Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 62

Emner: Lars Jacobsen tilbage?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Man kan jo egentligt undre sig over hvorfor den kontrakt først kommer nu. Det mest plausible er vel, at ledelsen ikke har følt at der var behov for at bære endnu en lønomkostning (efter at JT var hentet i vinter) og at man altså har vurderet at vi var stærkt nok besat på højrebacken. Her kan det så diskuteres om ledelsen ikke allerede tidligt burde have vurderet at JT manglede kvalitet således at LJ kunne være hentet ind til CL-playoff runden. Grundet vores mangel på information er det svært at vurdere. - hvem ved, måske har vi forsøgt at hente ham ind tidligt, men grådighed fra LJ i starten kan have bremset forhandlingerne.

    Det at Zanka bliver skadet og at vi kort tid efter skriver kontrakt med LJ har jeg svært ved at se, som to korrelerede hændelser. For mig virker det mere sandsynligt at LJ har vurderet at dette var det bedste tilbud samlet set (hvor faktorer som familjen nok også har haft en indflydelse) og at han derefter har slækket på lønkravene.

    Sådanne spekulationer bliver vi nok ikke klogere på uden at få flere oplysninger. Men faktum er nu engang at vi råder over LJ frem til vinter. Hvorfor en så kort kontrakt?
    Det virker altså ikke særlig sandsynligt, at LJ i en alder af 31 år som far til en 2-årig, har forventninger om at skulle finde en større klub i Europa. Jeg tror nærmere det er FCK, der har ønsket en kort kontrakt. Dette fordi at LJ som sagt er ved at være en ældre herre, hvilket gør det mere sandsynligt at han bliver skadet og med en meget presset økonomi, kan det blive vitalt at skulle betale løn til spillere vi ikke bruger. Derfor tror jeg personligt at det ligger lidt i kortene, at kontrakten forlænges yderligere et halvt år, hvis LJ går ind og etablerer sig på holdet.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    ›Det at Zanka bliver skadet og at vi kort tid efter skriver
    ›kontrakt med LJ har jeg svært ved at se, som to korrelerede
    ›hændelser. For mig virker det mere sandsynligt at LJ har vurderet
    ›at dette var det bedste tilbud samlet set (hvor faktorer som
    ›familjen nok også har haft en indflydelse) og at han derefter har
    ›slækket på lønkravene.

    Jeg tror at du tager totalt fejl. Denne signing har ALT med Zanka's skade at gøre! LJ kan spille på midten, han kan ligeledes dække venstre back og er naturligvis en god højre back.

    Rolle og/eller CV har vurderet at 3 midtforsvare ikke er nok til et tætpakket efterårsprogram. En skade (Ottesen er måske fysisk lidt usikker) eller en karantæne (lets face it, forsvarer har det med at få kort) og så er vi på den. LJ vil kunne være den 4. gardering! Imens han vil kunne spille HB, hvis JT ikke snart viser noget mere!

    Det ligner en naturligt signing. Han er gratis og kender klubben. Han vil gerne ud igen, så en kort kontrakt passer perfekt til begge partner. Hvis han skulle blive en massiv succes, jamen så kan få sin kontrakt forlænget og JT må sælges igen!

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    ›Rolle og/eller CV har vurderet at 3 midtforsvare ikke er nok til
    ›et tætpakket efterårsprogram. En skade (Ottesen er måske fysisk
    ›lidt usikker) eller en karantæne (lets face it, forsvarer har det
    ›med at få kort) og så er vi på den. LJ vil kunne være den 4.
    ›gardering! Imens han vil kunne spille HB, hvis JT ikke snart
    ›viser noget mere!

    Efter at have tænkt lidt yderligere over det er jeg også kommet frem til at nok godt kunne tænkes at bruges i midterforsvaret i worst-case scenariet - mand glemmer jo at han tidligere har været brugt derinde. Dog er det vældig lang tid siden.

    ›Det ligner en naturligt signing. Han er gratis og kender klubben.
    ›Han vil gerne ud igen, så en kort kontrakt passer perfekt til
    ›begge partner. Hvis han skulle blive en massiv succes, jamen så
    ›kan få sin kontrakt forlænget og JT må sælges igen!

    Nu må vi se. Personligt er jeg af den overbevisning at han slutter karrieren her - lets face it: Hvilken større klub end FCK ville hente en spiller, som til den tid er 32 år? De skal altså kunne tilbyde mere end garanteret CL-gruppespil til næste sæson.
    Jeg tror nu at han bliver det naturlige førstevalg i klubben og at han bliver en slags "mentor" for Gamboa, som så tager over inden for 1-2 år. Dermed siger jeg også implicit at han forlænger aftalen (under den forudsætning at han lever op til de sportslige krav). Men nu må vi se hvad der sker. Det bliver i hvert fald spændende.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Jeg ser også et potentielt Niclas/Wendt-forhold for mig mellem Jacobsen og Gamboa, men først efter nytår, da det virker usandsynligt at Roland vil bruge Gamboa i Europa når han ikke engang har givet ham et eneste spilleminut endnu.

    På denne side af jul bliver det nok Tonser/Jacobsen i ligaen, Thomsen i Europa og måske Gamboa i pokalen.

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Jeg er sku lidt skuffet over at træneren ikke har givet Gamboa bare 5 min på banen, bare så han kunne få lov til at spille lidt og fået hilst på tilskuerne i Parken.....Men så igen, hvis det skulle ske, så skulle holdet jo havde været foran 2-0 eller 3-0 så der ikke kunne ske noget ved det....

    Men et stor velkommen hjem til LJ, glæder mig til at se ham i den hvide trøje igen. Og så sælg Thomsen til jul, han passer ikke ind på holdet. Fatter ikke hvad CV havde set i ham. LJ på pladsen og Gamboa som backup... ja så begynder det at ligne noget :-)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    AGK

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    ›Jeg er sku lidt skuffet over at træneren ikke har givet Gamboa
    ›bare 5 min på banen, bare så han kunne få lov til at spille lidt
    ›og fået hilst på tilskuerne i Parken.....Men så igen, hvis det
    ›skulle ske, så skulle holdet jo havde været foran 2-0 eller 3-0
    ›så der ikke kunne ske noget ved det....

    Helt enig. Mener han burde have spillet ihvertfald mod Silkeborg eller Lyngby - specielt også mht. den niveau Johnny havde vist på det tidspunkt.

    ›Men et stor velkommen hjem til LJ, glæder mig til at se ham i den
    ›hvide trøje igen. Og så sælg Thomsen til jul, han passer ikke ind
    ›på holdet. Fatter ikke hvad CV havde set i ham. LJ på pladsen
    ›og Gamboa som backup... ja så begynder det at ligne noget :-)

    Nemlig. Det er bare vigtigt at CV ikke lader sig forblænde af den investering man har foretaget i Thomsen allerede. Mennesket, ja end ikke CV, er altså ikke perfekt og det nytter ikke noget at græde over spildt mælk.

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    ›Fynboerne hævder, at et skifte er nært forestående.
    http://ob.dk/forum/thread/533405.aspx

    Fynboerne havde ret:
    http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=11836

    Så vidt jeg ved, er han også med i truppen mod AaB.

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    ››Fynboerne hævder, at et skifte er nært forestående.
    ››http://ob.dk/forum/thread/533405.aspx

    ›Fynboerne havde ret:
    http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=11836

    ›Så vidt jeg ved, er han også med i truppen mod AaB.


    Det var fantomlandskamp af Lars, meget bedre end JT kan præsterer. Se nu at få skrevet en endelig kontrakt med den mand. Han har potentialet til at udvikle sig yderligere (på trods af alderen).... Han kan angribe...


  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Lars Jakobsen vil have en (måske sidste) lang aftale. Det SKAL simpelthen være en lang aftale fra FCK. Lars har fået gang i sin anden ungdom og spiller endda fremadrettet nu. Giv ham hvad han ønsker og fortjener så vi kan have en god højreback de næste par år! NU, Carsten Vagn!

    http://www.bold.dk/nyt/Sikker-Lars-J...ve-lang-aftale

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #55
    Post er offline er en arm af proportioner
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    85

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    ›Lars Jakobsen vil have en (måske sidste) lang aftale. Det SKAL
    ›simpelthen være en lang aftale fra FCK. Lars har fået gang i sin
    ›anden ungdom og spiller endda fremadrettet nu. Giv ham hvad han
    ›ønsker og fortjener så vi kan have en god højreback de næste par
    ݌r! NU, Carsten Vagn!

    http://www.bold.dk/nyt/Sikker-Lars-Jacobsen-vi
    ›l-have-lang-aftale


    Den ligger da lige til højrebenet. Han er langt over JT's niveau og kan højst sandsynligt lære Gamboa en hel masse. Og kan vi lave en Nicklas/Wendt overgang over de næste par sæsoner mellem ham og Gamboa, ville det jo være perfekt. Hvis altså Gamboa kan vise et niveau der er FCK værdigt.

    Og samtidig kan vi passende sende JT (plus lidt penge) til Nordsjælland i bytte med Okore.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    61

    Re: Lars Jacobsen tilbage?


    ›Den ligger da lige til højrebenet. Han er langt over JT's niveau
    ›og kan højst sandsynligt lære Gamboa en hel masse. Og kan vi lave
    ›en Nicklas/Wendt overgang over de næste par sæsoner mellem ham og
    ›Gamboa, ville det jo være perfekt. Hvis altså Gamboa kan vise et
    ›niveau der er FCK værdigt.

    ›Og samtidig kan vi passende sende JT (plus lidt penge) til
    ›Nordsjælland i bytte med Okore.

    Jeg tror nu ikke FCN lader sig nøje med JT og nogle håndører. Men CV burde også kunne se fornuften i at smide en ordentlig pose penge på bordet for et så åbenlyst talent. Og ja, det ville da være dejligt, hvis JT kunne indgå i handelen.
    "Tag jer sammen Brøndby !! atter bløder mit Brøndby hjerte .. stod med følelsen, at jeg ville have en Brøndby tus, men den må vente , for jeg bliver da kun til grin nu" (Samz3n på sso efter nederlag til Reid)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Uha , den kamp bliver svær at vinde;-(

    http://m.sporten.dk/touch/article.pml?guid=17746646

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    137

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    Hold snitterne væk Ståle!!

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    ›Uha , den kamp bliver svær at vinde;-(

    http://m.sporten.dk/touch/article.pml?guid=17746646

    Det ser ikke godt ud, hvis det er rigtigt. Vi kan håbe på, at Ståle måske ikke er interesseret i at tilknytte Lars på en lang kontrakt, idet han er 32 og snart på vej i den forkerte retning (ikke at hans nutidige form antyder dette). Lars' ønske var netop en lang kontrakt. Her tror jeg FCK er mere villige til at give en lidt længere kontrakt en Køln vil være, grundet den stærkere modstand i Bundesligaen. Rettere sagt - jeg håber det forholder sig sådan...

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Lars Jacobsen tilbage?

    SÅDAN!!! Ufatteligt vigtigt at Lars forlænger indtil 2014!

    http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=12148


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Gennemsympatiske Lars Jacobsen
    By Jan the FC-man in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 08.11.05, 12:02
  2. Lars Jacobsen
    By Paul in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 04.04.05, 13:02
  3. Lars Jacobsen
    By Djamelam in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 14.05.04, 00:15
  4. Lars Jacobsen
    By alansmith in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.01.04, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •