Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 33

Emner: Junior til FCN

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Junior til FCN

    ››God klub at komme til, men fatter stadig ikk hvorfor han ikke har
    ››fået flere chancer. Han har jo scoret 15 mål i 29 kampe og det er
    ››sguda klasse.

    ›Det er jo den med, hvem vi har mødt. Junior har scoret halvdelen
    ›af sine mål mod klubber som FC Vestsjælland, Næstved og
    ›Cliftonville. Og så er han stadigvæk doven og ikke nær så
    ›værdifuld som spiller på holdet, som fx Nord og Santin. Med
    ›tilgangen af N'Doye er der næppe noget at sige til, at Junior
    ›bliver eksporteret videre.

    Hvad kom først hønen eller ægget? Junior har ikke scoret mod Valencia, Rosenborg etc., men har han spillet i de kampe?
    Nej det har han ikke, men det har til gengæld Ailton og Nordstrand men altså uden at score!

    Og tag ikke fejl, for jeg kan rigitg godt lide Nordstrand og værdsætter hans store arbejde, men det argument med målene altså de vigtige osv er for mig at se ikke særlig gunstigt, når man ser på de andre angribere minus Santin.
    Junior scorede iøvrigt også i opgørene mod Lillestrøm, er det en dårlig modstander for i givet tilfælde skal Ailtons scoringer i samme vel heller ikke vægtes som noget særligt.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Junior til FCN

    Jeg tror det er meget kalkuleret at man købte ham.
    Han er købt som backup, muligvis en dyr herre, men man ved hvad man købte.
    Han har som sådan også leveret når han har spillet og derfor er hans opgave i klubben løst til klubbens tilfredshed.
    Han har aldrig været tiltænkt en rolle som 1. valg, med mindre man havde mange skader. Men man vil nok undgå en ny situation som dengang i CL efteråret hvor vi kun havde Albäck
    Sidst redigeret af Mattsson#1988 : 12.02.09 kl. 17:45
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Junior til FCN

    ›henviser til de vise ord!

    http://sidelinien.dk/forums/showpost...28&postcount=5

    Jeg har godt set dem og er ikke uenig med dig, men kan stadig blive en smule harm over at høre officielle udtalelser fra klubben om Juniors manglende arbejde og manglende vigtige mål.
    Det manglende arbejde kendte man til og de manglende vigtige mål er svære at lave, når man primært spiller mod Næstved.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    31

    Re: Junior til FCN

    Det går jo godt for Junior i FCN. Selv for et bundhold sparker han dem i kassen. Håber ikke det sker imod os når vi møder dem om små 14 dage....Ærger mig over han aldrig fik en reel chance hos os, for score mål det kan han ligegyldigt hvor han spiller.

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Junior til FCN

    Han har spillet 4 kampe: Lavet 3 mål + 1 assist (hvad jeg ved af). Det er da imponerende for et hold som FC Nordsjælland; Det har dog været mod hold som Horsens, AaB, SønderjyskE og Vejle. Så tæller det ikke!1
    Didier Drogba: "Fucking disgrace"

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Junior til FCN

    Så ser det ud til, at Junior viser sig fra den problematiske side igen, som han til dels havde held til at undertrykke i sin tid i FCK:
    http://www.fcn.dk/script/site/page.a...=17&artID=1149
    Spørgsmålet er så, hvad det betyder for Junior og os? Det er vel nogenlunde sikkert at antage, at Junior (på trods af en forholdsvis succesrig tid i FCN) reelt er fortid i klubben herefter. Men hvad så derfra? Tør nogen anden klub binde an med ham nu? Er FCK interesseret i, at han vender tilbage, eller læner han sig reelt op ad en regulær kontraktophævelse, når lejekontrakten hos FCN udløber?
    Mine penge er på den sidste mulighed. Lejeaftalen lignede et forstadie til et salg, men når den mulighed synes væk og Junior har vist sig alt andet end moden og fornuftig, er der næppe anden udvej end at sende ham på porten. Trist for Junior, men han har da også formået at spille sine kort ganske tåbeligt, medmindre han altså ser en økonomisk bod ved kontraktophævelse som den helt store gevinst.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Junior til FCN

    Tja Fck gør vel alt for at afskibe ham til norge eller en anden klub der vil have ham. MEN har gør jo ikke ligefrem den bedste reklame for sig selv. Hvem F.. tror han at han er ? Ønsker ham på ingen måde tilbage til FCK, og håber at klubben kommer hurtigt af med ham e.v.t. sælger ham til Vejle eller udlandet.
    Mon der er nogen der vil have ham nu ??

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Junior til FCN

    ›Hvem F.. tror han at han er ?

    Uagtet den tåbelige udmelding han er kommet med, kan man vel godt forstå hans frustration over at skifte en bænkplads i FCK ud med en bænkplads i FCN - specielt med tanke på at manden selv mener, at han er for god til at sidde på bænken i København.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Junior til FCN

    ››Hvem F.. tror han at han er ?

    ›Uagtet den tåbelige udmelding han er kommet med, kan man vel godt
    ›forstå hans frustration over at skifte en bænkplads i FCK ud med
    ›en bænkplads i FCN - specielt med tanke på at manden selv mener,
    ›at han er for god til at sidde på bænken i København.

    Man må vel så ydermere også erkende, at manden startede med at vise ist værd i FCN men et oplæg og 3 mål i de første 4 kampe.
    Ikke at det berettiger til tåbelig opførsel, men det kan vel gøre dets vært at sidde udenfor i en klub som ikke vader i spillemæssig succes.

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Junior til FCN

    Selvfølgelig skal han starte inde og det er dumt at FCN at sætte ham på bænken, men det er også dumt at Junior at stille ultimatumer ang. dette, nu ser han frem i 0 spilletid resten sæsonen..

    Nogen der ved om at han er sendt tilbage til FCK?.. For så kunne han jo hjælpe KB lidt i 2.div ;)

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    120

    Re: Junior til FCN

    Snakkede faktisk kort med ham her forleden dag. Dog lige dagen inden, det her skete.. Men han sagde umiddelbart, at han da ikke helt vidste hvad der ville ske, når han er færdig i FCN, men han regner med, at komme tilbage til FCK, hvor han iøvrigt stadig har kontakt "med alle gutterne".

    Så vi får ham nok at se i FCK igen, men ved ikke, hvor lang tid det blir og om han overhovedet får mere spilletid..

    På en måde håber jeg, at han får en chance til.. Han virker meget flink og desuden er han jo effektiv! Ja, ved godt, han har scoret mod de lavere rangerede klubber og sådan, men han kan da score!!
    Men selvfølgelig skal han stoppe med at opføre sig sådan, som han åbenbart har gjort i FCN..

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Junior til FCN

    Umiddelbart skal Junior, trods sin uprofessionelle opførsel, være velkommen tilbage i FCK. Også med omgående virkning, hvis det kan lade sig gøre (jeg kender ikke lige reglerne vedr. lejemål).

    Han har jo bevist, at han kan score mål, og at han er en angriber på et niveau, vi sagtens kan bruge på 2. holdet, er jeg ikke spor i tvivl om.

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Junior til FCN

    På én eller anden måde har utroligt svært ved at forestille mig at han vil ta' til takke med at spille på andetholdet for os. Jeg er også sikker på at hverken Ståle eller Flemse er glade for at se dén opførsel, så han er nok tilbage i Sverige i løbet af sommeren for et mindre millionbeløb.

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    14

    Re: Junior til FCN

    Tror godt det kan værer han tag til Brasilien og spiller der.

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Junior til FCN

    ›Nogen der ved om at han er sendt tilbage til FCK?.. For så kunne
    ›han jo hjælpe KB lidt i 2.div ;)

    Hvis han endelig fik sin lejekontrakt ophævet måtte han ikke spille for andre klubber, da FCN har hans spilletilladelse resten af sæsonen. Lidt den samme situation som OB's Anders K. Jakobsen, der var udlejet til Vejle i noget af efteråret.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Junior jubel - Junior frustration
    By ppl in forum De korte linier
    Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 04.08.08, 13:23
  2. Junior til FCK
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 08.02.08, 16:05

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •