Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 70

Emner: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    Så skal vi en tur til jydelandet og Ståle har udtaget følgende trup:

    1. Jesper Christiansen
    2. Zdenek Pospech
    4. Hjalte Nørregaard
    5. Ulrik Laursen
    7. Ailton Almeida
    8. William Kvist
    9. Morten Nordstrand
    10. Jesper Grønkjær
    11. Cesar Santin
    12. Peter Larsson
    13. Atiba Hutchinson
    14. Dame N'Doye
    16. Thomas Kristensen
    17. Oscar Wendt
    20. Martin Vingaard
    21. Johan Wiland
    24. Libor Sionko
    25. Mathias Zanka Jørgensen

    Vi har mødt Randers ude 5 gange - kun 2 gange er det blevet til sejr. 2 uafgjorte og 1 nederlag. Statistikken siger at det som regel er målfattige kampe, men truppen ser stærk ud, så mon ikke vi kan forvente os lidt mere.

    En holdopstilling kunne se således ud:

    JC
    Pospech - Larsson - Laursen - Wendt
    Kvist - Hjalte - TK - Atiba
    Dame - Santin

    Men der er sikkert en hel del andre bud ;-)

    Lidt info fra Randers FC's website:
    Det er en god mulighed for, at det kommer til at ”vrimle” med svenske fodboldspillere, når Randers FC lørdag klokken 17.00 på Essex Park Randers møder FC København. Hos Randers FC er der mulighed for Bobbie Friberg da Cruz og Tobias Grahn på banen, mens FC Københavns svenske delegation i københavnernes SAS Liga-trup består af Oscar Wendt, Mikael Antonsson, Johan Wiland, Peter Larsson, Cesar Santin og Ailton Almeida.

    Randers FCs nye midterforsvarer Bobbie Friberg da Cruz, der fik en fremragende debut i 2-1 sejren over AGF i søndags, kender i sagens natur til de svenske spillere, og han har da også stor respekt for hans landsmænds kunnen på en fodboldbane:

    - Jeg har specielt spillet mange lokalopgør for GAIS mod IFK Göteborg, da de havde Oscar Wendt og Mikael Antonsson på holdet. Jeg har også flere gange mødt Santin, da han spillede i Kalmar og Aliton, som jeg også ser privat udenfor banen, da han spillede i Ôrgryte.

    - Det er alle sammen fremragende fodboldspillere, som jeg har stor respekt for. Men jeg har også hørt, at de har respekt for os, og at vi har haft en god statistik mod FC København på det seneste, slutter Bobbie Friberg da Cruz, der naturligvis ser frem til at skulle mødes med hans nye hjemmepublikum på lørdag.
    Sidst redigeret af Togo : 06.03.09 kl. 13:47
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    ›JC
    ›Pospech - Larsson - Laursen - Wendt
    ›Kvist - Hjalte - TK - Atiba
    ›Dame - Santin

    Med så mange kvalificerede midtbanespillere, som Ståle råder over til kampen, håber jeg virkelig ikke, at han starter med Kvist inde. Hvis både Vingaard, Sionko og Grønkjær er 100 pct. spilleklar, må de stå foran i køen. I Grønkjærs tilfælde vil det dog nok betyde, at Atiba kommer over på højrekanten.

    Mht. angrebet, så jeg gerne Nord inde i stedet for Santin..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    Bold har regnet lidt på at randers er det hold der gir flest retur bolde, noget vi forhåbnelig kan udnytte. Håber vingaard starter inde så vi har en trussel ude fra. I sær pga:


    Kevin Stuhr-Ellegaard kan dog dele prisen for de mange returbolde med sit forsvar. Den lyseblå defensiv er nemlig den i SAS Ligaen, der lader modstanderen komme til klart flest afslutninger. Hele 245 gange har modstanderne forsøgt sig mod Randers’ mål, 51 gange flere end nummer to på listen, Esbjerg, har tilladt deres modstandere at fyre af.
    http://www.bold.dk/nyt/FCK-skal-jagt...olde-i-Randers

  5. #4
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    Med Ståles udtalelser om at Grønk først ville være klar til start om et par måneder, så er der nok desværre ikke den store chance for en startplads mod Randers. Tror nærmere en Vingaard/Hutch eller Sionko/Hutch duo på kantpladserne.

    Oppe foran vil det næsten være mærkeligt (men ikke uhørt) hvis mål og alle de positive kommentarer fra Ståle blev fulgt op med en Ailton på bænken igen. Men angrebet er lige nu nok det sværeste at forudse. En gentagelse af sidste kamp med Santin/Dame er nok lige så sandsynlig som det stik modsatte med Nord/Ailton. Det kommer nok rigtig meget til at være form på dagen og mavefornemmelser fra Ståle.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    Jeg håber vi stiller op sådan her:

    Jesper C
    Pospa - Zanka - Laursen - Wendt
    Atiba - Hjalte - TK - Vingaard
    Santin - N'doye

    Tror ikke på at Larsson er klar endnu og Zanka gjorde det godt mod bif.
    På midtbanen håber jeg virkelig Vingaard får lov til at starte. Hjalte og TK siger sig selv og så kan det enten bliver Atiba, Sionko eller Kvist på højrekanten. Grønkjær tror jeg hellere ståle vil bruge som indskifter.
    Helt fremme tror jeg på N'Doye og med tanke på når der skal forsvares dødbolde. Santin er vores bedste spiller men har ikke været helt på toppen her på det sidste. Skulle Ståle vurdere at han ikke er klar så er det meget lige mellem Nordstand og Ailton.

    Jeg tror vi vinder 3-1 med N'Doye, Grønkjær, ? og Nygaard som målscorer.
    Zanka-Mania

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    ›Jeg håber vi stiller op sådan her:

    ›Jesper C
    ›Pospa - Zanka - Laursen - Wendt
    ›Atiba - Hjalte - TK - Vingaard
    ›Santin - N'doye

    ›Tror ikke på at Larsson er klar endnu og Zanka gjorde det godt mod bif.
    ›På midtbanen håber jeg virkelig Vingaard får lov til at starte.
    ›Hjalte og TK siger sig selv og så kan det enten bliver Atiba,
    ›Sionko eller Kvist på højrekanten. Grønkjær tror jeg hellere
    ›ståle vil bruge som indskifter.
    ›Helt fremme tror jeg på N'Doye og med tanke på når der skal
    ›forsvares dødbolde. Santin er vores bedste spiller men har ikke
    ›været helt på toppen her på det sidste. Skulle Ståle vurdere at
    ›han ikke er klar så er det meget lige mellem Nordstand og Ailton.

    ›Jeg tror vi vinder 3-1 med N'Doye, Grønkjær, ? og Nygaard som målscorer.


    Ved sgu ikke helt hvor enig jeg er i at TK i startopstillingen burde sige sig selv med det spil som har har leveret i de sidste 3 kampe! For det har SLET ikke været godt nok!

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    ›Jeg håber vi stiller op sådan her:

    ›Jesper C
    ›Pospa - Zanka - Laursen - Wendt
    ›Atiba - Hjalte - TK - Vingaard
    ›Santin - N'doye

    ›Tror ikke på at Larsson er klar endnu og Zanka gjorde det godt mod bif.

    Kan så godt være jeg tog fejl http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1136082.ece
    Zanka-Mania

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    ››JC
    ››Pospech - Larsson - Laursen - Wendt
    ››Kvist - Hjalte - TK - Atiba
    ››Dame - Santin

    ›Med så mange kvalificerede midtbanespillere, som Ståle råder over
    ›til kampen, håber jeg virkelig ikke, at han starter med Kvist
    ›inde. Hvis både Vingaard, Sionko og Grønkjær er 100 pct.
    ›spilleklar, må de stå foran i køen. I Grønkjærs tilfælde vil det
    ›dog nok betyde, at Atiba kommer over på højrekanten.


    Eller på midten i stedet for TK...
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    ››JC
    ››Pospech - Larsson - Laursen - Wendt
    ››Kvist - Hjalte - TK - Atiba
    ››Dame - Santin

    ›Med så mange kvalificerede midtbanespillere, som Ståle råder over
    ›til kampen, håber jeg virkelig ikke, at han starter med Kvist
    ›inde. Hvis både Vingaard, Sionko og Grønkjær er 100 pct.
    ›spilleklar, må de stå foran i køen. I Grønkjærs tilfælde vil det
    ›dog nok betyde, at Atiba kommer over på højrekanten.

    ›Mht. angrebet, så jeg gerne Nord inde i stedet for Santin..

    Med 4 gode angribere, så ser jeg ingen grund til at forsøge at starte med Santin, som bestemt ikke har været på toppen.

    Ailton-Nord skulle i mine øjne starte inde. Midten derimod er mere svær i mine øjne. Måske en

    Ailton - Nord
    Vingaard - Atiba - Hjalte - Sionko
    Wendt - UL - Larsson - Posbech
    JC

    Skulle prøves.

    Er vi ikke foran inden for de første 60 min. Så kan Grønk og Damen komme ind og sætte tryk på. Er vi foran så kan Kvist tage arbejdshandskerne på og tage højrekanten, imens TK kan tage Atiba's plads på midten.

    T

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    Skal ikke kunne spå om startopstillingen, men Vingaard og Ailton har fortjent en startplads, TK har fortjent en startsplads... på bænken.

    Go' kamp!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    Ailton's scoringsucces under jeg da manden, men jeg har lidt svært ved at se hvordan han pludselig skal være vores mest sikre mand i angrebet.

    Mod City i første kamp spillede han som en pose nødder i første halvleg (og jeg har set kampen nu tre gange og det er altså ikke meget der bare er i nærheden af at lykkedes for ham). Det er først efter det udmærkede hovedstødsmål at han lykkedes med tingene.

    I den anden kamp mod City er der igen langt flere boldtab, der aldrig burde være forekommet og da han endelig får chancen får han skrabet kuglen forbi den forkerte side af stolpen på en ikke helt lille chance.

    Mod Brøndby (som pga tv2sports utallige gentagelser af kampen også er blevet set tre gange) er han jo decideret elendig og mister alle (!) bolde han er i kontakt med. Bevares han skal have kredit for sin placeringsevne ved målet, men ellers spiller han langt under det niveau man kan forvente.

    Ailton har ikke fortjent nogen startplads i min optik, men hans to mål i tre kampe berettiger ham til spilletid. Det gjorde det ikke i hele efteråret.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    ›Ailton's scoringsucces under jeg da manden, men jeg har lidt
    ›svært ved at se hvordan han pludselig skal være vores mest sikre
    ›mand i angrebet.

    ›Mod City i første kamp spillede han som en pose nødder i første
    ›halvleg (og jeg har set kampen nu tre gange og det er altså ikke
    ›meget der bare er i nærheden af at lykkedes for ham). Det er
    ›først efter det udmærkede hovedstødsmål at han lykkedes med
    ›tingene.

    ›I den anden kamp mod City er der igen langt flere boldtab, der
    ›aldrig burde være forekommet og da han endelig får chancen får
    ›han skrabet kuglen forbi den forkerte side af stolpen på en ikke
    ›helt lille chance.

    ›Mod Brøndby (som pga tv2sports utallige gentagelser af kampen
    ›også er blevet set tre gange) er han jo decideret elendig og
    ›mister alle (!) bolde han er i kontakt med. Bevares han skal have
    ›kredit for sin placeringsevne ved målet, men ellers spiller han
    ›langt under det niveau man kan forvente.

    ›Ailton har ikke fortjent nogen startplads i min optik, men hans
    ›to mål i tre kampe berettiger ham til spilletid. Det gjorde det
    ›ikke i hele efteråret.

    UANSET(!!!) hvordan målene kommer, så fortjener man en startplads hvis man har scoret i 2 ud af de seneste 3 kampe.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    Mod Brøndby (som pga tv2sports utallige gentagelser af kampen også er blevet set tre gange) er han jo decideret elendig og mister alle (!) bolde han er i kontakt med. Bevares han skal have kredit for sin placeringsevne ved målet, men ellers spiller han langt under det niveau man kan forvente.

    Ailton har ikke fortjent nogen startplads i min optik, men hans to mål i tre kampe berettiger ham til spilletid. Det gjorde det ikke i hele efteråret.
    Armen, han spillede dog en pragtkamp ude mod FCM, og blev da vist efter ½ kamp hjemme senere skadet ude mod Aab, hvis jeg husker korrekt; endda i en kamp vi taber klart siden.

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    Svært at være uenig i det meste der bliver skrevet her. Og kan blot konstantere, at jeg håber Randers vil leve op til deres relativt høje ambitions niveau til denne kamp, og komme frem over stepperne, som de selv udnævnte favoritter.

    Og ellers at vi stiller med N'Doye fra start. Tror der bliver brug for fysikken i morgen...! Om det bliver Nord eller Ailton ved siden af, er vist ikke afgørende for kampens udfald.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY

    Jeg gad egentlig gerne se Ailton starte inde og få en god gang spilletid. Der florerer så meget snak om at han 'blomstrer' som spiller LIGE NU(!!!), så lad os dog give manden chancen/problemstillingen at bevise det. Hellere få det 'afgjort' nu end, at han på bekostning af Nords spilletid, skal bruge talrige runder på enten, at leve op til de ny-aktuelle forventninger, eller fejle atter en gang. Personligt er jeg ikke overbevist om at han har kvaliteterne, udover de få glimt vi ser af hans evner. Han har været heldig ved at stå de rigtige steder og scoret 2 vigtige mål, men det skal man heller ikke kimse af. Hvis han bare kan finde vej til netmaskerne og så lige tune lidt op på antallet af boldtab, så er dét sku også fint. Men lad os få det afgjort asap!

    Jeg er ikke helt spids på Vingaards defensive evner, men Søren Berg kunne godt blive en stor mundfuld for Ole Wendt (Han hedder OLE!), så medmindre Vingaard er bedre defensiv end Atiba, burde Atiba ligge ude på venstrefløjen. Atiba er heller ikke en konge på defensiven, men han arbejder godt med Wendt og de placerer sig godt for hinanden, både offensivt og defensivt. Nogen der har været mere opmærksom med Vingaards forsvarstalenter end mig? Enlighten me.

    Er Sionko efterhånden helt ude af varmen? Og Nord for den sags skyld? Jeg håber lidt at Ståle starter med Sionko, og mindst bruger Nord som indskifter... Om det så skal være på bekostning af Dame og Grunk/Vingaard, så må man da også lige vise lidt tillid til sine spillere, da de da er lige så kompetente som resten af holdet. Det er svært som fan at tage stilling til, da man ikke er lige så involveret i hvad der sker i træningen, men er vi ikke mange der er enige i at Sionko skal have noget tid?

    Svært at 'gætte' holdet op til kampen, men jeg så gerne:

    -----------Chritsiansen-----------
    -Posp-Larsson---Laursen*-Wendt-
    --Sionko---TK**--Hjalte---Atiba--
    ---------Santin---Ailton----------

    *-Stadig lidt skeptisk overfor ULs fart i fusserne, men han gjorde det relativt godt mod BIF. Og så kommer vi nok ikke uden om at han er Stålets valg. UL kan også tage sig fint af Nygaard.
    **- Gad også gerne se en anden konstalation end TK+Hjalte, men det sker nok ikke. Vi skal passe på med en alt for offensive midt, da Randers har et ret ondt angreb. Så valget ville være mellem Kvist (Hvis han ikke starter ude på højre) eller TK, og af de to ved vi vidst godt hvem der er forrest i køen.

    Blabla jeg skriver for lange indlæg

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakt- og kamptråd: Silkeborg - FC København 9. maj 2010
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 19:09
  2. Optakt - kamptråd FCK - HB Køge
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.07.09, 12:53
  3. Optakt - Kamptråd: F.C. København - OB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 24.03.09, 10:36
  4. Optakt - kamptråd F.C. København - EfB
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.03.09, 19:24
  5. Optakt F.C. København-Randers F.C.
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 02.09.07, 15:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •