Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 41

Emner: Linderoth til Örgryte?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    890

    Re: Linderoth til Orgryte??

    "Mht Linde, så tror jeg vi har ramt vores løn-loft. Dame, Vingaard og Svensken koster vel en små 10 mio/året. Tror personligt ikke at Don Flemse vil smide 5 mio ekstra. Desværre..."

    Jeg nægter at tro, at de 3 nævnte spillere skulle hive så meget ind om året! Ifølge denne "artikel" fra bold.dk tjente gravgaard ca. 425.000 kr / året, hvilket svarer til 5,1 mil om året. Du skal ikke bilde mig ind, at de ovennævnte spillere (hvor 2 af dem er på forskerordning) tjener dobbelt så meget...

    Ifølge denne artikel fordoblede Linderoth sin løn fra ca. 4 millioner kr / året i FCK da han skiftede til tyrkisk fodbold.

    Skal man tage ovenstående tal for givet, er der lidt vej endnu førend vi rammer de 10 millioner / året i FCK.

    (Jeg kan desværre ikke finde nyere tal - mener der var en artikel der viste at de nye BIF spillere er godt deroppe, men der er stadig ikke tale om 10 mil)
    "Han er hamrende dygtig, og det er noget af en præstation at få skabt en fankultur omkring noget, der reelt er et kunstprodukt." - Sagt om Flemming Østergaard

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Linderoth til Orgryte??

    ›"Mht Linde, så tror jeg vi har ramt vores løn-loft. Dame,
    ›Vingaard og Svensken koster vel en små 10 mio/året. Tror
    ›personligt ikke at Don Flemse vil smide 5 mio ekstra.
    ›Desværre..."

    ›Jeg nægter at tro, at de 3 nævnte spillere skulle hive så meget
    denn
    ›ind om året! Ifølge e
    "artikel" fra bold.dk
    ›tjente gravgaard ca. 425.000 kr / året, hvilket svarer til 5,1
    ›mil om året. Du skal ikke bilde mig ind, at de ovennævnte
    ›spillere (hvor 2 af dem er på forskerordning) tjener dobbelt så
    ›meget...




    Mig der ikke forklare mig godt nok, jeg mente 10 millioner tilsammen...

    Tror ikke vi ska regne med linde for under 5 Mio om året. Og det er sku nok 5 for mange.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Linderoth til Orgryte??

    ›Jeg tror man kan diskutere så meget man vil, hvorvidt Linderoth
    ›vil være en forstærkning, om han kun kan skuffe eller han er alt
    ›for meget skadet nu. Faktum er, at han ikke kan genindtræde i
    ›Forskerordningen og dermed beskattes lempeligere før sommeren
    ›2010.
    ›Og dermed tror jeg egentlig ikke der er så meget andet at diskutere...


    Er der nogen der har check på de nye skatteregler forresten? Man kan jo vælge at betale 33% i 5 år i stedet for 25% i 3 år, men hvordan ordner man det hvis man til at starte med betaler 25%? Kan man så forlænge ordningen hvis man bumper op til den højere sats hvis man ikke fuldfører de første 36 måneder?
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    30

    Re: Linderoth til Örgryte??


  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Linderoth til Örgryte??

    http://www.bold.dk/nyt/Linderoth-aabner-for-Elf
    ›Nyt i sagen sborg-til-sommer

    Vi kan og skal tilbyde 20% mere end hvad end Elfsborg har at komme med. Linderoth kunne i mine øjne gøre vores trup komplet.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Linderoth til Örgryte??

    Jaa og vi skal også have 32 og Todi tilbage! Så bliver vi mega gode i europa..! ffs gutter, alt kan aldrig blive ligesom gamle dage..!

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Linderoth til Örgryte??

    ›Jaa og vi skal også have 32 og Todi tilbage! Så bliver vi mega
    ›gode i europa..! ffs gutter, alt kan aldrig blive ligesom gamle
    ›dage..!
    Du mener ikke Linderoth (der er fast inventar på det svenske landshold, og som en gang allerede har bevist sit internationale niveau og sine fremragende lederevner her i klubben) vil være en klar forstærkning på vores midtbane?

    Jeg er personligt af den overbevisning, at Linde vil kunne tilføje lige præcis det vi mangler; En født leder der går forrest og som kæmper røven ud af bukserne, en ekstremt effektiv oprydder bagud og et nyt værktøj i form af lange sideskift.


  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    310

    Re: Linderoth til Örgryte??

    ›Jeg er personligt af den overbevisning, at Linde vil kunne
    ›tilføje lige præcis det vi mangler; En født leder der går forrest
    ›og som kæmper røven ud af bukserne, en ekstremt effektiv oprydder
    ›bagud og et nyt værktøj i form af lange sideskift.

    Igen i går ser vi også, at vi stadig mangler den løbe- OG tacklestærke midtbanespiller. Hjalte løber og dækker, men presser stort set aldrig 100% - det gør Linde. Det var i øvrigt også noget en Stephen Ireland var vildt god til, hvilket gav en del farlige boldtab fra vores side. Havde vores presset med samme iver på eksempelvis Richard Dunne, havde denne nok lavet flere fejl også.
    Linde tilbage ville være fremragende og jeg er ret overbevist om, at han ville gøre TK 20% bedre, samtidig med, at Linde og Hjalte jo udgjorde en ret driftsikker duo i sin tid.

    Kort sagt: Linderoth kan vi ALTID bruge!

    venligst
    "Fighting for peace is like fucking for virginity!"

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Linderoth til Örgryte??

    Jeg synes i den grad vi mangler "linde"... vi mhar brug for et dumt svin som stopper de andres angreb og som har overblikket.
    Lige siden han forlod os har vi domineret fairplay listerne. Han trak næsten altid et gult kort for halv nødbremse eller for brok og det piskede vores spillere op. Idag gider de ikke engang at indrømme deres fejl, nå de har begået nogle (hey ulrik..hey)

    Næææ.. lad os få motoren tilbage på den københavnske midtbane og de andre ser kun røgen.

    God dag til alle
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Linderoth til Örgryte??

    Har lige siddet og set tv2 sports optakt til BIF kampen idag, var gamle kampe bla med Linde.

    Lindroth og Hangeland er klart de 2 spillere jeg helst så til FCK som vi har sluppet igennem de senere år. Hangeland er 100%urealistisk, men Linde er jo rygtet til Sverige, og det vil være dumt ikke at prøve at sikre ham hvis man kan.

    Han er en genial spilbryder, desuden magter han også lange afleveringer, frispark mv. Det er præcis en type som ham vi mangler på den centrale midt hvor vi ofte har set lidt skidt ud.
    Sidst redigeret af mathiasf : 03.03.09 kl. 00:20

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Linderoth til Örgryte??

    ›Jaa og vi skal også have 32 og Todi tilbage! Så bliver vi mega
    ›gode i europa..! ffs gutter, alt kan aldrig blive ligesom gamle
    ›dage..!

    Sorteste indlæg længe. Linderoth var i topform, da han forlod os. Og det var bestemt ikke fordi, vi ville af med vores kaptajn. Han ville bare prøve kræfter andetsteds. Det er jo fair nok.

    Og det er mere end fair nok, hvis han vil tilbage. Hans type er i den grad en mangelvare i fodboldverden, og FCK ville i den grad have glæde af Linderoth som spilbryder, indpisker og ikke mindst KAPTAJN!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    64

    Re: Linderoth til Örgryte??

    Naturligvis kan FC København finde plads til en skadesfri og sulten Tobias Linderoth - kun et urealistisk lønkrav skulle kunne tale herimod!

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Linderoth til Örgryte??

    Her indrømmer Linderoth, at karrieren kan være i fare.

    Her er svaret på, hvad han gør ved det.

    Jeg tror egentlig godt, at vi kan afskrive os selv som en mulig destination. Selv hvis han vælger at spille videre, er han tilpas meget familiemenneske til, at han sandsynligvis hellere vil hjem til de trygge rammer i Sverige.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Linderoth til Örgryte??

    Lidt "nyt" omkring Linde
    http://www.bold.dk/nyt/?vis=98464&rss=true


    Den gamle Tobias ville være et kæmpe aktiv for vores hold og en personlighed vi pt mangler på midtbanen.
    Zanka-Mania

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Linderoth til Örgryte??

    IFK melder sig nu også som en mulig arvtager til Linderoth, hvis han vælger at forlade Galatasaray, når transfervinduet igen åbner.

    "Det finns stor risk att den typen av spelare väljer klubben där han spelat tidigare, men det gäller ändå att den föreningen gör rätt för sig. De måste erbjuda något bra."

    Jeg håber, Håkan Mild har ret. Jeg håber også, at ledelsen finder på, at give Linderoth noget spændende.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nathan Coe udlejes til Örgryte
    By DaneX in forum Transferforum
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.04.09, 13:37
  2. Allbäck tæt på FCK-exit (og skifter nu til Örgryte)
    By Mapper in forum De korte linier
    Svar: 70
    Sidste Meddelelse: 04.04.08, 11:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •