Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hvor kan man kigge hen? (om mulige spillere i andre ligaer)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    10

    Hvor kan man kigge hen? (om mulige spillere i andre ligaer)

    Efter at have løbet flere tråde igennem rundt om i både det mere generelle forum, og her i det Transferrelaterede, synes jeg der mangler en lidt mere "fri" løsning. Selv forsøger jeg at følge den argentinske liga til trods for at den er på spansk, men føler at herfra kunne være mange virkelig seriøse emner som tilgang for FCK's lidt "skrantende" midtbane.
    Tråden her er derfor tiltænkt folk, der kunne komme med forslag til emner af interesse for FCK, via deres viden om ligaer der normalt ikke ligger indenfor den europæiske fodboldssfære.

    Selv vil jeg foreslå at, man fra ledelsens side, kigger lidt på emner fra de mellemliggende klubber i den argentinske liga af følgende årsag. Vi kan selvfølgelig ikke helt håbe på at ramme spillere af Messi's klasse, men det generelle niveau her, er meget højt.
    Jeg har selv fulgt klubben Colón de Santa Fé igennem 2 år, og deres midtbane virker stærk og meget offensiv. Klubben ligger i midterfeltet i den argentinske liga og har derfor ikke de virkelig dyre spillere såsom Boca Junior og San Lorenzo, til gængæld kunne de både prismæssigt og spillemæssigt være interessante at se i SAS-ligaen.

    Jeg ved at oplægget er højtflyvende, så til Debatgruppen vil jeg blot sige: Se hvad der sker, og derefter kan i slette tråden såfremt den flyver for meget ud i stjernetåger. :-)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    99

    Re: Hvor kan man kigge hen? (om mulige spillere i andre ligaer)

    Jeg er enig med dig i at det er interessant at kigge steder hvor ikke så mange andre kigger. Risikoen for lotto kuponer er formodentlig stor, med mindre man bruger en del penge på scouts dernede.

    Desuden har vi jo allerede nu en del ikke EU spillere, så den umiddelbare interesse fra klubben er måske ikke så stor. Men på sigt tror jeg da bestemt det kunne være spændende.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Hvor kan man kigge hen? (om mulige spillere i andre ligaer)

    ›Desuden har vi jo allerede nu en del ikke EU spillere, så den
    ›umiddelbare interesse fra klubben er måske ikke så stor. Men på
    ›sigt tror jeg da bestemt det kunne være spændende.

    Dame N'Doye er fra Senegal og tæller som EU-spiller, Coe er nede som 3. valg på målmandsposten og Junior er røget til FCN. Vi har vel reelt set kun Hutch, Santin og Ailton som ikke EU-spillere, hvoraf man må formode at i hvert fald Hutch ryger senest til sommer...

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Hvor kan man kigge hen? (om mulige spillere i andre ligaer)

    Jeg tror ikke at der er nogen grund til at kigge i Estland. Da jeg var i Tallin sidst, besøgte jeg en sporsforretning, der havde trøjerne fra landets to største profiler på display i en glasmontre.

    Oper


    Rooba

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Hvor kan man kigge hen? (om mulige spillere i andre ligaer)

    ›Selv vil jeg foreslå at, man fra ledelsens side, kigger lidt på
    ›emner fra de mellemliggende klubber i den argentinske liga af
    ›følgende årsag. Vi kan selvfølgelig ikke helt håbe på at ramme
    ›spillere af Messi's klasse, men det generelle niveau her, er
    ›meget højt.
    ›Jeg har selv fulgt klubben Colón de Santa Fé igennem 2 år, og
    ›deres midtbane virker stærk og meget offensiv. Klubben ligger i
    ›midterfeltet i den argentinske liga og har derfor ikke de
    ›virkelig dyre spillere såsom Boca Junior og San Lorenzo, til
    ›gængæld kunne de både prismæssigt og spillemæssigt være
    ›interessante at se i SAS-ligaen.

    Enig :-) Måske er det ikke den bedste tid pga. krisen lige nu, men at bygge et akademi i brasilien eller argentina? Ligesom Midtjylland har i Nigeria. Vi kan jo se at det giver pote på talentudviklingen hos dem.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvor kan man se kampen?
    By Kaptajnen in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 22.05.05, 14:23
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 27.01.04, 17:39
  3. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 09.10.02, 20:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •