Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 62

Emner: Lars Jacobsen tilbage?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    ›Johnny Thomsen kan evt. benyttes centralt.

    Det mener du vel ikke seriøst. Han kan ikke hoppe, han bliver konstant overløbet, han fumler med bolden, og han dækker ikke op så fløjspillerne har al tid i verden til at slå indlæg. I midterforsvaret ville han være en endnu større katastrofe end han allerede er.
    EC1V Finsbury

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Lars Jacobsen bliver da ikke reserve for JT. Han går direkte ind på pladsen.
    Det tror ikke sker.

    Jeg ville også vælge Lars Jacobsen, hvis man kun kiggede på de "fodboldfaglige" kvaliteter, men da Lars ikke kan bruges i Europa League og kun er her 3 måneder, så kan jeg ikke forestille mig, at man vil sætte Johnny på bænken, og kun lade ham spille Europa League. Ain't gonna happen.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Jeg byder Lars velkommen med kyshånd! Tror bare ikke han kommer til at slå Johnny t af. Men det giver muligheden for at rykke Johnny frem på højre midt, hvor han også spillede meget i sønderjydske og så bola over på venstre kanten hvor vi har set meget tynde ud efter sommerferien.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    351

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Er vi stensikre på at Lars ikke kan spille EL???

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Ja, vi er stensikre.

    LJ har godt nok ikke spillet for en anden Euro-kvalificeret klub, men der er en deadline ift at registrere spillere. Den deadline er af gode grunde slut.

    Til gengæld må du vist registrere/udskifte 2 spillere efter gruppespillet...

    Zan

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    351

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Ok. Det var også det jeg frygtede. :-(

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    351

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Så er det jo begrænset hvor meget den signing betyder, hvis den ikke bliver forlænget. Så er det jo kun et spørgsmål om hvor stort vi vinder mesterskabet...

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Enig med dig Crowley; tror ikke signingen får den helt store betydning. Tror eksempelvis ikke vi skal regne med at se LJ overtage pladsen fra JT.

    Tror - desværre - RN er meget tilfreds med JT, og det ville være en underlig degradering at lave nu. Specielt hvis LJ skrider om 4 måneder.

    Han er entet ind fordi Zanka er ude - som en alt-mulig-mand i forsvaret (som en nævner det).

    Han kommer til at få et par superliga-kampe på højreback hist og her, ligesom han nok også får nogle kampe centralt i forsvaret (når de andre skal sparres, karantæner, skader osv.). Meget mere tror jeg dog ikke det bliver til - i første omgang.

    Peter Larsson er nok den største taber i denne transfer. Skulle Sølvi eller Ragner få karantæne, er jeg sikker på LJ overtager den plads (i Superligaen, that is).

    Men inden jeg igen går i kloge-Åge-mode, skal det lige siges at jeg - for 1 1/2 måneds tid siden - erklærede, at LJ med 100% sikkerhed ikke kom tilbage! ;-) (Efter hans CVs, og ikke mindst hans egne udtalelser.. - han har måtte sluge en kamel eller to..)

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 16.09.11 kl. 15:13

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Er vi stensikre på at Lars ikke kan spille EL???
    Nææ, ikke 100%. Men jeg tror ikke han kan. Reglerne er her:http://www.uefa.com/MultimediaFiles/...0_DOWNLOAD.pdf

    På side 27 og frem kan man finde reglerne for tilladte spillere. 1. september var deadline for registrering af spillere i gruppespillet. For kvalifikationsrunderne, der står at klubberne havde mulighed for at tilføje en enkelt spiller senere end deadline for "list A", men det står der ikke noget om for gruppespilskampene, så jeg tvivler på at Lars kan spille i Europa,

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    KK

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    351

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Det er jo sørgeligt hvis RN ikke bruger ham fra start på højre back. Der er jo ingen grund til at føre med 8 point til vinter hvis man kan føre med 12 point...

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Anbefaler kraftigt et rigtig godt interview med Lars Jacobsen i dagens udgave af løvetimen.

    http://fck.dk/fck_media/radio_loevetimen/
    Yo Mac!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    ››Johnny Thomsen kan evt. benyttes centralt.

    ›Det mener du vel ikke seriøst. Han kan ikke hoppe, han bliver
    ›konstant overløbet, han fumler med bolden, og han dækker ikke op
    ›så fløjspillerne har al tid i verden til at slå indlæg. I
    ›midterforsvaret ville han være en endnu større katastrofe end han
    ›allerede er.

    Jo, men dermed ikke sagt, at jeg ønsker det. Larsson må ikke spille i EL, hvilket betyder at en skade eller karantæne til enten Ragnar eller Sölvi efterlader os med en egentlig centerback. I det tilfælde ser jeg hellere JT i centerforsvaret frem for Lars Jacobsen. Om det så ender med at blive JT, en ungdomsspiller eller f.eks. TK må tiden vise.

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    33

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Det er min overbevisning, at Lars er den bedste allround højreback af de to. Men at bænke Johnny frem til jul ville ikke just være det smarteste - med henblik på fremtidsplanerne med selv samme. Det kan måske også tænkes, at han er blevet vejet for let, og man derfor er ude efter at forstærke sig på pladsen til vinter. Hvem ved???

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    ›Det er min overbevisning, at Lars er den bedste allround
    ›højreback af de to. Men at bænke Johnny frem til jul ville ikke
    ›just være det smarteste - med henblik på fremtidsplanerne med
    ›selv samme. Det kan måske også tænkes, at han er blevet vejet for
    ›let, og man derfor er ude efter at forstærke sig på pladsen til
    ›vinter. Hvem ved???

    LJ på backen til vinter - derefter Gamboa. Hvis er den bedste, så skal han naturligvis spille, men det er ikke sjovt at være JT lige pt tror jeg!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Velkommen til Lars Jacobsen. Jeg var vild med ham sidste han var i FCK. Så kom Pospech og løfte højre back til et højere niveau. Men når vi nu ikke kunne forlæge med den lille tjekke. Så jeg er super glad for at se LJ tilbage i klubben og meget gerne på højre back :)
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Gennemsympatiske Lars Jacobsen
    By Jan the FC-man in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 08.11.05, 12:02
  2. Lars Jacobsen
    By Paul in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 04.04.05, 13:02
  3. Lars Jacobsen
    By Djamelam in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 14.05.04, 00:15
  4. Lars Jacobsen
    By alansmith in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.01.04, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •