Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Kevin Bechmann Timm til Esbjerg

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Kevin Bechmann Timm til Esbjerg

    Så gad Bechmann Timm ikke vente længere - desværre mister vi efter min mening den absolut mest spændende ungdomsspiller på andetholdet. At der ikke kunne blive plads til ham som ungdomsspiller i førsteholdstruppen kan godt undre, i forhold til der f.eks. er blevet plads til Mads Laudrup (som nu er smidt til Herfølge), Danni Jensen eller Jacob Neestrup som alle har mindre at byde ind med.

    Esbjerg henter FCK-talent
    http://www.onside.dk/node/25391

    KB Timm: FCK satsede ikke på mig
    http://www.onside.dk/node/25393

    /Martin A
    - som er skuffet over andetholdet mister deres største og eneste profil :-(

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    22

    Re: Kevin Bechmann Timm til Esbjerg

    Ja jeg sad også og rystede på hovedet da jeg så denne nyhed.

    ER mere eller mindre begyndt at tro vi opgiver de unge for nemt, eller også undgår Ståle dem bare konsekvent.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427

    Re: Kevin Bechmann Timm til Esbjerg

    Men når nu knægten har kontraktudløb til sommer, og han har lyst til at spille på højere niveau end 2. division, så er det svært at se hvordan det kunne være gået anderledes.

    Jeg må indrømme, at jeg ikke har set ham spille, men han var næppe mere end 6. angriber i truppen, og derfor er det gået som det er gået.

    Det er en skam, men sådan er gamet også, når man har en strategi som vi har med at købe færdige landsholdsspillere. Der er bare hårdere krav for unge talenter, hvis de skal slå igennem. Når de så gør det, så er der også landsholdsspillere i vente - se bare på Kvist, Zanka og Hjalte.

    Bernburg fik også sin fodboldopdragelse i KB, og han gør det fint i FCN og på landsholdet. Man kan naturligvis ærgre sig over, at han ikke fik flere chancer, men ret beset var vi i perioden dækket godt ind, og så kan man ikke fortænke unge spillere, at de tager til FCN, EfB eller en anden klub i det lag, hvor de får chancen på højeste niveau.

    mvh Stephphen
    Fraværende

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    59

    Re: Kevin Bechmann Timm til Esbjerg

    Hvad er det for en pervers tendens vi har fået med at skille os af med spillere der viser noget under indefodboldturneringen i de sæbeskys hal?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    52

    Re: Kevin Bechmann Timm til Esbjerg

    Det gør personligt ikke mig noget.
    Jeg tror ikke at han kunne have gjort sig på FCK's førstehold foreløbig.
    Det at man kan gøre en spiller til SAS-liga spiller på kort tid betyder ikke nødvendigvis at han ville kunne bruges i FCK, men han kan bruges i Esbjerg som efter min mening hører til i bunden af SASligaen. Jeg vil dog ønske Kevin Bechmann Timm alt mulig held og lykke frem over og håbe at han kan få succes og måske engang komme tilbage til FCK som en spiller der kan bruges.

    (Jeg tror IKKE umiddelbart at der lurer en konkurs rundt om hjørnet for PSE A/S, man skal også kigge på hvem der skriver hvad. EB, BT useriøst chok historier... BØRSEN seriøs avis... den hedder jo trods alt BØRSEN og handler kun om sådan noget Finanssnak)

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136

    Re: Kevin Bechmann Timm til Esbjerg

    Jeg har kendt Kevin siden han var tretten år og han indeholder nogle ting som er utrolig sjældne for en angriber og samtidig meget værdifulde for et hold. Han knokler røven ud af bukserne, er direkte i sit spil og rigtig rigtig god på hoved. Derudover scorer han ofte på sine chancer.

    Jeg er overbevist om han bliver en stor succes i Esbjerg, måske ikke i foråret, men på længere sigt.

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    65

    Re: Kevin Bechmann Timm til Esbjerg

    han indgår ikke i deres Superligatrup til foråret... er det ikke lidt sært?

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Kevin Bechmann Timm til Esbjerg

    ›han indgår ikke i deres Superligatrup til foråret... er det ikke lidt sært?

    Næh, egentlig ikke. Ove Pedersen udtalte i forbindelse med skiftet følgende til Jyske Vestkysten:

    "Vi håber, at han her i Esbjerg kan få det sidste skridt til at blive fuldtidsprofessionel fodboldspiller og indgå på SAS Ligaholdet, men vi har tid til at vente på ham"

    Derudover melder samme artikel om dette:

    "Kevin Bechmann Timm bliver til sommer HHX-student og drager derefter til Esbjerg sammen med sin kæreste Lotte."

    Så nej, det er ikke sært :)

    Mvh. Søren

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    65

    Re: Kevin Bechmann Timm til Esbjerg

    fair and firkant... Men først til sommer?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mads Timm er gratis
    By Også_Thomas in forum De korte linier
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 01.06.06, 12:51
  2. Lidt nyt om Kevin Amuneke
    By Gandhi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 18.01.06, 15:07
  3. Kunne Mads Timm bruges? (red.)
    By ZumAlvaro in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 16.09.05, 23:08
  4. Tommy Bechmann
    By Betzer in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.05.05, 10:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •