Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 62

Emner: Lars Jacobsen tilbage?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Lars Jacobsen tilbage?

    http://www.bold.dk/nyt/Lars-Jacobsen...er-fremtiden_2

    Den skal jo vendes.

    Er det ikke bare noget med at erkende Pospechs defensive mangler, og lade en prof komme til?? Om ikke andet kan de vel afløse hinanden lidt - den kære LJ skal jo også lige i omdrejninger....

    Zan

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    216

    Re: Lars Jacobsen tilbage...?

    Erkende Pospechs defensive mangler?

    LJ kan godt være en mulighed, da han godt kan være reserve for begge backs...
    _____

    MvH

    Don Braun

    Det kan godt være jeg har farvede briller på, men tilgængæld er jeg da ikke blind.
    Don_Braun's Avatar

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    172

    Re: Lars Jacobsen tilbage...?

    Skulle man vælge mellem Posbech eller Jacobsen, skulle det være Posbech.

    Han score flere end Jacobsen, han er mere fremadrettet og laver flere assist end jacobsen gjorde.

    Posbech er en bedre højreback, og jeg kan ikke forstå hvorfor folk gerne vil have Jacobsen tilbage. Manden har ikke fået meget spilletid i denne her sæson, plus han har haft en skade i flere måneder.


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    11

    Re: Lars Jacobsen tilbage...?

    LJ vil nok ikke være reserve for ZP, men han må da gerne bidrage med hans glimregende evner - defensivt.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Lars Jacobsen tilbage...?

    LJ vil ikke være reserve. Han siger jo netop, at han vil spille kampe.
    Derudover skal LJ have en høj løn, da han ikke kan indgå under forskerordningen.

    Så jeg ser en tilbagevenden til FCK som højest usandsynlig. På grænsen til det umulige.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    121

    Re: Lars Jacobsen tilbage...?

    synes det ku være stort med kunkurrence på højre, back plads og samtidet som en anden skrive kan han os spille i modsatte side. og gøre en rigtig stærk trup endnu stærkere. men tror nu heller ik det er sansynligt han har lyst. sku han tilbage til dk tror jeg mere på f.eks ob hvor han i øvrigt os har været før. og så kan han erstatte en aldrende men da rimelig stabilt spillende thomas helveg

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Lars Jacobsen tilbage...?

    Og skulle man være masochist nok til at savne Lars Jacobsens elendige indlæg, så er Pospech faktisk også leveringsdygtig i disse. Til gengæld kan Pospech så meget andet :)
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Lars Jacobsen tilbage...?

    ›Skulle man vælge mellem Posbech eller Jacobsen, skulle det være Posbech.

    ›Han score flere end Jacobsen, han er mere fremadrettet og laver
    ›flere assist end jacobsen gjorde.

    ›Posbech er en bedre højreback, og jeg kan ikke forstå hvorfor
    ›folk gerne vil have Jacobsen tilbage.
    Det er jo ganske belejligt kun at forholde sig til de offensive aspekter, såfremt man ønsker en sammeligning mellem de to at falde ud til Pospech's fordel.

    Ønsker man at vurdere de to spilleres niveau, på et bare nogenlunde neutralt grundlag, må deres defensive kapabiliteter selvsagt medtages(navnling når det nu er en højreBACK vi taler om).
    Her forekommer det mig, ligeså selvsindlysende som at Pospech bringer mere frem af banen, at Lars Jacobsen var langt sikrere end Pospech.

    Ikke sjældent kan man opleve Pospech lave satsinger i opspillet, eller at hans direkte modstander kommer forbi ham, noget man yderst sjældent så med Lars Jacobsen.
    Dette medtaget, er jeg dog stadig ganske fornøjet med Pospech, ikke mindst fordi han bringer masser af dynamik i vores opspil, der til tider godt kan blive lidt stift - og ikke mindst på højresiden, når ihærdige og driftsikre men lidt ideforladte Kvist spiller.

    Men at det skulle være selvklart for enhver, at Pospech generelt er en bedre højreback end Lars Jacobsen er jeg ikke enig i.
    Jeg vil endda hævde at Lars Jacobsen, på sit bedste, stadig er den bedste højreback vi har haft(også fordi han altså slet ikke var uefen i den fremadrettede spil).

    At der så kan dels kan være berettiget tvivl om, hvorvidt han kan nå det niveau igen, og dels hvor nødvendigt en ny højreback i det hele taget er, med Pospech som glimrende førstevalg, og en ganske habil erstatning i Kvist, er så en anden ting.

    Mvh. Simon
    Sidst redigeret af Mandrilen : 11.03.09 kl. 15:02
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    234

    Re: Lars Jacobsen tilbage...?

    Jeg genoptager gerne denne tråd, hvor sidste bemærkning er to år gammel.

    Her kunne jeg meget interessant konstatere, at Pospěch og Lars Jacobsen blive sammenlignet med hinanden - formodentlig inden Pospěch virkelig rykkede og gjorde en forskel på højrekanten som den bedste højre bach FCK nogensinde har haft - men med Lars Jacobsen på 2. pladsen.

    Tråden genoptages fordi Johny Thomsen simpelthen ikke er god nok på højre back pladsen. Var det således ikke en idé at få Lars Jacobsen indlemmet i truppen inden transfervinduet lukker? Jeg må indrømme at jeg ikke har meget fidus til Johny Thomsen som er gumpetung, skal bruge oceaner af tid for at tæmme og dække sin bold, er i slutningen af tyverne, har ingen ting med i bagagen ud over Fredericia og Sønderjyske og næppe udvikler sig mere i positiv retning.

    For mig at se en skandale at have som 1. højre back. Her vil klubløse Lars Jacobsen trods sine 32 år være et langt bedre alternativ i mangel på andre kvalificerede højre backer som åbenbart ikke hænger på træerne lige nu eller er til at købe for de penge, som FCK åbenbart har på sin spillerindkøbskonto.

    Med indkøbet af Lars Jacobsen vil FCK som gevinst også få en spiller der har landskampe i benene, eftersom Morten Olsen mest hælder til denne spiller på højre back pladsen på landsholdet.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Lars Jacobsen tilbage...?

    Jeg gætter på at Lars var på den gamle forskerordning da han kom til os fra Hamburg i 2004 og derfor så vil økonomien i en aftale være helt håbløs hvis han skulle skrive kontrakt med os nu. Derfor er han reelt ikke et emne.

    I øvrigt kan Christian Poulsen først vende tilbage til os i 2012, da han der har været i udlandet i de 10 år som den nye forskerordning siger. Man kan så håbe på han har tjent de penge som han skal og er villig til et par sæsoner hos os med dansk skat.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    45

    Re: Lars Jacobsen tilbage...?


    ›I øvrigt kan Christian Poulsen først vende tilbage til os i 2012,
    ›da han der har været i udlandet i de 10 år som den nye
    ›forskerordning siger. Man kan så håbe på han har tjent de penge
    ›som han skal og er villig til et par sæsoner hos os med dansk
    ›skat.

    du har ret, men for at komme paa forskerordning, maa man ikke vaenne tilbage til den tidligere arbejdsgiver.. saa det er desvaerre ikke muligt at hente CP pa forskerordning.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    6

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Diskussionen Jacobsen/Posbech er efter min bedste overbevisning ikke særlig relevant.
    Efter denne åreladning hos København er der jo netop brug for en defensiv garant i de svære kampe. Her taler vi i øvrigt om en mand som har den internationale erfaring, hans direkte modstander på pladsen mangler!

    Mht. CV´s argumentation omkring løftet til JT om en fast plads på holdet, giver jeg ikke meget for dette!
    Der bør være plads til at en påstået storklub genovervejer - desuden kan man jo (med rette) argumenterer for, at JT også kan afdække en højre midt.

    I sidste ende er alt dette dog nok i lige så høj grad et spørgsmål om økonomi - CV kan/vil ikke slippe de fornødne skejser!

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    For LJ er transfervinduet ligegyldigt, da han er klubløs og må tegne med ny klub når som helst.

    M.h.t. JT synes jeg det er for tidligt at dømme ham ude. Når holdet er mere sammenspillet, vil han sikkert spille bedre.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Haha, først og fremmest sjovt at blive genforenet med en tråd jeg selv startede for så lang tid siden. Der får skudt lidt af salve afsted imod Pospech:-/ Man må da nok sige jeg blev klogere som tiden den gik - røde ører.

    Til gengæld er jeg virkelig sikker på følgende:

    LJ kommer IKKE tilbage!

    Personligt ville jeg ikke have noget imod at se JT forsvinde, men efter CV's udtalelser, ville det være den totale ydmygelse og degradering af JT. Og så dum er CV ikke... Oven i købet ville det være at gå på kompromis med hans beslutningsfaste renome, og det nægter jeg at tro på han kan få sig selv til.

    Lad os genlæse min første tråd, og håbe på at JT kan gøre som Pospech, Doye, Linderoth, Hangeland og alle de andre gjorde... Starte sløjt og slutte stærkt. Samme gælder i øvrigt Diouf.
    Men lige nu er det sgu svært at tro på....

    Zan

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Fynboerne hævder, at et skifte er nært forestående.
    http://ob.dk/forum/thread/533405.aspx

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Gennemsympatiske Lars Jacobsen
    By Jan the FC-man in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 08.11.05, 12:02
  2. Lars Jacobsen
    By Paul in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 04.04.05, 13:02
  3. Lars Jacobsen
    By Djamelam in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 14.05.04, 00:15
  4. Lars Jacobsen
    By alansmith in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.01.04, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •