Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 38

Emner: Laursen ud - Zanka ind...NU!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Vores anfører Laursen spiller en usædvanligt dårlig kamp i dag og er impliceret i mange dårlige indgreb, usikkert opspil, skyld i andet mål, dårlig fremadrettet og virker generelt rusten.

    Jeg tænker, om det ikke er tid til et generationsskifte i midterforsvaret og få spillet Zanka på plads. Han kan i mine øjne mere end fylde pladsen ud for Laur.

    Laursen ud - Zanka ind. Så får vi fremtidens forsvar helt på plads. Laursen er ikke en værd at bygge et forsvar op omkring.
    Sidst redigeret af ppl : 19.02.09 kl. 23:02


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    463

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    ›Vores anfører Laursen spiller en usædvanligt dårlig kamp i dag og
    ›er impliceret i mange dårlige indgreb, usikkert opspil, skyld i
    ›andet mål, dårlige fremadrettet og virker generelt rusten.

    ›Jeg tænker, om det ikke er tid til et generationsskifte i
    ›midterforsvaret og få spillet Zanka på plads. Han kan i mine øjne
    ›mere end fylde pladsen ud for Laur.

    ›Laursen ud - Zanka ind. Så får vi fremtidens forsvar helt på
    ›plads. Laursen er ikke en værd at bygge et forsvar op omkring.

    Usædvanligt?
    Manden er definitionen på "Over the Hill". Vi har heldigvis Peter Larsson på vej tilbage, så mon ikke de to snart bytter?


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Laursen var pænt elendig i dag men jeg tror næppe at Ståle vælger en Antonsson - Zanka løsning i fremtiden. Nok nærmere Larsson - Antonsson, men det er også helt fint med mig. Laursens bedste år er tydeligvis bag ham, men han kan vel godt bruges når vi møder hold som Vejle, Sønderjyske etc...
    Fan af postmoderne fodbold...

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    11

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Laursen var en katastrofe... Intet mindre. Jeg er snart ligeglad om det bliver zanka eller Larsson, bare ikke Laursen. Han skal oppe sig utroligt meget i næste kamp.


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Glæder mig til at se Peter Larsson tilbage i kamp.
    Tror desværre ikke, at Ståle vil sætte sin anfører på bænken.


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Jeg synes nu ikke det Zankas tur endnu! Det tror jeg heller ikke Ståle synes... men at det ku være Larssons tur, det tror jeg faktisk på... Og det ser jeg også langt hellere.

    Nu skal man heller ikke tale Zanka bedre fordi Laursen er så dårlig! Zanka laver også fejl, og fejl der kan være afgørende - tag bare kampen mod St. Etienne. Forskellen er at Zanka er ung og stadig lærer og Laursen er gammel og nærmest mister fodboldevner for hver dag der går.

    Larsson derimod, han er en mand der har fortjent en chance - og han lader til at være en fighter.. Og det det vi vil ha! En der giver sig 100%.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Nu synes jeg faktisk, at Larsson bliver talt særdeles meget op. Han har trods alt kun spillet 5 SAS liga kampe for FC, så vi kender vel ikke reelt hans niveau. Zanka er jeg mere imponeret over (minus St. Etienne) og mener, han besidder høj, høj klasse. Jeg er dog enig i, at det kun kan være bedre end Laur - så Larsson vil også kunne gøre det for mig!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    480

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Laursen var sten sikker vaek fra kampen, da var tre gang hvor han gik i sort. Anton og Laursen var langsom, for langsom over bellemy, robinho og swp.

    zanka skal for hans chance
    fckjoe
    "FCK London! The support from abroad. Byenshold is followed from another capital."
    fcklondon.blogspot.com
    fckjoe

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,544

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Jeg er så træt af Laursen. Alle kan have en off-day; men hans manglende engagement kan pisse mig så uendelig meget af. Den måde han bare står og kigger på ved målet til 2-1 burde koste en månedslån og en plads på bænken i næste kamp.


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    68

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Er også enige med jer andre om, at det er på tide han ryger ned som træner på det nye school of exelence. ´Han laver fejl som er en begynder værdig, satme smart af Kim Brink at afsætte en dyr sabotage muldvarp til os!!

    Det værste er dog han bare står og glor efterfølgende, ikke noget med at give sig selv eller forsvaret en skideballe, og efterfølgende kan han ikke engang udtrykke anger eller indrømme sin egen fejl når han bliver interviwet...

    Ulrik Lauersen= sand defination på en lejesvend.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #11
    Hjaltefanden Slettet

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Alting afhænger jo af øjnene, der ser. Man kan jo også vælge at se Laur som vores MoM (sammen med Ailton) ligesom denne herre.

    Ulrik "Lucio" Laursen- tjoe...

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Et dårligt køb er et dårligt køb men væmmes lidt hver gang jeg ser Laursen med anfører bindet på.

    Larsson eller Zanka ind og lad os så få købt en ordentlig anfører eller giv det til Hjalte... Har aldrig været særlig stor Hjalte fan men han kæmper nu godt for holdet og spiller nogenlunde hver gang.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    154

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    ›Alting afhænger jo af øjnene, der ser. Man kan jo også vælge at
    denne
    ›herre.


    ›Ulrik "Lucio" Laursen- tjoe...

    Den karaktergivning er da helt væk, han giver grønkjær 5, så mon han har været helt klar over hvem der var hvem hos FC.

    Laursen var en skandale i går, intet mindre. Uengageret indsats og skrækkelig omgang med bolden. Han kommer til at koste dyrt, også i ligaen desværre.
    Har stadig Backe`s slips

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    228

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Det værste med laursen er at han ikke vil stå ved sine fejl.....han siger at holdet spillede langsomt ved 2-1 målet. Han nævner ikke sig selv. Der må en anfører sgu gå forest og erkende. Det værste er dog at det ikke er første gang det sker. Laursen RAUS....rotations princippet må sgu også gælde for forsvarsspillere ståle...og ikke kun angriberne!!!!!!
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    133

    Re: Laursen ud - Zanka ind...NU!

    Nu vil jeg ikke tage Laur i forsvar, men i opspillet synes jeg ikke vi kan klandre ham for alt. Der er utrolig dårlig bevægelse foran forsvaret - Man C var rigtigt gode til at presse vores boldholdere i vores opspil. De presser næsten med 6mand hver gang og når der ikke er meget bevægelse foran boldholderen så er det dem der står med håret i postkassen.......
    FORZA FCK

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Zanka som årets talent!
    By Jens E in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 17.11.08, 21:08
  2. Zanka skadet i U21-kamp
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 08.09.08, 09:38
  3. Zanka på U/21 landsholdet
    By Meller in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 24.03.08, 20:11
  4. Zanka slap med skrækken
    By Hellig Kebab in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 23.07.07, 15:29

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •