Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 41 af 41

Emner: Linderoth til Örgryte?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Linderoth til Örgryte??

    Man kan jo tolke det, som man vil. Men i hvert fald lader det til, at mere logistiske ting er med i Linderoths overvejelser, hvis han vælger at skifte klub.
    Nu bliver København så overhovedet ikke nævnt, men i mine øjne ville det næsten være katastrofalt, hvis ikke han i det mindste bliver tilbudt at spille her. Medmindre selvfølgelig at man har et bedre alternativ.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Linderoth til Örgryte??

    Linderoth fortsætter med at flirte med Elfsborg. Her siger han, at det er fristende at flytte hjem til Borås, og at han virkelig godt kan lide Magnus Haglunds trænerstil.

    Når man lige har set, hvad der kan ske, når Hjalte mangler og Hutch ikke leverer som han kan, var det måske en tanke værd, at lægge boksen for at få Linderoth tilbage.
    Sidst redigeret af Gandhi : 13.05.09 kl. 23:24
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Linderoth til Örgryte?

    Nu melder Galatasaray ud, at de er klar til at sælge Linderoth.

    Måske får vi ham ikke, men man bør da næsten prøve.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Linderoth til Örgryte?

    melder Galatasaray ud, at de er klar
    ›til at sælge Linderoth.

    ›Måske får vi ham ikke, men man bør da næsten prøve.

    Jeg synes stadig ikke det er særlig holdbart at hente Linde. Og nej det er ikke fordi jeg er en utaknemmelig lille røv, men der er bare en masse der taler i mod. Først og fremmest så begynder alderen snart at trykke. Og som vi jo ved har han været igennem et skadshelvede kan kun antages at være LANGT fra kampformen. Vi har ikke brug for en spiller, der potentielt kun kan spille 50% af tiden. Det har vi haft masser af i den senere tid og det har resulteret i, at vi først 5-10 kampe fra sæsonafslutning, har fundet "stammen" på holdet.

    Med en mere positiv vinkel på sagen, så burde han kunne hentes hjem med fortjeneste. Plus at han jo spillede som en anden gud da vi havde ham. Jeg ville helt klart også være svært tilfreds hvis han skulle havne i Københamn igen, men så skal han fandme også høvles igennem, i diverse fysiske tests og spillerutiner. Jeg tror ikke at han er noget nær niveauet fra tidligere, og at det vil tage ham for lang tid at komme tilbage igen.

    Er der overhovedet meldt FCK interesse på ham?

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Linderoth til Örgryte?

    ››melder Galatasaray ud, at de er klar
    ››til at sælge Linderoth.
    ››
    ››Måske får vi ham ikke, men man bør da næsten prøve.

    ›Jeg synes stadig ikke det er særlig holdbart at hente Linde. Og
    ›nej det er ikke fordi jeg er en utaknemmelig lille røv, men der
    ›er bare en masse der taler i mod. Først og fremmest så begynder
    ›alderen snart at trykke. Og som vi jo ved har han været igennem
    ›et skadshelvede kan kun antages at være LANGT fra kampformen. Vi
    ›har ikke brug for en spiller, der potentielt kun kan spille 50%
    ›af tiden. Det har vi haft masser af i den senere tid og det har
    ›resulteret i, at vi først 5-10 kampe fra sæsonafslutning, har
    ›fundet "stammen" på holdet.

    ›Med en mere positiv vinkel på sagen, så burde han kunne hentes
    ›hjem med fortjeneste. Plus at han jo spillede som en anden gud da
    ›vi havde ham. Jeg ville helt klart også være svært tilfreds hvis
    ›han skulle havne i Københamn igen, men så skal han fandme også
    ›høvles igennem, i diverse fysiske tests og spillerutiner. Jeg
    ›tror ikke at han er noget nær niveauet fra tidligere, og at det
    ›vil tage ham for lang tid at komme tilbage igen.

    ›Er der overhovedet meldt FCK interesse på ham?

    Nu melder CV jo sjældent sin interesse offentligt, så nej det er der ikke.

    Jeg ved godt, at man risikere, at Linderoths skadeshelvede fortsætter, hvis han vender tilbage, men manden har så ufattelig høj klasse efter Superliga-standard, at det ville være usigeligt dumt ikke at forsøge at hente ham tilbage. Hans arbejdsraseri på midtbanen ville få vores forsvar - ja, selv Ulrik Laursen - til at se langt bedre ud, og måske ville vi også i højere grad være i stand til at vinde de kampe, hvor vi spiller dårligt. Det har vi manglet lidt i denne sæson.

    Jeg synes helt klart, at Linderoth skal bydes velkommen med åbne arme, så fremt hans krav er rimelige - og Galatasarays ligeså.
    Mvh.
    Dane

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Linderoth til Örgryte?

    ›Jeg synes helt klart, at Linderoth skal bydes velkommen med åbne
    ›arme, så fremt hans krav er rimelige - og Galatasarays ligeså.

    Det mest interessante i den sammenhæng er jo nok mandens helbred. Turen til Tyrkiet lader til, at have transformeret ham fra det hårdeste stål til det pureste krystal. Kan hans krop holde til det vil han klart styrke holdet.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    2

    Hutchinson to Trabzonspor?

    Hey guys,
    I am a Trabzonspor fan from Turkey...As it writes here we are in touch with with your midfielder Hutchinson...Have you ever heard any news about this issue?Btw is he a good player? A playmaker or defensive midfielder?

    Thanks in advance...

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Hutchinson to Trabzonspor?

    Don't think Hutchinson would want to trade to the Turkis League, he probably has some offers from The Premier League, which is his boyhood dream. He's a fantastic player, and can play both ways. Good with and without the ball.

    As my signature says: "I once watch a game, where Hutchinson lost the ball".
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Hutchinson to Trabzonspor?

    ›Hey guys,
    ›I am a Trabzonspor fan from Turkey...As it writes here we are in
    ›touch with with your midfielder Hutchinson...Have you ever heard
    ›any news about this issue?Btw is he a good player? A playmaker or
    ›defensive midfielder?

    ›Thanks in advance...

    Thats fun - is it the local media that links Hutch with your side? But as Meller says, Hutch is probably not very keen on a move to the turkish league. Not that the turkish league is bad at all, but i think he wants one of the bigger leagues (PL, Bundesliga, Serie A, Ligue 1). Furthermore we, FCK, have a rather good shot at playing Champions League the next season which could make him want to stay at FCK.

    He has a had a very good spring season and has been a starplayer for us the last couple of seasons. I would define him as neither af defensive midfielder or a playmaker. He is more of a box to box player who has great skills keeping the ball at his feet and furthermore he has great stamina.

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    2

    Re: Linderoth til Örgryte?

    Well, actually today our chairman told to press that we will be in touch in 2 foreign players and one of them is Hutchinson...I know Fc Kobenhavn is a good a team but you have to know that Turkish Super League and Trabzonspor shouldn't be underestimated...Roberto Carlos, Guiza, Lincoln, Baros once Anelka, Appiah, Marcelinho and many famous players plays/layed in this league...Football in Turkey is almost at he same level with France for me...Furthermore if we should win the next final game we'll be in C.L. (from the 2nd round) We really got a good squad and we got some missing parts...I hope there should be a good deal and both sides would win...Thanks for kind comments...Could you please kindly post news here about Hutchinson?I'll be checking this page :)

  14. #41
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    44

    Re: Linderoth til Orgryte??

    ››Kan ikke rigtig forstå "han-kan-kun-skuffe" - sangen
    ››altid dukker op når man snakker eks-FCK'ere...
    ››Er med på at det var klogt at vende tommelfingeren nedad ift Zuma
    ››- manden var 32-33, da han ville tilbage, og måtte betragtes som
    ››passed-it! Samme holdning havde jeg til Santos, da han skulle
    ››finde ny klub.
    ››
    ››Men C'mon, Linde er måske 29 år, og ville i den grad forstærke
    ››holdet! Ville da heller ikke græde snot hvis klubben pludselig
    ››skulle prøve at hive Lars Jacobsen hjem!
    ››
    ››Folk må lige nuancere inden de kategorisk afviser enhver
    ››"vend-hjem'er".
    ››
    ››P.S. Hjalte lavede jo samme finte, og det er jo gået fint(synes
    ››alle andre end jeg i hvert fald;-))
    ››
    ››Zan

    ›Er det alderen du går op i? For nu er det sådan at Alvaro også er
    ›29. Så med den logik ville han da være et godt køb;) I øvrigt
    ›tvivler jeg på at et par år i frankrig gør en mand dårligere.

    ›Mht Linde, så tror jeg vi har ramt vores løn-loft. Dame, Vingaard
    ›og Svensken koster vel en små 10 mio/året. Tror personligt ikke
    ›at Don Flemse vil smide 5 mio ekstra. Desværre...

    Og det sidste jeg så til Alvaro så sku godt ud, han havde smidt en masse af sit "hvalpefedt" og så ud til at ha fået en del mere styrke. Det er jo ikke skidt for en angriber...

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nathan Coe udlejes til Örgryte
    By DaneX in forum Transferforum
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.04.09, 13:37
  2. Allbäck tæt på FCK-exit (og skifter nu til Örgryte)
    By Mapper in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 04.04.08, 11:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •