi var SÅ pressede, så havde vi jo nok ikke købt to spillere (anslået pris: 15 & 8 mill. så vidt jeg husker) inden for de sidste måneder.. det havde i hvert fald været pænt åndssvagt!
    Utroligt at sådan en journalist ikke tænker lidt kritisk inden han taster løs
    Sidst redigeret af generalen : 25.01.09 kl. 11:48


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    176

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    ›Hvis vi var SÅ pressede, så havde vi jo nok ikke købt to spillere
    ›(anslået pris: 15 & 8 mill. så vidt jeg husker) inden for de
    ›sidste måneder.. det havde i hvert fald været pænt åndssvagt!
    ›Utroligt at sådan en journalist ikke tænker lidt kritisk inden han taster løs

    Desuden er argumentationen om de to uafhængige revisorer på bold.dks hjemmeside meget tvivlsom da de jo kun er inde i sagen på journalisternes opfordring næppe som det umiddelbart læses på hjemmesiden

    citat" Spillerens agent har ingen kommentarer, men er interessen gengældt kan en handel meget vel blive aktuel, da koncernen PARKEN Sport & Entertainment tidligere på ugen blev set efter i sømmene af to uafhængige, statsautoriserede revisorer, med panderynker til følge. Kommer det rigtige tilbud, kan FCK derfor se sig nødsaget til at sælge."

    i mine øjne copy/pastes forskellige skriverier for at skabe mere begrundelse for dramatik, men rent faktisk et stykke elendigt og manipulatorisk agurkenyhed

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    tror også folk skal være lidt realistiske, Hoffenheim fører den tyske bundesliga, de går ikke ud og køber en mand som santin, da han set på papiret har været elendig som angriber. Skal forståes som hvis man kigger på hvor mange mål han har scoret i sas ligaen, for UEFA cuppen tæller ikke med her. Hoffenheim har brug for en målsluger på niveau med Vedad Ibisevic, og ærlig talt kan Santin slet ikke måle sig med ham. Derfor skal vi heller ikke frygte at miste ham. Tvivler på at et hold som åbenbart går efter et Tysk mesterskab køber en ukendt og på papiret rimelig elendig angriber som ikke kunne score mere end 4 mål i 18 kampe i suppen. Jeg er overbevist om Santins kvaliteter, men hvis man kigger på hans statistik skal man ikke begynde at bekymre sig for meget om han ryger eller ej.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    Santin vil passe fremragene på profilen af en hoffenheim spiller. De køber sjældent højtprofilerede spillere, sjældent dyre og deres spillere er hurtige og tekniske.

    De priser, der er nævnt for Santin er næppe et problem for den gode SAP-ejer.

    Jeg vil være ked af et Santin-salg, da han har tilført holdet noget godt og anderledes. Det har været en fornøjelse at følge holdet i efteråret.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    Nu har berlingeren jo i en årrække kørt en kampagne imod PS&E, så det skal man næppe lægge så meget i. PS&E er næppe hårdere ramt end andre i disse tider.

    Derfor tror jeg ikke at vi sælger Santin pga af pengemangel. De "basseører" vi kan få for ham vil ikke ændre meget, hvis de dommedagsprofetier, de skriver om skulle være sande.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    KK

  19. #11
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    Nej, det må da være en and. Jeg tror simpelthen ikke man vil gå af med Santin efter så kort tid. Slet ikke set i lyset af, at FCK kan få sin bedste europæiske sæson nogensinde. Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Hvis Hoffenheim smider 75-90 millioner på bordet, så er det nok for sindssygt at sige nej tak til. Finanskrise eller ej.

    Desuden savner manden sin kone og barn, som snart kommer til Danmark, for at blive genforenet efter en lang periode. Jeg tror derfor ikke at det er i Santins interesse, at skulle lave et opbrud igen.

    Nej, send Junior til dem i stedet. Ham kan de få for en slik :o))))
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    ›tror også folk skal være lidt realistiske, Hoffenheim fører den
    ›tyske bundesliga, de går ikke ud og køber en mand som santin, da
    ›han set på papiret har været elendig som angriber. Skal forståes
    ›som hvis man kigger på hvor mange mål han har scoret i sas
    ›ligaen, for UEFA cuppen tæller ikke med her. Hoffenheim har brug
    ›for en målsluger på niveau med Vedad Ibisevic, og ærlig talt kan
    ›Santin slet ikke måle sig med ham. Derfor skal vi heller ikke
    ›frygte at miste ham. Tvivler på at et hold som åbenbart går efter
    ›et Tysk mesterskab køber en ukendt og på papiret rimelig elendig
    ›angriber som ikke kunne score mere end 4 mål i 18 kampe i suppen.
    ›Jeg er overbevist om Santins kvaliteter, men hvis man kigger på
    ›hans statistik skal man ikke begynde at bekymre sig for meget om
    ›han ryger eller ej.

    Jeg tror da netop, at eventuelt interesserede klubber ser på det faktum at Santin har vist sig på den store scene. Kan godt være at han ikke har scoret på Randers og SønderkyskE stadion, men det har han til gengæld i Valencia, Brügge og mod St. Etienne.
    Men vi kan da sagtens enes om at han ikke sådan er en notorisk afslutter, men så kan han nogen andre ting.
    Min konklusion er blot, at jeg sagtens kan se hvorfor Santin kunne være interessant for f.eks. Hoffenheim.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    ›Jeg tror da netop, at eventuelt interesserede klubber ser på det
    ›faktum at Santin har vist sig på den store scene. Kan godt være
    ›at han ikke har scoret på Randers og SønderkyskE stadion, men det
    ›har han til gengæld i Valencia, Brügge og mod St. Etienne.
    Men vi kan da sagtens enes om at han ikke sådan er en notorisk
    ›afslutter
    , men så kan han nogen andre ting.
    ›Min konklusion er blot, at jeg sagtens kan se hvorfor Santin
    ›kunne være interessant for f.eks. Hoffenheim.

    Det er netop det Hoffenheim har brug for, en notorisk afslutter, så derfor kan jeg ikke forstå hvorfor de overhovedet skulle være interesseret i ham. De har brug for en type som er istand til at score imod alt og alle, hele tiden, og så vidt jeg ved så handler det om at gennemhulle de svagere modstander sønder og sammen for at overhovedet kæmpe om mesterskabet. Skulle de så holde ham på bænken indtil de skal møde top seks ;)? Ja santin kan mange ting, men de ting han kan har de ikke brug for, de har andre spiller som er langt dygtigere end Santin til at rende rundt og drible og skabe chancer for andre. De har brug for en som skal høvle dem ind, ikke andet. Men okay hvis Hoffenheim er total væk og vælger at smide 30+ for ham jamen så siger jeg "Tak for alt Santin, held og lykke i Tyskland!".

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    http://www.kicker.de/news/fussball/b...rtikel/503498/

    Øv altså, så ser det ud til, at BT-Morten ikke får ret - igen. Det er altså så synd for manden, når han nu så gerne vil FCK det bedste i disse krisetider.

    Er det nødvendigt at nævne, at jeg personligt anser Kicker som en langt bedre kilde til tyskfodbold, end tilfældige rygter i BT?

    (Til dem der ikke kan tysk, så omhandler linket, at Hoffenheim er ude efter Mannheims angriber Kai Herdling. Herdling er 24, og har tidligere været i Hoffenheim. Sjovt nok næves og citeres kilder i både Mannheim og Hoffenheim, men ingen af dem nævner Santin. Hvordan kan det dog gå til?)

  26. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Santin i tysk søgelys ...

    http://www.kicker.de/news/fussball/b...›tikel/503498/

    ›Øv altså, så ser det ud til, at BT-Morten ikke får ret - igen.
    ›Det er altså så synd for manden, når han nu så gerne vil FCK det
    ›bedste i disse krisetider.


    Jep det ser mere ud til, at BT selv har konstrueret nyheden (BT's unavngivne oplysninger) for at bakke deres artikelserie om Parkens konkurs op. En stor del af artiklen handler jo også om PS/E's likvide problemer...

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...i-tysk-sogelys

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Pinligt, Santin
    By Fc Devil in forum De korte linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 01:10
  2. Et spørgsmål om tysk ishockey
    By cpmafia in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.09.08, 01:51
  3. Parkens græs, nu også i Ståles søgelys
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 26.09.06, 08:20
  4. Onstadt i fck's søgelys
    By Mgehrcke in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 31.07.05, 11:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •